Stranica 2 od 41

Re: ProTuning

Poslato: Pet Sep 14, 2012 9:43 am
od CoyoteKG
I ja na sve strane čitam o tom "Čipovanju".
Ima i za 50E, i kunu ti se ljudi da su oni najbolji i ako hoćeš da "bacaš lovu" možeš i na neko drugo mesto...

Ovde sam prvi put naleteo na Doru, i njegov post mi nije delovao kao odobravanje čipovanja, dok svi ostali na sav glas hvale.

Kad postavim pitanje, ako čip ne šteti vozilu, kako to da u fabrici odmah nisu stavili taj neki bolji čip?

Između ostalog kontaktirao sam ove
http://www.facebook.com/RevochipChiptuning
i dobio odgovor da je cena za moju 147 250E za neki optimalni čip.

Opet na nekom petom forumu mi kažu da ovi momci jesu dobri, ali koštaju 250E umesto 50E samo zbog dyno testa pre i posle čipovanja...


Što reče
Dora napisao: A ako uzmeš da čitaš, naebo si i nećeš čipovati :)
stvarno se predomišljam i totalno sam od početka zadovoljan snagom svog auta, a zamalo da padnem na "budalinski mamac" o uštedi goriva koji mi je bio jedini razlog razmišljanja o čipu

Re: ProTuning

Poslato: Pet Sep 14, 2012 10:13 am
od Hijacker NS
U fabrici su to sve lepo setovali da bi napravili balans između performansi i dugotrajnosti. I najgori brban kada sedne u nov auto, teško da će s.ebati dizne, pumpu, turbinu ili motor u prvih 100 hiljada... Kvačilo i zamajac ne računam.
Kada se auto remapuje, STRUČNO remapuje, sve dalje zavisi od vozača. Ako ga stalno vozi kao da ga juri Stojanka Novaković sa tvrdnjom da je otac njenog deteta, naravno da će gore navedeni delovi u nekoj meri brže otići jer su im parametri pomereni naviše. U kojoj je to meri ne znam, nisam kompetentan, ali znam da moj drugar već dve godine vozi auto star, sada već 13 godina, sa ko zna kojom kilometražom, sa "ultra-borbenom" mapom (ludak) i nema problema. To je ekstreman primer, a ja sam sa Stilom prešao oko 50000 km, ni kvačilo nisam menjao. Doduše, ja ga vozim uglavnom fino...

Re: ProTuning

Poslato: Pet Sep 14, 2012 3:19 pm
od CoyoteKG
U principu i ja vozim normalno... Ni po autoputu ga ne vozim preko 200 :). šalim se... oko 120-140km/h.
Po gradu retko kad stisnem gas...
Dakle ako mi je ispravan auto sada, verovatno ga ne bih ni ja ubio nekim remapom tako brzo?

Ne troši mi ulje ni mililitar.
Turbina, po rečima majstora mi je fenomenalna.
Crevo od interkulera je masnjikavo, ali valjda je to normalno? Ne kaplje, samo je masnjikavo.
Ponekad kad potopim gas do kraja pojavi se dim iza mene u obliku prašine. Da li je crn ili siv... pojma nemam. Kažu da je i to normalno. :)

Re: ProTuning

Poslato: Pet Sep 14, 2012 3:27 pm
od vojaalfa
Jel spominjao neko euro norme od chipera ili ne? hahaha

Re: ProTuning

Poslato: Sub Sep 15, 2012 1:24 am
od Hijacker NS
Dottore napisao:
Hijacker NS napisao:U fabrici su to sve lepo setovali da bi napravili balans između performansi i dugotrajnosti. I najgori brban kada sedne u nov auto, teško da će s.ebati dizne, pumpu, turbinu ili motor u prvih 100 hiljada... Kvačilo i zamajac ne računam.
Kada se auto remapuje, STRUČNO remapuje, sve dalje zavisi od vozača. Ako ga stalno vozi kao da ga juri Stojanka Novaković sa tvrdnjom da je otac njenog deteta, naravno da će gore navedeni delovi u nekoj meri brže otići jer su im parametri pomereni naviše. U kojoj je to meri ne znam, nisam kompetentan, ali znam da moj drugar već dve godine vozi auto star, sada već 13 godina, sa ko zna kojom kilometražom, sa "ultra-borbenom" mapom (ludak) i nema problema. To je ekstreman primer, a ja sam sa Stilom prešao oko 50000 km, ni kvačilo nisam menjao. Doduše, ja ga vozim uglavnom fino...
Jel ti Vule drugar :D
Jeste :lol:

Re: ProTuning

Poslato: Sub Sep 15, 2012 1:31 am
od Hijacker NS
CoyoteKG napisao:U principu i ja vozim normalno... Ni po autoputu ga ne vozim preko 200 :). šalim se... oko 120-140km/h.
Po gradu retko kad stisnem gas...
Dakle ako mi je ispravan auto sada, verovatno ga ne bih ni ja ubio nekim remapom tako brzo?

