Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Isti je za 8v/16v, ePER broj je: 55203202
Alfa je stil... ostalo je status...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- Kazea
- Garaža: 159 2.0JTDM
EX 146 1.4TS, 156 1.9JTD M-JET, GT 1.9JTDM - Lokacija: Niš - Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pozdrav dijagnosticari
U pitanju je Alfa 156 1.9JTDm 110KW i imam vrlo specifican problem. Na leru i kad je auto hladan sve je u redu. Kad se auto malo zagreje negde u predelu od 2000-2800rpm javlja se glavljenje, stucanje, cijukanje kao da nesto zakacinje i to u predelu motora na vozacevoj strani. Ako se naglo stisne gas onda se brzo predje preko tog pojasa, on probije i tesko je primetiti ali sa nekim osrednjim ubrzanjem efekat je najizrazeniji. Na dijagnostici ne prijavljuje ni jednu gresku. Jedan majstor mi je rekao da mi to turbina pravi problem. Ali kad sam otkacio protokomer onda se problem ne javlja ali se primeti i da auto slabije vuce.
Ja sam zato napravio neke grafike po Dusanovom uputstvu i u nadi da moze nesto da se zakljuci na osnovu njih i da probamo da resimo problem.
Prvi grafik je zajednicki za Intake air i Boost pressure dok sam u drugom i trecem njih odvojio radi lakseg pregleda. Cetvrti grafik je vezan za Fuel.





U pitanju je Alfa 156 1.9JTDm 110KW i imam vrlo specifican problem. Na leru i kad je auto hladan sve je u redu. Kad se auto malo zagreje negde u predelu od 2000-2800rpm javlja se glavljenje, stucanje, cijukanje kao da nesto zakacinje i to u predelu motora na vozacevoj strani. Ako se naglo stisne gas onda se brzo predje preko tog pojasa, on probije i tesko je primetiti ali sa nekim osrednjim ubrzanjem efekat je najizrazeniji. Na dijagnostici ne prijavljuje ni jednu gresku. Jedan majstor mi je rekao da mi to turbina pravi problem. Ali kad sam otkacio protokomer onda se problem ne javlja ali se primeti i da auto slabije vuce.
Ja sam zato napravio neke grafike po Dusanovom uputstvu i u nadi da moze nesto da se zakljuci na osnovu njih i da probamo da resimo problem.
Prvi grafik je zajednicki za Intake air i Boost pressure dok sam u drugom i trecem njih odvojio radi lakseg pregleda. Cetvrti grafik je vezan za Fuel.




- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Uletela neka pticica u usis pa cijuce ;-)
Javice se DusanGT, Mladenke... pa ce ti kazati sta i kako.
Javice se DusanGT, Mladenke... pa ce ti kazati sta i kako.
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Na prva 2 dijagrama se vidi da maf nefunkcionise kako treba.
- Kazea
- Garaža: 159 2.0JTDM
EX 146 1.4TS, 156 1.9JTD M-JET, GT 1.9JTDM - Lokacija: Niš - Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Uradio sam i merenje korekcija injektora.

Na leru korekcije i na manjim obrtajima korekcije su OK. -1 do +1. Ali ako se da pun gas kao po uputstvu u 4.brzini onda se dobija da malo vece korekcije koje me brinu.
Na 3. cilindru +6 a na 4. ide do -3. Mislim da je to previse i sta bi moglo prouzrokovati toliku korekciju.

Na leru korekcije i na manjim obrtajima korekcije su OK. -1 do +1. Ali ako se da pun gas kao po uputstvu u 4.brzini onda se dobija da malo vece korekcije koje me brinu.
Na 3. cilindru +6 a na 4. ide do -3. Mislim da je to previse i sta bi moglo prouzrokovati toliku korekciju.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Evo korekcija injektora u leru, posle postizanja radne temperature...

Pokušaj da zagreješ motor u vožnji, pa posle toga izmeri korekcije u intervalu od jednog minuta...
Inače, oni dijagrami u porukama gore ukazuju na problem sa "neočitanim vazduhom" ili, verovatnije, sa MAF senzorom, iako može da bude još stvari...

Pokušaj da zagreješ motor u vožnji, pa posle toga izmeri korekcije u intervalu od jednog minuta...
Inače, oni dijagrami u porukama gore ukazuju na problem sa "neočitanim vazduhom" ili, verovatnije, sa MAF senzorom, iako može da bude još stvari...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Kazea
- Garaža: 159 2.0JTDM
EX 146 1.4TS, 156 1.9JTD M-JET, GT 1.9JTDM - Lokacija: Niš - Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Danas sam uradio jos nekih snimaka:
Prvi je korekcija injektora u leru posle postizanja radne temperature.

