Stranica 11 od 82
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 6:57 pm
od speedfreak968
alfanatic napisao:Ulovih i ja onaj Periscope, iskrivih vrat gledajući prezentaciju
Elem, nisam želeo da pišem bilo šta pre nego što se potvrdi finalni izgled, a sada je red da se svedu prvi utisci. Naravno, moguće je komentarisati samo dizajn, ali i zvuk biturbo benzinca koji me je propisno naježio
Bez turbo laga, snage na pretek i zvučna kulisa sasvim po meri - ovde od mene maksimalna ocena!
Dizajn!?
Moram reći da je delimično izostao onaj "Bum-Tras-Wow" efekat koji se priželjkivao, ali cenim da to i nije toliko loše. Pre svega iz prethodnih iskustava kada mi 156-ica, MiTo, pa čak ni 159-ka na prvu loptu nisu bile ništa specijalno, sve dok ih nisam prvi put video uživo i kada je usledio željeni

efekat! Čak šta više, dizajn je preživeo test vremena na najbolji način, što dokazuje i 159-ka koja i danas bez problema privlači više pogleda od nekih najnovijih konkurenata u segmentu.
Cenim da će i Giuliu trebati videti uživo da bi se doživela dizajnerska ideja do kraja, a pre toga i razne varijacije na temu boja, felni i dostupnih opcija. Jedino mi se dizajn felni čini delimično kao korak nazad, ali biće da je "potkovičasti" iscrpljen po pitanju najboljih varijacija, mada će kupci sigurno dobiti više opcija za odabir. Takođe, trebaće malo privikavanja na dizajn (pre svega prednjih) svetlosnih grupa, ali bože moj - obožavam i MiTo i Giuliettu, pa neće biti problem navići se i na ovo novo Alfino lice
Drugi razlog zbog koga je možda dobro da dizajn nije neki ultra svemirski jeste ciljna grupa i pozicioniranje modela, gde se napada "velika trojka", a tu nije poželjno preterivati u individualizmu. Treba nešto naučiti od Nemaca kada je u pitanju podilaženje kupcu. A ako govorimo o velikoj trojci, nisam verovao da će ikada doći dan kada ću reći da MB ima bolji dizajn od Audija i BMW-a, a to se desilo poslednjih godina! BMW mi nekako i najviše stagnira obzirom da je (po meni) svoj zenit imao sa modelom E46. Kad sada stavim Giuliu naspram konkurencije rekao bih da je meta pogođena i da ovakva kakva je svakako izgleda najbolje. Neke srodne crte sa Ghiblijem nikako nisu stvar za zameriti, a interesantna je i unutrašnjost koja je dobila novo ruho, prilično minimalističko i pomalo retro kombinovano sa poslednjim trendovima. Treba naravno sačekati i bolje fotke za kompletan utisak.
Ono najvažnije biće zapravo kako se ovaj automobil vozi i doživljava u vožnji. Uz (nadam se konačno) adekvatan marketing Giulia može do uspeha, a da joj glavni adut ne mora biti lepota. Sa idealnom distribucijom mase po osovinama, zadnjim pogonom i novim potentnim agregatima svi začini su tu...
Iako moj razum nalaže vožnju manjih hatch modela, nekako mi se čini da bi Giulia bila prevelik mamac da bi bila odbijena. Ne mora top model, recimo neki turbo četvrocilindraš sa oko 250 KS i puna kapa

Snovi na javi mogu da počnu, a novoj lepotici (i svima nama) ostaje jedino da poželim velik tržišni uspeh

Upravo tako, k'o da sam ja napisao
A ako je zvuk motora u onom spotu autentican, onda je sam izgled Giulie negde u 10-om planu

Jeste, ovo nije Alfa dizajn na koji smo svi mi navikli, slazem se da ima slicnosti sa gorepomenutim automobilima, verujem cak i namerno, a zapravo najvise lici na Ghibli, sto uopste nije lose. Ocigledno je da su resili da naprave jak otklon u odnosu na ono sto je Alfa predstavljala u poslednjih 15-ak godina, pa i vizuelno. Ali siguran sam da kad jednom sednemo u novu Giuliu bice sve na svom mestu, mozda vec na sledecem skupu na Huji

. Bez obzira sto su resili da se dizajnom vise dodvore novom trzistu, pre svega Amerima a onda i onom delu trzista koje je bilo tradicionalno okrenuto nemackim markama - Ghiblijevi geni, Ferrarijev V6 motor, zadnji pogon koji smo svi toliko cekali i zbogom jeftinim i nepouzdanim (kompromisnim Fiat) resenjima... ma cujte, meni sve to zajedno zvuci sjajno. Istina, vise sam ocekivao od dizajna, ne znam, ne bas nesto epohalno, ali onako u Alfinom stilu - uvek drugacije od drugih, inventivno... Ali Boze moj, ne mos' sve dobit'...
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 6:58 pm
od Falcon037
[youtube]SmVDAhRUExQ[/youtube]
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 6:58 pm
od alfa-u-srcu
Ima tu nekih alfinih detalja, recimo zadnji kraj auta na klipu kod ove bele, koju je postavio kolega Alexv6, tu se nabolje vidi.
Sa strane zadnja svetla,kada se pridje zadnjem kraju, negde kod cepa rezervora, podsete na 159, onda su stopaljke na krajevima ka zadnjem znaku zakosene, od gore ka dole, kao sto su uvek bile i na 75, pa na 155, kasnije na 156...
Ima tu jos detalja, ali svakako prvenstveno jure prodaju auta pa su tako i tempirali dizajn, tacnije za siroke narodne mase.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:09 pm
od erdeljan
Lici mi na

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:15 pm
od alfa&omega
Ja sam oduševljen, ovo sve je nesto potpuno novo i treba se navici na to. Bas ono sto sam i očekivao sa motorizacijom za respekt. Ne znam samo sta je bilo ko mogao vise da očekuje od Alfe u ovom trenutku?
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:16 pm
od kovalski
una ovom promo videu sto je okacio Falcon, kad se gleda u pokretu izgleda bas lepo..
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:21 pm
od byMaX
alfanatic napisao:Ulovih i ja onaj Periscope, iskrivih vrat gledajući prezentaciju
Elem, nisam želeo da pišem bilo šta pre nego što se potvrdi finalni izgled, a sada je red da se svedu prvi utisci. Naravno, moguće je komentarisati samo dizajn, ali i zvuk biturbo benzinca koji me je propisno naježio
Bez turbo laga, snage na pretek i zvučna kulisa sasvim po meri - ovde od mene maksimalna ocena!
Dizajn!?
Moram reći da je delimično izostao onaj "Bum-Tras-Wow" efekat koji se priželjkivao, ali cenim da to i nije toliko loše. Pre svega iz prethodnih iskustava kada mi 156-ica, MiTo, pa čak ni 159-ka na prvu loptu nisu bile ništa specijalno, sve dok ih nisam prvi put video uživo i kada je usledio željeni

