Stranica 2 od 2

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Uto Avg 20, 2013 12:01 pm
od alfa&omega
Samo ciscenje dizni bez naknadnog proveravanja protocnosti istih nema smisla. Nazalost, tako radi vecina "majstora" koji ciste dizne kada musterija ne gleda

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 4:56 pm
od mali radojica
jbg, za proveru dizni treba ozbiljnija aparatura dok je čišćenje mnogo prostije..

zamenio sam opet diznu koja farba svećice, stavio sam još jednu rezervnu koja mi je ostala. motor radi i dalje isti. zamenio sam i mesta diznama da vidim da li će i dalje da zaliva četvrti cilindar. ako zaliva onda nije do dizne jer sam tu skinuo sa prvog cilindra gde su svećice ok.i dalje se nakon skidanja konektora sa te četvrte dizne ništa ne dešava.

burazer je dobio osciloskop pa ćemo probati i sa njim da uporedimo signale.

gile, otkačivao sam i komutatore i ne gasi se motor.

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 9:21 pm
od gile
Nemam blage ideje više šta može da bude :(

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 9:35 pm
od mali radojica
ako ti je za utehu nisi jedini. :D

pa svelo se na sumnjve dizne (ispadne da su sve tri podjed nako neispravne što je vrlo neobično) ili neispravnu elektroniku ubrizgavanja.

javljam dalji razvoj situacije. :drink

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 10:05 pm
od Pittatore
Es merio pretiske u cilindrima?

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 10:12 pm
od speedhunter
Signal na diznama 1-4 je isti
Imas napajanje tj + ,koji dobija sa releja i imas okidanje dizni koji ide iz ecu-a,ali je zapravo jedan signal na dve zice,jerbo ti dizne rade parno,dakle ecu ne moze da da vise goriva na 4cyl,a da 1vi ne dobije isto toliko
Jesi proverio fals vazduh,ili mozda servo od kocnica?

Ako si zamenuo prvu i cetvrtu diznu i opet cetvrti cilindar garavi svecicu onda verovatno noje do dizne

I proveri kompresiju,da tebi nije ventil izgoreo?

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 10:18 pm
od Pittatore
Pa to sam kazo :D

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Čet Avg 22, 2013 11:20 pm
od jetti
Jesi li resetovao ecu to ponekad moze da resi par problema odjednom, meni je 155 detonirala na benzinu pre resetovanja samo tako a sad prede ko mace.

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 23, 2013 7:04 am
od mali radojica
Nisam resetovao ecu, nisam se setio, a to ne može da škodi.

Znam da dizne rade u paru i da minus okida, moguće da je instalacija u problemu?! Diznama sam sinoć zamenio mesta, još ne znam da li će ofarbati svećice. Javiću.

Nisam merio kompresiju, računao sam da je to ok (glava urađena i ventili naštelovani pre 4500km) ali mogu i to da odradim.

Hvala svima na idejama!

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 23, 2013 7:13 am
od mali radojica
Da, kočnica radi normalno. Vakum crevo serva stavljeno novo kad je rađeno i sve ostalo, tamo oko nove godine.

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 23, 2013 7:36 am
od Pittatore
Ako nisi dirao vodjice proveri pritiske, hoce kad se razlokaju da cufka tuda pa onda i benzinu hoce da detonira.
Evo ti kako neki resetuju Ecu
Manual process
Disconnect the negative lead from the battery for a minimum of 45 minutes. Some people recommend overnight but that is not really necessary.
Reconnect the battery negative lead
Put key in ignition, turn to MAR and leave for 90 secs
Turn off the ignition, but not remove the key and leave for 90 secs
Start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15 mins otherwise the car will not rev freely afterwards (as V6 owners know at their peril)
Turn the car off and leave for 10 mins
Start the car and take her for a blast.

For the more impatient folks:
For step 1, disconnect cables from battery and just apply a wire across the positive and negative wires (NOT on the battery!) to clear any residual memory/charge - you don't then need to wait 45 minutes"

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 23, 2013 8:18 am
od mali radojica
Rađena je glava komplet u MR-u, sve osim hidro testa jer nije bilo potrebe.

Hvala za uputstvo!

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 23, 2013 9:10 pm
od mali radojica
posle cele ove zajebancije ispadne da je ipak dizna. zamenska dizna na prvom cilindru zacrnila svećice za 3 minuta rada.

kupujem jednu pouzdano ispravnu diznu. da je namontiram pa da vidim šta će biti.

može i preporuka za neki servis na nbg ili u zemunu koji radi testiranje dizni.

Re: AR 155 1.7TS 8v loš rad na benzinu

Poslato: Pet Avg 30, 2013 1:09 pm
od mali radojica
konačno rešen problem!

dve dizne su bile u problemu, jedna je zalivala i na nju sam sumnjao, a druga je valjda bacala malo ili šta već. stavljene druge dizne i alfa ujeda kako ide. ostaje još d se sve četri dizne odnesu u ninić na čišćenje i proveru (preporuka majstor miše!).

ona poslovica "mislio sam - je majka svih zajeba" se pokazala i ovde kao tačna, sumnjao sam samo na diznu koja je garavila svećice a ispalo je da su prva i četvrta vrisnule u paru.

pozdrav i hvala svima na savetima i pomoći!