Ne troši mi ulje ni mililitar.
Turbina, po rečima majstora mi je fenomenalna.
Crevo od interkulera je masnjikavo, ali valjda je to normalno? Ne kaplje, samo je masnjikavo.
Ponekad kad potopim gas do kraja pojavi se dim iza mene u obliku prašine. Da li je crn ili siv... pojma nemam. Kažu da je i to normalno. :)
Još samo da proveriš stanje kvačila i zamajca, i imaš sve preduslove za remap :beerchug:
P.S. Neko bi rekao i da "uradi sam" metodom ojačaš creva usisa.

Re: ProTuning

Poslato: Pon Sep 24, 2012 7:49 pm
od Gumetina
Los napisao:da sa nadovezem malo. kao sto su kolege vec rekle cena nije merilo. npr na mojoj 33-ki prethodni vlasnik je dao 100e za remap a postovani majstor nije stavio zastitnu nalepnicu preko eprom-a u prevodu popiskio se na sopstveni rad...

Jos od odba komodora 64 nisam cuo da je neko uspeo da obrise eprom na suncu, a i da jeste, kompjuter stoji zatvoren u kolima a ne otvoren na krovu....

u svakom slucaju, nije se popiskio na svoj rad nego mrzelo coveka da lepi, a mozda nije znao da li ce morati ponovo da ga brise :)....

elem, danas po 17ti put ovog meseca, skidam pro tuning sa automobila totalno odlepelog vlasnika koji cak ni ne zele normalan tuning niti ce ikada vise u zivotu tunirati svoj auto.
Pukao mi je film , momak ide na sajt...

Re: ProTuning

Poslato: Pon Sep 24, 2012 9:53 pm
od Dora
Mora čovek da se nauči na tudjem, šta je tu sporno?

Re: ProTuning

Poslato: Pon Sep 24, 2012 10:34 pm
od voxxx
Gumetina napisao:
elem, danas po 17ti put ovog meseca, skidam pro tuning sa automobila totalno odlepelog vlasnika koji cak ni ne zele normalan tuning niti ce ikada vise u zivotu tunirati svoj auto.
Pukao mi je film , momak ide na sajt...

Mislim da znam coveka...svratio je bio i do mene :grin: zadovoljan posle skidanja cipa :arflag

Re: ProTuning

Poslato: Uto Sep 25, 2012 12:54 am
od Los
Gumetina napisao:
Los napisao:da sa nadovezem malo. kao sto su kolege vec rekle cena nije merilo. npr na mojoj 33-ki prethodni vlasnik je dao 100e za remap a postovani majstor nije stavio zastitnu nalepnicu preko eprom-a u prevodu popiskio se na sopstveni rad...

Jos od odba komodora 64 nisam cuo da je neko uspeo da obrise eprom na suncu, a i da jeste, kompjuter stoji zatvoren u kolima a ne otvoren na krovu....

u svakom slucaju, nije se popiskio na svoj rad nego mrzelo coveka da lepi, a mozda nije znao da li ce morati ponovo da ga brise :)....

elem, danas po 17ti put ovog meseca, skidam pro tuning sa automobila totalno odlepelog vlasnika koji cak ni ne zele normalan tuning niti ce ikada vise u zivotu tunirati svoj auto.
Pukao mi je film , momak ide na sajt...
jeste stoji zatvoren. a jel i zatvoren kad se ustanovi da postoji kvar na njemu pa mora da se otvara? inace nosio sam eprom kod drugara koji nemogu da kazem da tjunira (jer nece da radi jer nema savrsene uslove) nego iskljucivo drugarima kao uslugu i to ne svakom(inace ima zaista vise decenijsko iskustvo sa elektronikom, ali ne i mahanikom tako da se ne moze nazvati tjunerom). i ustanovili smo da je eprom bio totalno izbrisan. verovao ili ne ali takoje... :( inace kod njega je zavrsilo dosta auta sto iz bg i ns koji su bili kod izvikanih majstora koji sto nisu mogli da rese problem ili su od vec od postojanog napravili jos veci khmkhm. od skoro su i neki trkaci poceli da dolaze kod njega. ako budes imao neki ne resivi kvar sto se tice elektronike pusti mi poruku na pm pa cu ti dam broj jer covek stvarno pravi cuda.

