Stranica 2 od 2
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Ned Apr 01, 2012 10:30 pm
od nalfa
[quote="G0XY"]Evo samo jedan primer,kako izgleda srce DPF-a,kada se izbaci napolje u djubre, gde mu je naravno i mesto.
Ovo je kao da trcite maraton sa gas maskom na licu i sto vise trcite,srce vam je sve opterecenije...
Nakon uklanjanja ovog smeca iz auspuha,ovaj auto se skroz preporodio,bolje vuce,manje trosi itd..
[url=
http://postimage.org/image/4p0znu0pj/]
Gde si to odradio i koliki je ceh?
Planiram isto da uradim sa mojim, mada jos uvek ne pokazuje nikakve probleme.
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Pon Apr 02, 2012 6:12 am
od G0XY
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Sub Apr 07, 2012 10:52 am
od Djo83
cek jesi to palicom polupao filter ili sta?

Poslato: Ned Dec 28, 2014 11:00 pm
od ChobbyJTD
Izvinjavam se ako pitanje nije na mestu, nisam našao bolju temu

Naime primetio sam da mi se kazaljka od turbo merača nikad ne spušta skroz na nulu kad stojim u mestu, već bude milimetar iznad nule.
Jel to tako treba ili ne?
Egr i dpf su sređeni, da napomenem.
Sent from my A0001 using Tapatalk
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Pon Dec 29, 2014 1:08 am
od Kole78
Tako je i meni bilo,cim upali odmah mi se i kazaljka turbine pomeri.Desa mi je to sredio,ima neki valjda senzor,Bosh-ov sam stavio kostao mislim oko 6000 i minut posla da se zameni
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Sre Dec 31, 2014 5:46 pm
od ChobbyJTD
Meni se to ne desava odmah nakon paljenja nego tek nakon jedno 20 min. voznje po gradu.
Hvala na odgovoru u svakom slucaju

Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Pon Feb 02, 2015 5:46 pm
od gorance NS
Ima i druga strana price. Treba razmotriti sve opcjie...
www.dpf.rs
Kod mene je za sad sve u redu, fabricki sto bi se reklo. Kad dodje vreme odluke dobro cu razmisliti sta raditi...
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Pon Feb 02, 2015 6:35 pm
od G0XY
Vidi se da su im najvazniji argumenti,razne zabrane koje su prepisali iz Evropske regulative,a zdusno navijaju i da se u ovoj sirotinjskoj zemlji krene logikom prinudne potrosnje,kroz oblandu ekoloskih normi...i eto njima posla.
Pametni ljudi se setili,da pored toga sto ti uzmu pare za nov auto,kroz odredjeni period vremena uzmu ti pare i na ekoloske normative,koje su ti isti auto industrijalci izlobirali.
Eto profita auto industriji,pospesuje se ili prodaja novih vozila ili kupovina novih kanti zvanih DPF filter,odnosno EGR ventil,po nenormalnim cenama.Ko bude video skinut DPF,shvatice da ne vredi ni 50eur (dva lima i nesto samota),a ne preko 1000eur koliko kosta originalni.
Ja sam na svakom autu skidao DPF odmah po kupovini vozila (bez da sam imao probleme sa DPF) i do sada se nikada nisam pokajao,imao najmanju greskicu ili probleme koje sa druge strane imaju vlasnici sa DPF-om (greske dpf-a,gusenje turbine zbog poluzapusenosti,povecana potrosnja pri cestim regeneracijama, nalivanju zive nafte u izduv pri regeneraciji,smanjene performanse,itd..).
Podrzavam ekologiju,ali sigurno manje zagadjujem okolinu (imam katalizator),od nekog pusaca sto sabija 2 kutije cigareta dnevno i truje i sebe i okolinu.
Upravo sam bio i na tehnickom pregledu,izduvni gasovi su mi u dozvoljenim granicama,a iako imam automatski menjac,gradska potrosnja mi je 0,5l manja kolega koji imaju Q-tronic sa DPF-om.
Inace DPF mi je bio kao nov kada sam ga skinuo,eno ga na tavanu,a ako budem ikada prodavao auto,eto ga novom vlasniku pa neka ga mece nazad ako voli da gusi auto.
Re: 159 JTDM 16v -Senzor pritiska turbine ili nesto drugo...
Poslato: Čet Feb 05, 2015 7:51 pm
od gorance NS
Bravo Goxy sve si lepo rekao... Kao sto je majstor Zivota iz majstorske radionice rekao: "to su izmislili trgovci da sirotinji uzmu pare". Nisam mislio da te ljutim, zeleo sam da kazem kako stap ima dva kraja a svako neka odabere koji mu se vise svidja...