Hvala na brzim odgovorima momci, divni ste!
Joooj, prosto mi je neverovatno da sam dosla u ovu situaciju, kada sve menjam kao manijak, da je moguce da sa velikim toliko kasnimo..... :cray:
Za pumpu pitam posto sam skoro 100% sigurna da nikad nije menjana.....

Nisam imala situacije pregrevanja, samo nedovoljnog zagrevanja (kada je termostat otisao).
Sada menjamo standardno - kaiseve, spanere, rolere. Pitacu majstora da li je planirana i zamena pumpe za vodu (pretpostavljam da da). I dodatno rekao je da ce da proveri remenicu (ali ne znam cega? zaboravih da pitam

) i da nju najverovatnije treba menjati.
Inace - sa foruma sam uspela da ukacim da postoje 4 nekakve remenice (alternatora, radilice, necega i jos necega

ili sam se mozda zabrojala.....). Nemam pojma cemu ta cuda sluze, osim sto sam skontala da je izgleda remenica alternatora krivac onog zvuka koji sve alfe (makar dizeli) imaju (ono kao zveckanje pri kretanju, tj pri pustanju kvacila, u prvoj/drugoj brzini) za koji nikako da utvrdimo da li je zamajac, remenica alternatora, fleksibilna cev ili nesto sesnaesto..... Pretpostavljam da bi pitanje - cemu te remenice sluze - bilo suvisno, odnosno iziskivalo previse vremena nekome prosecno upucenom da mi objasni. Ali me zanima da li i njih mozda treba menjati na velikom servisu (blizu 200k km) ili cekati da nesto ode pa onda?

Inace, jel neka od tih remenica ima veze sa onim tockom i gumenim kao kaisem oko njega sto stoji desno od motora (desno kada se gleda iz kabine), pa kao malo dole?
