Stranica 11 od 111

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 3:55 pm
od maskerox
Znam da su cene šarene :smile:

Intesovalo me je pre svega čiji se amorti fabrički stavljaju u restyling varijantu 147... Znači, to je Kayaba?

Vozim po našim putevima, dakle u zemlji Srbiji :grin: Jel npr. posle 150000 km amorti dolaze na zamenu ili mogu i više?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 4:31 pm
od Dragon
Ukoliko stavis Kayabu ili Bilstein trajace ti dok je auto kod tebe. :grin:

Sigurno da kod nas traju krace nego u Svajcarskoj, sad koliko, tesko je reci. Moji fabricki zadnji su popustili posle 170.000 km.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 5:28 pm
od Djo83
jel ima neki simptom kako prepoznati da popustaju amorti? lupkanje,nervoza preko rupa,nesto trece? :)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 6:02 pm
od dusanGT
Amortizeri su tu da priguše oscilacije (i vibracije) sistema oslanjanja. Ako su nedovoljno efikasni (ili dotrajali) problemi se javljaju pri nagloj promeni pravca, prelasku preko većih neravnina, aquaplaningu, zaustavni put pri kočenju je nešto veći, otežan je nagli start (naročito na podlozi sa nedovoljnim gripom)...

Dijagnostika rada amortizera se svodi na "drmanje" od strane iskusnog majstora za amortizere i merenje primenom specijalizovanih uređaja.

S obzirom da amortizeri relativno sporo gube početne karakteristike i vozač se postepeno "navikava" na njihovu dotrajalost, najbolje je da auto (na čije se amortizere sumnja) "proba" neko ko ga do tada nije vozio...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 8:23 pm
od edin
Stavis bilsatin B4 ako hoces fabricki, to ti je najbolja stvar

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Sre Jan 23, 2013 9:01 pm
od Crni
:podrzava

Evo iz dosade malo blejim po ebay-u i naidjem na spomenutu varijantu za gornje viljuske, ovo bi verovatno mogli i tejovic&co raditi ali bi ih udarilo po dzepu mozda. :)

http://www.ebay.it/itm/NOVITA-2-Bracci- ... 689wt_1271

Mada je i ovaj tip udario dobro po ceni, TRW gornje kostaju isto toliko. Ali ove imaju mazalice. :D

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 8:33 am
od sErGiO
maskerox napisao:Znam da su cene šarene :smile:

Intesovalo me je pre svega čiji se amorti fabrički stavljaju u restyling varijantu 147... Znači, to je Kayaba?

Vozim po našim putevima, dakle u zemlji Srbiji :grin: Jel npr. posle 150000 km amorti dolaze na zamenu ili mogu i više?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Ne znam koji su fabrički ali to nije ni bitno. Gledaj na to sa praktične strane, ako imaš para i želiš da voziš taj auto duže vreme onda gledaj Kayaba, Bilstein i slično ako nemaš para i/ili ne planiraš da voziš taj auto više od godinu-dve onda Monroe i kraj priče ;)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 12:40 pm
od maskerox
Bio u specijalizovanom servisu i definitivno su mi mekani prednji amortizeri i to osetno dok su zadnji u dosta boljem stanju.

Što se ponude tiče situacija je ovakva: Monroe reflex 135 eur, Kayaba excel-g 160 eur i Sachs super touring 175 eur. Sve cene su za dva prednja amortizera sa ugradnjom (bez šolja).

Šta predlažete?

Edit: Još jedno pitanje - Delphi viljuške kakve su u odnosu na TRW i one reparirane made in KG? Po ceni su negde između...

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 2:13 pm
od sErGiO
Kayaba.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 3:36 pm
od Dragon
Za razliku od 25 evra nemoj da razmisljas - Kayaba.

