Stranica 2 od 4

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Pon Jan 27, 2014 10:07 pm
od Roolieman
Da se pridruzim zaledjenoj ekipi.
Makina je stajala 10ak dana i juce probam da je upalim kao da je krenulo i posle sekund gasenje. Probam jos par puta nista samo vergla. Ajde reko akumulator posto je i inace vreme da se zameni. Veceras donesem novu Vartu Silver od 74Ah ali ista stvar samo verglaza. Posle par puta sam odustao da ne bi i novi aku sjebao. Inace takodje sipano na NIS-u pre oko dve nedelje pun rezervoar.

Poslato: Pon Jan 27, 2014 10:13 pm
od nidza
Ja sam imao taj problem na Kopu prošle zime, ali čim smo nakačili na kablove auto upalio je ko mina. Sa novim aku je sledećeg vikenda upalio bez problema. Zanimljivo je da je auto verglao kao lud 10 minuta do prvih grešaka usled slabog akumulatora, a nije se upalio.

U kakvom su vam stanju grejači? Meni su moji sumnjivi, ali nikakve greške ne izbacuje.

Tapatalk 4

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Pon Jan 27, 2014 10:19 pm
od vladas
Samo da pomenem - nije bas kompletan off - snaja nije mogla danas da upali Deltu (2.0 JTDm). Posto smo lagano grejali filter griva (prelivajuci polako toplom vodom) - upalio je.

I naravno - sipala je na NIS-u :(.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Pon Jan 27, 2014 10:54 pm
od NikolaAR156
Ma kakav bre Nis, ne sipajte tamo gorivo. Firma koja kod njih sipa gorivo, 6 kamiona i 4 automobila jutros nisu mogli da upale. Ja sipam na Mol-u i nikakvih problema s gorivom nisam imao.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Pon Jan 27, 2014 11:31 pm
od zux
Evo i drugar koji drzi opelov servis kaze da je jutros imao bar 20ak poziva sa istim problemom
U ovoj temi mozete videti slike na kojima se vidi kvalitetno gorivo, koje ne ledi :(

http://www.opelteamserbia.com/forum/vie ... 96#p464396

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Uto Jan 28, 2014 12:05 am
od Roolieman
Uspeo da upalim posle 15-ak vadjenja/ubacivanja kljuca. Prvo se par puta brzo ugasila, i culo se neko cicanje kao da tesko povlaci naftu, a iz treceg pokusaja se posle 10-ak sekundi stabilizovalo i zvuk je nestao.
Moze li ovo da ima neke posledice po pumpu za gorivo, jer ako je tako definitivno necu trositi ovaj rezervoar bez dodavanja nekog aditiva.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Uto Jan 28, 2014 12:07 am
od turshija
Slicno iskustvo sam i ja imao, bas tako, samo sto je meni usput jos prijavio i ASR gresku, pa onda posle toga check engine, ali se sve pogasilo posle par minuta voznje :)

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Uto Jan 28, 2014 9:49 am
od Vlada R
kupovali na NISu ili negde drugde 85% vam je šansa da ćete kupiti NISov ED iz Pančeva, gotovo svi uzimaju od njih a ni za MOL više nisam siguran da dolazi iz HU. Naravno, manje pumpe uvoze isključivo i jedino Shell dizel koji se najbolje pokazao :-D
U ED je manja količina parafina ali je prisutan. Može da priča ko šta hoće. Prvo mesto gde je zapušenje je filter goriva i zato ga treba grejati.
Iz rafinerije izlazi ED ali se u zimskim uslovima dodaje aditiv koji poboljšava filtrabilnost. pošto neću da nagađam da li su oni sipali ja sipam svoj aditiv svejedno. I prethodne i ove zime sm pokretao motor bez problema.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 11:14 am
od Mac
Da li je neko imao problem sa paljenjem jutros ili juce?
Nakon sipanja goriva na Molu, meni pali bez problema i to na prvu i odmah lepo slozi rad.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 11:39 am
od nidza
Izgleda da je samo NIS napravio problem. Bar što se tiče automobilskih foruma koje pratim, uglavnom okolina Novog Sada i severnije, pumpe isključivo NIS-ove. Neko je maznuo aditiv verovatno, ili nije sipao dovoljno (a možda i uopšte kad je ljudima zabolo na -5).

