Stranica 11 od 12

Re: Varijator

Poslato: Pet Maj 23, 2014 4:12 pm
od flojd
Ma vazi zavaris ga i uzubis ga odokativnom metodom.
Taj motor trazi perfektno uzubljenje inace nikada nece raditi kako valja.
Nije problem samo u varijatoru jesi proveravao uljni kanal od solenoida do varijatora jel proveravan sam kanal u usisnoj bregastoj,jel proveravan solenoid varijatora???
Varenjem varijatora ces dobiti pojedenu usisnu bregastu i polomljene hidropodizace ventila.
Ako i dalje zelis da ga zavaris vari se unutra zupcanik se zavari za telo varijatora
srecno ti bilo

Одг: Varijator

Poslato: Sub Maj 24, 2014 9:10 am
od Flavio
@djn125 pokretač ove teme je svojevremeno vario i patio se ... Imaš na početku ove teme.

Послато са LG-P970

Re: Varijator

Poslato: Sub Maj 24, 2014 10:16 am
od mali radojica
Proveri pritisak ulja za svaki slučaj. Ako je pumpa za ulje loša najmanji problem je varijator.

Re: Varijator

Poslato: Sub Maj 24, 2014 11:23 am
od Shanirani
jel ima neke razlike ako je ulje na manjem nivou? jer kad god mi je ulje pri kraju tj blizu dodnje crte, auto mi mnogo bolje ide :/

Re: Varijator

Poslato: Pon Maj 26, 2014 8:54 am
od sErGiO
Ulje samo 10W60 od poznatog proizvođača i na maksimumu uvek!

Re: Varijator

Poslato: Pon Maj 26, 2014 4:38 pm
od djn125
Zavario danas varijator. Prvi utisci su ok,auto je izgubio na snazi minimalno,cak se dvoumim dal je uopste izgubio. Uzubio sam usisnu malo unapred,jedno 5-10 stepeni,ne mogu tacno da odredim. Videcemo dalje sta kaze,stavio sam original ricambi set zupcastog,na 90 000 se menja tako da se nadam da cu poklopac dizati samo tad.
Napomena:Ne preporucujem ovo nikome da radi jer ne znam ni ja jos kako ce se ovo pokazati.

Slika

Slika

Re: Varijator

Poslato: Pon Maj 26, 2014 9:47 pm
od Dewillex
djn125 napisao:Zavario danas varijator. Prvi utisci su ok,auto je izgubio na snazi minimalno,cak se dvoumim dal je uopste izgubio.
To znaci da ti sad ide isto kao i sa crknutim varijatorom. Samo sto nemoze da klepece. :scratch:

Najlepsi osecaj je nov varijator na TS. :arflag

Re: Varijator

Poslato: Pon Maj 26, 2014 10:17 pm
od djn125
Provozao sam ga sad jos malo,isao sam i u visoke obrtaje. Ja apsolutno ne osetim razliku a vozim auto dve godine. Vozikam i povremeno drugu alfu istu ko moju sa otvorenim izduvom i dobrim varijatorom i ne verujem da bi iko primetio razliku.

Re: Varijator

Poslato: Uto Maj 27, 2014 1:30 am
od Shanirani
sErGiO napisao:Ulje samo 10W60 od poznatog proizvođača i na maksimumu uvek!
10 60 sipam ali odjednom niko nema drugo ulje osim selenije a doslo vreme za zamenu. A izbegavam nju jer je stara tehnologija. Ne znam kakvo je 10 50.
Sto se tice varijatora, ne znam dal je do njega ili motornog ecu ali mi se dosta puta izdesavalo da uto ubrzava nekad bolje nekad gore na istom rezervoaru.

Re: Varijator

Poslato: Uto Maj 27, 2014 8:15 am
od sErGiO
Koja Selenia je stara tehnologija? Uzmi Racing i ne razmišljaj mnogo, TS vole Racing i mnogo mu se raduje :D

Re: Varijator

Poslato: Uto Maj 27, 2014 8:24 am
od Shanirani
Pa prvo jeste stara i to kodza. Nisu promebili nista vec 15ak godina. Ova nova ulja mnogo bolje podmazuju i motor bolje radi sa njima. A i jako se plasim da kupim seleniju jer ne znam dal je original ili fals, a koliko sam skontao njen fals najvise ima kod nas.

Re: Varijator

Poslato: Uto Maj 27, 2014 11:01 am
od sErGiO
Selenia Racing je ulje koje se pojavilo pre 15-ak godina, nakon pojavljivanja TS 16V motora, do tada su svi radili na 20K tako da ne vidim šta joj fali. To je ulje iz tog vremena za tu konstrukciju motora, moderna ulja se prave prema modernim motorima. Kod tebe sve mora da bude nešto najsavremenije, mnogo komlikuješ :D Osim toga postoji i Selenia Sport 10W-60 koje je novijeg datuma od Racinga ako ti je toliko bitno da je novija tehnologija u pitanju.

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... t_id=33771

Re: Varijator

Poslato: Uto Maj 27, 2014 12:43 pm
od Shanirani
Pa bitno mi je, ja hocu najbolje za mog ljubimca :D
Ako kazes da je dobra i novija ajde da probam. Al to je zato sto nema nista drugo. :D
Pa cemo videti ako se pokaze dobro castim te pivom! :drunk:

Re: Varijator

Poslato: Uto Avg 05, 2014 11:55 pm
od alfa romeo146
Evo da se predstavim,ja sam mirsad iz Novog Pazara,posedujem alfu 146 1.4ts oko 2 godine,na ovom automobilu je sve zamenjeno,komplet motor izvadjen,predihtovan,zamenjeni ventili,gumice na ventilima,bombine,kablovi,svecice,protokomer,step motor,alternator,alnaser...itd.itd samo da se nadovezem na vasu temu u vezi varijatora.meni je pre nekih mesec dana poceo da se cuje varijator,gledao sam na forumima sta ljudi govore o njima,o zameni,remontu i ostalo,posto je meni drug mehanicar pitao sam ga sta da radim u vezi njega on je rekao da sacekam pa kad budem menjao ulje na autu da ce mi i to pogledati,doslo je i to vreme auto sam odvezao kod njega i kao i uvek pocinjemo da rasklapamo alfu,skinuli smo poklopac-deklo motora,skinuli zupcasti kais i izvadili varijator.on je opusteno uzeo aparat za varenje i isto kao na slici od clana djn 125 zavario varijator samo sto nije vario ovaj drugi zadnji deo gde se stavlja ova kako da kazem {zabica},motor smo sklopili,nastelovao je paljenje i mogu da vam kazem da alfa ide kao luda i da se uopste ali uopste ne cuje varijator niti osecam da je izgubio na snazi kao sto pricaju da ce imati 10konja manje ako se zavari varijator+ovo sto je on zavario je vecno,znaci ne traje 10.20 hiljada nego citav zivot.veliki pozdrav.

Re: Varijator

Poslato: Sre Avg 06, 2014 10:42 am
od moth3
Logicno da ce nesto zavareno trajati, ali time izbacujes funkciju varijatora pa nije ni bitno da li traje ili ne. Normalno je da se ne cuje kada nema sta da se cuje, zavaren je. Druga stvar, ne znas kako ce se to odraziti na druge delove koji su u vezi sa varijatorom.

Inace, ne pricaju bez veze da ce auto imati manje snage vec je to i logicno. Varijator je i ubacen da poveca snagu okretanjem usisne bregaste u srednjim obrtajima. E sad, druga je stvar sto su nasi automobili vec odmakli po godinama i nemaju ni blizu deklarisane vrednosti snage pa se manje oseti dodatan gubitak. Ako ti varijator nije funkcionisao kako treba pre zavarivanja, naravno da neces osetiti da je izgubio snagu.

Kod mene licno na 1.6 TS-u posle zamene varijatora se bas oseti razlika od 2500rpm i preko. Cak sam uporedio sa 147-icom 105ks bez varijatora i tacno se oseca kako je moj 1.6 sa varijatorom zivahniji od ovog bez, iako je 147 laksi auto.

