Stranica 2 od 3

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Okt 06, 2011 1:28 pm
od SCHUMACHER
Ne znam zezas li se,ali TS 8V ti je alu sa celicnim stublinama (hilznama),a TS 16V nije jer mu je glava alu,a blok gusani.
8V:
The original 8 valve engine featured a light alloy (Si enhanced alu alloy) block + head, wet cooled iron cylinder liners and the camshafts were driven by double row timing chains (long and short).
16V:
The later 16 valve engines had a heavier cast iron block engine, with an alloy head, and the camshafts were belt driven.The block was Fiat sourced.
BTW,ne vjerujem da ce tu masinu trpati u sve sto stignu.
Ici ce u 4C,i eventualno Giuliu GTA i naslednika Giuliette GTA.

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Okt 06, 2011 8:46 pm
od Nigy
starac vujadin napisao:Trebalo bi da se podrazumevaju...jos bitnije je koliko kvalitetno ce se to uraditi. Ja licno sam konzervativan i imam vise poverenja u turbo motore u gusanom bloku.
thinkof: Amin!

LM, nije mi jasno toliko cudjenje.
Pre 25 godina je iz motora od 1.5l izvlaceno 1500KS (hiljadu po litri!)
1966–1986

In 1966, with sports cars capable of outrunning Formula 1 cars thanks to much larger and more powerful engines, the FIA increased engine capacity to 3.0 L atmospheric and 1.5 L supercharged engines. Although a few manufacturers had been clamoring for bigger engines, the transition wasn't smooth and 1966 was a transitional year, with 2.0 L versions of the BRM and Coventry-Climax V8 engines being used by several entrants. The appearance of the standard-produced Cosworth DFV in 1967 made it possible for any small manufacturer to join the series with a home-built tub. Supercharging was allowed for the first time since 1960, but it wasn't until 1977 that it became viable, when Renault debuted their new Gordini V6 Turbo. Following their experiences at Indianapolis, in 1971 Lotus made a few unsuccessful experiments with a Pratt & Whitney turbine fitted to chassis which had also 4WD. The power range was between 390 hp (290 kW) to 500 hp (370 kW), turbos 500 hp (370 kW) to 900 hp (670 kW) in race, in qualifying up to 1,500 hp (1,120 kW).
Velika je steta sto su turbine proterane sa scene i tek posle dugog tavorenja prakticno samo u dizelima, povratak na velika vrata. Ko zna gde bismo bili da se sto to vreme ozbiljno radilo na usavrsavanju turbo benzinskih motora... :oh:
Slika

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Pet Okt 07, 2011 4:38 pm
od DogoArgentino
Ovakav auto se kupuje kao vikend auto.. vozen uglavnom po lepom vremenu.. ostatak provodi brizno cuvan u garazi..
Jasno je da su kupci pomenutog modela ljudi koji imaju stila i pre svega novca... samim tim im cena servisa, potrosnja ili bilo sta drugo sto brine nas obicne smrtnike nije ni najmanje bitna... on 100.000 km sa tim autom nece preci za 5 god, a do tad ce ga zameniti uveliko... cak i ako predje i taj motor rikne, ubacice mu novi... ili ce kupiti ceo auto novi...

Da imam mogucnosti, kupio bih 4c sa ovim motorom sutra bez i malo razmisljanja... :love:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Pet Okt 07, 2011 4:41 pm
od Alfanatic
DogoArgentino napisao: Da imam mogucnosti, kupio bih 4c sa ovim motorom sutra bez i malo razmisljanja... :love:
Ima li nekog ovde ko ne bi? ;)

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Pet Okt 07, 2011 5:49 pm
od interceptor
Baš tako ,samo razvijamo diskusiju da barem virtuelno učestvujemo u tome ako već ne može drugačije...

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Sub Okt 08, 2011 1:26 pm
od Alfanatic
Da razvijemo odmah i teoriju koliko bi mogao da košta "solidno očuvan polovnjak, jedno 6-7 godina star"? :grin:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Ned Okt 09, 2011 5:26 pm
od byMaX
Malo preterujete sa tim "mora na 7-8 hiljada RPM" i "ne može to da bude i jeftino i kvalitetno"... Prvo, neće njegova cena biti ista kao što je sada slučaj sa 1750TBI koji u Alfi 159 košta (kad gledaš nov auto iste opreme) kao i 2.0 JTDm. Ali ipak, nije nemoguće imati 1.8 sa oko 300hp. Sasvim slučajno mi je jedan od drugara i fanatik za Opela. I nedavno je bio u švajcarskoj, kod nekog lika koji je moderator na njihovom EU forumu, a koji vozi Insigniu 2.0 turbo (benzinac), čipovan (bez ikakvih dodataka, znači samo remap) sa fabričkih 200KS na 300KS. Postoje stvari koje je tada preporučljivo promeniti na usisu, izduvu i menjaču, ali što se motora tiče, nikakvih problema nema, kaže već godinu dana.

