Stranica 2 od 15
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Sub Jan 21, 2012 4:50 pm
od starac vujadin
S obzirom da pravis Yuga beskompromisno i ultimativno, onda unibol jeste najbolje resenje. Stres za karoseriju jeste velik ali to nije tvoj daily driver. Ako bismo gledali tom logikom cemu onda toliko spusten auto, 7J, rol bar, kadice

...to su sve veci ekstremi nego unibol.
Sto se mene tice samo napred do krajnjih granica, meni se svidja skoro sve sto radis i svidja mi se sto se vidi da napredujes u poznavanju automobila i tehnickoj kulturi...jedina zeznuta stvar u tome je sto to menjanje i napredovanje kosta kao da si sklopio 2,5 auta, ali ne treba zaliti jer znanje i ucenje ima svoju cenu.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Jan 22, 2012 1:53 am
od Andrej
Nije daily, ali par puta nedeljno je nesto izmedju zapravo... Kazem, za sada ne osecam potrebu, zadnje amortizere sam namontirao, prednji ce sacekati jos malo dok napasujem sklop opruga/poklopac/solja i vidim da li ce mi trebati helperi. Posle toga, videcu kako stojim s' lezanjem. Felne 7j, roll cage i kadice svakako nece toliko efektivno uticati na stres skoljke kao unibol na pratjci.
Nije meni problem cena svog igranja u globalnoj prici, jeste na prvu u smislu da treba to sve platiti i skupiti lovu, ali ne gledam to kao waste of money, ako ne bi to radio, radio bi nesto drugo vec za te iste pare... A sve sto naucim je mali bonus za mene.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Jan 22, 2012 8:41 am
od starac vujadin
Efektivno, nece ti trebati unibol (kao i neke druge stvari koje vec imas na autu) i ne verujem da ces uopste osetiti potrebu za tim, osim ako bas ne krenes aktivno na track day desavanja. Mislio sam u smislu ako slazes auto da bude uber-Yugo, onda treba da ima unibol...
Naravno, isto mislimo po pitanju ulozeno-dobijeno. Nekima posle bude zao, ali ne treba da bude jer ionako cela prica ima dosta iracionalnih i emocionalnih komponenti koje se ne mogu vrednovati.
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Jan 22, 2012 10:53 am
od Andrej
Kako ide stih iz pesme Brkova:
"Opasno se drogiram, al' to nije vazno, vazno je da mi srce kuca snazno".

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Jan 22, 2012 12:00 pm
od Kaligula
Impresioniran sam do krajnje granice....svaka čast

Koliko god da košta ovo vredi imati definitivno

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Jan 23, 2012 10:02 am
od alfamen
Andrej napisao:Nije daily, ali par puta nedeljno je nesto izmedju zapravo... Kazem, za sada ne osecam potrebu, zadnje amortizere sam namontirao, prednji ce sacekati jos malo dok napasujem sklop opruga/poklopac/solja i vidim da li ce mi trebati helperi. Posle toga, videcu kako stojim s' lezanjem. Felne 7j, roll cage i kadice svakako nece toliko efektivno uticati na stres skoljke kao unibol na pratjci.
Nije meni problem cena svog igranja u globalnoj prici, jeste na prvu u smislu da treba to sve platiti i skupiti lovu, ali ne gledam to kao waste of money, ako ne bi to radio, radio bi nesto drugo vec za te iste pare... A sve sto naucim je mali bonus za mene.

Ni jednog trenutka nemoj da ti bude zao sto si ulozio pare u zadovoljstvo!
Evo proslo je 12 godina od kako sam prodao LADU special 2.0 8v(lancia delta, dve bregaste) sa argentinim 5-stepenim menjacem,nosatim klipovima, dva dvogrla vebera, elektricnim pumpama za benzin od YUGA "hibrida" podizacima stakala, alfinim sedistima, vuferima itd, mirafiorievim raly felnama od magnezijuma 14" itd, itd.
Kostala me je u to vreme 15000 DM kada su uvozili golfove dvojke za 1500-2000 DM
Ono zadovoljstvo kada BMW-a 320 odvalis od zivota a sa 325 mrtva trka i zaprepascenje kod vlasnika istih , e ...to je vrhunsko zadovoljstvo pa neka kosta kolko kosta!
Samo pici i uzivaj!

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Jan 23, 2012 10:18 am
od Andrej
Ta lada je bila kao Ritmo 130 Abarth, tj. to je taj motor. Znaci neka je imala tih 130ak ks, sigurno je bila fun, pogotovo sa zadnjom vucom. A BMW-ejdzije su uvek zanimljiv materijal kada su u elementu, u subotu sam sreo jednog od autokomande do Altine sa e34 i verovatno nisam nikada brze prevezao taj deo.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Jan 23, 2012 11:20 am
od starac vujadin
Da, nema boljeg osecaja nego kada odvalis nekog u velikom autu. Meni su omiljene "musterije" sa Yugom bile BMW 5-ice i Audiji 100/A6..jos kad je TDi...Mada moram da priznam da sam uzivao i kada dobijem i Alfu 33 i Sprinta

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Jan 23, 2012 11:12 pm
od Andrej
Ma bitno je da se zabavljam a i da onaj drugi to isto tako shvati, onda sve ima neki smisao.
Stigla igracka za karburatore a na zadnjim amortizerima prepravljeni hodovi, odnosno skraceni. Jedva sam ih namontirao, pasuju u mm sa duzinom u odnosu na gibanj.

Gotovi su i prednji konacno, Sachs mehanika u njima i KW opruge, ali ima jos posla oko poklopca opruge i potom da se vidi da li ce trebati helperi na sve to kada se montiraju na auto.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Feb 05, 2012 1:31 pm
od SCHUMACHER
Kakav Yugo

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Feb 06, 2012 5:31 am
od darkocar
Svaka casta na poduhvatu !
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pet Feb 24, 2012 12:52 am
od jovangt
EXTRA !!!!
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pet Feb 24, 2012 7:24 am
od alfa&omega
Sta reci osim

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Ned Mar 25, 2012 10:30 pm
od ljube-kugla
matori gde moze da se nadju ovi manometri za karburatore i koje su cene,ako nije tajna
ja to uglavnom na uvo nastelujem ali ne svaki put,zavisi od raspolozenja,nekad ih iz cuga ustelujem a nekad mi treba dve nedelje
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Pon Mar 26, 2012 12:40 am
od Andrej
Ovi konkretno su iz USA doneti, kupljeni na eBay-u. Ima ih uvek i po ceni od ~55$.
Zimsko/prolecni radovi. Set amortizera kompletiran s' prednjim stelujucim. Dakle, nazad amortizeri sa kratkim hodovima i adekvatnom tvrdocom (copy/paste Yugo Hibrid) + kamionski gibanj, napred made from scratch gewinde sa Sachs mehanikom, glavne opruge KW (67kg) + FK helperi, sve by BoboSport. Solje na prednjim amortizerima su punjene tvrdom gumom, ostatak upasovan kako dolikuje. Zamenjena ramena (Yugo Florida) i spone, cisto iz preventive, kada vec vozim Yuga onda mogu da priustim luksuz 3x kraciih svih servisnih intervala.
Slike bez redosleda:
Takodje, Ronalke spremne i montirane na auto. Klasika, poliran rub do relativno zadovoljavajuceg rezultata, ostatak alu primer + bela akril, srce felni je u BMW Aspensilber Max Meyer bazi + Body lak.
Ponovo slike bez reda:
Mali preview kako to sve izgleda, mada mislim da uzivo sve izgleda 3x lepse od ovih losih slika:
Sutra centriranje trapa i nagiba, da to sve lici na nesto. U narednom periodu osim redovnog cackanja stize nova bregasta + stelujuca remenica i ako sve stigne na vreme test svega na Navaku u aprilu, ponovo za svoju dusu i dalju motivaciju da nije sve uzalud.

Hvala Brani, Urosu i Joci za drustvo i pomoc danas, uvek dobrodosli a danas i vise nego dobrodosli gosti.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Sre Mar 28, 2012 7:16 am
od sErGiO
Jugić je zmija. Još jednom svaka čast na temeljitosti, strpljenju i entuzijazmu

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Sre Mar 28, 2012 7:24 am
od starac vujadin
Felne su super, mnogo lepse nego prethodne. Ja ih bih terao na Navak, vec bih za track day stavljao nele dobre, lagane crne (d ane bih umirao od ciscenja felni posle) u kombinaciji sa nekim poluslik gumama.
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Sre Mar 28, 2012 11:18 pm
od Andrej
'fala. Imam neke slikove Dunlop, ali su vec dosta istroseni (2005 godiste i par mehanickih ostecenja) sa Exim 6x13, ali... mislim da finansije nece dozvoliti da to stavim u upotrebu uskoro. Videcu svakako da nabavim neke slikove koji su sveziji.
Centriran trap, setup nesto drugaciji ovog puta. Odlucio sam da nagibe nazad smanjim skoro duplo, tako da su sada ~ -45' na oba tocka ( .48 i 42. zapravo), napred sam ostao pri stepen i 20 varijanti, trap nazad blago zatvoren a napred na nuli, klasika. Nisam stigao da se vozam i probavam, vozio sam do kuce izmedju 40 i 60km/h da mi se geometrija ne poremeti dok ne zavarim podloske na svim tockovima.

Prvi utisak je da je auto tvrdji, ali istovremeno mnogo prijatniji za voziti, prosto druga klasa amortizacije s' uskom oprugom u odnosu na stock. Prilicno sam siguran da cu biti zadvoljan i ostalim dojmovima nadalje. Sutra u posetu strugaru da prepravi distancere za napred, pa ce biti i koja krstenija slika kako auto stoji i izgleda na novim tockovima.
To je to, sledece mehanika pa Navak nadam se.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 1:49 am
od Tihomirce
Kako podnose gume toliki minus ako nije malo zatvoren napred

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 2:39 am
od YUgisa
Ja vozim 2.6 stepeni minus napred pa se jednako trose i otvoren je napred

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 9:30 am
od Andrej
Ovo je optimalan nagib za gradsku voznju i malo teranja tu i tamo. Nikada nisam imao neku frku s' trosenjem guma, vrlo ravnomerno. Verujem da bi najoptimalnije za drzanje bilo -2 napred, -0.5 nazad, ali mora malo da se misli na funkciju i izgled.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 11:45 am
od starac vujadin
Jel imas neku anfas sliku tvog starog kokpita pre nego sto si stavio Deltine cajgere?
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 2:22 pm
od Andrej
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 2:37 pm
od starac vujadin
Ok, hvala. Bas lep raspored, steta sto nemas neku "upicanjenu" sliku. Ako ikada ponovo budem radio Yuga, iskopiracu raspored satica

Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Čet Mar 29, 2012 4:20 pm
od Andrej
Vrlo moguce da imam, ali sam na poslu pa sam tu prvu iskopao...

Evo jos dve:
...a raspored je bio prilicno originalan tada, posle sam video par varijacija na temu.
