Stranica 2 od 17
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:16 pm
od darko qv

.....ne znam batice,code je za kljuc.....mislim da nije nista ozbiljno...

Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:18 pm
od Vuk 166
Nesto se zaglupio imobilajzer,ili se "antena" pomerila pa "primetio" kod sa kljuca...
Uglavnom ako ti se posle toga nije palila,i auto pali,ne diraj ga nista...
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:23 pm
od M1L4N_Z4
Ne ne, sve je bilo u redu dalje...

) Tnx

))
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:25 pm
od Marboj
Poz za sve ljubitelje Alfe

Vratio sam se posle dosta vremena,po neki savet,jutros sedam u svoju 146-icu i posto je ovde u Subotici malo zalednelo da upalim grejanje,kad ono corak.
Nece ni da duva ni toplo ni hladno,nece ni klima da se upali da radi.Ne znam o cemu se radi...Ako neko zna zamolio bih ga da mi kaze o cemu se radi..Hvala unapred.
E da i jos me interesuje sa cime je najbolje da premazem stakla da se ne bi zamagljivala?
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:28 pm
od M1L4N_Z4
Pa taj problem ti se sad desava, tj zamaglivanje stakla zato sto ti ne radi ventilator i nemas grejanje, da imas lako bi to resio...samo ukljucis da ti vazduh duva kod prozora...

Jedino da skines masku i da pogledas, moguce je da je do ventilatora, grejanje sigurno radi, ali nema cime da izadje vazduh...ventilator ne radi !

Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:43 pm
od Vuk 166
Marboj napisao:Poz za sve ljubitelje Alfe

Vratio sam se posle dosta vremena,po neki savet,jutros sedam u svoju 146-icu i posto je ovde u Subotici malo zalednelo da upalim grejanje,kad ono corak.
Nece ni da duva ni toplo ni hladno,nece ni klima da se upali da radi.Ne znam o cemu se radi...Ako neko zna zamolio bih ga da mi kaze o cemu se radi..Hvala unapred.
E da i jos me interesuje sa cime je najbolje da premazem stakla da se ne bi zamagljivala?
Da li se ukljucuje kompresor? Da li radi recirkulacija? Ako to radi,prvo proveri osigurac ventilatora,posle toga prekidac i na kraju sam ventilator,da je izgoreo otpornik ili reostat(ne znam tacno sta ima tvoja Alfa), vent. bi trebalo da radi samo na 4-toj brzini...
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:44 pm
od Marboj
Pa dobro nisam mislio za sad sto mi se magle prozori,nego i ranije se se jako brzo zamagljivali.A jedan drugram mi je dao savet da namazem sa deterdzentom za pranje sudova ali nije nesto mnogo pomoglo.
E sad ako bi mi mogao malo vise pomoci oko skidanje maske,posto ja nisam bas neki poznavalac delova i popravke

Re: Alfa 145/6
Poslato: Sre Jan 06, 2010 9:27 pm
od badza82
Odlična tema,da je nema ja bih je otvorio!

Skoro tri godine vozim alfu 146 1.6 boxer. Mislim da sam joj za ovo vreme ušao u benzin isto koliko i ona meni u krv. Nisam majstor pa mi nemojte zameriti ako mi je loša terminologija, ali kao ljubitelj ovog modela mogao bih da pišem celu noć. Pa da krenemo iz početka:
Po mom mišljenju ovo je automobil koji je u svojoj klasi i u svoje vreme bio najbolje dizajniran automobil. Enterijer i završna obrada ne samo da šiju treću generaciju golfa, nego je i golf 4 daleko od nas. Mekan i jako fin za vožnju, dosta upravljiv automobil, veoma odgovoran na gas, pa ga je milina voziti. Prosto kao da se mazite, nema ništa na silu i cimanje. Pouzdan agregat dovoljne snage, nije previše nasviran, a ide kao zvrk. Do 3000 rpm je pitom i umiljat, a ukoliko se uželite malo žustrije gradske vožnje režim između 3 i 4200 rpm napraviće od nje pravu zmijicu. Uz dobar izduv i autentičan boxer zvuk, koji ionako svi pokušavaju da dobiju KN filterima, imaćete pravi užitak. Kao što je poznato boxer ima nisko težište motora pa se slobodno može reći da se preko 4000 rpm pretvara u pravu malu zver u kojoj imate osećaj da imate bar 130ks. S obzirom na to mogli biste se uhvatiti u koštac i sa nešto jačim agregatima kao 1.6TS 120ks. Kontrola automobila na otvorenom pri većim brzinama je odlična. Pretpostavljam de je izuzetno aerodinamična jer se pri brzini od 150 km/h prosto lepi za asfalt. Tada je na 4500 rpm što je u principu neki optimum i za agregat i za potrošnju i tom brzinom obično i ja vozim. Uz dobar trap, upravljač možete kontrolisati sa dva prsta. Izuzetno je stabilna pri naglom okretanju ili izbegavanju prepreka na putu, automobil se ne zanosi i ne odvaja od asfalta, a sila kočenja i težina su u izuzrtnoj dobroj proporciji tako da iako imate doboše na zadnjim točkovima zaustavni put je izuzetno mali u poređenju sa mnogim automobilima koje sam vozio.
Jedine tri zamerke:
Visok položaj sedišta( ja sam se navikao)
nepregledan za uparkiravanje zbog visokog zadnjeg dela (vozite na osećaj jer ni retrovizori u nekim situacijama ne pomažu)
kratak hod točkova pri punom namotaju upravljača

Sve u svemu jedan jako lep automobil sa sportskim performansama.
Re: Alfa 145/6
Poslato: Čet Jan 07, 2010 4:55 pm
od darko qv
Slazem se potpuno.Imam 145

,al kad sam vozio 1.6 boxer bio sam prijatno iznenadjen.Mogu misliti kako tek ide 1.7 16v.Brrrrrrrr...Jedina mana je visoko sjedjenje i to me izludjuje.Nameracio sam se na sjedista iz neke GTV,ili da kupim nova sportska.Nesto od toga ce bit sigurno.

..Inace lezanje na putu i upravljanje....nemam rijeci...
Re: Alfa 145/6
Poslato: Čet Jan 07, 2010 9:44 pm
od M1L4N_Z4
Ja imam 146, 1.7 cm3, 130 KS, 16 v,pa ti vidi...

Najbolje znam kako ide i sta ova mala zver moze na asfaltu!

Re: Alfa 145/6
Poslato: Pet Jan 08, 2010 8:21 am
od Santino
izbacite mehanizam za podizanje/spustanje, dobicete ono sto zelite...

Re: Alfa 145/6
Poslato: Pet Jan 08, 2010 11:58 am
od darko qv
Ja sam 2x skidao sjediste radi toga i kupio torex-e.Al me muce one tiple kojima su povezana sjedista sa mehanizmom.Ne znam kako da ih maknem..

Re: Alfa 145/6
Poslato: Pet Jan 08, 2010 5:27 pm
od Flavio
darko qv napisao:Ne znam kako da ih maknem..

Tu mora da radi

.
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pet Jan 08, 2010 6:14 pm
od darko qv
Xaxa...znam!!

Re: Alfa 145/6
Poslato: Sub Jan 09, 2010 8:45 pm
od ctrl alt del
Ljudi pa kol´ko ste vi visoki? Ja imam 190cm, moj ortak 192 i sasvim se lepo namestimo kad je sedište u najnižem položaju.
Re: Alfa 145/6
Poslato: Sub Jan 09, 2010 10:12 pm
od darko qv
I ja imam 190.Ali,ne mogu dobro da se smjestim.Noge su mi u koljenima previse savijene,i nikako ne mogu duze da vozim,ni nekako sportski da sjedim u kolima.Nego visoko i nekako bzvz.U 155 se sjedi fenomenalno,taman kako treba.Cak u golf 3 mi je mnogo prijatnije za volanom nego u mojoj 145.Ima da spustim sjediste pa......xa

Re: Alfa 145/6
Poslato: Ned Jan 10, 2010 3:40 pm
od SCHUMACHER
I ja ludim zbog visokog sjedjenja u autu,ali jbg,i dizajn kola donekle diktira poziciju sjedjenja...
Re: Alfa 145/6
Poslato: Ned Jan 10, 2010 7:24 pm
od darko qv
Al,je u 155 neuporedivo bolje za volanom nego u 145.To sam se uvjerio kad sam sjeo kod tebe i Marijana.Tu ne bih nista mijenjao.Nije mi samo jasno sto su stavljali onaj mehanizam za podizanje sjedista?????Pa,to niko ne koristi ja mislim.Ima bruselica da radi..i rrrrrr..ode sjediste par cm nize.

