Stranica 2 od 2
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Sub Jan 11, 2014 2:58 pm
od lalicspecial
Isao sam da slikam zbog tebe kako bi video inace znam napamet..eto vidi izmesana su ti creva!Bas na to gornje trebas da nakacis vakum od map senzora!Donje ide za posudu za provetravanje a ispod usisa imas jos jedno i tu ide sa regulatora pritiska goriva od benzina.

Ajd malo da vidis moju skrcavelu..

Vidi se vakum crevce koje ide do map senzora

map senzor inace nov nije bas jeftin i ima ga masa vozila konkretno isti je na lancia delta,punto,alfa cinimise 155 a zajednicka mu je cena oko 40e

Ovo je boxer nervozna masina..ali bas nervozna..
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Sub Jan 11, 2014 4:10 pm
od Los
Cekaj bre Lale kakva posuda za provetravanje? o.O mislis kanister benzinskih para koji je ispod levo krila? Ako se dobro secam jedno crevce sa usisne ide na racvu a sa te racve jedan kraj ide na kanister benzinskih para a drugi kraj ide dalje na vakumsku instalaciju...
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Sub Jan 11, 2014 4:41 pm
od lalicspecial
Nisam te razumeo za koju racvu?Sve ostalo je nebitno osim vakuma za map senzor koji treba da se stavi na siri otvor siske,jer senzor razlicito reaguje na uzu sisku i kada je otkacen sa vakuma trosi 100 na 100 i neradi ravnomerno.Samo on neka nakaci kao sto je kod mene i bice dobro ako mu je dobar senzor!
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Ned Jan 12, 2014 5:39 pm
od StefanMarija91
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Ned Jan 12, 2014 7:02 pm
od MARKO-BG
polovan motor ti je oko 200-250e a to ti je macka u dzaku. sto se tice generalke izacice te oko 300-350e i iskreno mislim da je to bolja varijanta. obavezno obradi radilicu i uradi glave! srecno

Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Ned Jan 12, 2014 11:23 pm
od Los
Marko reci mi molim te koja je to generalka za 300-350e? Msm ne moj da se uvredis, ne kazem nista zlonamerno, ali toliko izadju samo masinske obrade... ravnanje glava, hidro test, trnovanje bloka, obrada radilice, nitriranje radilice... kad se tako uradi onda valja.. sve drugo je kerov .I. ... Elem nazad na temu:
Nema stranaca druze moj :/ I nemoj da juris pred rudu... Ne mora da znaci da je prolupao

osim ako nisi skinuo karter, pa taj drugar sto ima malo vise alata pa uzeo mikreo metar pa premerio radilicu... A da pri tome ima nomilnalne vrednosti.. a inace postoje 4 klase radilica/klipova/klipnjaca i karika i za svaku kalsu po 4 specijale...
Ako ste utvrdili na kojem nema kompresiju, sa te strane skinite glavu... To jest nazovi ti mene lepo na mob pa cu ti polagano objasniti ... ovako svaka budala na guglu moze da kuca pa da naleti... za kolege uvek pomoc koliko god je moguca, a nn gost persone moraju nesto i da $$$...
Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Uto Jan 14, 2014 8:04 pm
od MARKO-BG
Los napisao:Marko reci mi molim te koja je to generalka za 300-350e? Msm ne moj da se uvredis, ne kazem nista zlonamerno, ali toliko izadju samo masinske obrade... ravnanje glava, hidro test, trnovanje bloka, obrada radilice, nitriranje radilice... kad se tako uradi onda valja.. sve drugo je kerov .I. ... Elem nazad na temu:
Nema stranaca druze moj :/ I nemoj da juris pred rudu... Ne mora da znaci da je prolupao

osim ako nisi skinuo karter, pa taj drugar sto ima malo vise alata pa uzeo mikreo metar pa premerio radilicu... A da pri tome ima nomilnalne vrednosti.. a inace postoje 4 klase radilica/klipova/klipnjaca i karika i za svaku kalsu po 4 specijale...
Ako ste utvrdili na kojem nema kompresiju, sa te strane skinite glavu... To jest nazovi ti mene lepo na mob pa cu ti polagano objasniti ... ovako svaka budala na guglu moze da kuca pa da naleti... za kolege uvek pomoc koliko god je moguca, a nn gost persone moraju nesto i da $$$...
druze ja nemam razloga da se ljutim. nisam mislio na ful generalku posto je auto star 20god i realno tesko da ce iko uloziti 700e samo u motor. ja sam mislio na neku varijantu osvezenja. glupo je praviti se pametan i izmisljati toplu vodu.

Re: 33 1.3 ie dovod goriva
Poslato: Sre Jan 15, 2014 4:57 pm
od Los
Tako da.

Greska u komunikaciji

da se obradi radilica i podvuku lezaji... Ali to nije bas neko resenje... to ti je da predjes jos 20-30 hiljada u najbolju ruku... Da je neki drugi motor u pitanju ne bi bilo problema... Naj jeftinija varijanta je drugi motor koji mozes da proveris, tj da je jos uvek u autu i da mozes da ga upalis, ili da kupis kompletnu neku za 300-350e prebacis motor, limariju bacis na otpa, sacuvas soferku, amortizere i ostale vitalne stvari koje se prodaju i da budes na nuli. tj da te taj motor izadje dzabe...