Stranica 2 od 3

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Pet Jan 15, 2016 8:10 pm
od spin
Probaj da pročitaš ovde, dosta se pisalo o tome...

viewtopic.php?f=13&t=46145&hilit=pedala+tvrdo+kva%C4%8Dilo

Poslato: Pet Jan 15, 2016 9:42 pm
od Sava
Tu se generalno polemise o skripanju. Vidim da su Dusan i Falcon imali nekih problema sa tim kacenjem pedale ali ne znam koje je resenje. Tada kada sam skidao set videlo se na lameli da su zubi suvi i rekao sam majstoru da podmaze osovinu i par meseci je bilo i mekano i odlicno je radilo. Krenule neke voznje po guzvi i opet isto. Takodje kad auto duze stoji i ne pali se kvacilo nema taj problem, cim zabodem u neku guzvu kaci i postaje dosta teze...

Sent from my LG G2

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Pet Jan 15, 2016 10:08 pm
od spin
Ima i o tome, čaure u kojima leži osovina viljuške kvačila nekad znaju da prave tu vrstu problema

viewtopic.php?p=1550167#p1550167

Poslato: Sub Jan 16, 2016 1:41 am
od Sava
Jel postoji sansa da se nekako upuca mast bez skidanja menjaca?

Sent from my LG G2

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Pon Jan 18, 2016 4:49 pm
od Borko89
Da li neko ima iskustva za zamenom cilindra kvacila u kabini?

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Pon Jan 18, 2016 11:00 pm
od OMP
sta te konkretno zanima? imas dva srafa, cev i crevo, sipka na pedali je zakacena zegerom, nije tolika mudrost zameniti ga ali je sve nabijeno ko u dupetu pa zna da napravi problem

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 19, 2016 9:36 am
od Borko89
Ma majstor mi kaze kako je komplikovano da se zameni,kaze da ne moze iz kabine. 30 evra trazi za ruke,ja toliko deo platio :D

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 19, 2016 3:11 pm
od spin
Majstor dosta mudro zbori, ali ipak 30 evra je malo previše.

Po e-learnu, zamena tog cilindra obuhvata skidanje mase stvari iznad - nosač akumulatora, abs centrala i još nešto.

Može i odozdo, ali su potrebne tanke ruke, dugačak zglobni nastavak za ključ, strpljenje i nervi za slušanje psovki.

Ja kad sam menjao majstor je bio u fazonu "šta uputstvo, odozdo ću". Kad je završio pevao je drugu pesmu.

Iz kabine se otkači poluga od pedale (ulazi u plastično ležište) i odvrnu se dva šrafa da bi cilindar mogao da se pomera i na kraju izvuče. Sa suprotne, motorske strane zida te čekaju cevi od ulja, koje se baš teško odvrću a pogotovo zavrću. Ako se ne ide po uputstvu i ne ispusti se ulje pre operacije, curiće iz cevki dok se ne montira novi cilindar ako se nečim ne zatvori.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 19, 2016 9:14 pm
od Borko89
Preterao ga ,misli da pare rastu na drvetu :)

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 20, 2016 12:23 am
od OMP
cek malo ne mesajte babe i zabe, ako je crkao cilindar na pedali kvacila to je onaj u kabini i on se samo iz kabine i moze zameniti, nezgodno je jer moras da zavlacis glavu i ruke ispod volana i to sve u nekom zeznutom polozaju ali jbg mora tako.

a taj cilindar na menjacu se menja kad se skine akumulator i nosac akumulatora i onda je sve pristupacno, realno on se lakse zameni, samo moze malo da zeza aku i kuciste pa dok se to povadi ali sam cilindar nije problem.

30e je previse za takav posao, meni ovde uzimali 1500din za oba cilindra, aj neka bude i 15e po cilindru ali bas 30 pretera ga

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 20, 2016 1:55 am
od spin
Na 147 jtd je deo posla u kabini najmanji među problemima. Tu se samo otkači pedala od poluge cilindra, ima plastična klipsa u koju upada poluga.

Zabava je sa motorske strane požarnog zida, cilindar je pričvršćen zavrtnjima sa te strane.
eLearn kaže da se master cilindar skida odozgo, a pre toga napolje ide akumulator i nosač akumulatora, abs centrala i njen nosač i servo kočnice. Kad se pogleda motorni prostor, odozgo se cilindar zaista jedva i nazire pre nego što se sve to makne.

Ima varijanta odozdo ali uz odvrtanje, zavrtanje i kačenje na neviđeno, pošto crevo ide sa gornje strane cilindra.

