Stranica 2 od 2

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Sub Nov 30, 2013 5:28 pm
od Bojan90
Iridijum ili platina, sve jedno. Od jeftinijih varijanti imas Brisk, velike imaju interval zamene od 50k, a male su platinaste. Velike ispod 500 dinara kom.

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Sub Nov 30, 2013 8:58 pm
od rale_ts
Evo sada sam upravo gledao i Brisk program vidim da imaju kao i neke svecice: Brisk Silver namenjene za vozila koja rade na plin.

Ima li neko iskustva sa ovim svecicama, da li stvarno rade ono sto i reklamiraju http://www.briskracing.rs/svecice-za-pl ... ce-za-gas/
ili je sve to marketinski trik?

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Sub Nov 30, 2013 9:46 pm
od rale_ts
Sada malo istrazujem o ovim Brisk LPG svecicama i naisao sam na ovo obljasnjenje na jednom od foruma.
Rangiranje plemenitih materijala po probojnom naponu (od manjeg ka većem):
-Srebro (14000V)
-Platina (18000V)
-Iridijum (18000V)

Kada biramo između srebra, platine i iridijuma, treba da znamo koliki probojni napon mogu da izdrže naše bobine (da li su projektovane za željeni materijal). Ukoliko pogrešimo, pa recimo stavimo iridijum umesto srebra ili platine, može doći do oštećenja na sistemu za paljenje.
E sad kako po informacijama koje sam dobio da se platinumske svecice ne ugrađuju fabrički u Alfu 147 od 77kw nego obicne bakarne valjda, strah me je da uzmem platinaste ili iridijumske da ne ostetim bombine posto ne znam koliki probojni napon mogu da izdrze, to znaci da se i kablovi od svecica greju vise i pitanje je da lii i oni mogu izdrzati taj veci napon? Da ne napravim sebi jos veci problem :blink:

Sada se bas razmisljam o ovim Brisk Silver LPG posto uglavnom vozim na plin.
Po onome sto sam procitao one su kao savrsene za plin ali to je sve pisano od strane prodavc/proizvođača. Nikako da nađem konkretna iskustva.
Interesuje me kao se one ponasaju kada se voze na benzin, ako ima neko iskustva neka podeli :arflag

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Sub Nov 30, 2013 10:11 pm
od mali radojica
ove denso koje imam na kolima su za plin i rade normalno i na benzinu.

nemoj da lupaš glavu, odeš u prodavnicu i tražiš svećice za tu i tu alfu i za lpg. :)

ja imam neko poverenje u japanske delove i njima uvek dajem prednost ali ljudi hvale i brisk.

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Ned Dec 01, 2013 12:54 am
od sErGiO
Kupi obične svećice, ne moraju da budu za plin i ne lupaj glavu više oko toga.

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Čet Dec 05, 2013 10:45 am
od rale_ts
Narucio sam Brisk Silver svecice u obliznoj prodavnici u Kraljevu.
Velike imaju na stanju dok su male morali da poruce i jos ih cekam da stignu a porucene su u jos u ponedeljak. Tako da se ubi cekajuci!
Ako im sutra ne stignu otkazacu i uzeti na drugom mestu posto sam nasao prodavnicu koja ima male svecice na stanju a cena je ista.

Velikim DR15YS-9 je cena 425 din a malim AR14YS je cena 1000 din po komadu.
Po fabrickim specifikacijama interval zamene na plinu kada se voze je 30k a na benzinu 45k sto i nije tako lose.

Inace kontaktirao sam i par kolega sa drugog foruma koji su stavili ove svecice u svoje Alfe i kazu da su prezadovoljni tako da se nadam da cu biti i ja :D
i da vidim konacno hoce li mi to resiti ovaj problem sa paljenjem koji me je bas poceo nervirati posto juce sam jedva upalio mozda iz 8 puta :twisted:

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Čet Dec 05, 2013 1:56 pm
od TheWickerMan
Koja prodavnica u KVu? Da ne naručujem poštom.

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Čet Dec 05, 2013 5:21 pm
od rale_ts
Mako d.o.o. kod velike pijace Beogradska 1/1 poslao sam ti preko PM i njihov br telefona posto nisam siguran da li smem da postavim u postu.

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Pon Dec 09, 2013 11:16 pm
od rale_ts
Stigle su mi nove Brisk Silver svecice i ugrađene su juce ali opet isto danas kada sam pokusao da ga upalim nije hteo iz prve, upalio je mozda iz treceg pokousaja sto je napredak posto je pre neki dan jedava upali iz 8- og pokusaj ali je tada bila temperatura dosta niža. Uglavnom svecice mi nisu resile problem prvog paljenja!

Na dijagnostici ne prijavljuje ni jedan kvar :scratch:

Svecice rade ok primecujem da auto za nijansu ubrzava malo bolje ili je mozda to samo placebo efekt.

Vec je opasno poceo da me nervira ovaj gremlin koji mi se uselio u auto :banghead:

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Uto Dec 10, 2013 12:33 am
od flojd
Ako mozes pozajmi od nekoga ispravan protokomer i onda probaj kako ce upaliti proba sa iskljucenim protokomerom se ne vazi a i treba resetovati naucene parametre motornog kompa

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Uto Dec 10, 2013 1:10 am
od djn125
Senzor radilice?

