Stranica 2 od 3

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Pon Sep 19, 2011 9:38 pm
od dekideki
ima smisla

da ne bude stara vec vidjena greska u proracunu, tipa "prosirio sam usis a nisam remapirao ECU pa sam dobio drasticno manje obrtnog momenta u nizim obrtajima ali zato imam vise konjskih snaga" (kao)

ne menjaj to tacka bre :wave:

bolje vidi moze li se izduv doraditi na taj nacin da pustis nisko i sto kasnije spoj 4 u 1, a ne kao fabrika - 4 odmah u 2 pa posle kasnije dole u 1.

te izduvne cine posao, niko se nije previse usrecio sa sirenjem usisa... mora to da se sve stavi na papir ili da se uopste ne dira.

Slika

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Uto Sep 20, 2011 8:29 am
od SCHUMACHER
Hvala na odgovoru Deki.
Znaci da ne diram nista.
Inace imam pedantnog covjeka koji bi mi odradio operaciju vezanu za izduv.Nedje kad budem imao vremena poci cu do njega da vidim sta moze da uradi po tom pitanju.
:wave:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Uto Sep 20, 2011 11:14 am
od darko qv
Koji ti je to covjek?Hocu malo snage na niskim obratajima da te odmah ostavljam. :grin: :grin:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 2:16 pm
od SCHUMACHER
hahaha
Dizne su mi bile zacepljene,ulje mi je 15-40,iako imamo isti hod i promjer klipa,meni je blokada na 6.5k,ventili su mi tezi pri visocijim obrtajima tako da sve to utice...
Ustvari bi uticalo na drugi motor,ali ne i na 2.0 8v
Inace,ajde da kazem:
Prije 15ak dana smo ja i Dare malo poredili njegovu QV sa ovom mojom mrcinom i mogu Vam reci da sam se prijatno iznenadio od mog 2.0 8v koji je 2 godine kupio prasinu i znajuci kako QV ide i da su 16 ventila ipak 16 ventila + Dare koristi Selleniju Racing,a ja neki Shell za kamione i traktore :)
Krenuli smo u 4-toj sa nekih 1.5k rpm i 2.0 8v mnogo,mnogo bolje ubrzava (na moje iznenadjenje),ostavio sam ga za mozda 2 duzine kola,da bi poceo da me stize pri nekih mojih 6k rpm,isto tako je bilo i kada smo krenuli 3-om i 2-gom.
2.0 povlaci bukvalno kao turbak i puni sve do nekih 6k i tu 16v nema nikakve sanse.
Na potezanju iz mjesta Dare je malkice slabije krenuo tako da je ostao solidno iza i tek pri nekih 150ak km/h je poceo da smanjuje razliku.
Inace jos jednom moram da dodam da je QV evidentno brzi na visocijim obrtajima.
Ne znam-iskreno mislio sam da ce me 16v QV iskidati u svim rezimima voznje s obzirom na 16 ventila koji su pogodniji za visocije obrtaje i na moderniju konstrukciju,ali drago mi je da sam se prevario :)
Nazalost nemamo snimak "trke",ali imamo sliku:


Slika
hahaha

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 4:10 pm
od alfaskorpion
popravite taj 16v pa ce biti bolje hahaha
garantujem :quadrifoglio

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 4:36 pm
od YUgisa
Nemam licnog iskustva ali cesto sam nailazio na podatak da se 4-1 izduvna grana preporucuje samo za izvlacenje max snage i za motore koje se mnogo vrte dok za automobile koji se ipak voze u normalnom saobracaju na nizim obrtajima su povoljnije 4-2-1 izduvne grane... I jedino sto sam tacno pronasao za izradu 4-2-1 izduvne grane je to da unutrasnji precnik te prve cevi treba da bude jednak precniku izduvnog ventila i onda se duzina te cevi izracunava tako sto se precnik zna pa zapremina unutrasnjosti te cevi treba da iznosi kao zapremina jednog cilindra ;) A ostalo nema nikakve logike ni sa cime :D

U svakom slucaju, pisali ste mnogo toga i ovde oko izduva ;)

viewtopic.php?f=29&t=47186

A sto se tice usisne grane, istina da nema veze za Alfom, nego sa Zastavom, naleteo sam na podatak da recimo ako se na fabricki motor, bez ikakvih drugih modifikacija stavi leptir koji ima poprecni presek 50% veci od fabrickog i poprecni presek kanala u usisnoj grani poveca za 40%, dobije se oko 8-9% veca snaga i moment se nemenja u nekoj velikoj meri sto se tice makisimuma ali se kroz veci broj obrtaja ostvaruje skoro jednaka brojka kao maksimalni moment... Ja bih se licno da imam para kupio tu metalnu usisnu granu (naravno ne znam sad ovako kako tacno izgleda i kolike su mogucnosti, ali verujem da moze malo da se busi) i razbusio kanale koliko moze i modifikovao kuciste leptira, razbusio ga koliko moze i napravio novu klapnu leptira pa probao ;)

