Stranica 11 od 22

Poslato: Uto Dec 26, 2006 12:00 pm
od milosh024
Hvala na savetu. Proverio sam kayaba kosta oko 120 e u spomenutoj prodavnici, a imam i ponudu za Globo amortizere, Italijanske, godinu dana garancije i cena je duplo manja...znaci 60 eura....ne znam kakva je razlika u kvalitetu, ako je sudeci samo po ceni onda je sve jasno......

Poslato: Uto Dec 26, 2006 12:47 pm
od kilson
Globo ne bi trebalo da je (toliko) loshija varijanta (kad uporedish cene), svojevremeno sam gledao malo po njihovom website-u i prave bash lepe stvari... :)

Dakle, vrlo verovatno bih ishao na njih, pod uslovom da su gasni... Proveri da nisu neki divljaci u pitanju i pogotovo da nisu sluchajno uljni! Ko ih zastupa na nashem trzhishtu?

Website: http://www.osrav.it/PRO_102.htm

Poslato: Uto Dec 26, 2006 1:01 pm
od milosh024
Gasni su, to sam odmah naglasio kao uslov....ja sam ove cene dobio u AMK Italija, kontakt sam skinuo sa sajta....jedino su mi rekli da ne mogu da resavaju nista do sledece nedelje, dok se ne zavrse novogodisnji popisi.....mogu da posalju pouzecem u SU tako da je to cool :lool: ....u auto stilu su malo neorganizovani, dva puta su me vec odlagali za po pola sata, da bi mi na kraju rekli da ne drze to sto trazim...ne znam u cemu je fora :shock:

Poslato: Uto Dec 26, 2006 1:31 pm
od milosh024
Inace cena za kayaba amortizere od 120 eura je ok, jer su u SU cak malo i skuplji od toga, a pretpostavljam da u SU sve dovlace iz Madjarske, tako da je komentar za Unix prodavnicu koji je dat u Area Servizio Squadra Corse tacan, jeftiniji su od ostalih.......

Poslato: Čet Feb 01, 2007 12:32 pm
od Gost
Juce podignem auto i primetim da je na spoju zvona menjaca i motora pomalo masnjikava, znaci semering! E sad znam sta to znaci, koliko kosta i koliko vremena treba da se to zameni, ali koliko je to zaista hitno?! Moze li da ceka promenu kvacila, jer ako je sada na 100 000 km?!
U pitanju je 2.0 Twin Spark, znaci trebalo bi da ovo kvacilo potraje jos bar dvadesetak hiljada kilometara, a to je jos tri zamene ulja a do tada... :roll:
Saveti?!

Poslato: Čet Feb 01, 2007 8:17 pm
od Gost
zavisi koliko piski ulja na semeringu, obicno samo bude masno i prljavo zvono, ne zamasti korpu i lamelu (to bi trebalo da lije onda)... pogledaj kad stanes na leru na radnoj temperaturi koliko kaplje dole... ako ne kaplje nesto mnogo mozda bi uz neka minimalna dolivanja i isterao tu kilometrazu...

ili mozda da probas da sipas malo gusce ulje, pogotovo leti!

p.s. da li si siguran da ulje dolazi sa semeringa? mozda glupo zvuci, ali proveri srafove kartera za svaki slucaj ako nisi 100% siguran odakle dolazi ulje!

Poslato: Čet Feb 01, 2007 11:15 pm
od Gost
Nisam bas siguran odakle dolazi, ali sve mi govori da je taj semering i nije bas previse, tacno se vidi da je pomalo vlazna dole :mrgreen: sto u ovom slucaju i nije plus, ali i ja mislim da ce da progura jos toliko...

A sto se tice tog kvacila, koliko bi trebalo da pregura ovo fabricko na njemu?! Ja sam ocenio da bi trebalo biti oko 120 000, ali opet nisam siguran...
I kako se resiti tvrdoce istog?! Je li i to znaci da je ono pri kraju, ili nesto u vezi ulja, cilindra i tih stvari koje su ovde dosta pominjane, ali mi nisu bas najjasnije?!

Poslato: Pon Feb 12, 2007 9:40 pm
od Gost
Imammoo li na 1456 Caster po default-u, znaci nagib amortizera napred?!

pitanje

Poslato: Pet Feb 16, 2007 11:34 am
od milosh024
Pozdrav drustvo!
Da li je neko imao nekih problema sa prekidacem sa kojim se pali ventilator? znaci nesto mu se desilo i nece da radi uopste, a pri prelasku preko rupa i slicno ukljuci se na max i radi kratko pa se opet iskljuci...pretpostavljam da je kontakt ali u slucaju da nije gde bih mogao da nabavim novi i koliko eventualno to kosta.....hvala

Poslato: Pet Feb 16, 2007 12:40 pm
od Gost
probaj prvo sa ciscenjem, imao sam slican problem...
ako ne, 063223334 chaki!

Poslato: Uto Feb 20, 2007 3:02 pm
od Gost
Ja sa druge strane imam problem sa recirkulacijom vazduha u kabini.Kada pokusam da ukljucim prekidac, on uopste ne reaguje.Ne pali se kontrolna lampica niti se cuju klapne da se zatvaraju :mad: .

Poslato: Sre Feb 21, 2007 12:38 am
od Gost
Osigurac?! Prekidac?!

Izduv za 146ce

Poslato: Čet Feb 22, 2007 8:46 pm
od Gost
Bio danas u Gazeli (Imasaf) da vidim šta i kako oko izduva pošto mi se raspada zadnji lonac, a i onaj ispred njega nije najsjajniji... I imaju na lageru ceo taj set, ali za 97+ godišta i taj ima 3 lonca dok ovaj kod mene ima 2 (gledao u šemu u katalogu) i neke dve proširene cevke ispred (ajd jedna za cat, ali šta je druga? :oops:) i majstor mi je predložio da se stavi taj sa tri lonca, naravno, skratili bi ga za taj prvi lonac, ovo ostalo mi deluje kao da je isto. Koliko se razlikuju izduvi izme?u ova dva godišta, vidim da je u katalogu ovaj za 145 QV i 146Ti razli?it od ostalih modela za generacije 95-96, cenim jer su tad ostali bili boxeri :lool:, dok ovaj drugi koji imaju piše da je za sve modele sa TS motorima od 97+ i vizuelno su sli?ni, koilko je to mogu?e oceniti sa šeme. A taman sam prelomio da istresem kintu tamo kod njih, sad nisam siguran koliko sklanjanje tog prvog lonca remeti normalan tok izduvnih gasova, srednji i zadnji verovatno nemaju identi?ne karakteristike kao kad su sami na starijem modelu? Sve u svemu, stavljati ili ne?

Poslato: Čet Feb 22, 2007 11:51 pm
od Gost
Vec sam u nekoliko navrata rekao da sto se mene tice izduv nikako ne treba dirati i to iz vise razloga!
Prvi je naravno odnos gomile stvari i da ne davim sada, u 90% slucajeva pokvaris vise nego sto dobijes, kako majstori kazu:.Malo ce ti slabije ici uzbrdo. znaci manje obrtnog momenta i uglavnom kad se dira izduv onda mora i usis, a opet kazem to je mnogo velika komplikacija da bi se teka tako odokativno radilo!

Drugo, u pitanju je Alfa i nema sta da se doradjuje sto se tice zvuka, znaci na'rani svinje i ne diraj nista! Neki ce reci da nije tako, ali opet kazem ja iznosim svoje misljenje!

Vec sam ti pomenuo jednom prilikom Vlastu i auspuh servis! Lepo je sto hoces da stavis Imasaf ali mislim da je malo preskupo i nece ti trajati nista duze od ovog sto bi eventualno stavio kod Vlaste! S tim sto ces da nagadjas je li original ili ne, ovako momci odrade sve kako je bilo i plus imas 2 godine garanciju!

E da te ne ubedjujem vise, pomocicu ti i ja kod mene imam samo dva lonca, to sam skoro saznao i iznenadio sam se, znaci katalizator i prednji i zadnji lonac!

Poslato: Pet Feb 23, 2007 2:43 pm
od Gost
Ajd da dopunim, kod mene je ipak bila verzija izduva sa 3 lonca (gledao sam u ePer, ima nekoliko varijanti koje su ugradjivane u prve dve generacije 146ca) pa su samo skinuli stari i ušrafili novi. Tako da je dilema rešena. A i nabavka. :lool:


PS. Moram da priznam da ovaj gigantski thread od 145/146cama nije baš najpregledniji iako pomaže da se sve ima na jednom mestu, tome bi ipak trebalo da služi soba o 145/146/155/164 modelima, a ovde da pitamo pojedina?no po temama umesto sve u jednoj? Ja postavio ovde pitanje jer je odgovaralo postoje?em naslovu, mada mi deluje nepregledno, šta mislite?

Poslato: Sub Feb 24, 2007 11:42 am
od Gost
na kojim mestima se nalaze brojevi na sasiji 146-ice?

Poslato: Sub Feb 24, 2007 12:09 pm
od Gost
Slika

slika motora je 1600ccm 120ks

Poslato: Sub Feb 24, 2007 12:19 pm
od Gost
super ;)

Poslato: Sub Feb 24, 2007 12:47 pm
od starac vujadin
Lepo je sto hoces da stavis Imasaf ali mislim da je malo preskupo i nece ti trajati nista duze od ovog sto bi eventualno stavio kod Vlaste! S tim sto ces da nagadjas je li original ili ne, ovako momci odrade sve kako je bilo i plus imas 2 godine garanciju!

