Stranica 2 od 2
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Uto Maj 03, 2011 9:04 pm
od alfaholic
Sprdačina...

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 1:27 am
od HEMI 426
Potpuno je ocekivano ( ali nepotrebno ) da su hard core alfisti protiv Viperove osnove u ovom automobilu. Medjutim, ko uspe da objektivno i realno sagleda TZ3 Stradale ( bez brendovskog fanatizma ), videce da ce taj automobil biti jedna veoma opasna zver, dostojna tradicije predhodnika. Naime, neki izvori navode da ce osnova TZ3 biti Viper ACR. ACR ( American Club Racers ) je polu trkacka ali street legal verzija Viper predstavljena 2009 godine. Nema promena na mehanici i snaga je ista ali je olaksana sa drugacije trimovanim vesanjem i predstavlja dobru osnovu za trkacki Viper koji bi koristili privatni timovi.
Taj Viper ACR se i dokazao na Nürburgringu kada je, pre 2-3 godine, ostvario vreme od 7 min i 22 sec sto je u tom momentu bio rekord za serijska vozila. Iza Vipera ACR su mnoga izvikana imena ( Enzo, MC12, Zonda, Carrera GT, Gallardo Superlegera.... ), tako da je rec o zaista ozbiljnom autu.
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times
Iz te perspektive, TZ3 Stradale je dobro prosao i ako jos malo smanje tezinu u odnosu na Viper, imace jos brutalniji auto. Realno, TZ3 je brzi i snazniji od 8C....

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 9:25 am
od speedfreak968
Sve je to istina shto zborish, i kao shto sam vec nebrojeno puta ovde napisao ljubitelj sam american muscle-a, ali je potpuno normalno da svaki hard core Alfista, gde i sebe ubrajam, ipak podigne obrvu na ovu kombinaciju. Ovo je, bez obzira na fenomenalne cifre kada su u pitanju snaga, obrtni moment i pretpostavljane sjajne performanse ovog ulichnog bolida u pitanju, ipak previshe veliki otklon od onog shto Alfa predstavlja.
Dakle, ovo ce OBJEKTIVNO biti jezivo dobar automobil, prava zver, i josh ako Alfin tim poradi malo na veshanju i uchini platformu manje americhkom po tom pitanju... Ali SUBJEKTIVNO, osim po dizajnu to nece biti Alfa... Zar ne?
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 10:38 am
od starac vujadin
Nije problem u platformi, problem je u motoru. Meni je taj motor simpatican, ali u Alfu mora da ide Alfin motor. Nisam bas bio najsrecniji ni sto je u 8c isao Ferrarijev motor, ovde cu biti jos manje srecan sto ide V10 muscle.
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 11:32 am
od speedfreak968
Apsolutno... Sushtina problema po meni i jeste bash to AM mashina u Alfi je po meni spoj ne spojivih suprotnosti... Sa druge strane nemam nishta protiv toga shto Ferrari/Maser/Alfa furaju u sushtini isti motor, to mi je OK kada su vec pod istom kapom, a ne napushtamo italijansku filozofiju. Recimo, zaista volim da chujem Chevi-jev V8 bariton u Corvetti, kao shto volim i Ferrarijev V8 vrisak... Ali zamisli da u Ferrari-ju zabrunda corvettin V8 ili vice versa

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 11:46 am
od HEMI 426
Slazem se da je malo tesko zamisliti Alfu sa 8.5 litara zapremine i gomilom o.momenta, kad su sve Alfe, od kad je sveta i veka, imale normalne zapremine ali visoku litarsku snagu i turazne motore. Sa te strane i jeste tesko prihvatiti ovaj auto kao pravu Alfu. Ipak, obzirom na performanse koje obecava i tehnicki layout koji moze samo pravim ljubiteljima automobila da se svidja, kao i to da je, sa tih 600 ks i 720 Nm ovo najmocnij "stradale" auto sa Alfinim znakom ikada napravljen, ipak zasluzuje respekt...

