Stranica 2 od 2
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Uto Maj 31, 2016 4:46 pm
od Ognjen_HN
Ulje je preporucljivo drzati na maximu da bi se dobro podmazivali najvisociji dijelovi u motoru(u odnosu na karter i pumpu). Takoodje je bitno da je ulje na maximumu da isti ti dijelovi ne bi u nekoj dugackoj ostrijoj krivini ostali bez ulja uslijed naginjanja auta...
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Uto Maj 31, 2016 5:53 pm
od Bojan90
Koliko je kostala ta druga varijanta?
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Uto Maj 31, 2016 6:22 pm
od Djo83
Ako je motor dobro konstruisan ne bi se moralo ulje drzati na max jer bi pumpa i na min morala da drzi dovoljan pritisak i siguran sam da se i taj minimum projektuje tako sto se uzima u obzir i naginjanje auta u normalnoj voznji (naravne ne i na stazi). Ali sudeci po raznim iskustvima za TS to bas i ne vazi i kod njega je preporucljivo drzati ulje na max, mada opet nisam video nikakav test ili precizno poredjenje koje je pokazalo da TS bez dileme duze traje sa takvom paznjom oko ulja...
Poslato: Uto Maj 31, 2016 8:31 pm
od flojd
Kod TS samo treba redovno menjati letece lezajeve i nema brige
Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока
Poslato: Uto Maj 31, 2016 8:39 pm
od interceptor
Svašta se ovde može pročitati,uljna pump povlači ulje sa takvog mesta da nikakva krivina ne može biti problem a ta priča o najvisočijim delovima tek nema smisla. Održavati nivo ulja u granicama normale i problema ne može biti.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Uto Jun 14, 2016 7:12 pm
od Djole147ts
E to se meni desilo pre dve nedelje prolupao motor. Odnesem kod majstora otvori i kaze da je i okrenuo lezajeve i radilicu zeznuo i klipnjace i kaze da je uljna pumpa crkla popravka oko 700 do 800e. Pre godinu dana na dan kad sam kupio alfu 147 kao i tvoja isti dan i sa predjenih 60km mi je i pukao zupcasti kais i sve pokrivio. Sve sam odradio platio samo delove 400e. Sad ne znam da li da radim moj motor ili da kupim drugi i resim problem.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 8:13 am
od Bojan90
Ako si celu glavu radio, onda ostavi tvoju glavu, sta god da uradis. Ja sam vise za popravku motora, jer onda znas sta vozis, jedino sto kosta.
Opet, i drugi motor te kosta 300-400 evra + transport + ugradnja, i to izadje dosta.
Nego, kad se vec toliko prica o lezajevima radilice, moze li njihovo stanje da se vidi odozdo, i da se zamene na isti nacin?
Poslato: Sre Jun 15, 2016 11:24 am
od flojd
Skines kartre lepo ga operes i preventivno zamenis lezajeve to je lek koji produzava zivo t TS
Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 3:48 pm
od Ognjen_HN
Interceptor, nisam ja izmislio ni preporucio(jer nisam inzinjer) da stoji ulje uvjek na.maximum i da je to bolje nego da stoji na sredini ili na minimum. To savjetuje 90% ljudi sa foruma. Ja sam samo prenio ono sto sam procitao, a i uvjek praktikovao da mi ulje bude na max. I za sad nisam imao nikakvih problema ni sa jednom od dvije alfe koje sam imao. E da, svi oni razlozi koje sam naveo da mora ulje da bude na max su tacni, jer se upravo prije nekog vremena kolegi sa foruma desilo na stazi da u dugackoj krivini usred naginjanja auta jedna strana motora ostane bez ulja tj bez dovoljno ulja koliko je potrebno da bi auto radio kako treba. Naravno tu je bilo jos faktora koji su uticali na tu havariju motora ali to je bilo presudno. U svakom slucaju moze svako da radi sta hoce sa svojim autom.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 6:31 pm
od Bojan90
Super ako moze odozdo, nemam potrebe za takvom popravkom, al razmisljam preventivno da odradim, bolje lezajevi nego generalna.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 9:06 pm
od flojd
Kad budes imao potrebe onda je vec kasno.Skoro svaki TS koji je presao preko 150000 je naceo letece ko ne veruje neka skine i pogleda preventivnom promenom istih ne moze se napraviti gore a moze se produziti zivot motoru sigurno a i lezajevi nisu skupa stavka.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 9:42 pm
od moth3
Bas bih voleo da vidim te "nacete" lezajeve koji inace ne lupaju...
