Stranica 2 od 4

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:52 pm
od Mac
Thaks Alex na informaciji, moram da svarim opciju 3.2, da mi lepo slegne u glavi :)
Evo linka. Ako nesto predlazete da se pogleda u okolini pustajte

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=2#



http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:57 pm
od Mac
zexmaster gt napisao:Mac,ima 156 3.0v6 registracija na 2.0, 01' crvena koza,izgleda ocuvano,felne 18,plin,motor odlican,na valjcima izmereno 202hp ali sa cevima usisa od 2.5,decko je uzeo cevi za 3.0,nikako da zameni...to znaci da bi navukla 210-215hp,sto je izvanredno za auto star 15god...nije na oglasu auto,vozi ga nas clan Milorad,a prodao bi ga mozda...e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Ne bih to 3.0 ide na 2.0 itd, nadam se da me razumes, ocu fabricko stanje....... :)
Ovako na prvu, kao sto i DejanGT rece(sam nick mu govori GT :D ) GT je vorovatno best options :yes:
Veloce napisao:Na ovoj iz Kv,čekićaju bregaste. Nije bas bajna kao na slikama :)
Sve znate :gr8:
edin napisao:Moze malo herdverski da se sredi, druge bregaste
malo lakse podnosi obrtaje od 2.0 itd, ali naravno, to jedino u slucaju da se malo olaksa karosetija
:gr8:

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Ned Jan 03, 2016 10:02 pm
od Mac
Alex V6 napisao:Nisam sa jeftiniju varijantu posto ona cesto sa sobom nosi gomilu problema koji se tesko resavaju, pa ti na kraju presedne. Bolje izdvojiti nesto vise novca, ne moras sad neku ogromnu cifru, ali makar da uzmes dobru osnovu.

To znaci da je auto citav, nije izgreban na sve strane, ima dobar enterijer, da motor lepo radi i izgleda. Lako je zameniti kocnice, gume, akumulator, alternator, kvacilo, hladnjake, auspuh... u stvari, dobar deo te i onako ceka na vozilu starom 10+ godina i 150k na satu.

Kad uzmes izgreban i iscukan primerak sa pocepanim enterijerom, razvaljenim trapom i sl. nikad ga ne mozes dovesti u pravo stanje, a pokusaj kosta vise nego da uzmes dobar priperak pa da ga doradis. Ne moras gledati auta sa manje od 100k i nenormalnom cenom. Ima dobrih sa oko 150k od 3k eura + registracija i carina pa dodas 1000-1500 evra na sredjvanje i eto. GT 3.2 i dobri GTA su skuplji, ali ima i njih ekstra za 5k gore.

Sto se odrzavanja V6 tice, kompletan veliki servis tj. zupcasti sistem, PK, ulje, filteri, svecice i rad su oko 700 evra.
Da jasno je, logicno je to sto pises, nema druge nego vani da se pazari.
A vidis, ja sam upravo gledao primerke sa manjom km. Pogledacu sutra u svakom slucaju ova dva primerka, cisto da se potsetim kako izgleda 156-ica sa pravom km, ako je uopste prava :)
Cena servisa nije strasna, najveci zal je za novcem koji odlazi na registraciju.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Ned Jan 03, 2016 10:10 pm
od Alex V6
Registracija jeste ogromna za motore preko 3000 kubika, ali uzivanje nema cenu ili se bar mi ludaci tako tesimo.

Obrati paznju da za kola starija od 2-3 godine kilometraza nije toliko bitna koliko stanje. Najvise mrzim ovakve placeve sa prvog linka sa odvaljenom desnom sajtnom kad mi neki Turcin ili jos gore nas kaze Tschüß. Odmah znam sta me ceka.

