Stranica 2 od 2
Re: Chip Tuning
Poslato: Sub Maj 09, 2015 9:18 am
od Zex
Mislim na vazduh,npr u februaru izmereno 300ks u julu 280ks...da li razlika u stepenima moze u tolikoj meri da smanji snagu? Verujem da postoji razlika ali ne u tolikoj meri
Re: Chip Tuning
Poslato: Sub Maj 09, 2015 9:51 am
od BobanR
Na svakih 10°C sniženih ulaznog vazduha, dobiješ oko 4% bolji airflow. Koliko je to u KS, moraće da ti sračuna onaj ko ti radi mapu
Re: Chip Tuning
Poslato: Sub Maj 09, 2015 7:45 pm
od MiloshBg
zexmaster gt napisao:Mislim na vazduh,npr u februaru izmereno 300ks u julu 280ks...da li razlika u stepenima moze u tolikoj meri da smanji snagu? Verujem da postoji razlika ali ne u tolikoj meri
To znaci da ti turbo riknjava

Re: Chip Tuning
Poslato: Sub Maj 09, 2015 11:30 pm
od vojaalfa
Hladniji vazduh je gušći pa ima i više kiseonika tako da za istu količinu usisanog vazduha može da sagori više benzina tj. ima da kažem više snage, zato se i meri temperatura usisnog vazduha. Nažalost nisam naišao na podatak u kom je reciprotetu promena temperature i snage motora.
Na snagu motora takođe utiče i vlažnost vazduha pa je vrlo bitan i taj podatak (veća vlažnost - manja snaga).
Re: Chip Tuning
Poslato: Ned Maj 10, 2015 12:42 am
od Zex
MiloshBg napisao:zexmaster gt napisao:Mislim na vazduh,npr u februaru izmereno 300ks u julu 280ks...da li razlika u stepenima moze u tolikoj meri da smanji snagu? Verujem da postoji razlika ali ne u tolikoj meri
To znaci da ti turbo riknjava

Pu pu,sreca pa me samo interesuje

Re: Chip Tuning
Poslato: Pet Nov 06, 2015 11:13 am
od FantomX
Zimi se tjunira i sprema, na prolece se opravlja