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 10:16 pm
od darko qv
SCHUMACHER napisao:hahaha
Dizne su mi bile zacepljene,ulje mi je 15-40,iako imamo isti hod i promjer klipa,meni je blokada na 6.5k,ventili su mi tezi pri visocijim obrtajima tako da sve to utice...
Ustvari bi uticalo na drugi motor,ali ne i na 2.0 8v
Inace,ajde da kazem:
Prije 15ak dana smo ja i Dare malo poredili njegovu QV sa ovom mojom mrcinom i mogu Vam reci da sam se prijatno iznenadio od mog 2.0 8v koji je 2 godine kupio prasinu i znajuci kako QV ide i da su 16 ventila ipak 16 ventila + Dare koristi Selleniju Racing,a ja neki Shell za kamione i traktore :)
Krenuli smo u 4-toj sa nekih 1.5k rpm i 2.0 8v mnogo,mnogo bolje ubrzava (na moje iznenadjenje),ostavio sam ga za mozda 2 duzine kola,da bi poceo da me stize pri nekih mojih 6k rpm,isto tako je bilo i kada smo krenuli 3-om i 2-gom.
2.0 povlaci bukvalno kao turbak i puni sve do nekih 6k i tu 16v nema nikakve sanse.
Na potezanju iz mjesta Dare je malkice slabije krenuo tako da je ostao solidno iza i tek pri nekih 150ak km/h je poceo da smanjuje razliku.
Inace jos jednom moram da dodam da je QV evidentno brzi na visocijim obrtajima.
Ne znam-iskreno mislio sam da ce me 16v QV iskidati u svim rezimima voznje s obzirom na 16 ventila koji su pogodniji za visocije obrtaje i na moderniju konstrukciju,ali drago mi je da sam se prevario :)
Nazalost nemamo snimak "trke",ali imamo sliku:


Slika
hahaha
Problem je u tome sto sam se konstantno koncentrisao kad da svirnem da krenemo i td.Debos. :banghead:
Inace kao sto kaze Shumi krenuli smo 4-om sa nekih 1.5 obrtaja i 155 me je ostavila 10 metara,ali cim sam se dograbio obrataja onda strahovito QV prolece ispred.Svakom brzinom isto.
Kad smo startovali iz mjesta,ja sam kreten krenuo sa 900 rpm,dok se Shumi naostrio max+ima novu lamelu+nove gume+nema kat.
Ali,pak mu je i to bilo dzabe cim sam prebacio u drugu ista prica kao i gore.
Iduci put,Marijan neka da znak,a mi da se fino spremimo pa da krenemo. :drift

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 11:00 pm
od SCHUMACHER
Alfascorpion:
Darku je motor bruka dobar,radi kao sat-nema oko njega sta da se radi,ali je 8v iz nekog razloga jednostavno startniji.
Yugisha:
Hvala na prenesenom znanju,ako ima jos nesto-pisi.
Dare:
Samo opusteno fratello-bice prilike da ih opet stisnemo-nemoj ovo da shvatas licno.Sam si rekao da si poceo da me sustizes kad si presaltao u 2gu-dok sam ja vec bio u 3coj,dakle imao si jedno saltanje manje,a svi znamo koliko se gubi na saltanju-mada sasvim nebitno.
Uglavnom 2.0 8v nas je obojicu iznenadio
:)

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 11:18 pm
od darko qv
Da,da.Vidi nisam ja vozio 2,5 sa 190 ks,a ti 1.7 pa da sad kao nesto.
155 ide bolje na niskim obratajima i to je zahvalno menjacu iz 1.7 ali problem je u tome sto QV kida 155 na 3000 pa vise obrataja.Mislim da ne bi trebalo da je tako,jer ti meni pobjegnes malo,ali jako te brzo i lagano stizema,nisam ni jednom bio blizu 6000 rpm.
:scratch:
Ne znam razumijes li me.Ja vozim full stock auto imamo maltene isto ks,a tezina je tu nedje takodje.
Sad,ne znam shvatas li,mislim da imas problem sa tom usisnom,jer ako mi vec pobjegnes ne bih trebao tako lako da te stignem zar ne? :scratch:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Sre Sep 21, 2011 11:41 pm
od SCHUMACHER
Na moju zalost kod svih 8v je isti prenos prve 2 brzine.
Svi idu 1om 60,2gom 90 itd,itd-mada nebitno.
Sa 8v ne bih smio da ti vidim prasinu ni u kom rezimu voznje.Pogotovo sa posranim uljem i tezim autom.
Vidim da si pricu shvatio preozbiljno pa ce mo promijeniti temu.
Usisna nema veze sa vezom jer su na sve 8v leptiri gasa i cijevi koje idu u motor istog precnika.

