Stranica 2 od 2
Re: Gusenje pri vecim brzinama
Poslato: Uto Okt 28, 2014 10:07 am
od Super_genije
Kao sto rece Kaligula: dijagnostika obavezno u voznji. Ja sam imao jako slican problem kada sam nesto petljao i nisam dobro vratio dzek na MAF senzoru pa se auto malo malo vukao kao stara baba - bas tako kako opisujes i nisam imao nikakvu gresku na dijagnostici.
Re: Gusenje pri vecim brzinama
Poslato: Uto Okt 28, 2014 1:56 pm
od Dulajo
Kaligula napisao:Znaci radio si u voznji?Mislim tokom te situacije ili si radio dijagnozu na suvo?
Radjena je dijagnostika, ali ne znam da li u voznji... Majstor rece da racunar sam pravi bazu kad se desi nesto sto nije ocekivano, ali kao da sad nije izbacio nista i da je sve u redu, zato on sumnja na to da je chipovan i da je neki od elemenata mozda oslabio i ne moze da izdrzi chip ili tako nesto.
Re: Gusenje pri vecim brzinama
Poslato: Uto Okt 28, 2014 2:28 pm
od Djo83
racunar pravi bazu gresaka ako ih ima, ali treba pratiti parametre (kao sto su kolicina vazduha,goriva,pritisak turbine,potenciometar gasa) u voznji i u momentu kad se taj problem desava vidjeti koji parametar se naglo menja... time se moze locirati u kom delu sistema je problem...
Re: Gusenje pri vecim brzinama
Poslato: Uto Okt 28, 2014 6:31 pm
od Dulajo
Dobro, onda mu ne gine dijagnostika u voznji...
Hvala svima na komentarima.
Re: Gusenje pri vecim brzinama
Poslato: Uto Okt 28, 2014 6:51 pm
od OMP
pa ako je nisi radio u voznji onda pod obavezno, ovako samo mozemo da nagadjamo sta je