Stranica 2 od 2
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 8:18 am
od YUgisa
Pa vec je poremecen balans ovako kad je spusten pozadi...

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 8:25 am
od Masinac
kao sto rece YUgisa....balans je vec poremecen a za oko je ruzno.
Ja da gadjam balans necu (da stavljam 80 kila negde napred

)
Alfa 166 Ts je visoka tako da mesta za spustanje prednjeg kraja ima na pretek ali grejanje samo dela opruge nije dobro resenje tako da skoro sigurno ide blago podizanje zadnjeg kraja kao Darkoni i Tihomirce.
narednih dana cu definitivno da uradim nesto pa cu slikati da se vidi ....
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 9:53 am
od YUgisa
Nije fazon da li je veliko rastojanje od tla ili izmedju ruba i gume nego da li amortizer moze da podnese tj da funkcionise ispravno ako se spusti vozilo
Znaci, ako se amortizer sabije max 60mm, onda ako spustite vase vozilo za 30mm, nove opruge moraju biti tvrdje toliko da one omogucavaju hod od 30mm, koliko je ostalo prostora... Mada ima kod nekih vozila gde je npr hod 60mm ali ostaje lufta jos 30mm do totalnog sabijanja, e tu mozete spustiti vozilo 30mm koristeci fabricku tvrdocu opruga...

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 10:05 am
od Masinac
Jasno mi je i za rad opruge i sve sto se dobija tj gubi nekim naknadnim zezancijama.
Jedino pravo spustanje je sa novim oprugama i amortizerima ali nema para za tu zezanciju a meni treba 15-20 mm prednji kraj dole ili zadnji gore zbog vizuelnog utiska plus sto trenutno sigurno postoji za koji procenat manje opterecenje na prednju osovinu sto povlaci za sobom kocenje i upravljivost na vecim brzinama npr autoput.
Naravno da trenutni odnos prednjeg i zadnjeg kraja ja realno ne osecam niti cu auto terati do tih granica tako da se sve na kraju svodi da me jako nervira vizuelno i da zelim to da promenim ali bez ugrozavanja bezbednosti i bez velikih ulaganja

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 3:28 pm
od cirko83
Jasno mi je jer i ja imam isti problem iako mi je plin u kvaru i planiram da ga izbacim napolje. Kod 156-ice su zadnje opruge fabrički blago rečeno retardirane.
Prilično su slabe pa čim sednu dva čoveka i nešto malo stvari u gepeku na većim brzinama pri većoj poprečnoj neravnini amortizer udari u štos gumu. Ne verujem da bi samo vađenje boce rešilo problem jer ona nije 100kg.
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Sre Mar 28, 2012 4:34 pm
od YUgisa
Pa nije ni daleko, ja sam merio onu flasu od 25 ili 28l, nisam siguran i bila je 33kg ako se dobro secam

Tako da ona od 80l je sigurno oko 50kg...

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Ned Feb 10, 2013 5:08 pm
od alfa166ts
tema je starija ali...
izvadite rezervni tocak, ionako je potreban samo na duzim relacijama...
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Ned Feb 10, 2013 11:51 pm
od cirko83
Ja imam onaj ćopavac koji je valjda lakši ali nije to rešenje.
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 12:23 am
od alfa166ts
a samo malo...rezervoar alfe je 73 litre cini mi se...to bi znacilo da bi se spustila svaka fabricka alfa bez plina koja se natanka do kraja...
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 12:34 am
od cirko83
Ma ok je sve to donekle, ali je ustvari problem u konstruisanju fabričkih opruga, znači sjebali su ih samo tako. I okom kad se pogledaju izgledaju smešno. One gume klasičnih dimenzija što se stavljaju da bi se opruga manje sabijala ne mogu da stanu koliko ima mesta između krugova. Ipak neću izbacivati plin, trebalo bi da ga rešim uskoro. Retko kad i vozim više od supruge i ćerkice pozadi tako da nije strašno, ali bi se stavljanjem trvrđih opruga rešio taj problem

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 9:16 am
od Alfa Romeo 164ts
Isti problem i kod mene na 166-tici sa zadnjim oprugama.

Kupio bih tvrdje opruge ali gde? Zna li neko?
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 9:51 am
od alfamen
Posto nas muci isti problem visine prednjeg dela mene interesuje da li mogu da se stave amort. i opruge od 2.0 turbo ili 2.5 jer koliko vidim one nemaju taj problem i iz profila izgledaju kako treba imale ugradjen plin ili ne!
Nisam nesto za grejanje opruga vec bi ti resio na ovaj nacin!

Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 10:14 am
od crni1204
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 10:39 am
od cirko83
Što se mene tiče rado bih je patosirao što je više moguće sa nekim tvrdim "crvenim" oprugama i naravno drugim amortizerima, ali još uvek čuvam trap i bubrege
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 4:12 pm
od Alex V6
Situacija je ovakva: od oktobra 1999. i TS i JTD i V6 sa rucnim menjacem imaju iste prednje opruge. Zato svi TS stoje podignuto napred, posto je laksi motor.
Kod zadnjih je situacija dosta komplikovanija, ali u sustini TS i JTD imaju mekse, a V6 tvrdje i opet ima podela pre 10/1999. i posle. Tako je i sa amortizerima.
Bas sam izvadio nekoliko setova danas i na oko nista ne mogu da zakljucim osim da ima raznih boja kojim su obelezene.
Takodje sportronic V6 modeli imaju jos tvrdje opruge zbog vece tezine.
Mogao bi komplet sa V6 da se stavi i na druge motore i sigurno bi poboljalo situaciju, ali je moguce da bi auto napred stajao visoko.
Evo kako jedna moja V6 166ica iz 2003. stoji prazna i puna, naravno nema plin:
prazan gepek
pun gepek
Najbolje je staviti Eibach Pro-Kit ko moze da podnese. Auto bude dosta tvrdji i manje "roni" napred, ali na ivicnjake mozete da zaboravite, a zbog svakog lezeceg pandura ima znoj da vas obliva.
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 4:50 pm
od alfa166ts
moje misljenje je da alfa 166 nije auto za sportske opruge i spustanje
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 5:05 pm
od Alex V6
Slazem se da od nje ne treba praviti "tandrkalo", ali sa odgovarajucim oprugama i amortizerima (npr. Koni Sport ili FSD i Eibach Pro-Kit) 166ica "jede" u krivinama GTA 156 i 147 sa takvim setupom, koji imaju mnogo mekaniju konstrukciju i prostiji trap. Nije dzaba to sto za 166 ne postoji koska koja je takoreci obavezna za manje modele.
Re: Spustanje-podizanje Alfe 166
Poslato: Pon Feb 11, 2013 6:07 pm
od alfa166ts
166 nazad ima multilink sto joj daje prednost nad manjim alfama, ali je to poveliko auto i nije bas za naganjanje po krivinama...osim toga, hoce malo da predje preko nosa prilikom skretanja (understeer)
ajde da smo u Italiji ili Svicarskoj, pa bi spustanje imalo smisla, ali na nasim balkanskim 'cestama'...