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 12:26 am
od darko qv
Nisam shvatio nista ozbiljno fratello opusteno. hahaha hahaha hahaha hahaha :thumbsup: :thumbsup:
U visim obratajima QV kida 155.O tome pricam ja.Nemas tezi auto.To sto pise u saobracajnu nema veze sa zivotom. ;)
Po Carfolio-u 155 sa 2.0 8v motor je teska 1214kg,a QV 1240. :grin:
Nego nije to bitno,mislim da si ti mnogo iskusniji trkac od mene,i da kad se uhvatimo obrataja tu je nebitno ko je kakav vozac nego kako sam auto ide,zar ne?
Nemoj misliti da sam se ja nesto primio i td,ja sam prezadovoljan kako moj auto ide,trosi,lezi i td.
Samo tvrdim da nesto nije ok,jer je QV mnogo brza od 3000 rpm,pa navise.Ti si moj fratello,ali mislim da bi trebalo brze da ti ulazi u obrtaje. :scratch:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 12:40 am
od SCHUMACHER
Sto znam brate da se nisi sto naljutio.
Ne moze on Dare da ulazi u obrtaje kao 16v jer ima svega po 1 ventil koji postaje tromiji kako obrtaji rastu,dok 16v ima 2 ventila koji su laki,zajedno imaju vecu zapreminu i istovremeno se podizu i spustaju.
U tome je glavna prednost 16v,pogotovo pri visocijim obrtajima.

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 1:30 am
od darko qv
Moze biti fratello.Moze biti.Probacemo opet,za svaki slucaj kad sipas neko normalnije ulje. :grin: :grin: :grin: :drink

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 7:17 am
od YUgisa
Ja mislim da vas dvojica to treba da resite na stazi ko je brzi a ne tu da piskarate :grin: :arflag

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 8:20 am
od SCHUMACHER
To naravno,ali ako svi odemo na kafu pa se ispricamo,svi se potrkamo i saznamo ko je brzi,svi odemo kod majstora i rijesimo probleme-koja je onda svrha foruma?
:)

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 8:48 am
od YUgisa
Pa da se hvalite ko je bio brzi :grin:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:23 am
od darko qv
YUgisa napisao:Pa da se hvalite ko je bio brzi :grin:
hahaha hahaha hahaha :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:35 am
od alfaskorpion
I kad budete resili ko je od vas definitivno brzi dodjete kod mene da vas pocistim obojicu i gotovo hahaha
Sumi pa bar ti znas kako si me video uz ono brdo kada si dosao kod mene po taj 2.0 8v , to je bio 1.8 8v za koji mnogi majstori pricaju da je 2.0 :rotfl: a nemaju eggs da se klade u po auto :thumbsup:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:44 am
od SCHUMACHER
Isao je 1.8 8v nenormalno dobro-nema price,ali kakve veze ima on sa tvojom 156 pa da nas pocistis?

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 10:05 am
od alfaskorpion
pa ima jer svi moji motori idu vise od ocekivanog :wave:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 10:28 am
od SCHUMACHER
Zahebano je sto je i ovaj 2.0 8V bio tvoj ;)

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 11:38 am
od alfaskorpion
;)

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:45 pm
od MARJAN 155
hehheeh.kad sve odradite,ulje,lamelu,dizne i sve onda mi stanite na crtu sa mijim 1.9 el tractor bravom da mi kupite visoke emisije CO2.HEHEHEH

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:57 pm
od dekideki
ubio si ga momentom i na iskustvo (dare nema ljutis), opste poznato da 155 2.0 8V hebe mater svima redom...

i menjac je vidim kraci nego kod 16V, ja drugom vrtim 110 kao dobardan, ali zato - 2cm kraci hod klipa, sto ce reci losiji momenat plus ne moze da se poredi kad se iskombinuje sa tim menjacem...
:arflag

to je najbolje unuce NORD motora, samo ti to Abi dotegni i razradi, nista ne budzi :wave:

Re: Usisna grana za 155

Poslato: Čet Sep 22, 2011 10:13 pm
od darko qv
Mi smo startovali istim brzinama i u istim brzinama.Svaki put je pobjegao,onda ga ja stignem i prodjem.Dok kad smo krenuli iz mjesta,moja je krivica bila,lose sam krenuo,al sam ga ipak prosao.
Nisam ti ja Deki trkac.Nema ljutnje.probacemo opet. :grin: :grin: