Stranica 2 od 3

Одг: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 10:24 am
od Dragon
Prednji su uvek jeftiniji. Za konkretan model ne znam koliko je tvrd, ali s Konijem nema greske. Cena je ok.

Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 12:19 pm
od YUgisa
Sa Konijem nemam licnog iskustva ali sam cuo dosta prituzbi da su brzo procurili, istina kod Sport verzije... Iskustva u vezi njih se najvise mogu naci na forumima iz HR... Sa druge strane imam vrlo pozitivina iskustva sa Bilstein B4 amortizerima (preko 30kom) ali postoje kopije i nekoliko uvoznika pa sem ako ne kupujes uvek isti model i imas mogucnost da im izmeris sile, pravi je loto sta ces dobiti... Sa trece strane pomenuta Kayaba iz naslova ima reputaciju da nema kopija i da ima dobrar kvalitet, ali da je tvrdji trim (barem sto sam ja video) plus za ono sto sam se ja interesovao, cena uljnih je bila u rangu Bilstein B4 amortizera a sa strane performansi ja bih se pre odlucio za gasne visokog pritiska kao sto je B4... A gasni Kayaba su neke cene da se useres, barem za koje sam ja pitao...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 1:07 pm
od darko qv
Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 1:30 pm
od Falcon037
Meni jedino malo čudno je dužina garancije kod nas.

Koni - 1 godina
Bilstein - 2 godine
Monroe Reflex - 3 godine
(imam ih na autu i imam osećaj da se malo čudno ponašaju - nisu procureli) jedino da neko sa više iskustva sedne i proba :D

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 1:39 pm
od MiloshBg
darko qv napisao:Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.
Do pre neki dan sam vozio kyb i na standardnim oprugama mislim da se udobnije nikad nisam vozio. Na nekim tvrdjim vise nije to to, mnogo ljulja auto (tvrda-jaka opruga a mekan amortizer - ko se razume shvatice kako to radi).

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 3:13 pm
od YUgisa
darko qv napisao:Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.

Hahahaha Monroe da nema tu akciju imali bi jedno 10 puta manji promet, vecina ljudi na internetu se hvali da ih je uzela kroz akciju 3+1 :lol: Ja imam jedno iskustvo sa njima, covek je poslao da ih skratim malo zbog drugih opruga i usput sam ispitao sile, novi amortizeri iz prodavnice i ako se dobro secam 4% razlike izmedju dva :banghead:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 4:12 pm
od Falcon037
Ljudi uglavnom govore da su Monroe loši amortizeri. Jbg ja sam auto kupio sa ovim Monroe Reflex i sad šta znam meni su ok za svakodnevnu upotrebu (sem što se malo "čudno" ponašaju i čuju kada idem preko dva para tramvajskih šina ili naboranog asfalta).

Pošto sam ih merio na mašini (koja opet nije relevantno merilo) i dobio rezultate da su zadnji u lošijem stanju imam opciju da zamenim samo zadnje i stavim isto Reflex ili da u neko doba idem na nešto bolje sa sva 4 nova.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 4:16 pm
od YUgisa
Monroe kao i K&N filteri ulazu mnogo u reklamu i svi su culi za njih i prva su asocijacija kada neko spomene proizvode koje proizvode... Ali istina je da postoje mnogo bolji proizvodi koji se slabije reklamiraju i onda ih niko ne trazi...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 5:00 pm
od Alex V6
Na sve receno cu dodati da Alfine fabricke amortizere pravi KYB i da na 166-icama prelaze 200-250.000km. Nisu bez razloga skupi.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 5:21 pm
od elas
Meni je bilstain B6 sad skoro propao nacisto imao je 57% sile a ostala tri po 87%.Generalno sam zadovoljan jer sam to i trazio da bude tvrd i stabilan.
KYB je odlican brend pa stoga i ima cenu koju spominjete.

Одг: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 5:59 pm
od Dragon
Lik iz Madjarske nabavlja KYB Excel G po 60 evra. Znaci 240 sva cetiri. To je standardna tvrdoca. Just a Gas nema.

Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 7:56 pm
od Kaligula
Zmaju......uzimam odma dva prednja ako je ta cifra :arflag

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 8:14 pm
od speedfreak968
KYB su keva... Imas ih pozadi :) Mislim da sam ti to vec pomenuo... Tako da ako je stvarno ta cena za prednje uzimaj ODMA'

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 8:16 pm
od Kaligula
Znam,zato hoću i prednje :) da bude sve full :arflag

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 10:07 pm
od Dragon
Kaligula napisao:Zmaju......uzimam odma dva prednja ako je ta cifra :arflag
OK, dacu ti broj.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 10:11 pm
od Crni
Hmm, ista cena i za prednje i za zadnje?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 10:34 pm
od Mikele
Relativno skoro je kum menjao amorte na 166ci,uzeo Kayabine i nije mogao da prepozna auto u odnosu na Monroe koje je prethodno ugradio,komad je bio 10.600.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Ned Nov 08, 2015 5:29 pm
od CoyoteKG
Planiram da uzmem Bilstein amortizere, sva 4.
Ovo je ponuda. Guglam i mislim da su ovo B4 amorti.
To je najniža klasa kako pročitah u ovoj temi...? Je l' to loše?
Nisu mi potrebne sportske sposobnosti. Bitnija mi je udobnost.

Amortizer - BILSTEIN - 19-132471 - 4344din (prednji)
Amortizer - BILSTEIN - 22-132482 - 7539din (zadnji)

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Ned Nov 08, 2015 6:05 pm
od YUgisa
Nije to najniza klasa, oni samo imaju standard koji je B4, sportske koji su B6, sportske krace za spustena vozila koji su B8 i imas, varijantu u kompletu sa Eibach oprugama, gewinde i za terence.

Postoji i B2 koji su uljni, ali to sam ja video samo za Ladu... Po ceni je sigurno B4, B6 je 3-4 puta skuplji...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Ned Nov 08, 2015 7:41 pm
od CoyoteKG
ok, poručujem :)

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Sep 06, 2016 4:24 pm
od DejanCA
Drugari, ima li kod nas da se uzmu Nemacki Bilstein B4? Odprilike, svi govore kako kod nas prodaju Rumunske.
Ili, ako neko preporucuje neke druge, gde/koji?

Probio mi zadnji levi, pa mi je poprilicno hitno da to resavam.
Hvala u napred :drink

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Sep 07, 2016 10:53 am
od DejanCA
Izvinjavam se, drugari, opet ja. Neko nesto da kaze za amorte, poprilicno mi je hitno.
Gde kupiti originalne Bilsteine, B4 da nisu rumuni? Ili, ako je bolje uzeti KYB, koji model/gde?
Negde sam procitao da su na GT isli isti amorti kao na 147, ali u sportskoj varijanti. Sta to znaci, jel onda treba uzeti B6? Kako se GT ponasa sa B4, posto, koliko sam razumeo, oni nisu sportski amorti? Opruge su mi stock.
Monroe ne bih uzimao.
Sachs, ne procitah nesto utisaka o njima.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Sep 07, 2016 11:00 am
od Dragon
Ja imam B4 pozadi, presli 20.000, nikakav problem nisam imao. Doduse, ne znam da li su rumunske proizvodnje. Cuo sam za to da ih ima i da vise nisu "menackog" kvaliteta, ali i oni imaju garanciju.

Sa KYB nema greske, koliko znam, oni su za nijansu tvrdji, tako da bi se to uklopio u karakter GT.
Sachs su, mislim, najskuplja varijanta.

Ako mene pitas - KYB.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Sep 07, 2016 11:06 am
od edin
Deo sam ti vec pisao u virusu.
Sto se B6 tice, znacajno su drugaciji od B4,
DejanCA napisao: Negde sam procitao da su na GT isli isti amorti kao na 147, ali u sportskoj varijanti. Sta to znaci, jel onda treba uzeti B6?
Ne mozes to bas tako da gledas, da ne objasnjavam sad...
Elem, slazem se za Dragon-om za kayabu, i kao sto sam rekao exel-G
Mislim da kayabu imas u Gazela komercu, i da imas cak i neki popust kao clan kluba.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Sep 07, 2016 3:08 pm
od DejanCA
Hvala vam, momci, na savetima :drink
Verovatno cu da pojurim KYB ExG u Gazeli, to bi trebalo da bude sigurnija varijanta (valjda su svi Japanci).

@edin: U pravu si, nije tvrdoca samo amortizer, vec i sama konstrukcija citavog trim-a (i opruge i guma u viljuskama i silenima...). Nego, mislim da sam od Falcon037-a video, i samo paste-ovao, taj info (da su amortizeri, kao amortizeri, malo tvrdji isli po fabrici u GT, kao sto bi isli uz neki TI paket opreme uz 147. Sad, nisam se bavio ePer poredjenjem brojeva delova isl. :) )