
2.0 bregastu tesko da mogu naci,ali od 1.8 ts sa varijatorom bih mogao naci bez problema,ali se moram konsultovati sa mehanicarem/om da li bi mi on to uradio i sl. jer slabo ko od njih voli experimente...
ili opstirnije...Sa VVT sistemom motoru se omogucava ranije otvaranje usisnih ventila i veca kolicina vazduha u smeši. Pored boljih performansi, ovim se ostvaruje i efikasnije sagorevanje benzina, odnosno manja potrošnja istog. Sa druge strane, nešto kasnije zatvaranje izduvnog ventila omogucava zadržavanje izduvnih gasova unutar cilindra i u narednim ciklusima obrtaja. Kako ovaj ostatak ne utice na stvaranje eksplozije jer je taj gas uglavnom nezapaljiv, njegovo zadržavanje se ustvari rezultuje samo smanjenom emisijom štetnih gasova kroz izduvni sistem (auspuh). Ovaj efekat se ostvaruje putem složenog sistema koji sacinjava VVT
Pittatore je rekao da se prvo raspitam za uglove itd pa tek onda ugradnja.Pittatore napisao:Vidi raspitaj se za mere(uglovi i lift) usisne i izduvne bregaste.
Ma kakvi crni balvani, nego ste mi nesto suvise opusteni u prici a podataka nigde..Pittatore napisao:Pa niko nije blesav da eksperimentise na svom motoru dok tacno ne ustanovi sta i kako...cccc Laki za kakve balvane ti nas smatras ili opet ne pratis na casu?
![]()
Pa onda nije suprotno....ako nemash volje/znanja/para za experimentisanje, morash da nadjesh vec gotovo, a jedino mjesto za to je internet...Majstoru je posao da popravlja auta...od toga zhivi...zar ochekujesh da ce poci da duma kako tebi da napravi 5 konja i da li da ti kazhe "dobro je to pa cesh chastit sledeci put" dok ga cheka 5 mushterija....starac vujadin napisao:Pa, upravo je suprotno -