Re: ProTuning

Poslato: Uto Sep 25, 2012 9:18 am
od Gumetina
crkne mi uv lampa pre par godina, izvadim par eproma, poredjam na terasu (letnji dan u podne), drzao sam ih tako nedelju dana....

niti jedan bajt se nije promenio.

uzeo lupu, przio eprom kroz prozor, nista....


a taj sto se potpuno obrisao, jos u alfi 33.... moze jedino da je stavljen prazan, ili dobio neki overvoltage pa zavario sve cvorove memorije.... ali je posle toga sve jedno bio neispravan i neuopotrebljiv, da se ceo obrise jer je video svetlo, no way.

a pro tuner dobija anti reklamu koliko vec danas...

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 4:02 pm
od pogano_celjade
I da li na kraju posle 2 godine neko ima lično iskustvo sa firmom Pro Tuning koja i dalje za 50 evra ubacuje čipove?
Mislio sam to da ubacim u svoj auto, ali me je strah.
Vozio sam malopre 156 jtd (110ks) i ide lepše nego što je išla, tu nema dileme.
Mene zanimaju loše strane baš ove firme ako neko zna?

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 5:35 pm
od alfabg
pogano_celjade napisao:I da li na kraju posle 2 godine neko ima lično iskustvo sa firmom Pro Tuning koja i dalje za 50 evra ubacuje čipove?
Kompletno moje drustvo je radilo kod njih(alfe,bmw,audi),vidim nezale se.E sad dal je rizik...ne znam.Ne mogu da ih hvalim jer nisam radio kod njih takodje nemogu ni da pljucnem po njima jer su ovi moji zadovoljni-klasicne lovacke price(trosi ko upaljac,ide ko nevreme),cinjenica da funkcionise(jednom je povecan dim).Ali kako kaze stara narodna poslovica "no fuck no fun".Izgubili su turbo rupu a dobili linearno ubrzanje. :drink

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 5:54 pm
od mladenke
I ako nisu radili remap kako treba, za 2 godine su imali vremena da nauce pa tako ne vidim sto ne bi uradio bas kod njih.

Nije to neka nauka pa sad odvajate cipovanje na one od 50e kao lose i 250e kao vrhunske. Niko od njih nije ovlasceni chiper, svi su se ucili u hodu, i svu su krenuli sa iste tacke. Konkretno kod tvog motora 8v treba da se preprave 10ak mapa, sto je posao od 15 minuta uz kafu. I jos jedno 15ak minuta da se izracuna pocetak i zavrsetak ubrizgavanja. Cak sta vise, ukoliko neka poznata remap kuca ima dosta klijenata opet ne znaci da ima vece iskustvo vezano za bas tvoj motor od "garaznog" tjunera.

Jer ako podjemo od nekog "garaznog" tjunera, koji vozi recimo alfu kao tvoju, on se na toj alfi "igrao" na sve moguce nacine, i moze se reci da ima vece iskustvo od neke poznate remap kuce koji su radili remap za klijente, sa cijim vozilom i nisu mogli da se previse "igraju".

A ovo pricam iz iskustva, jer zbog viska vremena sam mogao da udjem dublje u problematiku remapa, pa sam i tako dolazio i do mapa od 50e i 250e. Pa sam se i tu susrecao sa svakakvim varijantama remapa i "zaboravljanja" nekih mapa. A jedna od cesto zaboravljanih mapa i preskakanih je pocetak ubrizgavanja. A o postavljanju "pocetnickih" pitanja koje postavljaju na stranim forumima, da ne pricam. Tako da u srbiji, jos uvek svi uce, mada se i samo tjuniranje uci dok si ziv. :)

A takodje tu je i primer jednog tjunera koji je rekao da se na edc15c7 ne moze uraditi launch control, pa sam mu u roku od 24h dokazao da ipak moze.

E sad, garancija da ces za 250e dobiti vise nego kod nekog za 50e ne postoji. Nego lepo kad se odlucis kod koga da radis i definitivno uradis trazi da ti lepo objasni sta je i kako radio. Koliko su granice koje je propisala fabrika pomerene? Na koliko sada radi turbina, koja je kolicina ubrizganog goriva, koji je obrtni moment i na kojim obrtajima, kada se zavrsava ubrizgavanje, kolika je temperatura izduvnih gasova...

To sto ces na dinometru dobiti podatak da je sa 115ks podignuo na 140ks, ne znaci ti nista u smislu da li je sve uradjeno kako treba i profesionalno. Moze da bude sasvim suprotno, a i ne mora.

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 6:06 pm
od Pittatore
Zaboravio si reci naseg tjunera :D, pa je posle probao da eskivira preformulisanjem pitanja

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 6:08 pm
od pogano_celjade
Mladenke, vidim da se razumeš u tjuning... Je l' i ti radiš to ili radiš u nekoj firmi koja to radi ili radiš baš u Pro tuning-u? :D

Re: ProTuning

Poslato: Pet Dec 12, 2014 6:22 pm
od mladenke
Pittatore napisao:Zaboravio si reci naseg tjunera :D, pa je posle probao da eskivira preformulisanjem pitanja
A jbg, ima nas svakakvih. Po meni majstor, tjuner ili koji god prodavac svojih usluga ukoliko ne zna nesto da uradi, bilo bi fer da to kaze. Ne znam to da uradim idi kod drugog, ili nikad nisam radio ali mogu da pokusam. Medjutim, praksa je kod nas da ti kazu moze, znam, bice uradjeno a onda zaseru i to i par stvari pored toga. Nije greska niti blam ako ne znas nesto, niko se nije naucen rodio. Treba da bude blam ako nesto zaseres a kazes da ce biti uradjeno. :)


Ne radim, ali kakvih sam se mapa nagledao mozda bih i mogao da pocnem kod nas. :P Prepravljam mape za 2 strane firme, koje su kao i vecina kod nas prepisivaci :D

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 10:50 am
od pogano_celjade
Kako se manifestuje loša turbina?

Naime: 2 auta sa fabričkim mapama, 147 i 156...
147 išla bolje.
Čipovana 156, čipovana 147.
Sad 156 ide bolje.

I pored svega, samo dan nakon čipovanja na 147 prozviždi turbina i kad se malo jače gazi, ona izbaci grešku i kao da isključi turbinu, tj osetno ne prima gas.

Greška koju prijavljuje je "pritisak prednabijanja".

Kad se auto vozi normalno onda ne prijavljuje grešku, ali turbina zviždi...

U Pro Tuningu kažu map senzor, ali ipak nije, menjao sam ga i isto se dešava.
Kažu i da je verovatno turbina bila loša i sad kad je snaga povećana da nije mogla da izdrži i iskreno mislim da su u pravu.

Mene jedino zanima ako je turbina bila loša kako je to moglo da se vidi, tj primeti s obzirom da je auto išao dobro?

Jedna stvar mi se dešavala pre čipa za koju mislim da je pokazatelj da je turbina imala problem, a to je da kada sam je vozio "žestoko", pa kad usporim (tipa da se isključim sa autoputa) i onda ponovo dam gas auto bude mrtav. Čak ga gas i guši, a kad ga popustim kao da blago povuče. Nije prijavljivao nikakvu grešku. Mehaničar je sumnjao na geometriju turbine.

Da li je to sve to zaista loša turbina u startu?
Pitam da li da znam da li da kad remotujem turbinu vratim fabričku mapu ili ne?

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 12:21 pm
od G0XY
Evo ovako,pitaj turbadžiju koliku ti garanciju daje za turbinu na remapovanom vozilu...i sve će ti biti jasno :D
To što turbina zviždi,znači da je otišla osovina,koja uglavnom strada kada se turbina "prevrti".
Sa remapom i standardnom turbinom treba biti vrlo oprezan,odnosno max snagu koristiti samo u kratkom periodu i nikako na uzbrdicama,koje vrlo lako sahrane svaku fabričku turbinu.
Sa fabričkom mapom,turbina bi trebalo da traje koliko i vozilo,pod uslovom da ima adekvatno podmazivanje,kao i što protočniji izduv.
Sa remapom,nema nikakve garancije za standardnu turbinu,a to koliko će trajati zavisi samo od tebe i od ova dva gore navedena faktora.

I najvažnije,ako ne otkriješ razlog zbog čega je crkla turbina,ubrzo ćeš doći u situaciju da ista opet bude zrela za remont.

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:29 pm
od pogano_celjade
Koliko ja znam kad se turbina nosi na remont, nosi se samo turbina ako ne grešim. Tj otkud oni znaju da je auto remapiran?
Mada nije problem ni da vratim fabričku mapu, samo žali bože datih para...

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:29 pm
od Zex
sve u svemu mapa jako losa,kao i pro tuning,koji i dalje hara...turbo se raspao od povecanog pritiska,verovatno je i sam bio nacet...nakon "normalnog" mapiranja kod boljeg cipera,auto ne bi smeo da ti izbaci bilo koju gresku,jer bolji tuner ce obratiti paznju na tvoje ubrizgavanje,izcitati podatke detaljno,koliko puni turbina na punom gasu itd itd...odlika losih mapa i pro tuninga je "safe mode ili ti check engine" prestanak rada turbine zbog preopterecenja,prelaska pritiska zadato mapom,greska protokomera,overboosta itd itd...tvoja turbina je mogla jos da sljaka sigurno ako nije pre cipovanja zvizdala...sustina cipovanja kod jtd motora jeste da mogu da trpe podosta,zato se svi uce na njima i guraju svakakve mape...ali eto pro tuning nikako...pa ko gde voli nek izvoli

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:36 pm
od pogano_celjade
Onda je to to. Čim nakupim ne tako male novce idem prvo da radim turbinu pa na fabrička podešavanja.
Ovo je jedno od skupljih čipovanja, oko 350€ će me izaći sve ukupno. :angry:
Hvala na savetima. :wave:

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:42 pm
od G0XY
pogano_celjade napisao:Koliko ja znam kad se turbina nosi na remont, nosi se samo turbina ako ne grešim. Tj otkud oni znaju da je auto remapiran?

Znaće po izgledu kliznih elemenata,preciznije po izgledu osovine turba,da je turbo prevrteo,vrlo lako se može utvrditi šta je problem.

Mada nije problem ni da vratim fabričku mapu, samo žali bože datih para...
Svaki tunung i remap,nosi sa sobom rizik.Kod fabričke mape,možeš da ga cepaš ako je sve ispravno,bez bojazni po turbo (mada i tu postoji mogućnost kvara,ako nije dobro podmazivanje ili su zapušeni kat ili DPF).
Kod remapa,nema više fabričke margine sigurnosti i svi elementi ti rade na ivici izdržljivosti i vrlo malo fali da se pređe ta ivica.
Moj auto je remapovan,ali da bi vozio remapovan auto,moraš da sam vodiš računa o sigurnosti i da balansiraš.
Ja se nikada ne bih vratio na fabričku mapu,jer je jako konzervativna za moj ukus.

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:44 pm
od Zex
mogu da ti pomognem malo,da to bude jeftiniji remont,pustam ti pm...a sto se tice cipovanja,glupo je da vracas na standard,to kad jednom uradis,ides samo vise i vise...izremontujes turbo,pa ako ostane para,odes kod dobrog cipera jbg...

@goxy sta je ovo bre???? hahaha hahaha hahaha hahaha

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 1:59 pm
od pogano_celjade
G0XY napisao:
pogano_celjade napisao:Koliko ja znam kad se turbina nosi na remont, nosi se samo turbina ako ne grešim. Tj otkud oni znaju da je auto remapiran?

Znaće po izgledu kliznih elemenata,preciznije po izgledu osovine turba,da je turbo prevrteo,vrlo lako se može utvrditi šta je problem.

Mada nije problem ni da vratim fabričku mapu, samo žali bože datih para...
Svaki tunung i remap,nosi sa sobom rizik.Kod fabričke mape,možeš da ga cepaš ako je sve ispravno,bez bojazni po turbo (mada i tu postoji mogućnost kvara,ako nije dobro podmazivanje ili su zapušeni kat ili DPF).
Kod remapa,nema više fabričke margine sigurnosti i svi elementi ti rade na ivici izdržljivosti i vrlo malo fali da se pređe ta ivica.
Moj auto je remapovan,ali da bi vozio remapovan auto,moraš da sam vodiš računa o sigurnosti i da balansiraš.
Ja se nikada ne bih vratio na fabričku mapu,jer je jako konzervativna za moj ukus.
Svestan sam da treba da se vodi računa i da se balansira, ali koliko sam mogao da ne vodim računa kad je riknula za 1 dan posle čipovanja? Nisam stigao da ne vodim računa. :glare:

Pre čipovanja mog auta su u PT čipovane 3 Alfe iz moje blizine. Čekao sam da vidim šta će se s njima desiti. Sve 3 se voze daleko žešće nego moja i sve 3 su ispravne i dan danas, samo moja je stradala... Iz tog razloga sam pomislio da nisu oni iz PT krivi...

@GOXY šta po tebi na kraju da radim? Da skidam mapu ili ne?