Cim auto ispadne iz garancije i pocnu sami da cackaju svasta je moguce. Zato ja skoro sve kupujem u CH i uglavnom znam na cemu sam. Doduse i u CH na placevima ima dosta gorepomenutih, ali jbg.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Ned Jan 03, 2016 10:10 pm
od Mikele
Mac,evo Zen-ovog posta sa putovanja što se tiče GT i jts motora.Inače je pre njega vozio 33 boxera,Grande Punto 1.9 sport kao i 159 1.9 150ks pa je uporedio i sa njima.
zen napisao:Posle skoro mesec dana na moru i nekoliko urgencija kolega da podelim iskustva sa putovanja sledi kratki izvestaj na temu "Da li je Alfa GT stvarno GT auto", sa osvrtom na pitanje "Da li je JTS dobar motor".

Da ne bih mnogo smarao precicu odma na stvar. Definitivno je GT auto i JTS je fenomenalan motor.

Slede napomene.

Voznja po autoputu, Beograd - Zagreb - Split, nas troje u kolima i pun gepek govana, jaka kisa sve do Zagreba, brzinometar od 160 do 200, ali on moze da laze pa cu se baviti obrtometrom koji je precizniji, retko ispod 5000 sa dugim deonicama na 6000. Auto vuce kao sumanut, lezanje na putu uliva strahopostovanje, potpomognuto naravno fenomenalnim Sava gumama (otkrice veka). Ubodnost iznenadjujuce na visokom nivou, zvuk motora "ah najzade nije dizel i cuje se kao Alfa" pomesan sa sumom vetra na velikim brzinama koje dolazi od prozora zbog konstrukcije vrata bez okvira. Potrosnja vredna jedne Alfe, neozbiljno velika.

Na Hvaru jako sunce dobri putevi, krivine kao iz snova, auto rasterecen, limiti drzanja na putu su cak i za mene bili neuhvatljivi, sve sa zvukom motora i velikim rasponom obrataja u kome moze da se "radi". Ne pamtim da sam se tako dobro zabavljao u nekom motornom vozilu. (posle triedestrojke)

Povratak za Beograd istim putem, nas dvoje u kolima, ali gepek preoptercen (30 litara vina), nige kise, sreca i radost. "Zacudjujuce" jedina razlika je bila u jos vecoj potrosnji, ali perforanse identicne. 6,5 sati od Splita do Beograda, sa izuzetno cestim stajanjima na benzinskim stanicama, naravno.

Potrosnja ulja. Posle svake od tih deonica u dolasku i povratku, sto iznosi po 800km u jednom pravcu, u gorepomenutim obratjima, motor je pojeo tacno po 0,7 litara ulja. Celokupno putovanje od 1855km je posrkalo 285 litara super 98+ goriva. Ostale tecnosti se nisu menjale. Gume su drzale pritisak sve vreme i nije bilo potrebe ni jednom da se dopumpavaju.

O motoru. Nema sta da se kaze, radio je kao sat i radi i dalje. Pre puta je bio jako dobro podesen i detaljno nastelovan, i mogu reci sam iznenadjen da nisam uspeo da ga unistim. Veovatno dosta toga ima u tome sto nema turbinu, s obzirom na moje lose odnose sa turbinama u proslosti. Jednostavno ne idemo turbina i ja zajedno. A ni dizel. Razisli smo se na vreme, u obostranom dobrom interesu.

Licni utisak. Posle tridesettrojke ovo je prva Alfa sa kojom sam imao taj osecaj koji sam jos pre vise od 10 godina prepoznao u Alfama, specifican spoj ludila i kontrole, neprakticnosti u granicama izvodljivog, i uzbudjenje koje ocekujem kad sednem za volan. Velika kazaljka obrtometra koja brzo ide na gore i mala kazaljka za gorivo koja brzo ide na dole, praceno soundtrack-om cistokrvnog atmosferskog benzinca. Sedista su ispala mnogo bolja nego sto sam ocekivao, nisam imao problem sa ledjima a opet nisu dala da mi dupe odleti i krivini.

