
Vatra iz auspuha
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V
Yamaha FZ6R - Lokacija: Žabalj
Post
Re: Vatra iz auspuha
čuj b3 passat
Možda momak ozbiljno misli, al tema je malo neozbiljna za ovako ozbiljan forum!

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Vatra iz auspuha
Može i Alfa da bljuje vatru 
Pogledati snimak na 02:14
[youtube]Xwk8oNf-0Gs[/youtube]

Pogledati snimak na 02:14

[youtube]Xwk8oNf-0Gs[/youtube]
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Vatra iz auspuha
Mozee da staaavi celicne ploce kao na 155TI x) i neka bljuje.
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- N98J
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
- Lokacija: Ivanjica
Post
Re: Vatra iz auspuha
Nista, posto vidim da niko od vas ne zna, i svi nesto razlicito pisete, uklonicu srednji i zadnji lonac, i stavicu pravu cev i na kraju "protocni top", pa cu da je dobro zagrejem i da probam. To sam procitao na nekom stranom forumu.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Vatra iz auspuha
Dobro zagrejem? Srecno u przenju dihtunga izduvne grane i krivljenja iste. 
Jel ti znas uopste sta pravi vatru u auspuhu i odakle ide ta vatra? Na 1.6 motor jedino da ga zalozis da bi dobio vatru.

Jel ti znas uopste sta pravi vatru u auspuhu i odakle ide ta vatra? Na 1.6 motor jedino da ga zalozis da bi dobio vatru.

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Vatra iz auspuha
Nema veze koja je kubikaza, stvar je jedino da li se zeli postici izbacivanje plamena vestacki ili kao nusprodut rada motora. Prva stvar je to da izduv mora da bude protocan, sto manje krivina i sto je kraci to su vece sanse da dodje do plamena. Takodje protocna grana je isto jedna od bnitnijih stvari. Na fabrickom motoru male su sanse da ce doci do plamena, jedino mozda kod starijih turbaka ili sa nekim ozbiljnim karburatorima pa kad motor ne uspe sve da sagori onda izbaci deo smese van u izduv, kod modernijih ubrizgavanja su male sanse za to, sem ako nije neka velika specificna snaga po litri, ali to se obicno desava samo kod modifikovanih vozila. Naravno da bi se to uspesno desavalo, potrebno je zagrejati izduvnu granu do usijanja, sto podrazumeva ozbiljnu voznju ili turiranje ko magarac na parkingu...
Vestacki se to radi na vise nacina, neki koriste ovaj prvi deo i poboljsavaju sanse za paljenjem tako sto ugrade svecicu i zasebnu bobinu na kraj izduva, ali ide se i u ekstreme sa tipa fazonima gasenja jednog ili vise cilindara na motoru (nameran izostanak varnice) preko prekidaca ispod papucice gasa, rastelavanja ubrizgavanja i paljenja ili ubrizgavanje raznih tecnosti. Ima varijanta i ugradnje launch control-a koji isto radi u fazonu izostaka varnice ili obicno pogresno koriscenje antilag sistema kod turbo motora, on opet radi u fazonu ubrizgavanja benzina u izduvnu granu pre turba...
Ako hoces da pravis nesto, uzmes bakarnu cev, uvrnes u izduvnu granu, napravis da bude relativno dugacka da udaljes od toplote, nakacis na drugi kraj brizgaljku sa nekog benziskog motora, na njega povezes automat zmigavca za Yuga ili slicno da daje impuls za ubrizgavanje i povezes dovod goriva na brizgaljku negde pre raila i prekidac i eto ti sistem za plamen...
Vestacki se to radi na vise nacina, neki koriste ovaj prvi deo i poboljsavaju sanse za paljenjem tako sto ugrade svecicu i zasebnu bobinu na kraj izduva, ali ide se i u ekstreme sa tipa fazonima gasenja jednog ili vise cilindara na motoru (nameran izostanak varnice) preko prekidaca ispod papucice gasa, rastelavanja ubrizgavanja i paljenja ili ubrizgavanje raznih tecnosti. Ima varijanta i ugradnje launch control-a koji isto radi u fazonu izostaka varnice ili obicno pogresno koriscenje antilag sistema kod turbo motora, on opet radi u fazonu ubrizgavanja benzina u izduvnu granu pre turba...
Ako hoces da pravis nesto, uzmes bakarnu cev, uvrnes u izduvnu granu, napravis da bude relativno dugacka da udaljes od toplote, nakacis na drugi kraj brizgaljku sa nekog benziskog motora, na njega povezes automat zmigavca za Yuga ili slicno da daje impuls za ubrizgavanje i povezes dovod goriva na brizgaljku negde pre raila i prekidac i eto ti sistem za plamen...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Vatra iz auspuha
Ako ste pogledali snimak koji sam vec postavio, koliko se secam, ovde je bilo nesto uradjeno da se plamen dobija na prekidac i, da sagoreva propan butan. Znaci, sistem sa malo budzenja i bez bitnog rizika 

- N98J
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
- Lokacija: Ivanjica
Post
Re: Vatra iz auspuha
@OMP Pa sta sto je VW, nije toyota supra pa da bljuje toliko vatru. Moze i sa alfom to, samo me zanima sta je sve potrebno...
- N98J
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
- Lokacija: Ivanjica
Post
Re: Vatra iz auspuha
@Mladenke Kad sam rekao da dobro zagrejem motor, nisam mislio isti sto i ti, nego npr na 90C, i kubikaza tu ne igra glavnu ulogu!
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Vatra iz auspuha
Mislim da ovde mlatimo praznu slamu,rečeno je odmah da za bezbedno korišćenje,mora da ide externi ureađaj.
Ako hoćeš sa svojim motornim resursima da izvedeš vatru,moraš kompletno da otvoriš izduv i dovedeš motor na ivicu pucanja,s tim što ćeš posle par korišćenja da menjaš isti.
Možeš da biraš šta god ti odgovara od ovo dvoje (externi sistem ili motor na ivici),ali to što si ti zamislio da skineš lončeve,nabiješ gas i odmah suklja vatra - nije moguće.
Dobio si više preporuka i saveta,na tebi je da iskoristiš i isprobaš ono što smatraš da je moguće.
Ako hoćeš sa svojim motornim resursima da izvedeš vatru,moraš kompletno da otvoriš izduv i dovedeš motor na ivicu pucanja,s tim što ćeš posle par korišćenja da menjaš isti.
Možeš da biraš šta god ti odgovara od ovo dvoje (externi sistem ili motor na ivici),ali to što si ti zamislio da skineš lončeve,nabiješ gas i odmah suklja vatra - nije moguće.
Dobio si više preporuka i saveta,na tebi je da iskoristiš i isprobaš ono što smatraš da je moguće.
A Man's Got to Know His Limitations...