Kao sto sam napisao meni se seckanje, trzanje ili kako god ga nazvali oseca u rasponu od 2000-2800rpm i zato sam sada uradio test vozeci mahom u tom opsegu i snimio parametre na koje najvise sumnjam.


Da li se sada moze nesto konkretnije zakljuciti?
Prvi je korekcija injektora u leru posle postizanja radne temperature.

Kao sto sam napisao meni se seckanje, trzanje ili kako god ga nazvali oseca u rasponu od 2000-2800rpm i zato sam sada uradio test vozeci mahom u tom opsegu i snimio parametre na koje najvise sumnjam.


Da li se sada moze nesto konkretnije zakljuciti?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
a) Injektori su u dobrom stanju, a normalna je veća vrednost korekcije za br. 4 jer je odmah do usisa.
b) nije bez razloga u prvom postu ove teme definisan režim vožnje u testu..., ali ne radite test po ovom vremenu - nije bezbedno!
c) razvucite Excel dijagram po horizontali - podesite razmeru tako da karakteristični minut testa, iz kojeg se vidi problem, može lepo da se analizira.
b) nije bez razloga u prvom postu ove teme definisan režim vožnje u testu..., ali ne radite test po ovom vremenu - nije bezbedno!
c) razvucite Excel dijagram po horizontali - podesite razmeru tako da karakteristični minut testa, iz kojeg se vidi problem, može lepo da se analizira.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Kazea
- Garaža: 159 2.0JTDM
EX 146 1.4TS, 156 1.9JTD M-JET, GT 1.9JTDM - Lokacija: Niš - Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ja sam uradio ove testove od 2000-3000rpm u nameri jer mi se tada javlja problem i to pri normalnom ubrzanju a kad mu stisnem gas do daske nista se ne oseti ili ne moze da se primeti trzanje.
OK. Razumem ovi testovi nisu merodavni.
Zato evo ponovo onaj test kao po standardu i sa razvucenom X osom.
U stvari to je jedan test gde sam karakteristicnu deonicu podelio na dva dela radi preciznijeg pregleda.


OK. Razumem ovi testovi nisu merodavni.
Zato evo ponovo onaj test kao po standardu i sa razvucenom X osom.
U stvari to je jedan test gde sam karakteristicnu deonicu podelio na dva dela radi preciznijeg pregleda.


- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Uradi jedan test sa engine speed, air intake, acutal boost i total fuel. Jedan sa ubrzanjem kada se javlja to seckanje i jedan sa papucicom do poda.
Iz tvog prvog posta i 3-eg dijagrama ima skakanja ubrizgavanja goriva, e sad da li je posledica ocitavanja mafa ili neceg drugog ne znam. Trebalo bi da se vidi iz ovoga sto sam ti rekao.
Proveri creva od filtera do turbine, jer iz krive mafa se vidi da ocitava manju kolicinu vazduha nego sto bi trebalo, i da je ubrizgavanje vece u odnosu na maf. Jel auto dimi prilikom naglog ubrzanja, tj sa papucicom do poda?
Iz tvog prvog posta i 3-eg dijagrama ima skakanja ubrizgavanja goriva, e sad da li je posledica ocitavanja mafa ili neceg drugog ne znam. Trebalo bi da se vidi iz ovoga sto sam ti rekao.
Proveri creva od filtera do turbine, jer iz krive mafa se vidi da ocitava manju kolicinu vazduha nego sto bi trebalo, i da je ubrizgavanje vece u odnosu na maf. Jel auto dimi prilikom naglog ubrzanja, tj sa papucicom do poda?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kazea, imaš li na toj Alfi katalizatore ili su skinuti?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Kazea
- Garaža: 159 2.0JTDM
EX 146 1.4TS, 156 1.9JTD M-JET, GT 1.9JTDM - Lokacija: Niš - Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mislim da su tu jer nista se ne vidi da je nesto dirano, vareno, skidano i tako to.
Sto se tice da li dimi nista spektakularno. Normalno u leru kad se stisne gas do poda izbaci crni dim ali u voznji nisam primetio.
Dusane, na osnovu onih grafika gde sam merio ubrzanja od 2000-3000rpm i oni nagli padovi u piku MAF senzora da li mogu da budu uzrocnici trzanja i glavljenja.
Da li se procenat EGR ventila odnosi na zatvorenost ili otvorenost. Na leru je meni 1% i mislim da se to odnosi na zatvorenost jer u tom slucaju on je takoreci 99% otvoren i vrsi recirkulaciju. Kad mu stisnem gas on ode u 100% tj. potpuno zatvoren.
Ja u svakom slucaju planiram da ga zatvorim ali jos ne znam gde jer moram softverski da ga iskljucim. Za pocetak radi testa da li mogu samo da izvucem dzek iz njega kao kod protokomera i u kom stanju ce on biti. Da li skroz zatvoren, skroz otvoren ili nesto trece.
Zasto kod MultiECuScan za Alfu 156 nema opcija Service interval reset.
Da li smem da koristim od nekog drugog sa istim Bosch EDC16 CF3 ili se reset radi na sasvim drugaciji nacin. Meni je Service interval istekao, onih 7 kupona kako pise tamo i ja treba nekako da upisem novi broj.
Sto se tice da li dimi nista spektakularno. Normalno u leru kad se stisne gas do poda izbaci crni dim ali u voznji nisam primetio.
Dusane, na osnovu onih grafika gde sam merio ubrzanja od 2000-3000rpm i oni nagli padovi u piku MAF senzora da li mogu da budu uzrocnici trzanja i glavljenja.
Da li se procenat EGR ventila odnosi na zatvorenost ili otvorenost. Na leru je meni 1% i mislim da se to odnosi na zatvorenost jer u tom slucaju on je takoreci 99% otvoren i vrsi recirkulaciju. Kad mu stisnem gas on ode u 100% tj. potpuno zatvoren.
Ja u svakom slucaju planiram da ga zatvorim ali jos ne znam gde jer moram softverski da ga iskljucim. Za pocetak radi testa da li mogu samo da izvucem dzek iz njega kao kod protokomera i u kom stanju ce on biti. Da li skroz zatvoren, skroz otvoren ili nesto trece.
Zasto kod MultiECuScan za Alfu 156 nema opcija Service interval reset.
Da li smem da koristim od nekog drugog sa istim Bosch EDC16 CF3 ili se reset radi na sasvim drugaciji nacin. Meni je Service interval istekao, onih 7 kupona kako pise tamo i ja treba nekako da upisem novi broj.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Spomenuo si da sa hladnim motorom problem "knedle" u pomenutom segmentu obrtaja nije izražen, pa mi pada na pamet zapušen ili skoro zapušen katalizator, koji kad se zagreje na neku radnu temperaturu, ometa slobodan protok izduvnih gasova.
S obzirom da je klipni motor i neka vrsta "pumpe za vazduh", moguće je da ometani izduv remeti usis vazduha, što se kod tebe oseti kao "knedla".
Logika je sledeća: na manjim obrtajima je manje izduvnih gasova, pa ograničena prohodnost izduva ne smeta toliko, a na mnogo većim su količina i pritisak izduvnih gasova dovoljno veliki da savladaju otpor delimično zapušenog katalizatora.
Ovo je samo pretpostavka, ali može lako da se proveri - skine se katalizator (kod dizela to neće biti uzrok bučnog izduva) i vozi neko vreme, pa se vidi da li je problem nestao...
Inače, ne eksperimentiši sa MES kad je u pitanju promena nekih parametara...
S obzirom da je klipni motor i neka vrsta "pumpe za vazduh", moguće je da ometani izduv remeti usis vazduha, što se kod tebe oseti kao "knedla".
Logika je sledeća: na manjim obrtajima je manje izduvnih gasova, pa ograničena prohodnost izduva ne smeta toliko, a na mnogo većim su količina i pritisak izduvnih gasova dovoljno veliki da savladaju otpor delimično zapušenog katalizatora.
Ovo je samo pretpostavka, ali može lako da se proveri - skine se katalizator (kod dizela to neće biti uzrok bučnog izduva) i vozi neko vreme, pa se vidi da li je problem nestao...
Inače, ne eksperimentiši sa MES kad je u pitanju promena nekih parametara...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kazea, procecant EGR pokazuje otvorenost, sto implicira ako pise 35% znaci da je toliko otvoren, 0% - zatvoren potpuno.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Secate se price o plocici koja blokira EGR...
Posto nisam uspeo da skinem "pastetu" resio da se pozabavim drugim stvarima.
Skinem plocicu kojom je EGR fizicki zatvoren, provozam koliko trenutni uslovi dozvoljavaju, i primecujem sledece:
1. Vrednosti "intake air i desired" se skoro poklapaju, pogotovu pri malim obrtajima.
2. Nema nikakvh gresaka.
Vratim plocicu i zatvorim EGR:
1. Vrednosti se ne poklapaju (intake je veci, postavljao sam slike ranije, u leru je oko 500mg/i)
2. Ocitavam gresku P1238
Zanima me sledece:
1. Da li kolicina ubrizganog goriva zavisi samo od MAF-a? (kad blokiram EGR vrednosti su vece)
2. Kako da blokiram EGR, a da nemam gresku P1238?
3. Kako da skinem "pastetu" najekspeditivnije?


