Intesovalo me je pre svega čiji se amorti fabrički stavljaju u restyling varijantu 147... Znači, to je Kayaba?
Vozim po našim putevima, dakle u zemlji Srbiji

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Ne znam koji su fabrički ali to nije ni bitno. Gledaj na to sa praktične strane, ako imaš para i želiš da voziš taj auto duže vreme onda gledaj Kayaba, Bilstein i slično ako nemaš para i/ili ne planiraš da voziš taj auto više od godinu-dve onda Monroe i kraj pričemaskerox napisao:Znam da su cene šarene
Intesovalo me je pre svega čiji se amorti fabrički stavljaju u restyling varijantu 147... Znači, to je Kayaba?
Vozim po našim putevima, dakle u zemlji SrbijiJel npr. posle 150000 km amorti dolaze na zamenu ili mogu i više?
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
A ostali se prave samo u zemljama EU...maskerox napisao:Za Bilstain su mi rekli da ono što stiže kod nas nije iz Nemačke, već da se štancuje u Bugarskoj
Svakako da sam zainteresovan ako valja
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Prema je meni je bio izuzetno koretkan kada sam otisao prvi put. Cak mi je napravio i spisak svih delova kocnica i delova trapa, od najlosijeg preko fabricke ugradnje do bolje varijante. Dace ti cenu i za reparirane i za ove druge.maskerox napisao:Jel zna neko koje viljuške Deša stavlja u 147? Jesu TRW u pitanju ili nešto drugo? I da li radi i sa nekim repariranim?
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
maskerox napisao:Jel zna neko koje viljuške Deša stavlja u 147? Jesu TRW u pitanju ili nešto drugo? I da li radi i sa nekim repariranim?
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Podmaži samo gornje (silikonski sprej, zbog probe) i vozi, pa ako škripi donje su sigurno, ali to ne isključuje gornje. Posle dan-dva podmaži i donje i vozi. Ako posle nekog vremena počne da škripi verovatno su gornje (pod pretpostavkom da su donje još uvek dovoljno podmazane)...maskerox napisao:Neki kažu da su uzrok škripanja gornje viljuške, a neki donje...
Dragon napisao:Dakle, jos jednom sam se uverio da je najbolje, ako se moze, stavljati kvalitetnu fabricku, tipa TRW. Ili neku jako dobro repariranu, a to je pitanje ko i kako radi. Zasto ovo pisem? Opet mi se dogodilo, kao i na 156, da reparirana gornja viljuska "zariba", odnosno jako lose vrsi svoju funkciju iako nema luft. To se manifestuje izuzetno losim upjanjem neravnina, prednji deo auta, ukljucujuci komandnu tablu, skakuce kao blesav, registruje i najmanju neravninu na putu kao da vozim 19-ice.
Jel' ono i ono iz citata još važi?Dragon napisao:Moje misljenje:
1. TRW
2. reparirane Jovanovac
3. reparirane Tejovic
Gornje je ipak bolje staviti TRW, ako se moze. Reparirane su OK, ali od slucaja do slucaja. Donje nisu problem, ali gornje jesu. Cesto veoma brzo pocnu da skripe i zablokiraju.
Tako ću i da uradim, koliko već sutracirko83 napisao:Ako je takva stvar sa viljuškama onda uzmi kod Tejovića, pa kad ih namontiraš pošalji mu svoje i to je to.