Stranica 2 od 2

Poslato: Čet Jul 14, 2016 10:13 pm
od FantomX
Talozi se kod podloski, bas na samoma spoju, gde ide prskalica, ali to je sve nesto dodato sto je u dizelu dodato, nije "necistoca". To ne postoji nakon onolikog pritiska.

Bolje od dvotaktola se pokazalo ATF ulje od domaćih radinosti, 1L ATF-a na 30L. ;)

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Uto Jul 19, 2016 9:26 am
od Sauriann
Updates, izgleda da sam sipao krš naftu ranije...Posle tretmana sa aditivom (pola bočice na 30l onog boljeg ed na OMV) dizne su došle u neku normalu (treća dizna tačnije).

Slika

Teram, ništa ne diram :)

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Uto Jul 19, 2016 9:37 am
od Djo83
A gde si sipao naftu ranije? :)

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Uto Jul 19, 2016 9:41 am
od Sauriann
Svuda ali moram priznati najviše na pumpi u J.Gagarina na NBG, mislim da je Vuk Petrol. Ona mi nekako uvek usput.

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Jul 23, 2016 1:52 am
od nikola016
Nzm koliko je to pouzdano...kod Koleta smo Vlado i ja gledali, na leru, 3 normalne, 4. dizna luduje koliko preliva, dodas mrvu gasa, sve 4 u normali....na 2000-3000 obrtaja, sve su i dalje u normali bile, -+0.40-0.70...Samo sto testiranje na masini kosta...ali ako ti je sve ok nemas potrebe da bacas pare :)

Poslato: Sub Jul 23, 2016 5:57 am
od nidza
Meni se čini da mrvu lakše pali. Umesto UltraD sam počeo da sipam običan i sad sam dodao Wynss.

Tako sam tretirao Stila nekad i Alfu u početku dok nisam prešao na ova fensi goriva. Izgleda da su sviranje Q, a Wynss je prava stvar. Kad okrenem ceo rezervoar vraćam se sa konačnom ocenom.

Imam i mali servis za nedelju dana pa ćemo da izmerimo dizne. Baš me zanima gde su posle toliko godina i km. Auto radi baš dobro po tom pitanju. Ljudi kažu da je čovek 2x srećan kada poseduje Alfu, ali ja cu iskreno biti tužan kad je budem prodavao, koliko god naredni prevoz bude moćna sprava, a biće.

Tapatalk

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Jul 23, 2016 10:06 am
od Djo83
Znaci sledeci prevoz nece biti Alfa? :)

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Jul 23, 2016 1:51 pm
od Alfanatic
Giulia? :)

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Uto Sep 06, 2016 11:11 pm
od Super_genije
Na tom pritisku, bas mi je highly unlikely bilo kakvo talozenje, bilo cega.. Imam kuci kompresor od 200l pa kad pustim 14 bara - otkida kondenzatore sa ploca..

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Dec 24, 2016 8:30 pm
od sinisa
Merio sam korekcije dizni, pa bih cenio ako neko od kolega koji su se "igrali" s diznama ima vremena da prokomentariše... pre nego što odem u neki servis, da provere na mernom stolu.

Merenja (korekcije su redom po cilindrima):
2k rpm, 5. brzina: -2.5, +2.3, +0.7, -0.5
2k rpm, 6. brzina: -2.2, +1.3, +1.1, -0.2
2.4k rpm, 5. brzina: -1.2, +0.9, +0.7, -0.2
ler: +0.5, -0.2, -0.6, +0.3

Mereno je sa ELM327 via Bluetooth, brzinu sam održavao tempomatom. Nemam nekih problema, ne dimi (DPF off), potrošnja na otvorenom na 120km/h je 7 l/100km, u gradu je 9.5 l/100km po ovom hladnijem vremenu.

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Dec 24, 2016 10:42 pm
od bums85
Ja koliko znam meri se u leru sa zagrejanim motorom, a vrednosti u leru su ti dobre

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Sub Dec 24, 2016 11:38 pm
od sinisa
BobanR napisao: Najbolji način da testiraš dizne bez skidanja sa auta je 5ta brzina, normalna vožnja 2000-2500 obrtaja. Ukoliko ostanu do ±1.5, sve je OK.
Negde sam čuo da se meri u leru, negde u vožnji ili u mestu ali na konstantnim obrtajima. Verovatno da kada u leru pokazuje odstupanja, onda je u vožnji još lošije. Malopre sam na AO forumu pročitao da je prema servisnom uputstvu normalno sve do +/- 2 mm3/inj.

Re: Čišćenje dizni kod dizel motora

Poslato: Pon Jul 02, 2018 5:28 pm
od Zika
Dizne se proveravaju kod Bošiste.
Možeš sam, čisto informativno da proveriš prelive.

Motorni komp preko korekcija pegla sve nepravilnosti u radu, različite kompresije u cilindrima , stanje dizni itd.