Posto nisam uspeo da skinem "pastetu" resio da se pozabavim drugim stvarima.
Skinem plocicu kojom je EGR fizicki zatvoren, provozam koliko trenutni uslovi dozvoljavaju, i primecujem sledece:
1. Vrednosti "intake air i desired" se skoro poklapaju, pogotovu pri malim obrtajima.
2. Nema nikakvh gresaka.
Vratim plocicu i zatvorim EGR:
1. Vrednosti se ne poklapaju (intake je veci, postavljao sam slike ranije, u leru je oko 500mg/i)
2. Ocitavam gresku P1238
Zanima me sledece:
1. Da li kolicina ubrizganog goriva zavisi samo od MAF-a? (kad blokiram EGR vrednosti su vece)
2. Kako da blokiram EGR, a da nemam gresku P1238?
3. Kako da skinem "pastetu" najekspeditivnije?


Poslednja izmena od Gremlin u Uto Dec 30, 2014 9:11 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kad se samo zatvori sa plocicom egr, onda se javi greska, i onda se mora softverski zatvoriti egr. Vrednosti desired intake su u sklopu mafa ali vezani za rad egr-a. Bez plocice, imas usisani vazduh koji ide kroz maf senzor, i deo vazduha koji ulazi kroz egr ventil. Kada se blokira egr ventil, ocitavanja maf-a se skoro dupliraju u leru.
Kolicina ubrizganog goriva moze zavisiti od mnogo parametra u motoru. Ako krenemo redom kolicinu ubrizganog goriva trazis ti papucicom gasa, ta kolicina se dozvoljava u odnosu na maf, tj u zavisnosti od toga koliko je ocitavanje na mafu toliko ces imati ubrizgavanje goriva, ali onda su tu jos neke mape u ecu-u, temperatura usisanog vazduha, temperatura goriva, koji mogu da koriguju-saseku ubrizgavanje u zavisnosti od pomenutih parameta.
Kolicina ubrizganog goriva moze zavisiti od mnogo parametra u motoru. Ako krenemo redom kolicinu ubrizganog goriva trazis ti papucicom gasa, ta kolicina se dozvoljava u odnosu na maf, tj u zavisnosti od toga koliko je ocitavanje na mafu toliko ces imati ubrizgavanje goriva, ali onda su tu jos neke mape u ecu-u, temperatura usisanog vazduha, temperatura goriva, koji mogu da koriguju-saseku ubrizgavanje u zavisnosti od pomenutih parameta.
Poslednja izmena od mladenke u Uto Dec 30, 2014 9:52 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Imas jedan interesantan pik turbine na oko 2.55bar-a, tu je limit turbine koji baca u safe mode. Jesi ti proverio selenoid? Kriva selenoida je prilicno visoko, na 40%, treba to jos dole dole do 25-30%.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
[/quote]Kolicina ubrizganog goriva moze zavisiti od mnogo parametra u motoru. Ako krenemo redom kolicinu ubrizganog goriva trazis ti papucicom gasa, ta kolicina se dozvoljava u odnosu na maf, tj u zavisnosti od toga koliko je ocitavanje na mafu toliko ces imati ubrizgavanje goriva, ali onda su tu jos neke mape u ecu-u, temperatura usisanog vazduha, temperatura goriva, koji mogu da koriguju-saseku ubrizgavanje u zavisnosti od pomenutih parameta.[/quote]
Da li to znaci da ce ubrizgavati vise goriva na leru i pri malim obrtajima dok je intake veci od desired?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ako se resi softverski, da li se onda vrednosti poklapaju u leru?mladenke napisao:Kad se samo zatvori sa plocicom egr, onda se javi greska, i onda se mora softverski zatvoriti egr. Vrednosti desired intake su u sklopu mapa ali vezani za rad egr-a. Bez plocice, imas usisani vazduh koji ide kroz maf senzor, i deo vazduha koji ulazi kroz egr ventil. Kada se blokira egr ventil, ocitavanja maf-a se skoro dupliraju u leru.
[/quote]Kolicina ubrizganog goriva moze zavisiti od mnogo parametra u motoru. Ako krenemo redom kolicinu ubrizganog goriva trazis ti papucicom gasa, ta kolicina se dozvoljava u odnosu na maf, tj u zavisnosti od toga koliko je ocitavanje na mafu toliko ces imati ubrizgavanje goriva, ali onda su tu jos neke mape u ecu-u, temperatura usisanog vazduha, temperatura goriva, koji mogu da koriguju-saseku ubrizgavanje u zavisnosti od pomenutih parameta.[/quote]
Da li to znaci da ce ubrizgavati vise goriva na leru i pri malim obrtajima dok je intake veci od desired?
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
A, pastetu pokusao da skinem, samo zapekli zavrtnji, i osigurac na osovinici turbine ne znam kako da mu pridjem
Dajte neku ideju...
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Nisam jos, cekam drugara da se vrati s puta da uzmem njegov solenoid.mladenke napisao:Imas jedan interesantan pik turbine na oko 2.55bar-a, tu je limit turbine koji baca u safe mode. Jesi ti proverio selenoid? Kriva selenoida je prilicno visoko, na 40%, treba to jos dole dole do 25-30%.
A, pastetu pokusao da skinem, samo zapekli zavrtnji, i osigurac na osovinici turbine ne znam kako da mu pridjem

Dajte neku ideju...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Maf je tu kao granica koliko goriva moze da se ubrizga u odnosu na ocitan vazduh. 500mg/i na mafu, 30mm3 ubrizgavanja granica. Ukoliko maf ocitava veci vazduh nego sto to u realnosti jeste, onda auto dimi. Ukoliko maf ocitava manju vrednost nego sto jeste, onda se i manje ubrizgava goriva, a onda auto ne ubrzava kako bi trebalo.
Maf proveravas maf signalom u voltima, i ocitanim vazduhom na mafu, zajedno sa obrtajima. U zavisnosti od voltaze na mafu, treba biti odredjena kolicina vazduha ocitana na mafu. Kada postoji disbalanz izmedju ova dva onda sa mafom nesto nije kako treba.
Sto se turba tice, tu ne mogu da ti pomognem to jos nisam rasklapao, bogu hvala.
Maf proveravas maf signalom u voltima, i ocitanim vazduhom na mafu, zajedno sa obrtajima. U zavisnosti od voltaze na mafu, treba biti odredjena kolicina vazduha ocitana na mafu. Kada postoji disbalanz izmedju ova dva onda sa mafom nesto nije kako treba.
Sto se turba tice, tu ne mogu da ti pomognem to jos nisam rasklapao, bogu hvala.

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Gremline - zanemari "Desired Air Intake" rezultate - bitni su samo kao parametar rada EGR i pokazuju, ali samo orijentaciono, potrebu za vazduhom, tj. stepen otvaranja/zatvaranja EGR.
Da bi ECU "znao" koliko da otvori EGR, potrebna mu je "Desired Air Intake" mapa. U toj mapi su manji brojevi (manji zahtev za usisanim vazduhom) na malim obrtajima, pa je EGR više otvoren. Na velikim obrtajima i sa velikim količinama ubrizganog goriva obično je u toj mapi broj 12000, što predstavlja 1200mg/i koja se obično očitava u MES dijagnostici.

Da bi ECU "znao" koliko da otvori EGR, potrebna mu je "Desired Air Intake" mapa. U toj mapi su manji brojevi (manji zahtev za usisanim vazduhom) na malim obrtajima, pa je EGR više otvoren. Na velikim obrtajima i sa velikim količinama ubrizganog goriva obično je u toj mapi broj 12000, što predstavlja 1200mg/i koja se obično očitava u MES dijagnostici.

Alfa je stil... ostalo je status...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mladenke, kazes na mafu 500 onda se ubrizga 30mm3.
Koliko bi trebalo da se ubrizga kada je na mafu 300?
Koliko bi trebalo da se ubrizga kada je na mafu 300?
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Dusane, ako se softverski zatvori EGR, da li se onda menjaju i air desired vrednosti, tj. hoce li se poklapati intake i desired?
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
kada imas na mafu 300 i malo preko, sto je obicno slucaj kod NE zatvorenog egr-a ubrizgavanje je isto, jer se ostatak vazduha nadoknadjuje preko egr-a.
Kad se softverski zatvori desired air intake je 0 uvek. I ne gledaj actual i desired, nemaju veze jedno sa drugim u tom pogledu u kojem gledas ti. Actual je za maf, dok je desired za egr, najprostije.
Kad se softverski zatvori desired air intake je 0 uvek. I ne gledaj actual i desired, nemaju veze jedno sa drugim u tom pogledu u kojem gledas ti. Actual je za maf, dok je desired za egr, najprostije.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910