Re: Alfa 145/6
Poslato: Ned Jan 10, 2010 8:00 pm
od badza82
Ma daleko od toga da je neudobno, samo za one koji nisu navikli na to, moze da bude nezgodno u kolenima. Bas umara noge pri duzoj voznji!!!

Re: Alfa 145/6
Poslato: Ned Jan 10, 2010 8:20 pm
od darko qv
I noge ledja.Nikako naci neki pravi polozaj za volanom..
Re: Alfa 145/6
Poslato: Ned Jan 10, 2010 11:39 pm
od Flavio
Ae,da ne ispadne kako sad trucam

al',meni se na prvu loptu vise svideo polozaj za volanom u 145/6.Takodje,i sediste mi je na prvu loptu bilo vise u sport fazonu nego li na 155.E sad,u praxi mi se pokazalo da je u 155 osetno udobnije sediste,posebno pozadi.Jos nesto,mehanizam za visinu je na 155,po meni,"umm,retardo"

,dok na 146 mehanizam logicno,pomera sediste vertikalno pa stvarno i menjas visinu a ne fiktivno kao na 155

.Mislim,menja se visina i na 155,ali,u mnogo manjoj meri,obzirom na hodove sedista u svim pravcima.
Aj,aj

,al sam se ras....

.
p.s.
Pominjao sam tip sedista u 155 slim.
Re: Alfa 145/6
Poslato: Pon Jan 11, 2010 12:06 am
od darko qv
Ma,samo ti pisi..xaxa...

Re: Alfa 145/6
Poslato: Sre Jan 13, 2010 11:56 am
od Santino
ajde malo bez pristrasnosti... sedista u 145/6 su jako losa (umaraju noge na duzim relacijama, uopste ne drze sa strane, uvek sam ispadao iz njih pogotovo u krivini ako zaskoci auto na manju neravninu) kao i njihov polozaj (visina) - kao sto rekoh visna se moze resiti izbacivanjem mehanizma za podizanje/spustanjem brusilicom i sekacem...
kod 155 je slican slucaj s tim da su ruznija ali ipak malo bolje drze sa strane, po meni isto previsok polozaj i mnogo problematicniji za spustanje od onog na 145/6.
recaro iz 155 najlepse izgledaju i najtvrdja su, najmanje umaraju na duzem putu jer imaju fioku za noge, nesto je nizi polozaj ali je daleko od dobrog, takodje ispada guzica iz njih!

Re: Alfa 145/6
Poslato: Sre Jan 13, 2010 12:01 pm
od DushanSD
Ahhhh ta Recaro sedista

Re: Alfa 145/6
Poslato: Sre Jan 13, 2010 12:49 pm
od kovalski
hmm, bila je tema o poziciji sedenja u 156-ici i što se toga tiče ja često imam različit osećaj o poziciji za volanom (nekad mi nisko nekad visoko), a pogotovo ako neko sedne pre mene i pomeri za jedan zub napred- nazad ili gore dole onda dok se ne namestim traje čitavu večnost.
Pošto sam visok oko 192 cm najviše bi mi odgovaralo da su mi noge kolko tolko opružene al da mi ruke nisu previše udaljene od volana već pod nekim normalnim uglom koji mi ne umara ruke, nešto kao u wrc (i ne samo tim) automobilima

.
a što se tiče ugla pomeranja po visini na vectri A se pomeralo npr. kad spuštam sedište i vertikalno i po malo unazad, dok mi se čini da na Alfi ide samo vertikalno.
Ipak je to individulana stvar i zavisi od vozača do vozača kako kome odgovora
možda sam malo konfuzno objasnio, al...