E sad, ako u auto od 25000 evra, Opel može da spakuje takvu mašinu, može i FPT, bez ikakvih većih problema. Jeste 200ccm manje, ali će i turbina biti znatno moćnija (verovatno neki bi-turbo), tako da će motor moći da se vrti i na manje od 7000 rpm i postiže tih 300ks. Naravno, ako se maltretira, turbina će morati da se menja na manje od 100k km, ali bože moj, ako hoćeš da prelaziš 500.000km, uzmi 1.9jtd sa 150ks i vozićeš ga toliko....

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Ned Okt 09, 2011 6:31 pm
od SCHUMACHER
Slazam se.
Ljudi tjeraju Q4ke,Coupe-e i integralke sa po 350+ konja bez ikakvih promjena na samom motoru.
Onda,bilo je rijeci i o 147 JTD,na koju je covjek stavio drugi turbo i remap i izvukao nesto tipa 250 konja,mislim da je Starac pricao o tome.

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Ned Okt 09, 2011 6:53 pm
od Markoni147
O JTD-u starac nije sigurno... ;)

Verovatno dusan...

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Ned Okt 09, 2011 7:00 pm
od JaMaL
Naravno, ako se maltretira, turbina će morati da se menja na manje od 100k km
ne zelim da ulazim u to sta i kako kod turbo motora visokog pritiska... ali veruj mi da sto manje kubika a sto vishe konja je direktno proporcionalno smanjenju servisnog intervala i aritmetickoj progresiji rasta cene istog...

opcija kod turbo motora je malo... KS = veci boost i manje obrtaja ili manji boost i vishe obrtaja... svaka od ovih opcija sa sobom vuche i posebne kvake u izdrzljivosti i vozljivosti motora...

a ako pricamo o 1.8 i 2.0 motorima razlika je ogromna... cfm koji moze svaki of njih da napravi direktno uslovljava velicinu turbinskog kola a samim tim i upotrebljivost takvog sklopa u svakodnevnoj voznji zbog naslednih karakteristika izbora kompresorskog kola...
tj. da li zelis da imas 300ks koji se prave na 5500 rpma a do 4000 je motor mrtav kao dodo... ili zelis da imas 300ks na 7500 rpma a onda je motor mrtav samo do 3400 rpm-a... a opet vozne karakteristike istog bi bile diskutabilne za prosecnog coveka...

a o trajnosti cu ostaviti jedan citat... i jedan link... a vi prosudite sami... ako ga "oni" ne mogu napraviti za "one" pare... kako ce FPT:
The track at Paul Ricard is not especially abrasive, and the temperature was a pleasant 31 degrees. And yet none of the cars we'd brought along were lasting more than half a day before needing medical attention.
http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarks ... 2011-10-04

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Ned Okt 09, 2011 7:11 pm
od Kaligula
Cena takvog polovnjaka nije mi toliko bitna koliko činjenica koliko će taj motor biti izmaltretiran,mučen i masakriran za 5-6 god eksploatacije posebno ako ga kupi neki nemaran vozač :scratch:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Pon Okt 10, 2011 9:15 pm
od Alfanatic
Naravno druže, samo parafraziram našu realnost! Zamisliti situaciju da se ide u radnju po novi 4C za mene je SF veći od Zvezdanih staza, pa ostaje maštanje na glas :bye:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Uto Okt 11, 2011 5:17 am
od dusanGT
byMaX napisao:...turbina će morati da se menja na manje od 100k km...
Ja bih na ovo odma' prist'o - ionako bi se menjala ona "gornja" turbina (ako je sekvencijalni biturbo u pitanju)...

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Sre Okt 12, 2011 5:33 pm
od DushanSD
alfaskorpion napisao:Samo neka prave oni pa ima da ga otvaram svaki dan ako treba hahaha
:podrzava thinkof: hahahaha

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Sre Okt 12, 2011 5:45 pm
od SCHUMACHER
Vi bi ste ga otvarali i da ne treba hahaha

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Sre Okt 12, 2011 6:08 pm
od DushanSD
hahahaha

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Uto Okt 18, 2011 11:59 am
od bums85

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Uto Okt 18, 2011 12:02 pm
od sErGiO
Made entirely of aluminum, the engine will incorporate the most advanced technological content, including a 200-bar gasoline direct injection system, dual variable timing and a high-efficiency turbocharger.
:blink: 200 bara pritiska u sistemu za napajanje goriva :drunk:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Uto Okt 18, 2011 12:44 pm
od DushanSD
:shock: :drunk:
Eeee to ja zovem pumpom visokog pritiska hahaha

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Nov 03, 2011 7:45 am
od alfamen
Ovakav pritisak razlaze benzin na molekule :grin:

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Nov 03, 2011 10:26 am
od Boki_Dj
Ma dajte. Koliki je pritisak goriva kod JTS motora do sada? 150 bara?
A honde? Iz atmo 1.800ccm je islo 190KS (210KS sam video negde) bez ikakvih problema. Moglo je i vise, kazu. I niko nije rekao da nisu trajni.
Prateci jedan ino forum gde se budze i karabudze ohoho masine, naisao sam na jednu zanimljivu diskusiju izmedju STARE i NOVE skole turbo motora. Elem sustina je bila da sa novim materijalima i tehnikama, brzohodni turbasi sa visokim pritiscima na celo klipa postaju standard. Snaga nije nikakav problem. Iz popularnih Lansera i Impreca izvlace se po 450+ konja bez problema, bez preteranih (preskupih) intervencija. A najzahvalniji ako se dobro secam je EVO IV, iz 2004-e. Kod njega maltene nema limita za tjuning. O nisanima da ne govorimo. A tek kastom made motori...brrrr...Jeste da to vec ohoho kosta, ali...neki bas imaju para za bacanje :D Nego da se vratimo na najavljeni novitet.
Zanimljivo ce biti videti konstrukciju tog motora kada je prezentuju. 300KS...zasto da ne. Tehnika je malo napredovala, elektronika pogotovu. S obzirom da Alfa ionako laze oko snage, neka razvija 270-280 realno...taman. Novi Megan RS ima 265KS, Focus ST se ocekuje oko 260, a (ne)popularni GTI u poslednjoj reviziji 280.
Ah da, i retrospektiva turba. Setih se i jedne zveri od poodavno. Fordov BDTE motor, u RS200 modelu (iz '84-e!!!), razvijao je iz 2.1L nekih 550KS. Ne moramo da idemo u preskupu tehnologiju za F1. Eto ga prizemniji primer :) Zapravo, razne unapredjene varijante tog motora, i zavisno od takmicenja razvijale su i preko 800KS.

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Nov 03, 2011 4:38 pm
od dusanGT
Znači turbo :)

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Nov 03, 2011 7:16 pm
od Nigy
Slika

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Čet Nov 03, 2011 10:12 pm
od JaMaL
obozavam kad cujem "bez ikakvih problema", to mi je odmah uz ono "sraf na sraf"...

visoko tunirani motori iz 80-ih... traju .... drumroll plz... manje od 1000 km izmedju punih generalnih...
a vrlo cesto se desavalo da otkazu i na sred trke :) tako da ne mozemo to zvati pouzdanim... niti bez ikakvih problema...

a ti motori o kojima se ovde prica od 450+ ks iz impreza i lancera su sve samo ne motori iz impreza i lancera... % originalnih kriticnih delova u njima je mali... a i voze se vikendom i uglavnom ne punim gasom duze vreme... inace ni oni ne traju dugo... 400m? nije neki dugacak put niti trka... cak ni trackday :) a koliko njih se vozi svakodnevno na posao, decu u skolu i vikendom na trackday ili na more? garantujem da ni jedan od tih 450+ ks motora ne prelazi godisnje 15-20k km... tj. ne predju ih u zivotu...

kako je jedan poznati inzinjer iz britanije rekao ... "10.000 miles is far more than u can expect from a tuned engine like this" govoreci o coswortu od 500ks na rac rallyju pre par godina :) kada ga je reporter pitao da li bi mogao da uzme taj auto da ga vozi "10k a year to work".

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS

Poslato: Pet Nov 04, 2011 12:21 am
od SCHUMACHER
Ne bre,nema sanse.Lik koji je imao Q4 dolje na primorje Darku (QV) je rekao za istu da je posle svake ostrije voznje bio vise pod nju nego u nju.
Koliko su turbo masine male litraze i velike konjaze upotrebljive za svaki dan govori trka na Top Gear-u dje je Mitsubishija od 400+ ks odrao Stilo 1.6.
Sto se Alfine konjaze tice:Laze Alfa konjazu,neudobna je,nije toliko brza,trosi ubija,korozira,kvari se,nema djelova,a i skupi su,za to je Golf GTI od 280 konja (koji ne postoji) zakon. :glare: