Stranica 11 od 75
Poslato: Ned Feb 05, 2006 1:53 pm
od Gost
Malo prisacenje... na zvanicnu prezentaciju Turbo 75 modela u Francuskoj.

Poslato: Ned Feb 05, 2006 10:39 pm
od Gost
Au, kakvi likovi ovi sa kosicama, pravi latino ljubavnici, svalercine nema sta

Poslato: Ned Feb 05, 2006 11:54 pm
od Gost
Gledajuci ovaj topic sam poceo da se palim na 75-ticu

Poslato: Pon Feb 06, 2006 2:30 am
od Gost
Hej nije da skrecem temu, procitao sam na 10. strani o ovome, ali mi nikako nije jasno ono sto svi govore:"U krivini dodam gas"!
:glupan:
Mislim, znam ja odprilike sta se tada desava ali na ovom forumu svi o tome pricaju, vrlo karakteristicno za Alfu, ali meni i dalje nije jasno, a niko nece da mi kaze!

Poslato: Pon Feb 06, 2006 3:26 am
od kilson
Bojan-PA napisao:Hej nije da skrecem temu, procitao sam na 10. strani o ovome, ali mi nikako nije jasno ono sto svi govore:"U krivini dodam gas"!
Ne skrecesh temu... Fantastichna Alfa 75, vazhi i za jedan od poslednjih dragulja Alfa Romea, zbog chinjenice da ima pogon na zadnjoj osovini (zadnja vucha).
Dodavanje gasa u krivini na automobilu sa zadnjom vuchom, uzrokuje zanoshenjem zadnjeg kraja, zahteva kontra reakciju na volanu i pruzha ne vidjen uzhitak snage i kontrole dok automobil kliza u krivini po strani. 75-ica je zaista jedan od retko izbalansiranih automobila sa zadnjom vuchom, te "kontrolisanje" proklizavanja predstavlja vishe radost nego muku.
Been there, done that - with 75 Turbo
@Brabus: Nisi jedini!

Poslato: Pon Feb 06, 2006 4:25 am
od Gost
A kad bi to uradio sa automobilom koji ima prednju vucu samo bi zaneo zadnji kraj, je li?!

Poslato: Pon Feb 06, 2006 11:14 am
od Gost
@Bojan-PA: Kada bi na autu sa prednjom vucom dodao toliko gasa da dodje do proglizavanja pogonskih tockova (prednjih), desilo bi ti se ono cuveno "PUT JE SKRETAO-A TI NISI!"
U prevodu, izleteo bi iz krivine!
Upravo zbog toga ja vozace WRC-a smatram za NAJBOLJE VOZACE NA SVETU!!! :cool Mislim da su vece face i od vozaca F1, pogotovo u klasi vozila sa prednjom vucom. Oni balansiran prolaz kroz krivinu izvode uz pomoc rucne kocnice, tj. zanose zadnji deo auta, i onda "pod kontrom" vade auto iz krivine. :cool :cool :cool
Baci oko na Eurosport ili Motors TV, idu cesto izvestaji sa WRC-a, pa ces videti na snimcima iz kola o cemu pricam...

I da ne skrecemo sa teme, Turbo 75-ica ima gotovo idealan raspored tezine, 51% napred i 49% nazad, sto je cini savrsenom za krivine i generalno lezanje na putu, a kada na to jos dodas i sper diferencijal, dobijas DREAM CAR!

Koliko snage treba za izbacivanje repa u krivini?
Poslato: Pon Feb 06, 2006 8:35 pm
od Gost
Znam da moj TS nije bio bas super sa snagom, ali da izbaci dupe trebalo je puno zelje. Pre je nosem sirio krivinu nego sto bi dupe klizalo.
Verovatno V6 i turbo to rade sa manje truda.
Slazem se sa Sirom, da bi turbo na TS-a bila mnogo dobra kombinacija.
Da li se neko zanimao sa olaksavanjem kola?
Poslato: Uto Feb 07, 2006 12:02 am
od Gost
Fris75turbo napisao:Pozdrav Lorenco!
Zao mi je sto si jos uvek bez 75-ice
Sto se tice Turba iz Sabca, ja stvarno ne znam sta vi ocekujete za te pare

Pogledajte kakve se grobine prodaju po oglasima za 1500-2000eur... Kad mi napise neko 1700eur, za 1.6carb iz 86god, truo, celave gume, presao 290.000km, trosi vise ulja nego plina i benzina zajedno (a benzina trosi puno!), dodje mi da poludim
Turbo 75 sa 165ks (QV-kakav raritet!), '91, klima, servo,...itd, u kakvom god da je stanju, preko nije ispod 1500eur (i to u Italiji, u ostalim zemljama nije ispod 2500eur). Sve i da moze da se uveze, ne bi ovde izasao ispod 2400eur. Stvar je samo da li neko zeli taj model ili ne. ON VREDI TOLIKO!
Treba da se radi? Mozes misliti... Ali kad se uradi, onda vozis PRAVU ALFU :cool
Ja da imam viska 1500 evropljana, taj bi auto bio odavno kod mene...
Od viska glava ne boli

A vi i dalje kalkulisite

Alfa se ne kupuje digitronom...
piiiip. a ja moju lepoticu u top sanju ne mogu da prodam za 2000e. nova creva za benzin,usisi za vazduh,kociona creva/stavio sam "pireli" ,nove kugle i spone,guma kardana,filteri ,ulje,speedline 15 inch,originalni auspuh....bruka jedna a vi naglabate o krsevima koje je nemoguce dovesti ni blizu stanja mog ROMEA. KAKAV BLAM. E NECU NI DA PRODAM AUTO ZA INAT SVIMA.
Poslato: Uto Feb 07, 2006 12:34 am
od Gost
pa zasto bi ga prodavao !!??
Poslato: Uto Feb 07, 2006 11:39 am
od Gost
Fris75turbo napisao:
Sto se tice Turba iz Sabca, ja stvarno ne znam sta vi ocekujete za te pare

Pogledajte kakve se grobine prodaju po oglasima za 1500-2000eur... Kad mi napise neko 1700eur, za 1.6carb iz 86god, truo, celave gume, presao 290.000km, trosi vise ulja nego plina i benzina zajedno (a benzina trosi puno!), dodje mi da poludim
Turbo 75 sa 165ks (QV-kakav raritet!), '91, klima, servo,...itd, u kakvom god da je stanju, preko nije ispod 1500eur (i to u Italiji, u ostalim zemljama nije ispod 2500eur). Sve i da moze da se uveze, ne bi ovde izasao ispod 2400eur. Stvar je samo da li neko zeli taj model ili ne. ON VREDI TOLIKO!
Treba da se radi? Mozes misliti... Ali kad se uradi, onda vozis PRAVU ALFU :cool
Ja da imam viska 1500 evropljana, taj bi auto bio odavno kod mene...
Od viska glava ne boli

A vi i dalje kalkulisite

Alfa se ne kupuje digitronom...
matorim slozili smo se da je les od auta (nista mu brate ne radi), kakvi crni rariteti? o cemu pricamo? neces valjda da kupis kriv auto samo zato sto je 75TB?

pa video si kako je prosla ona 155q4 ovde u bg-u... nece je niko...
Poslato: Sre Feb 08, 2006 10:54 am
od Gost
@Milos146
Pa kod nas samo "kriv" auto mozes i da kupis
Problem je, izgleda, sto sam ja opsednut sa 75 turbo

Na kraju krajeva: zar nije i moj auto "kriv"? I sta mu fali? Uskoro ce kod limara, i resena stvar

Problem naseg mentaliteta je: DA BUDE NOVO- PO MOGUCNOSTI ZA DZABE! Ma nema veze, stvar misljenja...
Neka slike zamene reci:



piiiip ga
Poslato: Pet Feb 10, 2006 10:36 pm
od Gost
zen napisao:pa zasto bi ga prodavao !!??
zato sto mnogo prelazim,auto je kod mene vec par godina. ako ostane jos toliko imace 400 000 predjenih. zato ja cesto menja alfe. 40 000,50 000 u mom vlasnistvu je puna kapa da kad ga prodam on ostane u top formi.
Poslato: Pon Feb 13, 2006 9:46 pm
od Gost
Evo i mene momci posle duzeg veremena, jbg. nisam imao toliko vremena a i net mi neje radio u firmi jedno par meseci (prokleti wireless)
@Lorenco
E stvarno nemogu da verujem sta se tebi sve izdesavalo, i stvarno me cudi da je neko krade 75tice. Izvini sto te podsecam, predpostavljam da si lokalne Alfine otpade pregledao da slucajno tamo nije zavrsila.
Oho vidim i da se Laki raspituje za 75ticu...

