Stranica 2 od 2

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 21, 2012 5:45 pm
od vojaalfa
al.ro.147: slažem se sa tvojim postom u potpunosti i samo nek me još neko ubedi da kada gradski autobus marke :scratch: Liaz, Uaz sa američkim Cummins motorom euro 5 norme ispusti dimčinu ispred mene zadovoljava te iste norme, iš bre svetski prevaranti nek neko dođe u Srbiju da me pita šta ti znači ono ,bre,? :club:

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 21, 2012 10:46 pm
od nidza
Al.ro. rizikujem da se naljutiš zbog ovog što ću napisati, ali stvarno nemaš pojma. Mačku o rep tih tvojih 500k, ako i dalje imaš to mišljenje bez obzira na činjenice što su ti pred nosom.

Lično mislim da nema ništa bolje od polovnog dizela, italijanskog. :-D

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 21, 2012 11:51 pm
od al.ro.147
Nigy napisao: Kao covek koji nije ljubitelj dizela, ali im priznaje neke osobine, ipak ne mogu da se slozim sa onim sto si napisao o jednom (po mnogima) od naj kvalitetnijih agregata u svojoj klasi. Na tvoje zakljucke sam odgovorio pitanjem, i nisam dobio odgovor. ;)
Kao i ti, i drugi imaju pravo na misljenje, a oni kojima nije jasno valjda imaju pravo i da traze dodatno pojasnjenje. :)

Zao mi je sto se to desilo, i meni se desavalo da mi zakucaju motori (istina, benzinci) pa idem dalje, bez da sam opleo po celoj auto industriji. ;)
Tačno tako, raspravljati o tome da li je bolji turbo dizel, atmosferski benzinac ili turbo benzinac je isto kao raspravljati o tome da li navijati za Zvezdu, Partizan ili Slobodu. Svako ima svoje mišljenje i ukus tako da bira šta mu je milije. Ja imam svoje mišljnje i neću ga menjati, a inače i ja mislim da je JTD najbolji dizel od svih mašina toga tipa, ali to je opet dizel...Moj komšija eto misli da je najbolji hibrid i ima samo reči hvale za njega, zato i vozi Toyotu Prius. Ja je iskreno ne bih vozio da ide na vodu koliko je bezlična i odvratna i spolja i unutra ali eto njemu je ona fantazija...Što se mene tiče na plin se kuva, na naftu greje a na benzin vozi... :grin:

Re: low oil pressure

Poslato: Pet Jun 22, 2012 12:01 am
od al.ro.147
vojaalfa napisao:al.ro.147: slažem se sa tvojim postom u potpunosti i samo nek me još neko ubedi da kada gradski autobus marke :scratch: Liaz, Uaz sa američkim Cummins motorom euro 5 norme ispusti dimčinu ispred mene zadovoljava te iste norme, iš bre svetski prevaranti nek neko dođe u Srbiju da me pita šta ti znači ono ,bre,? :club:

haha e taj rad kolega Vojo:) Ima jedan Liaz ovde kod nas u UE gradski, mada neću da grešim dušu puši samo na međugasu pri šaltanju, baš sam obraćao pažnju jer je unutra vrlo komforan i udoban za neše pojmove :grin:
Neki dan ide ispred mene Audi Q7 3.0 dizel naravno. Kada je krenuo da pretiče neki kamion sine, pa kada je to zabugijalo iza...Pa ono nema ni euro 1 normu a kamo li 5. Mogu misliti tek šta će biti kada pređe jedno 100K sa našom nafticom pa kada počne da bugija...

Re: low oil pressure

Poslato: Pet Jun 22, 2012 9:46 am
od Dragon
Mislim da je Dejan imao zesci peh, jer sam ja jako dugo po raznoraznim forumima i imam poprilican staz kod raznoraznih majstora za Italijane i mislim da je ovo treci JTD za kojeg sam cuo da je riknuo i da mora da se radi. To je minoran procenat u odnosu na druge CR motore, ali, eto, shit happens...

Nikad ne mozes da budes siguran ko ga je i kako vozio i odrzavao pre tebe. Recimo, od moje bivse koleginice muz uopste nije menjao ulje u novom Sviftu nego je samno dolivao i posle izvesnog vremena zaribao mu motor. Mene je cak posle bio sramota da ga pitam da li je normalan...

A sto se tice goriva....gutam sve, samo da dobro ide, a kuvam na struju. :grin:

Re: low oil pressure

Poslato: Sre Jun 27, 2012 8:44 pm
od dejanpap
Mislim da se na kraju zaključilo da je uzrok havarije bio kvar na dizni koja je izbacivala kapljice ili mlaz, koji je prouzrokovao podizanje temperature u cilindru i topljenje klipa...

Re: low oil pressure

Poslato: Sre Jun 27, 2012 9:52 pm
od Dora
Dodje baba kod lekara da se žali na gasove... Kaže nije velik problem pošto se nečuje i ne smrdi ali bi ona to ipak da reši.. Kaže doktoru evo dok sam pričala sa vama prnula sma nekoliko puta i ništa se ne oseća i nečuje...

