Stranica 2 od 7

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:43 pm
od Petronija
Zelim ti puno srece da sto pre sredis havariju da mozes da uzivas u voznji

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:59 pm
od alfamen
Meni je pukao motor na 2000obrtaja bez ikakvog upozorenja i trosenja ulja! Ali radilica je bila metalizovana i obradjivana! Rodio sam mecku dok nisam nasao standardnu radilicu i najbolje moguce lezajeve!

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 6:36 pm
od djolers4
Mozda nije nista,ali mene buni taj zvuk koji pominjes da se pojavio na 1700-2300 obrtaja i kad si je stiskao,pogotovu sto si vozio na plin(pretpostavljam).Buni me jer sam imao sa prethodnim autom(jugom na plin,friziran motor itd..)jako slican problem sa kuckanjem na nizim obrtajima,mada meni se desilo da je pomesao vodu i ulje,a zvuk je poticao od ventila i samo u voznji na gas.Ne mora da znaci,ali cini mi se da je vecina TS-ova koja je stradala na forumu bila na gas pa je i on jedan od mogucih uzroka stradanja,zbog razvijanja vecih temperatura sagorevanja nego benzin.Samo razmisljam,mozda da neko ko bolje poznaje mehaniku i rad motora razjasni ovo ;)

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 6:40 pm
od G0XY
Jesi li bio na gasnom napajanju,kada si ga forsirao?
Mozda je inicijalno pukao klip i izazvao prateci karambol :scratch:
Nema mi logike da klipnjaca tek tako pukne,a da nije lupala pre toga.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 6:44 pm
od Milorad
Mislim da taj auto nema dugo nesto gas pa da je mogao da utice na to.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 6:50 pm
od Jurke
Vodu i ulje nije mešala sigurno kod mene.
"Forsirao" sam je 15-20 sekundi, dok nije od 110-165 došla i tad je puklo, evo Acke je svedok, išli smo uporedo ;)
Na gas sam išao, i da ponovim da je bio na oko 4000 obrtaja u 5-oj, nikakvo gaženje, iživljavanje ni pre toga a ni tad :(

Aj znaj šta bi :|

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:13 pm
od OMP
jedno je sigurno a to je da na plinu nikad ne treba cepati auto, kad hoces da ga gazis prebacis na benz i pun gas, plin moze do nekih 120 da ne brines, ja nikad nisam vozio preko toga na plinu cak ni jugice.
rekoh ti da je drugaru puko motor na astri bas zbog toga, njegov matori to cepa 160 konstantno na auto putu, znam jos jedan slucaj gde su brzina+pin sahranili motor

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:20 pm
od sErGiO
Imaš već sve delove od velikog servisa a i sve agregate, kao i fabričku instalaciju za 1.8 euro3 tako da mislim da je to najjednostavnija i najisplativija varijanta.
Sutra ujutru zovem Vladu da vidim ima li neki motor na stanju pa ti javljam.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:23 pm
od dekideki
batalite plin, nije on direktan krivac, to ko da kazete da je dizel kriv sto je izgoreo neki JTD...

to kuckanje ako ne znas mozda je bio lezaj koji je pukao a onda je klipnjaca imala teske traume i u redovnom rezimu a kamoli pri obrtazi i opterecenju.

nisi ni prvi ni poslednji koji je imao taj peh, a ti si dozveo katastrofu, sto se jako retko desava. ne krivi nikoga, greska u materijalu koja se tek sad pokazala, u najgorem trenutku, nazalost..

najbolje resenje - zameni polumotor, za sto manje para, pa sta bude bice. svi polovni su macka u dzaku ali ako te izadje isti model motora 300e i pakovanje jos 100-150e to je neki realni trosak, da budes ponovo u funkciji.

sredjivanje papirologije je druga glavobolja ali ako znas nekoga na tehnickom ko nece citati broj s motora, ustedeces jos 80-100e za novu saobracajnu i papire...

srecno, druze! jeste infarkt, ali mozda moze drugo Cuore Sportivo da nadomesti prazninu...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:27 pm
od OMP
nije plin mozda direktan krivac u ovom slucaju ali itekako moze biti generalno gledano

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:34 pm
od Jurke
Nikoga ja ne krivim, a pravi razlog svega zna samo Onaj gore ;)

Tačno, nisam ni prvi a ni poslednji kojem se desilo, srediću da kuca opet kako treba. ;)

Opet da ponovim, nisam gazio ni blizu, samo što sam stisnuo tih manje od pola minuta. Pa ljudi gaze iste te motore mnogo žešće i duže pa ništa. Pa nije od papira da se tako lako sjebava bre :|

Idemo dalje, traži se 1.8 euro 3...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 7:50 pm
od mali radojica
hajde da neko ko je upućen objasni u čemu je razlika između euro3 i euro2 motora. tj zašto ne bi mogao da se ubaci euro2 motor.

ako se kupi samo go e2 motor i prikači na postojeće agregate verujem da bi funkcionisao? ne treba mu elektrika, usisna, izduvna grana, i ostalo. samo go motor.

edit: ispravio sam greške.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 8:23 pm
od flojd
Naravno da moze da se ubaci i 1.8 euro 2 motor nije problem.I da plin nije uzrok kvara sigurno delovi za veliki servis svi pasu sem zupcastog kaisa koji na euro 3 ima manje zuba