efekat! Čak šta više, dizajn je preživeo test vremena na najbolji način, što dokazuje i 159-ka koja i danas bez problema privlači više pogleda od nekih najnovijih konkurenata u segmentu.
Cenim da će i Giuliu trebati videti uživo da bi se doživela dizajnerska ideja do kraja, a pre toga i razne varijacije na temu boja, felni i dostupnih opcija. Jedino mi se dizajn felni čini delimično kao korak nazad, ali biće da je "potkovičasti" iscrpljen po pitanju najboljih varijacija, mada će kupci sigurno dobiti više opcija za odabir. Takođe, trebaće malo privikavanja na dizajn (pre svega prednjih) svetlosnih grupa, ali bože moj - obožavam i MiTo i Giuliettu, pa neće biti problem navići se i na ovo novo Alfino lice
Drugi razlog zbog koga je možda dobro da dizajn nije neki ultra svemirski jeste ciljna grupa i pozicioniranje modela, gde se napada "velika trojka", a tu nije poželjno preterivati u individualizmu. Treba nešto naučiti od Nemaca kada je u pitanju podilaženje kupcu. A ako govorimo o velikoj trojci, nisam verovao da će ikada doći dan kada ću reći da MB ima bolji dizajn od Audija i BMW-a, a to se desilo poslednjih godina! BMW mi nekako i najviše stagnira obzirom da je (po meni) svoj zenit imao sa modelom E46. Kad sada stavim Giuliu naspram konkurencije rekao bih da je meta pogođena i da ovakva kakva je svakako izgleda najbolje. Neke srodne crte sa Ghiblijem nikako nisu stvar za zameriti, a interesantna je i unutrašnjost koja je dobila novo ruho, prilično minimalističko i pomalo retro kombinovano sa poslednjim trendovima. Treba naravno sačekati i bolje fotke za kompletan utisak.
Ono najvažnije biće zapravo kako se ovaj automobil vozi i doživljava u vožnji. Uz (nadam se konačno) adekvatan marketing Giulia može do uspeha, a da joj glavni adut ne mora biti lepota. Sa idealnom distribucijom mase po osovinama, zadnjim pogonom i novim potentnim agregatima svi začini su tu...
Iako moj razum nalaže vožnju manjih hatch modela, nekako mi se čini da bi Giulia bila prevelik mamac da bi bila odbijena. Ne mora top model, recimo neki turbo četvrocilindraš sa oko 250 KS i puna kapa

Snovi na javi mogu da počnu, a novoj lepotici (i svima nama) ostaje jedino da poželim velik tržišni uspeh

Meni nekako najviše liči na novu Mazdu 6, generalno po obliku tela - ne mislim na prednje i zadnje farove. Dužina, i sve to. Pogotovo u crvenoj varijanti...

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:23 pm
od kovalski
Meni ona deluje mnogo ubedljivije od mazde..Kompletnije!
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:29 pm
od byMaX
Shanirani napisao:Ovo je dizajn za prodaju. Dakle napada tacno bmw 3 / m3. I poenta je da se prodaje ako ne i vise.
Dosta vas moraju da shvate da Alfin dizajn ne kapiraju svi. I plus prica o losoj pouzdanosti tako da im nista ne ide u prilog. To sto je vama ruzno jos 10-orici je lepo i prodavace se 10x bolje od bilo koje iskrene alfe. Ako tako mogu da se nazovu ove u zadnji 10ak godina.
Potpuno si u pravu. Meni se izbor felni NIMALO ne dopada, ali sam automobil izgleda dobro! Mada, istina je da je urađeno za nove mlade ljude iz EU i naložene na masl-kar Amere. Prvo volan koji izgleda kao iz čini mi se Mustanga ili Kamara (sad slagaću vas), on mi se najmanje dopada. Ostatak enterijera, kao i kod Djulijete - nije to 100% Alfa, ali nije ni loše. Ima neki svoj šmek iako liči i na BMW i na Audi... Jbg sad, šta je tu je.
Nego me zanima kako će izgledati regularna verzija nazad, bez QV-a. Možda bude mirnija i lepša za everyday vožnju. Felne mi se i dalje nimalo ne sviđaju. Na onom snimku deluju da su točkovi mali a nisu male felne...
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:38 pm
od Alfanatic
Ljudi, pa nije sada Alfa mogla da napravi neki leteći tanjir koji ne liči ni na šta drugo na tržištu