Kaže doktor evo vam bako ovi lekovi pa kontrola za 7 dana...

Dodje baba opet i sad se žali, gasovi idalej ali sad smrdi kad prne mada se i dalje ne čuje ništa ali zdiba...

Kaže doktor, dobr obako, njuh smo sredili sad ćemo da poradimo i na sluhu....

Što sam ja sad ovo ispričao, neće da koristi ali neće ni da šteti :)

PoJenta je da moraš malo poraditi na sluhu, nije ovo crklo u 5 sekundi, to je proces koji je trajao.

Otpadanje pečurke je 99% temperatura a ostatak greška materijala. Mlaz dizne probija rupu na klipu jer tera plamen na jedno mesto i greje malu površinu što ovaj ne može da istrpi, vreli gasovi idu na pečurku klipa i na kraju ej otope a pre toga taj cilindar debelo šanta i čujese da ne radi kako treba.

Nestalo kokica :)

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 28, 2012 10:01 am
od Nigy
Stize nova tura! :D
Slika

Sto rece Dora, osluskivanje makine je vrlo bitna stvar, mada ne pomaze uvek...

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 28, 2012 10:08 am
od Dora
Slažem se da ne pomaže uvek ali uvak smanjuje štetu to ej sigurno. Ovakva havarija se teško odgadja u 3 sekunde. prvo radi na 3.9 cilindra pa 3.8 pa 3.6 pa... Ako primtiš na vreme sredi se ventil, podizač ili dizna i to je to a ako ne, onda je ovo na slici.

Svestan sam da neki ljudi jednostavno nemaju sluha za te stvari, nekad ni interesovanja a nekad ni interesovanja da nauče, kao moj brat recimo koji uvek ima ovako neke dogadjaje...

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 28, 2012 12:04 pm
od Bug
meni i dalje nije jasno kako dizna moze da pokida motor(tj njegove delove), jel moze neko onako prosto da mi objasni

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 28, 2012 12:40 pm
od nidza
Dizna raspršuje gorivo u sitne kapljice koje se mešaju sa vazduhom u cilindru u homogenu smešu koja se pali (recimo) u isto vreme, čime podjednako opterećuje klip, kako termalno tako i pritiskom širenja.

Pokvarena dizna ne izbacuje sitne kapljice nego nekontrolisani mlaz, verovatno uvek u isto mesto - buši rupu na klipu bukvalno. To je dugotrajan proces koji dovede do kvara. Pretpostavljam da bi dijagnostika morala da bude svesna ovog problema, tj da na jednu diznu odlazi previše goriva. Moguće i da je kvar bio takav da dijagnostika nije mogla to da skapira.

Slikovit primer: kada voziš bicikl pritiskaš pedale patikom ravnomerno i nema bojazni po pedalu (tj klip). Probaj da pritiskaš pedalu šiljatim šrafcigerom. Pretpostavljam da neko vreme ne bi bilo problema, ali posle nekog vremena bi na pedali ostao trag od šrafcigera, dok ne bi izbušio rupu. :-)

Re: low oil pressure

Poslato: Čet Jun 28, 2012 11:25 pm
od vojaalfa
A treba priznati da ti kod dizela i treba malo bolji sluh jerbo se slabo čuje. :yipi:

Re: low oil pressure

Poslato: Pet Jun 29, 2012 11:04 am
od al.ro.147
vojaalfa napisao:A treba priznati da ti kod dizela i treba malo bolji sluh jerbo se slabo čuje. :yipi:
E taj rad hahaha Šta da čuješ kad sve ječi kako upališ :grin: Svojevremeno mi je na službenom Ford Connect-u naravno TDCI zakovao motor u sred vožnje...Napominjem da ja imam taj sluh za motor, trap i sitnice od kojih sve kreće. Auto je potpuno normalno radio, vozi se otvorenim putem, kad samo u jednom momentu vidim u retrovizoru bele oblake iza mene. Dok sam ja stao kraj puta on već počeo da radi nestabilno, da se trese, na leru prkće i puši kao lud. Brže ga ugasim i kada se ohladio više nije mogao ni da zavergla. Ulja ima, vode ima, goriva ima. Na satu oko 96.000KM pravih! Kada je rasturen dva cilindra bukvalno nije bilo...doduše na njemu se ulje menjalo na 25.000KM. Možda je i to bila dobra mašina, ko će ga znati :kadr :lol:

Re: low oil pressure

Poslato: Sub Jun 30, 2012 12:12 am
od Nigy
thinkof:
Za ovakve korisnike treba ubaciti elekto motor.
Tu se menjaju samo cetkice i vinkluje se kada pregori. :glare:

Re: low oil pressure

Poslato: Sub Jun 30, 2012 8:01 pm
od vojaalfa
Ima ovi noviji motori gde nema ni četkice tako da ostaje samo vinklovanje :D