Alfa 166 mi se sve više sviđaju,da ozbiljno razmišljam da nabavim neki primerak sa belom kožurom .
Ajde da iskoristim ovu temu i za jedno pitanje.
Alfa 166 ima centralni ICS i na njemu vidim otvor za kasetu (gledao sam modele 2001-2002).Kako rešiti pitanje puštanja MP3 diskova,postoji li neko rešenje i da li se može priključiti pojačalo
Jedna od opcija je pretpostavljam FM transmiter,ali ne znam kakvi su utisci sa njim.
Pretpostavio sam da je njesra,ali nisam znao za x-car niti mi je trebao.Sada sam gledao prezentaciju ovoga što si poslao i imaju za 166,priključuje se na ulaz za CD saržer
ja imam 156...izuzetno je udobna i konforna....A 166 sve to puta 3
Ali obrati paznju na motor,jer 2.0 t.spark za 10-ak godina,imaj u vidu da se borio sa teskom karoserijom...Dok u 156 cini je da je prejak 2.0 ...Znam iz iskustva jer posedujem...Doduse nikad nisam vozio 2.0 166...samo jednom 2.5 V6 AR166....Ali je to druga prica....tj. pesma.
Racunaj veliki servis,eventualno trapove....Ja bih tako.
Ja sam vozio jednu 166 sa 2.0 TS i auto je isao sjajno, doduse bio je jako ocuvan i presao je samo 50 000. Generalno 156 i 166 imaju drugaciju namenu, i to se oseca sa svakim motorom...
Zaista internet nije mesto za dobijanje saveta o kupovini kola...
Idi sedi, provozaj pa odluci... Jedino je tvoje dupe pravi reper za sve...
Ali generalno ne kupuj auto sa kozom ako nemas garazu... ili ako mnogo volis da nosis sorceve itd... koza je pakao za te akcije... lepo izgleda ali je totalno beskorisna za svakodnevni auto...
Idi do nekog servisa i raspitaj se koliko kostaju obicne stvari i sta se najcesce kvari... dakle koliko ce te boleti u zavisnosti od tvoje voznje...
da li si covek kao ja koji prelazi preko lezecih za 1km/h i fanaticno gleda da izbegava cak i ulice u kojima ima rupa a kamoli da vozi pre njih...
ili volis da se opustis i samo vozis preko svega sto je na putu...
pitaj koliko ce ta zadovoljstva da te kostaju i to je to...
ako mozes finansijski da izdrzis i ne treba ti auto da se glavis po guzvama 3 sata svaki dan... uzmi 166... ako volis mnogo da se vozis po gradu i parkiras auto na javnim povrsinama uzmi 156... prosto... zajebano je voziti nepregledne ladje i parkirati se svuda sa tolikim kolima...
Hajde nadovezacu se i ja.
Sto kaze covek pre mene, koza je dosta ne prakticna.
Zimi hladno dok se ne ugreje a leti prvo hladis kabinu minimum 5 minuta pa sedas u kola.
Jeste da je za oko predivno ali evo drugi auto i stvarno zeza nekad.
Ono istina obrises vlaznom krpom lepo i namazes kremu a ona se presijavaju
Sto se velicine kola tice ako uzmem 166 stvarno krstarica.
Putovanje od nekoliko sati je kao da i nisi vozio.
Jednostavno udobnost i konfor u 166 je nesto predivno i auto manjih dimenzija to ne moze da ti pruzi.
Motor kao motor je extra, od potrosnje preko odrzavanja.
Sa druge strane nema nekog jurcanja, potezanja jer bi trebalo minimum jos 20 konja po mom licnom misljenju pa da bude zadovoljavajuce.
Istina ja sam pre ovog vozio 2.0 V6 TB i mareu koja ima 150 konja ali znatno manje kilograma pa mozda nisam objektivan.
Isto tako racunaj da na 166 zadnji deo bukvalno ne vidis i nemas pojma gde je, sto zna da zeza pri parkiranju....resenje parking senzori koji na srecu nisu skupi.
Nemoj ovo da shvatis kao odgovaranje vec cisto da steknes punu sliku da bi znao lakse odabrati.
Ako nista ja sam imao izbor pa sam uzeo 166 bez razmisljanja
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Ljudi zna li se ista o automatskom menjacu na 166, menjao bi svoju Alfu za nesto sto ima automatski menjas i razmisljam vec duze vreme sta bih. 166 mi se mnogo svidja, pogotovu fl ali se bojim tog menjaca. Ovoj se radi: http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... istajling/
restilizovana 166-ca mi prelazi dooosta budzet , nisam video dobru ispod 7500e+ nisam video nijednu sa motorom do 2000cc tak da bi me to sve izaslo par k vise nego planirano ali da izgleda i spolja i unutra PERVERZIJA....
Ciao,vozio sam 156 2.0ts skoro 4 cetiri godine,sad imam 166,vidis sliku,i obe su odlicne.Nema tu nikakvih problema sto dobri majstori ne mogu da rese,u 166 je udobnije i znatno vise mesta,napred,nazad i u gepeku.Posle privikavanja parkiranje je iste tezine s tim sto 166 ne moze da stane gde ti je knap za 156,koza u 166 je vrhunskog kvaliteta i jos ako se odrzava dugo je kao nova,ja vise ne bih kupovao ALFU bez koze.Nosivost je veca kod 166,a sto se tice toga kako idu,verujem da 156 ide bolje sa motorom 2.0 ts,ovom 2.4 u 166 ne moze da pridje.Naravno,za kvalitet konkretnih primeraka,za nedostatke misljenje ti moze dati samo majstor kad ga podigne,ukljuci kompjuter i pregleda.Bez toga nemoj nijedan da uzimas,kosta 2,3 hiljade din a moze ti ustedeti mnogo para.BMW ne,156 da,166 svakako pa biraj,pozdrav!!!
Sinoc se vracam iz KV za BG i u Preljini se ispred mene ukljuci 166 Superka, dupli izduv, verovatno neki jaci motor, 2.5 ili TB. Pokusavao sam da ga pratim. Nekoliko preticanja koje je izveo su stvarno bila neverovano brza. Strasno kako auto ide...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Ja sam pre tacno godinu dana moju Alfu uzeo za 6100 evra. Gledam 166 u ovom postu i ne mogu da verujem sta moze da se uzme 7500. Kako bih rado sad uzeo jednu 166!
Lepo ste priblizili razlike 156 i 166. Nego, da vas pitam... kako biste uporedili 159 i 166?