Stranica 2 od 2
Poslato: Pet Avg 04, 2017 2:10 pm
od ChobbyJTD
Meni majstor kaže da je bio fabrički set a menjao sam ga na 291.000.I zamajac je ostao jer majstor kaže da je OK, da luft nije veliki.
Re: Pomoc, kvacilo
Poslato: Pet Avg 04, 2017 2:44 pm
od Puzo81
Nije mi jasno kako je druk onako zvekn'o

Re: Pomoc, kvacilo
Poslato: Sub Avg 05, 2017 12:04 am
od bums85
Sasvim normalno da zvekne na toj km. To sto je chobbiju set izdrzao 290000km je slucaj jedan u 1000 mozda gde je auto vozen uglavnom na otvorenom i to duge relacije
Re: Pomoc, kvacilo
Poslato: Pet Avg 11, 2017 9:58 am
od Puzo81
Ma da, s obzirom da je fabricko ekstra izdrzalo.
Ostaje onaj iznad pedala ali nesto ne bih preventivno da ga menjam jer kvalitet prve ugradnje tesko je dostici.
Re: Pomoc, kvacilo
Poslato: Čet Avg 31, 2017 12:07 pm
od icemilos
Evo nakon duže pauze da se javim (mijenjam profesiju pa sam u modu učenja).
Dužan sam da opišem šta je kod mene bilo.
Slično kao kod kolege Puzo81, otišao potisni. Na slikama se vidi da je stradala ona "uška" koja drži viljušku. Kao i kod njega.
Inače bez potrebe je zamijenjan i glavni cilindar, a to u skopu "dijagnostike kvara"!
cjenovnik:
glavni cilindar: 102KM
set kvačila, lamela, potisni ležaj, korpa: 275KM
ruke sa zamjenom još jednog crijeva za vodu koje je bilo porozno: 120KM
Veselo, a taj mjesec je bila i registracija 500KM

Re: Pomoc, kvacilo
Poslato: Čet Avg 31, 2017 4:16 pm
od Puzo81
Zaboravio sam napisati cene:
-ruke kod drugara 40e
-Valeo korpa, lamela i potisni druk 11500
-Valeo zamajac 33000 (niej trebao da se menja)
-2L ulja iako sam pre par meseci sipao novo 1000
Cene u radnjama su doosta vece, set kv je 18000 i zamajac je 48000.
Odradio sam nekih 6000km od kada je ciknulo, prezadovoljan sam.
Kolegi na 147 120ks 1.9 8v takodje zveknuo, 40e kod Dejana iz Indj. platio.