Evo kako kaže knjiga:



Slika

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 20, 2016 12:29 pm
od OMP
hm, nisam znao da je tako na 147, na 156, 145 i 155 srafovi su u kabini (mejao sam na sva tri auta) ali opet zna da bude cimanje otkaciti creva i cevi, sve je knap pa i kad odvijes cilindar od poz.zida nema toliko mesta da krene ka kabini da bi lakse pristupio crevu i cevi.
samo otkacinajne sa pedale je prosto reseno kod svih modela i to nije sporno, cak i da se sam cilindar izvadi iz kucista nije problem

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 20, 2016 12:37 pm
od Borko89
Nista sacekacu malo da prodje ovaj minus,pa cu da jurim drugog majstora.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 20, 2016 2:47 pm
od spin
Ma užas.

Ja sam planirao da to sam odradim - onaj na menjaču jesam, bez problema, ali ovo je bilo baš tvrd orah u odnosu na moje resurse. Niti imam kanal, niti dizalicu...

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Čet Jan 21, 2016 12:19 pm
od Borko89
Ako ti nije cimanje dodji do Grocke imam ja kanal u komsiluku :D Taman i moj da sredimo :D

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sub Jan 23, 2016 1:00 am
od spin
E, ali rešio sam, tj. majstor se iscimao.

Ja mu kažem odozgo, on veli nema to veze i posle se gorko kajao. A tražio tipa 1500 dinara za to i još neke stvari. I to smo pogodili dok je mislio da je to sitnica.

Dakle, nađi majstora koji ne zna koliki je to posao, pogodi se pa mu onda reci kako treba hahaha

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 7:33 pm
od Borko89
Da vam kazem moju cudnu situaciju. Kao sto sam gore naveo prvo sam imao problem sa pedalom kvacila nije vracala do kraja ,kasnije se pojavio problem da nisam mogao da ubacujem u prvu drugu i rikverc. Oko 10 dana nisam vozio auto,i juce sednem da vozim menjac normalno radi pedala vraca normalno. A ja vec uzeo cilindar pedale kvacila.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 8:09 pm
od edin
I meni se desavalo slicno, i opet je u pitanju pedala kvacila...

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 8:16 pm
od Borko89
Pa kad sam vec kupio cilindar zamenicu ga

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 10:33 pm
od spin
Sasvim moguće da kad radi cilindar uvlači vazduh. Kad stoji, mehur se lagano popene do čantre za ulje i sve ok. Do sledeće prilike.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 10:56 pm
od Borko89
Da li mozda znas koliko se krece zamena viljuski?

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 11:09 pm
od OMP
zameni ti ipak taj cilindar kvacila jer je sigurno u problemu samo se to periodicno javlja vrv zbog vazduha, mozda nije propisao ulje ali uvlaci vazduh kao sto spin rece

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Uto Jan 26, 2016 11:29 pm
od Borko89
Zamenicu svakako,u petak idem kod majstora.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Jan 27, 2016 1:46 am
od spin
Iako smo krenuli od pitanja da li je mnogo 30 evra za zamenu cilindra kvačila, nezgodno je pitanje koliko se kreće zamena bilo čega. Uopšte, koliko vredi rad majstora.
Najtačnije je reći da vredi koliko se pogodiš.
Da se zamene obe gornje viljuške, potrebno je da se skinu točkovi i odviju 4 matice ako sve ide glatko. Samo što to nije uvek slučaj.
Dobro uvežban majstor će to da ti odradi za recimo sat. Koliko vredi radni sat majstora koji se posvetio alfama i zna da ih radi? A koliko košta ako nije skup, ali ne zna da recimo treba do kraja zategnuti maticu na silenima tek kad je auto na zemlji?
Sa druge strane, ako odeš do nekog od servisa u Kragujevcu koji rade reparaciju viljuški, daće ti cenu za viljušku sa zamenom ako pitaš.
Moj ti je predlog da pogledaš neke od majstora koji su dobro ocenjeni u temi o servisima, izabereš, pozoveš i pitaš koliko košta, pa se prema tome orijentišeš.

Re: Problem pedala kvacila

Poslato: Sre Feb 24, 2016 4:08 am
od Brzi
Imao problem pre neko vece sa ne vracanjem pedale kvacila do kraja medjutim nakon sto sam je potpomagao nogom i vratio je ona je odjednom pocela normalno da radi i vraca sve ok?Da li to znaci da neki cilindar uvlaci vazduh ili sta?Sta mi je ciniti?Ima li opasnosti da cilindar otkaze iz cista mira i da ne mogu ubaciti u brzinu uopste ?