Sto se tice viljuski, TRW su dobre, ali i najskuplje, potom idu remontovane, a Delphi ne bih stavljao.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 4:27 pm
od maskerox
Naravno da bih dao 25 eur ako su stvarno bolje, ali majstor mi preporučuje da od te 3 ponudjene varijante uzmem Monroe iako je najjeftiniji :o

Zar nisu Delphi viljuške u nekim serijama fabrički stavljane u 147?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 8:56 pm
od edin
Ima Bilstain B4 jeftinije nego monro-a, javi se ako te interesuje...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Čet Jan 24, 2013 10:35 pm
od maskerox
Za Bilstain su mi rekli da ono što stiže kod nas nije iz Nemačke, već da se štancuje u Bugarskoj :roll:

Svakako da sam zainteresovan ako valja :grin:

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pet Jan 25, 2013 8:29 pm
od maskerox
Jel zna neko koje viljuške Deša stavlja u 147? Jesu TRW u pitanju ili nešto drugo? I da li radi i sa nekim repariranim?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pet Jan 25, 2013 9:28 pm
od edin
maskerox napisao:Za Bilstain su mi rekli da ono što stiže kod nas nije iz Nemačke, već da se štancuje u Bugarskoj :roll:

Svakako da sam zainteresovan ako valja :grin:

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
A ostali se prave samo u zemljama EU...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Pet Jan 25, 2013 11:43 pm
od Crni
maskerox napisao:Jel zna neko koje viljuške Deša stavlja u 147? Jesu TRW u pitanju ili nešto drugo? I da li radi i sa nekim repariranim?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Prema je meni je bio izuzetno koretkan kada sam otisao prvi put. Cak mi je napravio i spisak svih delova kocnica i delova trapa, od najlosijeg preko fabricke ugradnje do bolje varijante. Dace ti cenu i za reparirane i za ove druge. ;)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 8:54 am
od maskerox
Bio juče kod još jednog majstora i on mi kaže da su mi amortizeri dobri. Više nisam pametan...:-o

Još jedno pitanje: Ako se već ne menja ceo trap odjednom (pre mesec i po dana sam stavio novu donju levu viljušku), šta je preporuka da se radi zajedno: gornja i donja viljuška na jednoj strani ili gornje odnosno donje viljuške?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 12:28 pm
od edin
Ama, koje ti konkretno probleme sa kolima imas???

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 12:53 pm
od dusanGT
Meni su u tri servisa (stara sam mušterija i ljudi su OK) rekli da lupkanje ne može da bude zbog dotrajalih amortizera (već zbog letve volana ili nečega nedefinisanog), a u četvrtom da su prednji amortizeri mekani i da je vreme (165kkm) da se menjaju, pri čemu nije rečeno da će lupkanje prestati.

Epilog: promenjeni amortizeri, lupkanje prestalo.
Dodatno: Alfa se bolje ponaša u vožnji.

Poenta: trap jeste problematičan za otkrivanje "kvara" i za očekivati da majstori ne mogu odmah da utvrde šta je uzrok problema, a i da pomalo "eksploatišu" činjenicu da neko neće da trpi šrkipanje, lupkanje, struganje, zvonjavu... :)

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 1:01 pm
od Dragon
maskerox napisao:Jel zna neko koje viljuške Deša stavlja u 147? Jesu TRW u pitanju ili nešto drugo? I da li radi i sa nekim repariranim?

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Desa stavlja TRW i reparirane iz Jovanovca. A stavlja i one koje musterija donese.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 1:07 pm
od maskerox
viewtopic.php?f=13&t=54353&p=1421369&hilit=%C5%A1kripanje#p1421369

Tu sam opisao problem, dakle u pitanju je škripanje koje mi se vratilo nekih dve nedelje nakon tog podmazivanja, a pored tog zvuka mam utisak da rupe osetim više nego što bi trebalo.

Ovaj majstor što sam bio juče kod njega je rekao da u kugli desne gornje viljuške imam lufta,tako da zamena samo silena ne bi pomogla.

