Talozi se kod podloski, bas na samoma spoju, gde ide prskalica, ali to je sve nesto dodato sto je u dizelu dodato, nije "necistoca". To ne postoji nakon onolikog pritiska.
Bolje od dvotaktola se pokazalo ATF ulje od domaćih radinosti, 1L ATF-a na 30L.
Čišćenje dizni kod dizel motora
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Svuda ali moram priznati najviše na pumpi u J.Gagarina na NBG, mislim da je Vuk Petrol. Ona mi nekako uvek usput.
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Nzm koliko je to pouzdano...kod Koleta smo Vlado i ja gledali, na leru, 3 normalne, 4. dizna luduje koliko preliva, dodas mrvu gasa, sve 4 u normali....na 2000-3000 obrtaja, sve su i dalje u normali bile, -+0.40-0.70...Samo sto testiranje na masini kosta...ali ako ti je sve ok nemas potrebe da bacas pare
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Meni se čini da mrvu lakše pali. Umesto UltraD sam počeo da sipam običan i sad sam dodao Wynss.
Tako sam tretirao Stila nekad i Alfu u početku dok nisam prešao na ova fensi goriva. Izgleda da su sviranje Q, a Wynss je prava stvar. Kad okrenem ceo rezervoar vraćam se sa konačnom ocenom.
Imam i mali servis za nedelju dana pa ćemo da izmerimo dizne. Baš me zanima gde su posle toliko godina i km. Auto radi baš dobro po tom pitanju. Ljudi kažu da je čovek 2x srećan kada poseduje Alfu, ali ja cu iskreno biti tužan kad je budem prodavao, koliko god naredni prevoz bude moćna sprava, a biće.
Tapatalk
Tako sam tretirao Stila nekad i Alfu u početku dok nisam prešao na ova fensi goriva. Izgleda da su sviranje Q, a Wynss je prava stvar. Kad okrenem ceo rezervoar vraćam se sa konačnom ocenom.
Imam i mali servis za nedelju dana pa ćemo da izmerimo dizne. Baš me zanima gde su posle toliko godina i km. Auto radi baš dobro po tom pitanju. Ljudi kažu da je čovek 2x srećan kada poseduje Alfu, ali ja cu iskreno biti tužan kad je budem prodavao, koliko god naredni prevoz bude moćna sprava, a biće.
Tapatalk
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Na tom pritisku, bas mi je highly unlikely bilo kakvo talozenje, bilo cega.. Imam kuci kompresor od 200l pa kad pustim 14 bara - otkida kondenzatore sa ploca..
Assumption is the mother of all fuckups
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Merio sam korekcije dizni, pa bih cenio ako neko od kolega koji su se "igrali" s diznama ima vremena da prokomentariše... pre nego što odem u neki servis, da provere na mernom stolu.
Merenja (korekcije su redom po cilindrima):
2k rpm, 5. brzina: -2.5, +2.3, +0.7, -0.5
2k rpm, 6. brzina: -2.2, +1.3, +1.1, -0.2
2.4k rpm, 5. brzina: -1.2, +0.9, +0.7, -0.2
ler: +0.5, -0.2, -0.6, +0.3
Mereno je sa ELM327 via Bluetooth, brzinu sam održavao tempomatom. Nemam nekih problema, ne dimi (DPF off), potrošnja na otvorenom na 120km/h je 7 l/100km, u gradu je 9.5 l/100km po ovom hladnijem vremenu.
Merenja (korekcije su redom po cilindrima):
2k rpm, 5. brzina: -2.5, +2.3, +0.7, -0.5
2k rpm, 6. brzina: -2.2, +1.3, +1.1, -0.2
2.4k rpm, 5. brzina: -1.2, +0.9, +0.7, -0.2
ler: +0.5, -0.2, -0.6, +0.3
Mereno je sa ELM327 via Bluetooth, brzinu sam održavao tempomatom. Nemam nekih problema, ne dimi (DPF off), potrošnja na otvorenom na 120km/h je 7 l/100km, u gradu je 9.5 l/100km po ovom hladnijem vremenu.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Ja koliko znam meri se u leru sa zagrejanim motorom, a vrednosti u leru su ti dobre
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Negde sam čuo da se meri u leru, negde u vožnji ili u mestu ali na konstantnim obrtajima. Verovatno da kada u leru pokazuje odstupanja, onda je u vožnji još lošije. Malopre sam na AO forumu pročitao da je prema servisnom uputstvu normalno sve do +/- 2 mm3/inj.BobanR napisao: Najbolji način da testiraš dizne bez skidanja sa auta je 5ta brzina, normalna vožnja 2000-2500 obrtaja. Ukoliko ostanu do ±1.5, sve je OK.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Čišćenje dizni kod dizel motora
Dizne se proveravaju kod Bošiste.
Možeš sam, čisto informativno da proveriš prelive.
Motorni komp preko korekcija pegla sve nepravilnosti u radu, različite kompresije u cilindrima , stanje dizni itd.
Možeš sam, čisto informativno da proveriš prelive.
Motorni komp preko korekcija pegla sve nepravilnosti u radu, različite kompresije u cilindrima , stanje dizni itd.