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 9:48 pm
od jerotije
Opet prica oko lezajeva i opet neki tvrde da se oni trose.
A sta je to na ts-u lose odradjeno pa da mu tako brzo odu lezajevi? Ja a ovo sto flojd tvrdi, iskreno, prvi put cujem.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 9:51 pm
od flojd
Onda otvori neki TS pa pogledaj i sam videces boljka svakog TS je radilica promenom lezajeva produzava se zivot motoru svakako svaki TS preko 150000 km ima aksijalni luft i potrosene letece lezajeve.Zasto nemam pojma ali tako stoje stvari sa tim motorima
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 9:54 pm
od flojd
moth3 napisao:Bas bih voleo da vidim te "nacete" lezajeve koji inace ne lupaju...
Lupaju itekako zvekecu samo ko ima uvo da ih cuje pre nego da prolupaju vi ako hocete verujte ako necete evo da sprovedemo anketu koliko prolupalih TS motora je bilo na forumu svi prolupali na radilici na letecim lezajevima
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 10:14 pm
od jerotije
flojd napisao:Onda otvori neki TS pa pogledaj i sam videces boljka svakog TS je radilica promenom lezajeva produzava se zivot motoru svakako svaki TS preko 150000 km ima aksijalni luft i potrosene letece lezajeve.Zasto nemam pojma ali tako stoje stvari sa tim motorima
Kao prvo, znam par auta sa ts motorima koji su presli vise stotina hiljada kilometara bez otvaranja istog.
Kao drugo, svi motori 164-ke su testirani milion km pre zvanicne proizvodnje i ts se pokazao kao najdugotrajniji od svih.
Kao trece, lezajevi na radilici ne spadaju u potrosne elemente nijednog motora, vec stradaju zbog mehanickog ili termickog ostecenja. U oba slucaja najbolja preventiva je kvalitetno i redovno menjano ulje, a ne zamena lezajeva.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Sre Jun 15, 2016 11:09 pm
od Mikele
Meni se na 230k čuje samo varijator da zvekeće i to je to

Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Čet Jun 16, 2016 6:22 am
od flojd
Ovde je tema o TS motorima koji su isli u 146,147,156 ne o motorima iz 164 pomalo se bavim mehanikom tako da sam se nagledao prolupalih 16v TS motora najzilaviji od svih tih motora je 1.4 koji je isao u 145 i 146 ostali imaju problem sa radilicom i podmazivanjem.I da u manualu za zamenu ulja pise da u TS motore staje 4.4 litara ulja ko je menjao nekad ulje zna kad se sipa ova kolicina ulja na meracu ce pokazivati maximum

Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Čet Jun 16, 2016 10:16 am
od Bojan90
Ja sam cuo tu pricu za lezajeve radilice vise puta, od vise ljudi, kao kod 16v TS-a, sve krece od lezajeva na radilici.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Ned Jun 19, 2016 8:33 am
od interceptor
@Ognjen_HN ne kažem da si ti izmislio a u krajnjem slučaju i nije bitno ko,ali bitno je da je to izmišljotina kao i to da zbog duge krivine jedna strana motora mogla ostati bez podmazivanja.Ako je i ostala jedna strana bez podmazivanja tu su bili drugi faktori a sigurno ne g sila u krivini.Ko je ikad video kako izgleda i kako je postavljena uljna pumpa zna da je nemoguće proizvesti toliku bočnu g silu u krivini da pumpa ostane bez ulja.Redovna zamena kvalitetnog ulja i paziti da motor ne ostane bez istog i neće biti problema pa ni sa ležajevima.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Pon Jun 20, 2016 4:37 pm
od jerotije
Ako skala pritiska ulja pokazuje 4 bara, onda je 4 bara na svakom lezaju. Ako pumpa u krivini, iz nekog razloga ostane bez ulja, onda svi lezajevi ostaju bez podmazivanja. Bas sam pratio pritisak ulja na navaku u toj krivini i nije bio nista manji nego na pravcu. Inace, ulje se na navaku toliko greje da je pritisak za pola bara nizi nego u normalnoj voznji. Pre ce biti da je falkona zeznulo ulje 10-40, nego krivina.
Re: Alfa 147 1.6 ts 88kw lupanje u motoru
Poslato: Pon Jun 20, 2016 7:16 pm
od interceptor
Pa to je i poenta mog posta,pumpa isto gura dali je ulje na četvrtini,polovini ili na maksimumu. Ako je problem u pumpi ili ulju džabe je i preko maksimuma da se sipa.