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 9:49 pm
od mobtel
ECU nije isti M1.5.5 vs ME7.3.1...osim ako neko sa foruma nije uspešno odradio "transplantaciju" euro2+ME7.3.1, ne bih mu preporučio da sada otkriva da li može ili ne...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 9:54 pm
od Ognjen_HN
Zao mi je sto cujem da ti se ovo desilo, bice bolje kolega ! :) sto se tice 2.0 8v iz 155/164 to ubaci ako mozes da sredis papire, i ako hoces da ne mislis vise o tom problemu.... ja sam za 4 mjeseca u moju bakutu ulozio 2 silen bloka, koja nemaju veze sa motorom :D samo ulja dosipaj i teraj ! pravo rijesenje bez dileme... prije 20ak dana sam bio do Banja Luke i nazad , ako ces mi vjerovati da haubu nisam podigao prije nego sam krenuo, kad sam dosao gore dolio sam 1 deci ulja i kad sam se vratio oko 1.5 dl.... 1050 km presao sa punim rezervarom 70l, i ostalo mi oko 4 l kad sam se vratio....potrosnja ispod 7 l sa 3 saputnika..... ubaci 2.0 8v i neces se pokajati garantujem ti !

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 11:11 pm
od mali radojica
mobtel napisao:ECU nije isti M1.5.5 vs ME7.3.1...osim ako neko sa foruma nije uspešno odradio "transplantaciju" euro2+ME7.3.1, ne bih mu preporučio da sada otkriva da li može ili ne...
A koja je konkretno razliku u mehanici kod e2 i e3 motora, glava blok karter?

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 9:16 am
od edin
Ima razlike, izmedju euro 3 i euro 2 i to znacajne, bar sto se samog motora tice, ali su okolne stvari bosta slicne...
Elem jurke imas gomilu raznih resenja sad, itd...
Mislim znas da sam ja ubacio JTD-a, a sibin 3.0 V6...
Ako si limitiran (kao manje,vise i svi mi) sa parama, preporucujem ti samo da ubacis 1.8ts, kao tvoj, i sam cuo da je znacajno izdrzljiviji od 2.0ts, sta vise, mislim da bi ti bio prvi koji je u svoj auto ubacio 2.0ts, elem, moj ti je savet da ubacis 1.8 ts, euro2 mislim da tu ima najmanje prepravki, a posto sam cuo da su euro2 motori izdrzljiviji od euro3, tako da sada kad vec moras da radis sve to vec, mozda je bolje da se isprsis malo i da budes posle mirniji neko vreme...
Elem,obavezno ocarini motor i upisi u saobracajnu, carina nije jeftina, ali je upis u saobracajnu bio smesan kad sam ja radio...
izvinjavam se ako nisam bio bas najjasniji, pisao sam u brzini...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 9:30 am
od Bojan90
mobtel napisao:ECU nije isti M1.5.5 vs ME7.3.1...osim ako neko sa foruma nije uspešno odradio "transplantaciju" euro2+ME7.3.1, ne bih mu preporučio da sada otkriva da li može ili ne...

Nema to veze. Kod e2 i e3 se razlikuje paljenje, pa bi e2 umesto e3 imao isto paljenje kao e3. Razlika je u tome da kod e3 obe svecice pale istovremeno, kod e2 nije tako. Razlika je i u senzorma, pa kad bi menjao ecu morao bi da menja i protokomer i jos po neki senzor. za CF1, CF2 i CF3 postoje razliciti protokomeri.


@Edin
Ono sto sam cuo je da e2 ima deblje karike, da su klipovi razliciti, a i kad pogledas, e2 uglavnom prelazi vecu kilometrazu od e3 do otkaza. Problem je naci dobar motor.

Kako ocariniti motor skinut sa stranca, u Srbiji i koliki je trosak? (zlu ne trebalo)

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 9:50 am
od mali radojica
znači može da se ubaci e2 1,8 na postojeće agregate i elektroniku e3 i da radi? ako je razlika samo u debljini karika onda je to nebitno u celoj priči. jedino ako e3 ima neki senzor više za koji ne postoji predviđeno mesto na e2 bloku i glavi.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 10:10 am
od Dragon
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... eo_156_18/

Ovaj bi uzeo neispravan motor uz doplatu.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 10:28 am
od Alex V6
Agregati i senzori su u celoj prici nebitni. Kupuje se "go" motor (glava, blok, karter) i na njega montiraju postojeci senzori i agregati. Nema nikakve veze da li je euro2 ili euro3. Dakle, mozes da ubacis i 2.0.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 10:37 am
od Bojan90
Moze. Senzori ostaju isti, ecu ostaje isti, i to sve funkcionise. Mozda su izduvne grane razlicite, ali to je periferna stvar, mada mislim da su iste za CF2 i CF3.

Mislim da sam ovog lika zvao kad mi je crko ventilator u Beogradu, bio je dosta povoljan, ali ipak nisam otisao u Zemun, posto sam nasao u Borci, gde sam i bio. 10 evra manje, ali trebao sam da putujem sigurno 2 sata, ako ne i vise, da bih uzeo ventilator, pa bi me na kraju kostalo isto.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 10:39 am
od Alex V6
Izduvna grana je drugacije, ali to nema nikakve veze. Sve ostaje sa starog motora.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 2:35 pm
od Flavio
Mozda najbolja stvar ako se moze finansijski, uzeti ceo auto iz uvoza, poskidati sve sta treba a ostalo, u rezervu ili u oglase.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Pon Maj 05, 2014 2:44 pm
od G0XY
Ne vredi,pukao je stari blok :scratch: .Da nije tako,moglo bi da ide prepakivanje,a višak delova da rasproda i da finansijski dobro prođe...