Stranica 2 od 2

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 15, 2013 11:25 pm
od dusanGT
Postoji nekoliko varijanti:
a) 140KS EDC16c8 - 1.9 JTD 16v
b) 150KS EDC16c8 - zapravo fabrički tuning verzije a) od 140KS (radila se do kraja 2006.),
c) 150KS EDC16c39 (zovu je i EDC16+) - sa 1600bar injektorima i
d) 170KS EDC16c39 - koja je, sudeći po boost mapi, fabrički tuning verzije od 150KS (ima oprečnih mišljenja)...

Od 2007. se 147/GT rade u c) varijanti i to kao 1.9 JTDm 16v (EURO4, sa DPFom za neka tržišta). 156ca od 150KS je rađena samo u b) varijanti (EURO3).

Razlike nisu velike, ali je "hardver" (verovatno samo injektori i regulator CR pritiska) koji je išao uz c) nešto bolji nego kod b).

Zaključak: uzeti nešto iz 2007. ili novije...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 16, 2013 10:37 am
od alfaskorpion
Realnost: Ništa od EDC16c39 defintivno zbog finansija.

Uzecu 140ks EDC16c8 1.9 JTD 16v u 156ici godine 04 ili 05 .
Šta mi možeš reći o njegovom setupu ? :)

U narednom periodu predstoji smaranje od strane mene vezano za JTD :P

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 16, 2013 10:57 am
od nalfa
Dusane,
kako moze da se utvrdi da li je c) ili d) (osim po saobracajnoj d.)?

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 16, 2013 1:13 pm
od dusanGT
alfaskorpion napisao: Uzecu 140ks EDC16c8 1.9 JTD 16v u 156ici godine 04 ili 05 . Šta mi možeš reći o njegovom setupu ? :) U narednom periodu predstoji smaranje od strane mene vezano za JTD :P
Ima tu jedna zanimljivost - među najboljim tuning rezultatima su oni postignuti sa 140KS JTD 16v koji je modifikovan zamenom turbine, FMIC umesto SMIC, itd... Bez modifikacija, trebalo bi lako da ide na 170KS (na 4000o/min) i 360Nm (na 2500o/min).

Inače, nije smaranje, nego Forum... :)
nalfa napisao:Dusane, kako moze da se utvrdi da li je c) ili d) (osim po saobracajnoj d.)?
Varijanta d) od 170KS pojavila se 2008, kao tzv. "Quadrifoglio Verde" ili "Cloverleaf" (crna, crvena i plava farba, 18" felne, Q2 LSD, kožni enterijer, crvena kočiona klešta, "Sport" dugme... i znak deteline :quadrifoglio) ...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 16, 2013 4:24 pm
od EnricoAdams
140ks 1.9 16v bi po Raletovoj prici trebala da ide na oko 190ks sa remapom samo, i on mi isto rece da je to mozda i najbolja varijanta za tuning. Ono njegovo cudoviste od 250ks je imalo taj motor. Ne sumnjam da bi sa ovom novijom verzijom moglo cak i nesto vise da se dobije, ali ne znam da li je vredno cimanja jer ipak ima jos 100 bitnijih stvari kada se kupuje polovan auto na koje treba obratiti paznju

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 22, 2013 2:41 pm
od Mr Rumble
A mozete li mi reci iz iskustva, koliko bolje ide 16v 140ks od 8v 115ks, da li je razlika bas osjetna?

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 22, 2013 3:06 pm
od dusanGT
Razlika je taman tolika da je potpuno nelogično kupovati 8v, ako je dostupan (cena, godište) 16v, a detaljan odgovor na pitanje dat je u prethodnim postovima.

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 6:44 am
od sasami
Ja bih ipak dobro razmislio da ostanem na benzicu, provozaj jedan JTD jedan-dva kruka i mislim da ćeš shvatiti kao i ja da tu nema niček posebnog. Moj poznanik je kupio 156 1,9 JTD 8V 2003god sa 190KM na satu malo smo se vozali i realno definitivno ide slabije od moje 164 2.0TS sa pređenih skoro 300k km. Čak i na nižim obrtajim nije ništa specijalno, moguće da njegov auto nije u nekom ekstra stanju sa motorom.... Sa druge strane pre 4-5kod moj dobar drugar je kupio stila jtd sa 80ks, doduše plaćen je preko 7k e i bio je tada star samo 4god i bio sam oduševljen kako ide u nižim obrtajima, jako lepo vuče mada ima snagu do 3k rpm sve preko toga opasno gubi dah.

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 8:20 am
od alfaskorpion
JTDm 150ks je već kupljen u 156 sw GQ varijanti , preliminarni utisci su da ide osetno bolje od 2.0 ts , jbg. turbo je turbo i nema tu dalje priče.
Znam jer imam bukvalno savršen 2.0ts16v 155ks .
Odlično sam izučio Ts motore od 8v pa do 16v rasturajuci ih u sitna crevca , savršeno dobro znam da je 16v elastičniji i lakše se vrti od 8v ali i sa druge strane je 8v daleko trajniji od 16 v motora. U globalu oba motora su me odlično služila i prava je šteta što se alfa pogubila sa nekvalitetnim JTs om u vremenu i prostoru (naravno govorim za motore do 2000cm3), tako da je normalan izbor JTDm 16v koji ima dosta prostora za povecanje snage što inače volem.
Kada bude bilo uslova u našoj državi da se vozi V motor necu oklevati sigurno .

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 8:49 am
od dusanGT
alfaskorpion napisao:... JTDm 150ks je već kupljen...
... preliminarni utisci su da ide osetno bolje od 2.0 ts...
... znam jer imam bukvalno savršen 2.0ts16v 155ks...
... tako da je normalan izbor JTDm 16v koji ima dosta prostora za povecanje snage...
Može li ova izdaja da se prijavi moderatoru? :)

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 9:42 am
od alfaskorpion
Pa kad smo mogli da priznamo Kosovo ...ja reko nek ide život :P

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 9:59 am
od dusanGT
Aj' sad priznaj: da li su te neke NVO nagovarale na taj sramni JTD korak ili čak, daleko bilo, finansirale? ;)

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 10:31 am
od alfaskorpion
priznajem bio je to zdrav razum :D

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Apr 28, 2013 10:44 am
od dusanGT
E, ima nam spasa! :)