Stranica 2 od 4
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Uto Sep 23, 2014 12:45 am
od Alfa Romeo np
i sad kad bi opet kupovao neki auto kupio bi alfu jer posle svega ovog sto cu da joj zamenim dovoljno je da je provozam pola sata i da zaboravim na svu tu muku hehe.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pon Sep 29, 2014 5:13 pm
od Alfa Romeo np
evo jedna slika obradjene radilice danas su stigli leteci i lezeci lageri na prvoj specijali i polako ide montaza motora,javljam kako sve prolazi.

Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 01, 2014 4:40 pm
od Alfa Romeo np
Opet ne moze bez problema,lezeci lageri namontirani ali problem prave aksijalni lezajevi na sredini radilice zato sto su oni na specijali a meni je obradjena radilica bila na standardu tamo gde idu aksijalni lezajevi pa ponovo nosio radilicu i obradjivao za aksijalne lezajeve i kad sam sve to zavrsio radilica legla fino ali nije mogla uljna pumpa da se nabaci jer prosla radilica ima 4 zuba na sarafu a ova radilica sto sam kupio 2 zuba,sada dali je to zbog toga sto je radilica od mladje ili starije alfe nemam pojma.morao sam da porucim i uljnu pumpu sa 2 zuba pa da se pocne sa montiranjem,problemima nikad kraja,nadam se da neko ovo cita i da ce nekome pomoci.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 01, 2014 9:17 pm
od mali radojica
jbg, tako to ide...
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 01, 2014 9:26 pm
od Zvrle
Sta da se radi, retko kad sve ide glatko, ali sve se zaboravi kada se provoza koji krug. Srecno sa daljim radovima

Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 01, 2014 9:46 pm
od Alfa Romeo np
hvala vam puno,ovo pisem da bi drugi znali na moguce probleme oko ovih stvari, 100 puta mi je lakse bilo da kupim drugi motor i da ga samo namontiram na alfu ali opet je i to macka u dzaku jer ne znam kakav je taj drugi motor ovako cu makar znati sta vozim i sta sam zamenio na autu,motor sam kompletno oprao i ismirglao tako da je dosao kao bombona,ne volim da zurim sa ovim stvarima jer kad se vec radi nek se uradi kako treba da nebi posle zbog nekog malog problema opet skidao motor,mastor koji skida ovaj motor i montira mi je drug tako da mi to zajedno polako montiramo bez ikakve zurbe.sutra popodne dolazi druga uljna pumpa kompletna i sutra cemo nastaviti sa radovima,uvek kad se nesto racuna oko cene popravke treba da se duplira cena jer moze da dodje do milion drugih komplikacija kao sto vidite i sami.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 01, 2014 10:01 pm
od Zvrle
Samo polako, bice ko bombona na kraju

Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 02, 2014 11:59 am
od Dragon
Samo napred. Meni je bio pukao klip da 2.0 TS i bilo mi je jeftinije da uzmem drugi motor, ali uzeo bih ga samo od nekog pouzdanog ili sa neke havarisane Alfe sa manjom kilometrazom. Ovako, 2.0 TS uzimati sa otpada je jako veliki rizik.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 02, 2014 12:16 pm
od moth3
Kilometraza ne mora da znaci nista. Pre neki dan mi dosao covek da vidi zasto mu auto lupa. Na satu 129000, a svi leteci lezajevi uzorani. Dok npr auto u koji je stavljen motor koji je imao 260000 ide kao metak.
Sve zavisi kako je auto odrzavan i kod koga je bio. Licno bih pre uzeo motor sa svajcarca sa 250+ hiljada km nego domaci sa 150k

Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 02, 2014 12:23 pm
od Dragon
Vidi, vozio sam sa puknutim klipom dosta dugo i išla je normalno (osim sto je pila litar ulja na 1.000 km), skoro nista lošije nego što ide sada sa četiri nova klipa i novim karikama.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 02, 2014 12:38 pm
od Alfa Romeo np
Sve je to druze macka u dzaku dok se ne otvori motor i dok se sve ne isproverava ja zato nisam kupovao drugi motor nego isao na skuplju soluciju ali zato isplativiju ako neko zeli auto da zadrzi za sebe ako ne zeli onda moze samo da se zakrpi.mogao sam ja da guram jos sa starom radilicom ali dokle...? da rizikujem kad god krenem negde malo dalje ovako kada se ovo zavrsi makar cu znati sta imam od auta i sta mu se sigurno nece dogoditi.nije vazno koliko je automobil presao vazno je kako je odrzavan i koje je ulje sipano u njega,moj automobil je presao 160 hiljada sto i nije mnogo a vidite sta me zadesilo sve zbog toga sto ga vlasnik pre mene nije odrzavao i sto nije menjao ulje na vreme.danas cu slikati i uljne pumpe i motor da vidite malo bolje o cemu je rec,ako nekome budu trebali delovi za bilo koju alfu nek mi pusti pm imam broj od jednog coveka iz kragujevca mnogo je jeftin i pouzdan covek.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pet Okt 10, 2014 1:02 am
od Alfa Romeo np
Evo da se javim posle nedelju dana,radovi su opet malo zakazali jer jedna klipnjaca nije bila u redu a za koju su mi na masinskoj obradi kada sam je nosio da isproveravam rekli da je potpuno ispravna,srecom pa smo na vreme videli o cemu se radi-mogli smo namontirati tu klipnjacu i opet da prolupa radilica sve zbog nepaznje drugih ljudi,napokon motor danas sklopljen komplet a sutra polako ide stavljanje motora u auto i sklapanje ostalih dzidzamidza,nisam stigao da slikam motor danas ali sutra slikam i postavljam slike,nadam se da ce posle sve ove muke da bude ok,jer sam mu fakticki zamenio sve sto se zameniti moze,jedino me kopka pomalo dali smo lepo paljenje napravili ali provericemo to kad se auto upali.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pet Okt 10, 2014 1:52 am
od moth3
Sta paljenje ?
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pet Okt 10, 2014 11:16 am
od Alfa Romeo np
Pa ne znam dali smo ga dobro nastelovali na paljenje ili ti uzupcili,danas cemo polako da ga nabacimo na auto i da zategnemo poluosovine,da sipam ulje u motor i menjac i ako stignemo danas da ga upalimo ali je najbitnije kad je on sastavljen komplet ostalo me ne brine toliko jer su mi dusu uzeli ovi problemi oko radilice,lezajeva i uljne pumpe.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pet Okt 10, 2014 12:54 pm
od moth3
Kako ste uopste stelovali paljenje ? Inace, ako nije dobro uzupceno, dzabe si radio.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Pet Okt 10, 2014 1:00 pm
od Alfa Romeo np
preko blokatora bregastih i preko autodijagnostike a sad za klipove nemam onaj manometar sto se srafi na svecice vec smo gledali preko dijagnostike i tako uzupcili.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 7:00 pm
od Alfa Romeo np
Evo da se javim danas smo zavrsili sve sto se tice montiranja motora na alfi i upalili smo je,alfa radi kao sat,drug je uzupcio perfektno,provozao sam je i povezao na dijagnostiku i javlja mi samo jednu gresku a to je senzor broja obrtaja bregastih osovina,jel zna neko gde se nalazi taj senzor i balonce mi je naprslo gde se sipa voda u hladnjak tako da je nisam puno vozio da mi ne digne temperaturu-jos mi samo to fali posle svega

.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 7:29 pm
od delic
Ako javlja da je senzor bregaste verovatno ste je lose uzupcili...
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 7:39 pm
od Alfa Romeo np
Nebi trebalo da smo je lose uzupcili jer pali na pola kljuca neda da se zavergla+ide kao kamikaza,prosli put nismo lepo podesili paljenje i na dijagnostici mi je pokazalo da dizne ne bacaju lepo i da paljenje nije u redu sada mi to vise ne pojavljuje samo pise ta je do tog senzora a sada dali je on neispravan i sta moze da bude nek javi neko ko zna i kome se javljao ovakav problem.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 8:35 pm
od delic
Kada nije dobro uzupcen nece da rade dizne kako treba,ne baca gorivo na 3 i 4 cilindru.Kod tog motora nema stelovnja paljenja,goriva,nicega to radi motorni racunar kad pokupi podatke sa senzora polozaja radilice,senzora polozaja izduvne bregaste,temperature,sondi...To sto ste bregaste doveli alatom u fazu ne znaci da su u fazi sa radilicom.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 8:52 pm
od Alfa Romeo np
Ok to ali da sada nije lepo uzupcen izbacio bi greske na diznama kada se prikaci na dijagnostiku zar ne? samo da jos jednom kazem da mi javlja samo jednu gresku a to je senzor bregastih osovina.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 9:09 pm
od delic
Izmeris davac pa ako radi onda ponovo zupcis motor...
Imas vrednosti u autodati,treba ti samo unimer
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Sre Okt 15, 2014 10:59 pm
od moth3
Ne postoji senzor obrtaja bregastih. Na bregastim imas samo jedan senzor, i to na izduvnoj bregastoj. To je senzor faze. Tu gresku izbacuje kada je lose uzupcen, ali mora bas da se omasi, ili ako ste drndali bregaste pa pri montazi izduvne ocesali senzor pa ga time i zeznuli. Uglavnom, u svakom slucaju sledi ponovno razupcavanje, verovatno zamena senzora pa ponovno zupcenje.
Inace, ta greska upali i check engine lampicu. Zanimljivo je to da stoji upaljena kada je na kontaktu, kada upalis auto ugasi se i pojavi se ponovo posle 10ak sekundi.
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 16, 2014 12:06 am
od Alfa Romeo np
Aha,znaci mora ponovo na zupcenje.sutra cu promeniti ovaj senzor i ponovo probati da ga ozupcimo i da vidim jel hoce i dalje da pokazuje tu gresku.jel mislis da je samo lose ozupcen na gornjoj glavi pa javlja tu gresku ili i na klipove mora da se steluje?
Re: Leteci i lezeci lezajevi radilice
Poslato: Čet Okt 16, 2014 4:33 pm
od djn125
Iskreno ne verujem bas da javlja gresku zato sto je lose uzupcen,mada sve je moguce. Da li ste skidali remenicu na izduvnoj grani? Ako jeste,postoji mogucnost da je niste stavili u krajnji desni polozaj,ne odrazava se to na zupcenje ali postoji mogucnost da taj senzor cita pogresno,isto za klip,skine se prva svecica i gurnete neku sipku i vidite dal je u gornjoj mrtvoj tacki. Senzor ste isto mogli da ostetite ako ste skidali remenicu na izduvu,pri vracanju dovoljno je da malo nakrivo stavite i da zakaci senzor...