Neces valjda i ti u sektu.
@Sira
Ja bi tako rado stavio turbo na TS8v. Pazi mogu da nadjem jedan TS motor, mogu da nadjem i Turbine sa V6 2.0. E sad izduvna grana to bi trebalo praviti, od cega je praviti, nemogu da je lijem od gusa jbg. nemam livnicu, jel bi moglo od prohromskih cevi

Nije problem ni otvoriti motor, kako smanjiti kompresiju...novi klipovi? Gde naci ECU za ubrzgavanje..? Joj sta sve treba da se uradi....moracu da nadjem neki posao koji se vise placa...

Poslato: Uto Feb 14, 2006 4:34 am
od Gost
Pa meni najjednostavnije djeluje prilagodba grane od 1.8 turbo, mislim da su razmaci ispu
Poslato: Uto Feb 14, 2006 4:55 am
od Gost
a ako mene pitate ja bi turio 2 turbine na v6 24v naravno na 3.0 pa onda to sve dodati jednoj 75-ici

Poslato: Uto Feb 14, 2006 5:21 am
od Gost
Ne
2l turbo
Poslato: Uto Feb 14, 2006 5:10 pm
od Gost
Mozda bi jednostavnije resenje bilo sa uzimanjem obicnog Nord motora od 2 litra. Taj motor ima odgovarajuci ugao za turbo izduvnu granu, a vec ima malo manju kompresiju.
A i greota je sjebati dobar TS ako nesto krene naopako :-)
Poslato: Uto Feb 14, 2006 6:35 pm
od Gost
Meni je padala na pamet ideja o pravljenju 2.0 Turbo 75-ice...

Hlizne i klipovi od 2.0, i snaga bez puno komplikacija ide na veoma lepih 180ks :cool .
Takav agregat je vec postojao u modelu Giulietta 2.0 Turbo Delta (ispravite me ako gresim

).
Poslato: Sre Feb 15, 2006 3:48 am
od Gost
karakteristike moje v6 3.0 su
0-100kmh 5,8sec.
0-200kmh 22sec.
0-235kmh 28sec.
top speed 235kmh
pitanje:
kako skinuti limitator broja obrtaja da bih povecao maksimalnu brzinu
ili da ubacujem 24v posto on ima limit na 7000rpm to bi bilo malo brze.
ocu da je nateram na 260kmh za pocetak a kasnije i vise bice to najbrza 75-ica

Re: 2l turbo
Poslato: Sre Feb 15, 2006 6:16 am
od Gost
Lorenco napisao:Mozda bi jednostavnije resenje bilo sa uzimanjem obicnog Nord motora od 2 litra. Taj motor ima odgovarajuci ugao za turbo izduvnu granu, a vec ima malo manju kompresiju.
A i greota je sjebati dobar TS ako nesto krene naopako :-)
Obi
Re: 2l turbo
Poslato: Čet Feb 16, 2006 1:14 am
od Gost
@sira
ovo za blok nisi u pravu
samo su klipnjace iste i blok na oko
a klipovi se razlikuju u celu obican ima takozvane "nosate" klipove
tj. sa ispupcenim celom a ts ima ravne
a u bloku uljni kanali se razlikuju TS ima dva kanala za podmazivanje glave tj. bregastih dok obican ima sest
svaka konzola bregaste posebno ima vod iz bloka
stara obicna nord 2000 iz djuliete ima sa zadnje strane rupe za vracanje ulja iz glave u karter
pitaj mene ja sam ih uradio gomilu

Poslato: Čet Feb 16, 2006 7:09 pm
od Gost
75v6 napisao:karakteristike moje v6 3.0 su
0-100kmh 5,8sec.
0-200kmh 22sec.
0-235kmh 28sec.
top speed 235kmh
Pa lepo Boga mi... Kakav motor ti je pod haubom, tj. sa koliko konja (i odakle ih u tolikom broju)?
p.s.-kako si izveo da ti auto bude 10sec brzi 0-200km/h od standarne 3.0V6?
Poslato: Čet Feb 16, 2006 8:47 pm
od Sasha
Svaka cast na performansama ali bez 250ks+ je to prakticno nemoguce! Dakle sta je radjeno kolika je snaga motora,obrtni momenat,.....?
Poslato: Čet Feb 16, 2006 8:57 pm
od Gost
Gruba matematika kaze da mu za pomenutu max brzinu treba oko 200KS...
Fabricki taj motor u Alfi ima 185KS...
Ne verujem da je tesko dobiti tih 15ks iz V6 3.0 motora....
ono sto je diskutabilno su ubrzanja....