A usput me fascinira i to što ljudi masovno pronalaze sličnosti, ali ne mogu da se slože, pa su u opticaju i Mazda, BMW, Honda, Lexus, Infiniti, MB, Audi,..., što je opet neki vid originalnosti
Pogotovo nije lako smisliti nešto potpuno unikatno nakon tolikog broja drugih modela u klasi. A čak i da se išlo na potpunu individualnost (naravno da se moglo), opet je pitanje ko bi to kupovao!? Tržište je danas drugačije nego pre 10 ili 40 godina, treba se tome prilagoditi. Najveća opomena je baš 159-ka za koju sam bio živeo u uverenju da će ići kao alva.
Prvo i osnovno je sa ovim novim modelima zaraditi pare i stati na zdrave noge. Čini se da je ovo poslednja šansa. A ako se u tome uspe onda se lakše pravi strategija i vraća na put individualnosti.
Razumem ja sve kolege i zadovoljne i nezadovoljne. Ali meni je nekako obično čaša pre polupuna nego poluprazna. Danas smo imali premijeru nove Alfe koja obećava u svim bitnim segmentima. Zato neću sitničariti i zamerati bilo šta (što se objektivno uvek može činiti), nego ću biti zadovoljan i držati fige da Giulia osvoji tržište

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:44 pm
od bums85
Vidim da su misljenja podeljena... Ja sam jos jedan koji nije odusevljen izgledom. Ne kazem da izgleda lose, ali nekako mi nije to Alfa i ubedjen sam da ce za nekih 2 god da bude facelift da ispeglaju dizajn koliko mogu, kao sto su i sa Djulietom uradili. Mozda cu promeniti misljenje kada je vidim uzivo, ali za sada stojim iza ovog.
Jos jedna stvar sto mi bode oci je natpis Giulia koji nije u klasicnom alfinom fontu
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:46 pm
od edin
Forum se davno nije ovako usijao, a misljenja su podeljena...
Po meni to znaci fail u dizajnu

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:49 pm
od G0XY
Meni je ovo sasvim ok auto,cak stavise odlicna.Hvala bogu da ima nesto posle 159-ke i Brere

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:55 pm
od sinisa
Nego, brinem se da li će stati naša prednja tablica na taj branik, taj usis je tu...
Treba dati dizajnu vremena da se slegne, vidi u pokretu, doživi. Za sada su mišljenja dosta podeljena, i ja vidim dosta detalja koji mi se sviđaju (LED svetla u obliku krila, pa kad se nacrtaju u retrovizoru nekog Audija, ih

), ali i onih koji mi se manje sviđaju (BMW?). Ostaje da vidimo i enterijer, po meni 50% utiska. Elem, vreme... Šta mislite kako se osećaju ljubitelji nemačke auto industrije, kad im lansiraju novi model koji je samo 80% isti kao prethodni?
Alfa svakako treba prvo da progleda, pa neka ovo bude automobil za postizanje prodajnih rezultata, to će samo za "posledicu" imati još novih Alfi, a ko to ne želi?

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:56 pm
od speedfreak968
Biti posto-poto originalan, drugaciji od drugih i terati po svom makar i u sopstvenu propast, lepo je to i uvek ce naici na odobravanje nas najokorelijih. Ali budimo realni, mi smo realno zanemarljivi deo trzista, narocito mi na ovim prostorima gde ce Giulia biti dostupna nasim mogucnstima tek kao 5-10 godina star polovnjak. A ta originalnost je i imala za posledicu poseganje za jeftinim i manje pouzdanim resenjima ne bi li automobil bio koliko-toliko dostupan bas zaljubljenicima u brand koji su onda i sami u jednom trenutku krenuli da se zale i sprdaju sa Alfinom pouzdanoscu. E pa ne moze i k...c u dupe i dusa u raj. Volimo da se poredimo sa nemackim brandovima ali oni slabo prave kompromise i posezu za jeftinm resenjima zato i uvek i lako dobijaju Alfu na polju kvaliteta i pouzdanosti sto su i te kako bitne stavke za prosecnog kupca, a Bogami i za nas, narocito kad se sve teze dolazi do para za odrzavanje nasih mezimica. Dugorocno gledano ovo je sjajan potez - make or break... Mozda nije nesto sto smo ocekivali da vidimo ali je daleko od ruznog, sta vise prelep je automobil, jedino sto mu definitivno fali je Alfina individualnost. Sto je mozda u ovom prelomnom trenutku za marku vise dobra nego losa stvar za Alfu. Izgleda slicno kao konkurencija, ali ima ono sto niko od njih nema - Alfine gene uz ni malo zanemarljiv Ferrari/Maserati doprinos.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 7:59 pm
od Boza
Evo sta kazu ovi iz Car Throttle
http://www.carthrottle.com/post/say-hel ... to-500bhp/
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:02 pm
od Bg_Silver
Specifikacije za QV verziju,
510 hp V6 engine in aluminum, with know-how Ferrari and cylinder deactivation to save fuel
all motors aluminum alloy
carbon details: transmission shaft, hood, roof, structure front seats
aluminum and light alloys for engine, brakes, suspension (including front strut and chassis front and rear), bodywork and doors fenders, bumpers rear crossbar (with plastic)
carbon-ceramic brakes
mass of 1,525 kg
50/50 weight distribution
class-leading torsional rigidity
steering ratio more direct in its category
Active Aero Splitter, or the front spoiler with variable angle that manages active downforce
Torque vectoring, active differential with double clutch, which allows for more torque to the wheel with more grip
Integrated Brake System, or the electromechanical brake booster that refines the stability control and the behavior during braking with ABS (remember who spoke brake type a hybrid?)
DNA with 4 modes: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (energy saving mode) and Racing
Electronic control system of the dynamic based on neural networks, to get a response and a behavior with a variability much more affine to the human
all primary controls are built into the steering wheel (including the ignition)
the man / machine interface consists of two rotary controls: the Alfa DNA selector and infotainment system
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:03 pm
od byMaX
speedfreak968 napisao:alfanatic napisao:
Upravo tako, k'o da sam ja napisao
A ako je zvuk motora u onom spotu autentican, onda je sam izgled Giulie negde u 10-om planu

Jeste, ovo nije Alfa dizajn na koji smo svi mi navikli, slazem se da ima slicnosti sa gorepomenutim automobilima, verujem cak i namerno, a zapravo najvise lici na Ghibli, sto uopste nije lose. Ocigledno je da su resili da naprave jak otklon u odnosu na ono sto je Alfa predstavljala u poslednjih 15-ak godina, pa i vizuelno. Ali siguran sam da kad jednom sednemo u novu Giuliu bice sve na svom mestu, mozda vec na sledecem skupu na Huji

. Bez obzira sto su resili da se dizajnom vise dodvore novom trzistu, pre svega Amerima a onda i onom delu trzista koje je bilo tradicionalno okrenuto nemackim markama - Ghiblijevi geni, Ferrarijev V6 motor, zadnji pogon koji smo svi toliko cekali i zbogom jeftinim i nepouzdanim (kompromisnim Fiat) resenjima... ma cujte, meni sve to zajedno zvuci sjajno. Istina, vise sam ocekivao od dizajna, ne znam, ne bas nesto epohalno, ali onako u Alfinom stilu - uvek drugacije od drugih, inventivno... Ali Boze moj, ne mos' sve dobit'...
Koji crni skup na Huji, kreće u prodaju u Oktobru 2016. Videćemo ga u nekom salonu na proleće 2017 kod nas. A na forumu, da ga ima više od jednog čoveka, od 2020.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:04 pm
od Stromboli
Auto je ok, ali smo od Alfe navikli na woow efekat po pitanju dizajna tj. da bude originalna, ne mozes je nikad zameniti s drugim autom na blitz. Po meni je u tom pogledu previse stvari sa drugih auta prisutno.
Verujem da ce biti dobra za voznju i da ce motori biti odlicni. Od strane mnogih dugo ocekivani zadnji pogon ce se dodatno pobrinuti da ponovo bude Cuore Sportivo i nadam se da ce pokrenuti vecu prodaju i otvoriti vrata za nove modele, pogotovo neke buduce kupee.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:15 pm
od kovalski
Super je sto su odmah predstavili top model..
Ja bi to oma u DTM

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:16 pm
od speedfreak968
byMaX napisao: Koji crni skup na Huji, kreće u prodaju u Oktobru 2016. Videćemo ga u nekom salonu na proleće 2017 kod nas. A na forumu, da ga ima više od jednog čoveka, od 2020.
Ma naravno, to je vise bilo u J/K fazonu

Ali zaista, verujem da ce jedina sansa za nas obicne smrtnike da provozamo Giuliu pre nego postane dostupan polovni automobil, biti upravo neki Alfa skup ili promotivni FAS track day (daj Boze)...

Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:26 pm
od dekideki
mislim da svojom duzinom (par cm ispod 5m) ovaj auto napada konkurente u D klasi, ne znam zasto pominjete M3...
Mopar je vidljivo dao svoj pecat ovaj put u vise detalja, volan i sedista su ono sto cini da osetis auto. Ovo je prvi pravi italijansko-americki moderni turbo maslkar. Dve stvari mi nisu jasne a to je pogon, da li je ovde Q4 ili RWD, i zasto manuelni menjac?
Na mene je najveci utisak ostavio kocioni sistem. Zadnje kocnice kao na jaguaru sporske verzije, posebna klesta samo za elektronsku rucnu kocnicu, predimenzionirana keramika svuda, sestoklipni brembo napred, cetvoroklipni pozadi... uh
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:30 pm
od PapaSle
Da izgleda odlično, izgleda...
Da će da ima vozne karakteristike Alfe, sigurno hoće...
Da li liči na druge automobile, liči, jako... Sa strane je petica, od napred je kombina petice,keca i Mazde, od pozadi je Mazda/Honda i onaj ogavni Audijev a3 sedan, sve ukupno ima liniju petice i Jaguara XF-a...
Ono što je bitno za mene je da je to dobar znak... Svaki auto koji mi je na prvu loptu bio ništa posebno, i liči na nekog drugog sam kasnije obožavao do granice kretenizma i obrnuto...
Recimo Bmw 5 e60 kad je izašao, bio mi je ogavan, ličio je na 406, za šta je i javno optužen dizajner... Kada su se slegli utisci, to mi je bio naj bmw 5 ikad... Isto mi je bilo sa 307icom, C4orkom, bmw kecom...
Đulijeta je kad je izašla meni bila promašaj, "kakve su to idiotske audi diode, kakav je ono plastikanac iznutra, kakav je ono kretenski volan, 147 i 156 su bili carevi klase, 159 je nadogradio a šta im je trebalo ovo sa Đulijetom", da danas imam ozbiljan problem da nađem bilo koji auto na ulici koji mi se više dopada od Đulijete...
Sa druge strane ima mnogo automobila koji su mi na prvu loptu bili pobeda, a sad ih i ne primetim, a njih je baš baš dosta... Insignije, masa nemaca, Megani, itd itd...
Dok ga ne vidimo i ne čujemo na ulici, dok ne sednemo u njega, nećemo ništa znati...
Jedini sigiran utisak koji je permanentan je da mi se felne ne sviđaju IČ, al to i nije problem, lako je staviti druge...
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:46 pm
od Sfera Kom
Ja sam prosto odusevljen,cak nisam ni ocekivao da ce ovako izgledati kako spolja tako i unutra.Prava pravcata Alfetina. Prosto sam srecan sto su izbacili ovakav automobil na trziste koji od svih konkurenata nesto poseduje a ostala je Alfa u srcu i dizajnom i po svemu.Bitno je i da se dobro prodaje sto je i glavno jer to pospesuje brend. Jos jednom sam odusevljen italijanima.Majstori.
Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sre Jun 24, 2015 8:58 pm
od Kole78
Eee,gde je sad Top Gear!!! Meni se svidja iako bih voleo da vidim prvo normalnu verziju.Naravno cena je jako bitna tu ako se ide na masovnu proizvodnju,opet govorim o "obicnim"modelima. Ova ludila sa 500 konja je vise za kurcenje