Upravo tako, k'o da sam ja napisaoalfanatic napisao:Ulovih i ja onaj Periscope, iskrivih vrat gledajući prezentaciju![]()
Elem, nisam želeo da pišem bilo šta pre nego što se potvrdi finalni izgled, a sada je red da se svedu prvi utisci. Naravno, moguće je komentarisati samo dizajn, ali i zvuk biturbo benzinca koji me je propisno naježio![]()
Bez turbo laga, snage na pretek i zvučna kulisa sasvim po meri - ovde od mene maksimalna ocena!
Dizajn!?
Moram reći da je delimično izostao onaj "Bum-Tras-Wow" efekat koji se priželjkivao, ali cenim da to i nije toliko loše. Pre svega iz prethodnih iskustava kada mi 156-ica, MiTo, pa čak ni 159-ka na prvu loptu nisu bile ništa specijalno, sve dok ih nisam prvi put video uživo i kada je usledio željeni![]()
![]()
efekat! Čak šta više, dizajn je preživeo test vremena na najbolji način, što dokazuje i 159-ka koja i danas bez problema privlači više pogleda od nekih najnovijih konkurenata u segmentu.
Cenim da će i Giuliu trebati videti uživo da bi se doživela dizajnerska ideja do kraja, a pre toga i razne varijacije na temu boja, felni i dostupnih opcija. Jedino mi se dizajn felni čini delimično kao korak nazad, ali biće da je "potkovičasti" iscrpljen po pitanju najboljih varijacija, mada će kupci sigurno dobiti više opcija za odabir. Takođe, trebaće malo privikavanja na dizajn (pre svega prednjih) svetlosnih grupa, ali bože moj - obožavam i MiTo i Giuliettu, pa neće biti problem navići se i na ovo novo Alfino lice![]()
![]()
Drugi razlog zbog koga je možda dobro da dizajn nije neki ultra svemirski jeste ciljna grupa i pozicioniranje modela, gde se napada "velika trojka", a tu nije poželjno preterivati u individualizmu. Treba nešto naučiti od Nemaca kada je u pitanju podilaženje kupcu. A ako govorimo o velikoj trojci, nisam verovao da će ikada doći dan kada ću reći da MB ima bolji dizajn od Audija i BMW-a, a to se desilo poslednjih godina! BMW mi nekako i najviše stagnira obzirom da je (po meni) svoj zenit imao sa modelom E46. Kad sada stavim Giuliu naspram konkurencije rekao bih da je meta pogođena i da ovakva kakva je svakako izgleda najbolje. Neke srodne crte sa Ghiblijem nikako nisu stvar za zameriti, a interesantna je i unutrašnjost koja je dobila novo ruho, prilično minimalističko i pomalo retro kombinovano sa poslednjim trendovima. Treba naravno sačekati i bolje fotke za kompletan utisak.
Ono najvažnije biće zapravo kako se ovaj automobil vozi i doživljava u vožnji. Uz (nadam se konačno) adekvatan marketing Giulia može do uspeha, a da joj glavni adut ne mora biti lepota. Sa idealnom distribucijom mase po osovinama, zadnjim pogonom i novim potentnim agregatima svi začini su tu...
Iako moj razum nalaže vožnju manjih hatch modela, nekako mi se čini da bi Giulia bila prevelik mamac da bi bila odbijena. Ne mora top model, recimo neki turbo četvrocilindraš sa oko 250 KS i puna kapaSnovi na javi mogu da počnu, a novoj lepotici (i svima nama) ostaje jedino da poželim velik tržišni uspeh
![]()

A ako je zvuk motora u onom spotu autentican, onda je sam izgled Giulie negde u 10-om planu

