Stranica 11 od 16

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Uto Maj 14, 2019 4:19 pm
od edin
Ubico, nedostajao si :arflag

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Uto Maj 14, 2019 8:09 pm
od vojaalfa
Neznaš koja je veća drtina 1. ili 2. mesto :)
Slike su odlične a ona gde se vidi pola Subarua i pola bele Giuliete je savršena

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Sre Maj 15, 2019 8:49 am
od gpendula
Ima li liste za 16.06? Ja se dodajem na listu publike. :wave:

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 1:21 am
od miro91
Ja sam sad provalio da sam vozio na 2.2 pritisku a u knjizici pise za 17ice 2.5. To je vrv razlog sto su gume sad ovakve :fight_twak:

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 8:27 am
od edin
Slika

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 9:23 am
od PetarP
miro91 napisao:Ja sam sad provalio da sam vozio na 2.2 pritisku a u knjizici pise za 17ice 2.5. To je vrv razlog sto su gume sad ovakve :fight_twak:
Vesanje ti je premekano za stazu.

Poslato: Čet Maj 16, 2019 9:26 am
od mmario73
Pritisak u toplom stadijumu gume bude za 0,5-0,6 bar-a višlji od onog koji si ti postavio u hladnom. Mi smo svi izpuštali jer nam je sa 2,5-2,7 koliko je u knjizi pisalo, na stazi skočio preko 3 bar-a

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 11:33 am
od Andrej
piiiip je naci pritisak za komercijalnu gumu. Ali 2.2 na hladno zvuci kao dobar izbor, jer onda ce iti 2.5-2.6 na toplo sto je ok da ucvrsti bocni zid a opet verovatno ne previse za tu tvrdocu gume. Slik i polu-slik se voze tipa na 1.5/1.6 hladno da bi posle skocilo na 2.2/2.3. :)

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 11:51 am
od YUgisa
Mnogo pritisak zavisi od modela gume, cak i kad su u istoj dimenziji, ja dok sam imao Continental napred i Hankook pozadi, duvao sam 2.3/2.1, kad sam presao na 4 Michelin u istoj dimenziji, morao sam da duvam 2.75/2.4 jer u suprotnom je zvakalo bok gume. A da ne ulazim u pricu o tacnosti manometara, razlike od 0.2-0.3 su ceste a najvecu koju sam izmerio je 0.8. Zato je bitno imati svoj manometar i bazirati se uvek na njemu i povecati/smanjiti pritisak po potrebi. To sto pise u fabrickim preporukama je za neupucene ljude koji nemaju ni koncept koliko se duvaju gume, a kamoli kako to utice na karakteristike auta. Kao recimo moj drug iz srednje koji je isao na pumpu, namestio kompresor na max koliko moze i onda duvao gume odprilike :lol:

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 4:42 pm
od mirdza
Fabrička specifikacija za Abarth kaže 2,3/2,1 pri 215/45/17. Federal 595 sam vozio na 1,8/1,6, P-zero Corsa 205/50/17 (ali realno šira) na 1,4/1,1, a Syron 225/45/17 mi se "motao" na 1,7/1,5. Sve na istoj stazi.
BTW P-zero Corsa je najbolja guma koju sam ikada vozio.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 4:59 pm
od Falcon037
Ja ispod 1.6 ipak ne bih mogao na stazu, nekako mi mnogo mlitavo to.

Tj ne bih mogao da se zagrevam 3 kruga i da cekam da pritisak poraste preko2 bara

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 7:47 pm
od YUgisa
Pa ti uradi naopako, naduvaj propisano, izvozaj tri kruga pa izadji sa staze da izduvas :D

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Čet Maj 16, 2019 8:38 pm
od mirdza
@falcon
Govorim o gumama sa kevlarskom osnovom, projektovanima za stazu :)

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 1:33 pm
od nidza
Druga pravila važe za poluslik i slik. Bok je toliko tvrd da se čak i sasvim izduvana ne deformiše, poput RoF guma. Pritiscima se reguliše temperatura i na osnovu nje optimalno prianjanje.

Zato se za stazu i uzima poluslik ko voli TD, ne jer je nešto brža, tj. ove najjeftinije definitivno nisu brže od top UHP guma, ali možeš da se igraš ceo dan, dok bi UHP sahranio. Videli ste i sami našta vam liče ćoškovi UHP guma, dok je neki malo tvrđi poluslik ko nov, jedva potrošen.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 2:10 pm
od gpendula
Slika

Slika
Prednje tople bile 2.6. Zadnje nisam proveravao jer je ok lezao pozadi pa nisam puno petljao.
Proverio hladne prednje 2.2, a zadnje 2.1.

Malo off,
Guma je GY Asy 3. Trenutno sam presao 30.000km sa njima i dva TD-a. Mislim da mogu da ih vozim jos toliko jer sam ih rotirao pre koju hiljadu a ima i dalje sare. Malo ukošene, ali ce se izravnati. :D

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 2:13 pm
od Andrej
Mislim da treba trunku nizi pritisak a siguran sam ti trebaju bolji nagibi na tockovima. :) Jer je ovo ocigledna posledica nedostatka istog, spoljna strana degradirana vidno u odnosu na unutrasnju.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 2:19 pm
od gpendula
Misliš da je do nagiba a ne do mog nasilja na njima? :whistle:

Sve je u meri bilo mesec dana pred TD. Verovatno za stazu moraju da idu drugi nagibi...

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 2:53 pm
od Falcon037
mirdza napisao:@falcon
Govorim o gumama sa kevlarskom osnovom, projektovanima za stazu :)
Da da ...

Slika

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 4:56 pm
od Andrej
gpendula napisao:Misliš da je do nagiba a ne do mog nasilja na njima? :whistle:

Sve je u meri bilo mesec dana pred TD. Verovatno za stazu moraju da idu drugi nagibi...
Pa do oba. :) Ti kada vozis na stazi guras auto preko granice 'redovnog', tako da za stazu bez -2 prednjih nagiba nemas sta da ocekujes. Moze auto lepo da lezi i u stock formi, opet tu ima prostora za napredak. Prosto je - pogledas trkacke edicije datog vozila i vidis mnogo toga. Na komercijalnog gumi narocito se guraju veliki nagibi, ne bi li se kompenzovao nedostatak bocne tvrdoce i lepljivije smese same gume. :)

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 5:53 pm
od mirdza
-2° ukupno ili po točku?
@Falcon
Uzmi u obzir da je V6 težak.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 8:08 pm
od YUgisa
Verovatno misli po tocku. Mada nagib varira od puno stvari, recimo ja sam sa 2.85 spustio na 1.9. Jer igranjem sa geometrijom sam postigao da kad se skroz smota volan da tocak dobije isti nagib koji sam i pre imao.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 9:26 pm
od Andrej
-2 po točku, naročito na komercijalnu gumu. Mora postojati nagib da bi auto ležao, fizika jbg. Na FWD napred nagibi -2 ili više, nazad između -0.5 i -1. Na zadnjoj vuči slično, jer gde je prenos snage ne treba preveliki nagib a opet - napred se mota i namešta auto. :)

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 9:38 pm
od gpendula
Ostaviću ovaj nagib, a sebe ću korigovati. :lol:
Jbg, auto za svaki dan...

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 9:50 pm
od Andrej
Daily takođe. :)

Slika

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Pet Maj 17, 2019 9:58 pm
od edin
Viktor?