Re: Varijator

Poslato: Sre Avg 06, 2014 12:02 pm
od alfa-u-srcu
E ali ti imas i tuning bregaste, malo li je :P

Re: Varijator

Poslato: Sre Avg 06, 2014 7:22 pm
od moth3
A pa da, i to :D hahaha

Re: Varijator

Poslato: Čet Avg 07, 2014 5:14 pm
od Flavio
moth3 napisao:Logicno da ce nesto zavareno trajati, ali time izbacujes funkciju varijatora pa nije ni bitno da li traje ili ne. Normalno je da se ne cuje kada nema sta da se cuje, zavaren je. Druga stvar, ne znas kako ce se to odraziti na druge delove koji su u vezi sa varijatorom.

Inace, ne pricaju bez veze da ce auto imati manje snage vec je to i logicno. Varijator je i ubacen da poveca snagu okretanjem usisne bregaste u srednjim obrtajima. E sad, druga je stvar sto su nasi automobili vec odmakli po godinama i nemaju ni blizu deklarisane vrednosti snage pa se manje oseti dodatan gubitak. Ako ti varijator nije funkcionisao kako treba pre zavarivanja, naravno da neces osetiti da je izgubio snagu.
:podrzava

Re: Varijator

Poslato: Sre Avg 27, 2014 11:43 pm
od Alfa Romeo np
Mislim da ne moze da se odrazi na druge delove jer kad neispravan varijator ne moze nista da uradi motoru sta onda moze zavaren? ne kazem ja da je varenje dobro po bregastu i motor vec samo kazem da sam ja to tako uradio i nebih preporucio nekom drugom da to radi jer je sigurno najbolje resenje da se varijator remontuje ili zameni sa novim.a sto se tice vuce,nije meni 2 godine brujao varijator nego poslednja 2 meseca.sada sam kupio alfu 156 2.0ts i na njoj cu takodje zavariti varijator sada kad joj budem radio veliki servis pa ako se nesto bude desilo motoru sa tim zavarenim varijatorom ja cu vas obavestiti da znate mada cisto sumnjam da moze nesto da mu bude al ajd...

Varijator

Poslato: Ned Okt 05, 2014 6:41 pm
od mk25121994
Pozdrav ljudi,kao na mnogim TS motorima,i na mojoj 145ici 1.4 TS je poceo da tandrce varijator.Posto me jako nervira a i utice na performase u skorije vreme planiram da ga zamenim novim.Cujem da postoji vise verzija a da je najbolja zadnja verzija sa serijskim brojem 55202772.Ima u AP Sportu ali pise 60666199/55202772 2010481 tako da mi nije bas jasno koja je to verzija?Evo linka http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... cts.search
Sta vi mislite,isplati li se takva investicija?

Re: Varijator

Poslato: Ned Okt 05, 2014 10:44 pm
od moth3
Ako ti je motor perfektan i samo je varijator problem, a planiras dugo da vozis taj auto onda se isplati. U protivnom uradi reparaciju ili pojacaj muziku.

Re: Varijator

Poslato: Pon Okt 06, 2014 6:30 pm
od mk25121994
Pa ono,dobar je motor,ne trosi ulje,lepo vuce,auto ne planiram da prodajem (bar ne u skorije vreme).Koja je poslednja verzija varijatora?

Re: Varijator

Poslato: Pon Okt 06, 2014 8:21 pm
od flojd
Pa to je zadnja verzija varijatora 60666199 ovo iza su neke sifre ap sporta cini mi se

Re: Varijator

Poslato: Pon Okt 06, 2014 8:37 pm
od Shanirani
Pravo pitanje je, dal ije taj varijator nov ili repariran, jer mi u Nis-u traze 300e za nov!

Re: Varijator

Poslato: Pon Okt 06, 2014 9:20 pm
od flojd
Pa u Nis je sve orginal ;)
ako proguglas po netu videces da se cena varijatora krece oko 140-170 evra tako da taj od 300 je sigurno original :)