I ne, nije mi bilo zao ni jednog jedinog llitra benzina, jer svaki put kada sam sipao tu magicnu tecnost koja pretvara dosadu u nevidjeno uzbudjenje i zadovoljstvo, osecao sam uzbudjenje pred kilometrima koji me cekaju.

Na kraju, posto sam zastranio u previse licno i subjektivno, evo suvoparnih cinjenica koje je kompjuter ispljunuo na kraju.

Veliki pozdrav svima koji znaju o cemu pricam.

Slika

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 12:17 am
od PapaSle
Gremlin napisao:
zexmaster gt napisao: e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Izolaciija ce biti glavni razlog da promenim moju 147...
Da izolacija i meni zasmeta.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 1:48 am
od DejanGT
Iako je opšti površni utisak da je GT ustvari 147 sa kosim krovom, zbog zajedničkih elemenata enterijera, GT je zapravo 156 koji je dodatno utegnut, dotegnut, ušuškan, naštelovan i doteran. Veliko je uživanje za vožnju, čak i na ovom forumu ima više nas koji preferiramo vožnju GT-a u odnosu na 159 recimo. Ima i par ljudi koji su se sa 159 vratili na njega, iako je iz prethodne generacije.

S obzirom da pretpostavljam da je vikend auto nešto što bi trebalo da bude drugačije od uobičajenog i svakodnevnog, nešto što ne mora biti racionalno i praktično, već uživanje, zato mi i nema logike da uzmeš još jednu limuzinu, verovatno je kupe prava stvar.

Nismo te ni pitali koliko para planiraš da potrošiš na igračku. U GT jts-u bi sigurno uživao, i to mnogo više nego što uopšte očekuješ, i hvatao se za njegove ključeve mnogo češće od ostalih, a neka fina low bdget varijanta ti može biti i GTV 2.0. Karakter je tu, uživanje u vožnji takođe, a troškovi održavanja i registracije su skroz podnošljivi.

Što kaže Alex, nađi primerak koji je estetski očuvan i u opremi i konfiguraciji koja ti se sviđa, a renoviranje mehanike te neće bankrotirati ako je auto iole pristojan.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 9:21 am
od Zex
Lepo besedi dejan,gt ako bi uzimao 3.2 bi bio sam vrhunac,ali taj ceh ne bi kostao ispod 8-9k na bg table,zato bi se bacio u potraznju gtv-a ali turbaljke 2.0 v6 tb ...jeste malo potezi auto,ali da se nadograditi za male novce...za mene bi to bio vikend!

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 12:11 pm
od Veloce
DejanGT napisao:Iako je opšti površni utisak da je GT ustvari 147 sa kosim krovom, zbog zajedničkih elemenata enterijera, GT je zapravo 156 koji je dodatno utegnut, dotegnut, ušuškan, naštelovan i doteran. Veliko je uživanje za vožnju, čak i na ovom forumu ima više nas koji preferiramo vožnju GT-a u odnosu na 159 recimo. Ima i par ljudi koji su se sa 159 vratili na njega, iako je iz prethodne generacije.
Bas tako :podrzava

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 12:55 pm
od Gremlin
Sto kaze Zex samo GTV ;)
Zna li neko nesto o ovoj masini
www.polovniautomobili.com/putnicka-vozi ... v-30v6-24v

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 1:57 pm
od DejanGT
Taj GTV je navodno zaista takav kako izgleda i kako ga čovek pretstavlja u oglasu. Jedina mana mu je cena registracije, i pomalo to što je već dobrano iz prošlog veka. Ni to što nekoliko godina stoji statično neregistrovan mu ne pomaže.

