Hahahaha ma gde bre da je olaksam, sta mogu da izvadim iz nje? -Plinsku bocu, rezervni tocak, drzac za limenku? Hahahaha salim se, ali stvarno ne znam sta bih mogao da sklonim, pa mislim da je bolje da stavim K&N filter i protocni lonac, a kad je budem sredio mehanicki, posto ima nekih ulaganja, onda cu da kupim felne, spojler, znak, krilo, i jos po nesto. Mislim da ima katalizator.
Alfa je Alfa.
Ima prostora, a jos ako bih uklonio staru kutiju gde stoji filter i ostalo, ima da bude pomalo prazno.
Ovo mi je zelja, ali to se vrv nece ostvariti:
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Sub Mar 05, 2016 11:13 pm
od Ducero
Ne znam bas koliko je pametno da montira pecurku jer ima plin
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Sub Mar 05, 2016 11:58 pm
od OMP
Ducero napisao:Ne znam bas koliko je pametno da montira pecurku jer ima plin
nije pametno uopste posebno na venturi sistemu plina, na sekventu i moze da prodje ali nije pozeljno mada ljudi svasta voze pa kod nekog super radi kod nekog zeza
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 12:10 am
od OMP
i nemojte da mislite da ako stavite protocne lonce dobijate na snazi, opet je tu rec o zvuku i subjektivnom osecaju ali vrlo lako moze i da se izgubi snaga ili da ostane ista, pogledajte profi racing lonce i necete videti protocne vec svaki lonac ima neku svoju pricu unutra, to je matematika, tako da ih ne bi dzabe tako pravili.
Nije fora samo da izduvni gasovi sto pre izadju i bez prepreka, bitno je i kojom brzinom izlaze i u kojoj kolicini, nekad su trkacki automobili imali samo cevku od grane do krajam, pa se mislilo da ako je cevka sto kraća to je bolje te su ih savijali odmah iza prednjih tockova ili kod vrata, onda su vremenom skontali da su kratke cevke bzvz i da trebaju biti duze pa su ih produzivali, cesto i van gabarita vozila da bi konacno kako su godine prolazile skontali da lonac ipak vrsi neku funkciju. poenta price je da je to sve matematika a ne samo skin lonac, stavi ovaj, onaj i dobijas 10 konja i slicne carsijske price
neki trkaci provedu ceo dan na dinamometrima i probaju takve gluposti da ne bi verovali na cemu sve moz da se dobije ili izgubi i cesto ispada da logicne stvari ne rade posao kako se u prvi mah misli.
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 12:20 am
od edin
E svaka ti je k`a u Njegosa
Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 1:24 am
od Mar_Kes85
@alfistabre
Mozes svasta nesto da povadis ako krenes u tom pravcu povecanja performansi. Mada verujem da to ne zelis :-)
Za lonac se slazem, dobijes na zvuku bez ikakvih rizika, dok za pecurku nisam siguran. Imao ja nekad na fiat bravo-u i nekako vezujem pocetak problema sa motorom od montiranja iste. Sto naravno ne mora nista da znaci. Svakako sam za neki sportski filter ali u fabricki predvidjenom prostoru za isti...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 1:37 am
od AlfistaBRE
Mar_Kes85, Sta ti mislis da nije potrebno u autu, a da opterecuje auto, naravno, sto se tice tezine? Ipak, koliko ja ovde vidim, bolje je da usis bude stock, a jedino da zamenim lonac, ako nista drugo, bar zbog zvuka.
Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 1:58 am
od Mar_Kes85
Ako ti je to jedini auto onda mu je sve potrebno.. Ako imas jos neki a zelis track day auto onda vadi komplet enterijer osim vozackog sedista i table... Sve iz geoeka takodje, odnosno sve sto ima veze sa estetikom i izolacijom, zamenis felne za neke lakse i to je to za prvi korak...-
Slazem se da usis ostavis u stock-u, a da lonac zamenis, to cu i ja ubrzo da uradim kod mene... Naravno zbog zvuka pre svega.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 9:24 am
od AlfistaBRE
To mi je jedini auto. Ne mogu da vadim enterijer jer imam porodicu, ali bih zeleo da joj uvedem malo sportskog duha.
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 9:51 am
od OMP
ne mozes da izvadis nista iz auta sto ce znacajno smanjiti tezinu a da auto ostane funkcionalan u porodicnom smislu, tako da zaboravi i taj pravac "poboljsanja performansi" .
dok ne skupis malo ozbiljniji keš i ne razmisljaj o tuningu jer za 50-100e neces nista dobiti sem zvuka i mogucih drugih problema
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Ned Mar 06, 2016 10:34 am
od bane
Tema je ociscena od postova koji nemaju veze sa njom!
Kako povecati snagu auta?
Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:08 pm
od dekideki
otvaranje izduva i usisa, koliko moze. nove bregaste koje vise otvaraju ventile. na kraju ipak mora ecu da dobije novu mapu za gorivo spram prethodno navedenog.
faza dva bi bila sirenje do krajnjih granica usisne i izduvne, poliranje, obrada rupa za sire ventile, brijanje glave i povecanje komresije pa opet mapiranje...
ja sam negde izmedju faza, ali sa stok bregastim... one su najskuplje planinarenje.
postoje i cake tipa izbacivanje serva, olaksavanje zamajca, brutalno ogoljavanje enterijera... koriscenje magnezijumskih felni...
pa treca faza na motoru sa vecim brizgaljkama...
za one koji zaista imaju vremena i onog drugog vremena. za lenje tu je uvek jeftin jtd chip i udri!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kako povecati snagu auta?
Poslato: Uto Avg 30, 2016 4:57 pm
od vuxi
cepša po gasu i eto ga, druga, treća ne prebacuj ispod 4000 obrtaja da vidiš kako ide, piiiip čipovanje
ako imaš plin "odvrni" ga malo više
i nemojte da mislite da ako stavite protocne lonce dobijate na snazi, opet je tu rec o zvuku i subjektivnom osecaju ali vrlo lako moze i da se izgubi snaga ili da ostane ista, pogledajte profi racing lonce i necete videti protocne vec svaki lonac ima neku svoju pricu unutra, to je matematika, tako da ih ne bi dzabe tako pravili.
Nije fora samo da izduvni gasovi sto pre izadju i bez prepreka, bitno je i kojom brzinom izlaze i u kojoj kolicini, nekad su trkacki automobili imali samo cevku od grane do krajam, pa se mislilo da ako je cevka sto kraća to je bolje te su ih savijali odmah iza prednjih tockova ili kod vrata, onda su vremenom skontali da su kratke cevke bzvz i da trebaju biti duze pa su ih produzivali, cesto i van gabarita vozila da bi konacno kako su godine prolazile skontali da lonac ipak vrsi neku funkciju. poenta price je da je to sve matematika a ne samo skin lonac, stavi ovaj, onaj i dobijas 10 konja i slicne carsijske price
neki trkaci provedu ceo dan na dinamometrima i probaju takve gluposti da ne bi verovali na cemu sve moz da se dobije ili izgubi i cesto ispada da logicne stvari ne rade posao kako se u prvi mah misli.
Ja sam u rane 90-te radio na Tristać ovo.....golu cev od motora pa sve do zadnjeg branika, blok od 1500, glava skinuta do ventila, polirao sam usise.... , šire gume,
ljudi...ne da je to grmelo po ulicama, to je bila strava