Imasaf je fabrika koja pravi auspuhe za Alfu za prvu ugradnju. Znaci, logican izbor...

Poslato: Sub Feb 24, 2007 5:02 pm
od Gost
Star?e, ti si moj novi idol. Svaki put kad pazarim nešto, utešim se tvojom porukom da nisam bacio pare. valjanje

Evo i fotke kako izgleda novi izduv, na žalost nisam snimio na vreme dok su stajali novi i stari jedan pored drugog da bi se videlo da su gotovo identi?ni.

http://img329.imageshack.us/img329/1559/dsc01260fp9.jpg

Poslato: Ned Feb 25, 2007 12:27 am
od starac vujadin
Naravno da nisi bacio pare...Pored toga u Gazeli su ok i usluga im je korektna. E, sad moram malkice da ti smanjim entuzijazam... Zamenski izduvi nisu 100% istog kvaliteta kao onaj u prvoj ugradnji, bez obzira sto se radi o istoj fabrici. U stvari, moze da se kupi, pakovan kao .ricambi originali. sa Alfinim znakom, ali to je besmisleno kupovati u odnosu na cenu 10 godina stare Alfe. Zamenski su obicno malo slabijeg kvaliteta. Sta to znaci - to znaci da umesto 6-7 godina traje 3-4, da ponekad moze da ima malu razliku u zvuku, ali zato ne kvari perfomanse i odgovara svim fabrickim normama. Tako je kod svih proizvodjaca i njihovih dobavljaca i to je najbolji kvalitet sto se moze dobiti za neke normalne pare.
Ovim nista ne nipodastavam tog Vlastu, vidim da ga ljudi hvale, ali ipak italijanska fabrika koja godinama uz Bosal snabdeva Alfu mora da ima prednost.

Poslato: Ned Feb 25, 2007 1:17 am
od Gost
Hehehe, Vlasta i Imasaf... ;)

Poenta je bila u ceni i sa druge strane u proizvodu koji je prilicno dobar, bar koliko sam mogao da ocenim, a ako cemu verujem onda je to moje uvo, takodje i sve ostalo je nepromenjeno!

Razlika je bukvalno duplo u ceni, kod Vlaste daju 2 godine garanciju na zadnji lonac, sto znaci da taj prednji (srednji) traje duplo duze po prirodi stvari!

Manaravno da nisi pogresio, ako ko voli original na Alfi to sam ja, ali dva za jedan... To je bila poenta moje price!

Poslato: Ned Feb 25, 2007 10:46 am
od Gost
starac vujadin napisao:Naravno da nisi bacio pare...Pored toga u Gazeli su ok i usluga im je korektna. E, sad moram malkice da ti smanjim entuzijazam... Zamenski izduvi nisu 100% istog kvaliteta kao onaj u prvoj ugradnji, bez obzira sto se radi o istoj fabrici.
Dobro, taj deo o kvalitetu sam saznao i ovde na forumu, mnogima ni Imasaf nije trajao mnogo duže od godinu-dve, pa me je to odbijalo malo, kao i cena, me?utim, kad su mi kod Vlajkovi?a rekli 10500 za dva lonca, 17000 za Imasaf mi i nije delovalo toliko skuplje, :? plus što je i kraj vizuelno identi?an serijskom, kod doma?ih bi verovatno trebalo da doplatim za neki fancy ;) završetak. Možda grešim, ali mi se više svi?a da stavim nešto što je u fabrici sklopljeno i spojeno u celinu kao na slici nego da lokalni majstori vare lonce za koje nemam pojma kako su došli do dimenzija i karakteristika. Vide?emo koliko ?e izdržati.

Poslato: Ned Feb 25, 2007 11:28 am
od starac vujadin
Na mom bivsem autu, Hondi, stavio sam komplet Imasaf izduv 2003. godine...evo i sadasnjeg vlasnika sluzi bez ikakvog problema. Platio sam ga 50% skuplje od drugih, ali nakon serije seansi kod vidjenijih .zanatlija. (imao sam problem sa izduvom jer se kod Honde vlasnici prave pametni pa vade srednji lonac da bi kao dobili koji ks vise pa upropastavaju ceo auspuh), jedan mi je dobronamerno rekao, da ga gazda ne cuje: .ako imas para idi kupi Imasaf i resi problem....

Poslato: Ned Feb 25, 2007 5:39 pm
od Gost
Mali privrednici izradjuju izduve od aluminiziranog lima koji je sr..e kvalitet.Plus sto ti izduv promeni zvuk jer ne stavljaju adekvatan izolator u lonce.