S druge strane, možda za Maca i nebi bio loša varijanta, jer kad napuni 20 god. onda mu cena registracije valjda značajno pada, a Mac dotle ima gde da ga smesti u garažu i da sačeka da se to desi.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 3:40 pm
od starac vujadin
Ako bide promena metoda obračuna registracije, a po svemu susdeći to bi trebalo uskoro da usledi, ovakvi automobili će biti pristupačniji.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 6:32 pm
od Mac
Drugari, hvala svima na savetima, danas bas neka guzva i mali problemcic sa Bembarom pa cu prvom prilikom kad budem u prilici prokomentarisati Vase postove......


Ovo sam pustio i na BMW forumu:


Evo prvog problema. Vec par dana se oseca blagi miris nafte u gepeku, ali bas blagi.
Jutros otvorim gepek, i u ostavi sa desne strane gepeka, vidim vodu sa primesama nafte.

Evo slicnog problema i slike sa nekog foruma http://www.bimmerfes...ad.php?t=765629

E sad, posto sam u Minhenu, namam nekog izbora za reakciju. Jutros sam sve lepo pokupio ubrusima, danas presao oko 300km, i suvo ko barut, doduse nije bilo kise.

Gore pominju neku plastiku, membranu ispod zadnjeg sedista?

Samo da napomenem, da sam ga prekjuce tankirao i da mi je sacurela nafta u delu oko cepa rezervoar, nakon toga sam ga malo ispuskirao na lokalnoj prerionici.

Ima li neko poema o cemu se ovde radi?

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 6:58 pm
od starac vujadin
Bring Money to Workshop ;)

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 7:03 pm
od Mac
:)

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 7:04 pm
od DejanGT
Ma verovatno si malo prelio nafte negde kad si sipao... Ako negde nafta lagano curi to nece prestati samo od sebe. Mozda je pocetak nekog problemcica oko rezervoara ili sta se vec nalazi uz gepek vezano za gorivo, a mozda je stvarno samo povezano sa sipanjem jer se tad pojavilo.

Sto kazu, prati pa javljaj. I nemoj da pusis dok tovaris stvari u gepek :)

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 7:11 pm
od Mac
Ma sve je okolo suvo, tapaciri, tepih, samo u tom delu koji je hermeticki zatvon se napravila barica.
Pratim pa javljam, sa alfom nije bilo takih problema :)

Samo elektronske duvam dok pakujem stvari :)

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 9:21 pm
od Shanirani
Znaci gt je 156 a ne 147? Tj uza 156?

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 9:48 pm
od Veloce
Malo sira,niza itd..

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 11:07 pm
od Pepe012
Glasam za GT Jts :)

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Pon Jan 04, 2016 11:13 pm
od bokac
:podrzava plus selespeed

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Uto Jan 05, 2016 12:18 am
od Shanirani
Veloce napisao:Malo sira,niza itd..
Ja sam svo ovo vreme ziveo u lazi da je to ulepsana 147.... :banghead:

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Uto Jan 05, 2016 1:45 am
od DejanGT
Šasija je 156 GTA Sportwagon. Na 156 su na šasije koje su išle u GTA dodavana razna ojačanja. Međutim pošto je GT rađen u mnogo manjoj seriji bilo im je skupo da vode računa koje šasije idu s motorom 3.2 a koje ne, pa im je jeftinije za proizvodnju bilo da sve budu iste, tj. GTA. To sam čitao negde pre jedno 10 godina sa mojim skromnim google italijanskim... Ti bi to kad bi seo iz 156 u GT odmah prepoznao. Kao što se recimo prepozna kad sedneš iz Fiata Tipo ili Lancie Dedre u Fiat Coupe.

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Uto Jan 05, 2016 1:53 am
od Shanirani
Jbt ispade taj GT nesto najbolje sto je izaslo iz te fabrike tada. 156 Gta sasija, Q2 sistem, nizi i siri.. To mora da se proba!!!

Re: TS vs JTS - 156 & GT

Poslato: Uto Jan 05, 2016 2:16 am
od DejanGT
Jbg, morali su da mu skinu 10 ks sa 3.2 motora da nebi bio najbolji :)