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Uto Dec 10, 2013 2:45 am
od rale_ts
Mislim da cu moci da pozajmim ispravan protokomer. Probacu i tu varijantu samo da ne bude pumpa posto sam cuo da nije bas jeftina.
Hvala na predlogu i na savetu flojd.

A sto kaze djn125 razmisljao sam i o mogucnosti neispravnosti senzora radilice ali majstor kod koga servisiram auto kaze da je do senzora polozaja radilice gasio bi mi se u voznji kada se duze malo vozi i malo se vise optereti tj zagreje auto kaze da bi se to desavalo da je do njega. na dijagnostici nema nikakve greske!

Jedina stvar cudana sto mi se desavala letos jedno par puta samo kada sma bio po gradu kratke relacije auto je jos bio ne "zagrejan" kad bi npr kad sam u drugoj pa pritisnem kavcilo i kocnicu da stanem na raskrsnici auto mi se ugasio tako par dana mi se desavalo ali ne stalno i prestalo je. Sada kada se auto upali nikada mi se nije desilo da se ugasi u voznji cak i dok nije bas zagrejan.

Vidim da je imao mare na forumu slican problem:
viewtopic.php?f=28&t=47669

i ispostavilo mu se da mu je senzor radilice pravio problem. Ali nije bas tacno opisao sta mu se desavalo da li mu je situacija kako i kod mene da kada se uspe upali i malo zagreje auto posle toga pali na pola kljuca sve dok se totalno ne ohladi tj malo duze ne vozi.
Poslao sam mu poruku da mi malo detaljnije objasni sta mu se tacno desavalo da uporedim sa mojom situacijom ali vidim da mu je zadnja poseta bila 2010 god. tako da sumljam da ce odgovoriti :(

Nadam se da ću uspeti da utvrdim sta me zeza a da ne promenim pola auta :scratch:

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Uto Dec 10, 2013 9:40 am
od sErGiO
Pumpa za gorivo ako je pokvarena onda može samo da se zameni uložak koji košta 3-4 hiljade dinara tako da nije strašno. Možda je ipak bolje da promeniš majstora.

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Čet Dec 12, 2013 3:32 pm
od gpedja
Ako ce ti biti za utehu, nisi jedini :(

Moj problem je vrlo slican s tom razlikom, sto ja upalim uvek iz prve
i dok stojim u mestu bez gasa motor radi najnormalnije
Ali cim dodam gas da bih krenuo obrtaji padnu na 300-500
i motor radi kao sa jednim cilindrom :) (ako je to moguce, karikiram)
Par sekundi se malo kao muci na tim obrtajima i onda sam podigne na 1200-1300 i onda polako spusta kako se greje.
I onda mogu najnormalnije da vozim.
Ako sacekam u mestu, jedno pola minute-minutu, bez da dajem gas, onda nemam problema kod kretanja.

Cistio sam dizne, bar mi je majstor rekao i naplatio ;)
Kupio sam novi protokomer, doduse Pirbugov (ako se tako pise)
U martu je radjen veliki servis....

Nekako sam se 'navikao' na takvo ponasanje :)
E da, meni se to uglavnom desava kada zahladni, pocne negde oko 17 stepeni pa nanize
Prolece/leto nemam problema...

Obavezno javi ako resis, sta je bio razlog!

eto.... :)
pozz!

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Pon Dec 16, 2013 11:38 pm
od rale_ts
Problem je resen, bar za sad normalo pali iz prvog pokusaja evo vec cetvri dan :)
Na predlog majstora potrosio sam skoro sve gorovo sto sam imao u u rezervoru i otisao na NIS i nasuo za 2500 din, provozao ga jos malo na benzinu da potrosi ono gorivo u sistemu i parkirao ga. Na moju veliku radost sledece jutro je upalio kao nekad bez ikakvog problema :D

Ne mogu da verujem koju li su mi vodu sipali zadnji puta, inace siapo sam na OMV tako da nikad vise kod njih necu sipat, cak suam sipo ono skuplje Max Motion ili kakoko ga zovu mamu im.

Inace gorivo nije stajalo u rezervoaru duze, mozda oko mesec dana od zadnjeg sipanja, obicno potrosim ok 10-15l pa dosipam da mi kazaljka za benzin bude oko pola.

Bitno je da sam resio problem, sad ponovo pali normalno.

Posto sam to resio odlucio sam da se pozabavim greskom koja mi se javlja kako kad nekad na pređenih 400 i vise kilometara anekad cak upali na manje od 100 pređenih kilometara.

Greska je: P1173

Trazo sam na netu i ovo sam iskopao: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-145 ... codes.html

ovde je covek dao listu i obljasnjenje OBDII kodova
i kada nađem P1173 piše: Rotor Calibration Fault

Sta je to?

Mada sam nalazio i neka druga obljašnjenja pa me interesuje sta znaci ta greska i ustvai jel to ta greska kojaj je opisana jer ovo je nađeno na podforumu za 145/146 a moja je 147.

A

Re: Problem prilikom prvog paljenja 147 1.6ts

Poslato: Uto Dec 17, 2013 8:36 am
od gpedja
ja bih pre rekao da je to vezano za smesu....
pogledaj ovde:

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=60286

pozz
P.