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 12:28 pm
od dusanGT
viewtopic.php?p=1474093#p1474093

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 1:48 pm
od nidza
Nema to veze što je gorivo od NIS svuda. Ledi što nema aditiv, ne što je loše gorivo po drugim parametrima. Krš gorivo sa adekvatnim aditivom neće da zaledi, ali to ne menja činjenicu da je to gorivo i dalje krš. :)

Mora nekoliko parametara da zadovolji istovremeno da bi mogli da kažemo da je gorivo dobro. OMV i ako uzima od NIS, ne mora da znači da im gorivo mrzne takođe, ukoliko su preduzeli adekvatne mere po tom pitanju.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 2:29 pm
od mali radojica
Na NIS-u ne kupujem ni žvake.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 2:32 pm
od dusanGT
Parametri:
a) cetanski broj,
b) kvalitet sagorevanja,
c) temperatura kristalizacije
d) penušanje prilikom točenja,
e) kvalitet podmazivanja i
f) sadržaj vode.

@mali radojica - pravilno!

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 2:43 pm
od Mac
Na Molu vise penusa nego na Nisu. Sta nam to kazuje?

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:00 pm
od dusanGT
Izmereno kao parametar ili je samo utisak...?

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:11 pm
od Mac
Utisak, ali bas primetno vise peni.
Nikada do sada mi se nije desilo da pena izadje vani na Nisu, na Molu se desava.
Uvek sam sipam.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:19 pm
od dusanGT
Više pene => manje goriva u sudu iste zapremine...

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:30 pm
od turshija
Gde sipati onda koji moj ? :S
Gde ti sipas Dusane ? Daj preporuku :D

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:32 pm
od Roolieman
Zimi MOL, pogotovo mi iz NS-a, leti moze i NIS.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:36 pm
od turshija
Neka odredjena pumpa ili bilo koji Mol ?

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 3:38 pm
od nidza
Sipaj neko vreme na Mol, pa vidi kako će da se pokaže. Ja godinama unazad ne sipam nigde drugde i nisam se još pojavio u ovakvim niti bilo kojim drugim temama na bilo kom automobilskom forumu vezanim za probleme koji se mogu pripisati gorivu.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 5:02 pm
od dusanGT
Prvo sipao na "OMV", pa prešao na "Mol", kad je u NS otvorena pumpa na Futoškom putu. Za vreme rekonstrukcije pomenute pumpe, punio na "Eko" i nastavio zbog posebno filtriranog dizela, a sad ću da probam "OMV", jer sam čuo da se ne snabdeva kod "NISa", nego iz regiona...

Inače, povremeno se konsultovao sa ljudima koji testiraju gorivo u laboratoriji koja ne pripada proizvođaču ili distributeru i sa šefom jedne laboratorije proizvođača.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 6:37 pm
od testera
Slazem se da je najbolje sipati uvek na proverenoj pumpi, ali ja nikada nisam imao tu naviku jer mi stvara obavezu. :) Sipao sam u razne automobile na raznim pumpama, na nis,omv,mol,eko,lukoil,pa i knez petrol, vuk petrol, elp i mnogo manjih pumpi. Neko pravilo mi je bilo da nikada ne dozvolim rezerva da se upali i uvek sipam pun. Sem standardnih problema sa egr-om, koga sam uvek gasio, nikada nijedan kvar ili problem nisam imao koji bih mogao da pripisem losem gorivu. Sta se sada desilo sa ovim mrznjenjem bas mi nije jasno, da se izdvoji parafin na -5, to treba diverziju izvesti da se to desi na toj temperaturi.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sre Jan 29, 2014 7:22 pm
od dusanGT
S obzirom na našu poslovičnu neodgovornost i nesređenost tržišta, možda je najbolje "šarati" tj. sipati na 2-3 "proverene" pumpe "proverenih" različitih firmi i delimično smanjiti rizik, da se sipa kod nekog (pumpa/firma) ko ima trenutno ili često problematični kvalitet goriva.