Stranica 2 od 2

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Čet Okt 03, 2013 10:57 pm
od dusanGT
Inače kompletna intervencija (oko 5 sati) je rađena u servisu "Kunić": viewtopic.php?p=1457657#p1457657

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pet Okt 04, 2013 11:00 pm
od bums85
Svaka cast za sve sto je odradjeno :arflag

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Uto Okt 08, 2013 11:54 am
od darko qv
:wave: :wave:
Jesi li malo isprobavao??Jesu li legli utisci?

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Uto Okt 08, 2013 12:26 pm
od dusanGT
Isprobavam stalno :) , a merim povremeno. :yes:
Dobitak je izvestan i očigledan: definitivno bolje vuče pri startu, kao i na malim i srednjim opbrtajima, a na 4000-4500o/min ne mogu subjektivno da procenim razliku (nemam ni gde...), ali je izmereni protok veći za oko 5%. Zvuk nije naročito glasan (što mi odgovara), a "sportska" nota na srednjim i visokim obrtajima se popravila.

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Uto Okt 08, 2013 9:59 pm
od darko qv
:drink :drink
Odlicno! :yes: :yes:

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Sre Okt 09, 2013 10:23 pm
od alfa&omega
:gr8:

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pet Maj 02, 2014 5:59 pm
od Falcon037
U nedostatku Dušanovih slika naleteo na jednu sličnu pa da je ubacim ovde ;)

Slika

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pet Maj 02, 2014 8:34 pm
od dusanGT
E... još nisam stavio FMIC umesto fabričkog... eno ga stoji u sobi... ;)

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Ned Avg 10, 2014 9:19 pm
od dusanGT
Konačno stavljen FMIC (zavarivanje u servisu "Đole", NS), izbačen iz usisne grane leptir za gašenje motora i "ona" krilca (servis "Kunić", Veternik).

Za razliku od prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se na samo dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. Iz bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.

Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi ("Cubi", NS).

Slika Slika Slika

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Ned Avg 10, 2014 9:45 pm
od Pittatore
dusanGT napisao:Gabariti su 700x140x65mm, a dužina aktivnog dela tj. "saća" je, mislim, 550mm.
Na 147ci sam imao FMIC visine 180mm, pa sam morao da "operišem" branik. Uz to, "tanji" FMIC ima manji "lag", a samo neznatno slabije hladi vazduh iz kompresora.

Slika

Veći problem su cevi koje iznutra naležu na zadnju stranu žmigavaca, ali može da se reši.

Gde je bio IC na tvom bivšem Fiat Coupeu?
Dusane jel ovo serijski intekuler sa nekog auta?

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 4:59 am
od dusanGT
Univerzalni - 700x140x65mm. Mogu da se nabave (eBay) i kompleti sa cevima, silikonskom crevima i šelnama...

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 8:19 am
od darko qv
dusanGT napisao:Konačno stavljen FMIC (zavarivanje u servisu "Đole", NS), izbačen iz usisne grane leptir za gašenje motora i "ona" krilca (servis "Kunić", Veternik).

Za razliku od prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se na samo dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. Iz bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.

Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi ("Cubi", NS).

Slika Slika Slika
Znaci Dule izletio swirl?Pametno. :) :drink

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 9:04 am
od dusanGT
Plastična usisna grana na Euro4 JTDm GT (Magneti Marelli, ePer No. 55202680) ista je kao i ona kod restilizovanih 1.9 JTDm 159ki (do 2010.) i bila je sasvim prohodna, ali ne i čista, pa je rađeno ultrazvučno pranje, jer grana ne može da se otvori i ručno očisti od gareži.

Inače, otvori koji ostanu posle vađenja osovina krilaca (gore Ø7mm, dole Ø5mm) bi mogli da se zatvore i nekim šrafovima sa upuštenom glavom uz upotrebu termootpornog silikona za zaptivanje.

Pre godinu dana sam softverski "fiksirao" krilca u položaju "stalno otvoreno" i izmerio (MES) neke male dobitke u poboljšanom protoku vazduha...

viewtopic.php?p=1455833#p1455833

Sad se (posle skidanja i leptira i krilaca) razlika i oseti: glatki rad na malim obrtajima u gradskim režimima vožnje, lakši ulazak u obrtaje i bolje ubrzanje. Podatak o potrošnji - kad potrošim ceo rezervoar...

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 11:14 am
od vnov
Dušane zar nije bilo prostije da se nadje grana euro3 bez krilaca, pod uslovom da fizički odgovara.

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 1:37 pm
od kAcA
Bravo Dušane, tvoji postovi me svaki put oduševe!

Re: BMC-CDA u Alfi GT

Poslato: Pon Avg 11, 2014 2:41 pm
od dusanGT
Usisne grane za 147/GT sa krilcima su 55210201, 55210201 i 55202680...

Najverovatnije je da Euro3 grana bez krilaca (ePer No. 55182684) odgovara, ali ne može da se nađe... Sve pretrage po tom ePer broju pokazuju granu sa krilcima, a bilo mi je brže, lakše i jeftinije da zapušim rupe na postojećoj grani, nego da tražim po otpadima ili eBay, inače već imam dosta viška delova na terasi... :)