Definitivno sam odlučio da ću za početak promeniti obe gornje viljuške, a pitanje iz prethodnog posta je bilo upućeno iz razloga što sam u dilemi da li da menjam i desnu donju (levu sam menjao pre mesec i po dana)...?

Neki kažu da su uzrok škripanja gornje viljuške, a neki donje... :scratch:

I još se dvoumim da li da uzimam reparirane ili nove, vidim da u Kit komercu imaju neke nemačke Ruville koje su nešto jeftinije od TRW, a prilično ih nahvališe. Cena je oko 4700 za gornju.

Edit: Pričao sam s Ivanom iz Jovanovca, on zbog lošeg iskustva neće da šalje poštom viljuške ako mu prethodno ne dostaviš svoje (što bi mi jako iskomplikovalo posao), dok Tejović šalje, a posle mu o njegovom trošku pošalješ svoje kad ih skineš.

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 1:34 pm
od dusanGT
maskerox napisao:Neki kažu da su uzrok škripanja gornje viljuške, a neki donje...
Podmaži samo gornje (silikonski sprej, zbog probe) i vozi, pa ako škripi donje su sigurno, ali to ne isključuje gornje. Posle dan-dva podmaži i donje i vozi. Ako posle nekog vremena počne da škripi verovatno su gornje (pod pretpostavkom da su donje još uvek dovoljno podmazane)...

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 3:56 pm
od cirko83
Al ga dule zakomplikova :)
Obično se škripanje čuje iz gornjih viljuški. Ako je takva stvar sa viljuškama onda uzmi kod Tejovića, pa kad ih namontiraš pošalji mu svoje i to je to. Tako sam i ja uradio sa gornjim jer ne mogu majstoru da zauzmem garažu 3-4 dana, a i bile su malo jeftinije kod Tejovića nego u Jovanovcu

Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 5:02 pm
od dusanGT
Dragon napisao:Dakle, jos jednom sam se uverio da je najbolje, ako se moze, stavljati kvalitetnu fabricku, tipa TRW. Ili neku jako dobro repariranu, a to je pitanje ko i kako radi. Zasto ovo pisem? Opet mi se dogodilo, kao i na 156, da reparirana gornja viljuska "zariba", odnosno jako lose vrsi svoju funkciju iako nema luft. To se manifestuje izuzetno losim upjanjem neravnina, prednji deo auta, ukljucujuci komandnu tablu, skakuce kao blesav, registruje i najmanju neravninu na putu kao da vozim 19-ice.
Dragon napisao:Moje misljenje:
1. TRW
2. reparirane Jovanovac
3. reparirane Tejovic
Gornje je ipak bolje staviti TRW, ako se moze. Reparirane su OK, ali od slucaja do slucaja. Donje nisu problem, ali gornje jesu. Cesto veoma brzo pocnu da skripe i zablokiraju.
Jel' ono i ono iz citata još važi?

Re: Re: Ubi me trap-Pomozite!!!!

Poslato: Ned Jan 27, 2013 5:34 pm
od maskerox
cirko83 napisao:Ako je takva stvar sa viljuškama onda uzmi kod Tejovića, pa kad ih namontiraš pošalji mu svoje i to je to.
Tako ću i da uradim, koliko već sutra :smile:

Jedino imam dilemu da li i donju desnu da menjam sada, pa ta to onda bude komplet, pretpostavljam da bi to bilo najbolje rešenje...?

Ako bih to uradio, znači imao bih sve četiri viljuške zamenjene + gumice balans štangle. Šta bi onda još ostalo kada je prednji trap u pitanju?

Inače, gornje su kod Tejovića 2500, a kod Ivana 3500, dok su donje čini mi se 4500 i kod jednih i kod drugih.

Što se tiče TRW-a imam jako loša iskustva (pogledati temu sa linka gore), tako da mi je na kraju zamenjena sa Lemforderovom, a njih nigde ne nadjem...


Sent from my LT18i using Tapatalk 2