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 11:47 am
od starac vujadin
Kada bih imao 8c ozbiljno bih razmislio da izvadim taj motor, a stavim V6 od 3.5 ili 3.7 litara sa kompresorom...bio bi nesto slabiji, ali bi bio 100% Alfin DNK. Posle jednog dana, vratim V8 i prodajem Alfu sa 0km

...istu stvar bi uradio i ovde.
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 11:54 am
od alfaholic
Sve stoji oko Viper-a, ali i pada u vodu istog momenta kad sagledaš stvari objektivno, to će biti Viper sa Alfinom sukljicom-bukvalno.
A sve gubi na smislu još više kad se pročita post jednog momka na nekom forumu gde on kaže da je će kupovinom Vipera dobiti isti auto za duplo manje para, pritom će moći da uradi customize i da opet uštedi dosta.
Bez obzira na potencijalni kvalitet platforme, ili motora, ovo je čist surogat i nema nikakvu potporu u realnosti, bar kada je reč o onom jedinom zaostalom zrncu ideologije koja kod Alfe polako, vidi se, izumire...
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 11:56 am
od speedfreak968
Globalizacija... Sve ce jednom biti isto sr*nje, samo drugo pakovanje...
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 12:02 pm
od HEMI 426
@ starac
Hehehehe...
Ja jako volim Vipera ali ga ne bi koristio kao bazu, pre bi uzeo Corvette ZR1 ako vec treba da "presvlacim" neki motor u novo odelo... 8C sa LS9 motorom ( 640ks ) bi bio pun pogodak!
Elem, 2 stvari mi padaju na pamet povodom TZ3. Jedna je da je ovo mozda samo marketinski trik kojim se zeli povezati najeksluzivniji Chryslerov auto sa perjanicom Fiata i kojim se Zagato promovise i koji je neka vrsta "hello car" modela za ChryslerFiat brak i eventualni dolazak Alfe u US ( koji je sve manje verovatan )... Ne znam...
Druga stvar je cisto trzisno razmisljanje Zagata, Viperova platforma sa motorom je jeftinija u odnosu na Ferrarijeve ( koje je pitanje da li bi dobili ) a nudi isti nivo performansi i handlinga a i stvara kontraverzu i generise price koje samo mogu da pomognu svim umesanim stranama...

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 12:31 pm
od starac vujadin
Auto ce biti uradjen u 10 primeraka, za USA, Evropu i Japan. Cisto da se promovise Alfa Romeo, premosti vreme do novog Vipera i da se napravi neki bastard zajednistva. Po meni promasaj jer auto odstupa od osnovnih postulata TZ projekta, iako mi se svidja kako izgleda (pozadi ima dosta od Iso Grifa) i donji postroj Vipera ACR je odlican i auto ce verovatno imati mnogo bolji handling od 8c.
Bolje bi bilo da su nasvirali TBI motor do krajnjih granica i stavili ga u neku kracu, skladniju karoseriju. A ono sto su mogli lagano da urade bez mnogo muke je da stave opet Ferrarijev V8 ili V12.
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 2:12 pm
od vojaalfa
Ili da od TS-a naprave jedan V8

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 4:01 pm
od Zillgian
Svaka cast i vajperu, i korveti i kobri i mustangu i cardzeru i celendzeru i barakudi i kome sve ne. Sve su to automobili koje bih volio da imam, pored alfe, naravno, ali mi bilo kakav americki ili australijski produkt prosto ne ide uz Alfu (neko rekao JTS?), POGOTOVO ako je u pitanju nekakav V10 kamionski motor ili neki njegov derivat.
Prosto, uz alfin duh mi ne ide NISTA sto je americko.
Nazovite me konzervativnim ili kako vec, ali i pored svih dobrih strana americkih ili vec cijih (super)automobila, prosto ne mogu da svarim da njihov motor ili donji postroj ide u alfu. OK, kontam da postoje neki americki/japanski/njemacki dijelovi koji se standardno, fabricki ugradjuju u alfe, ali ovo mi polako lici na zastranjivanje kompanije koja se i dalje trazi na trzistu, iako je ovo, po svemu sudeci, ogranicena serija od desetak komada. Nadam se da nece ostati pri toj praksi u buducnosti.
Prosto ne razumijem ljude koji
ne vole american muscle/super cars, a onda
nemaju nista protiv da isti zazive u Alfi, makar to bio samo jedan segment automobila. Bas kao sto ne razumijem ljude koji sa alfe predju na neki drugi (francuski, njemacki ili americki) brend. To za mene nisu cistokrvni alfisti.
Znam da zvuci preostro, cak sta vise, vjerujem da zvucim kao ekstremni zagovornik brenda

...ali kontam da svako ima pravo na svoje misljenje

Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 5:11 pm
od Diego
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 5:17 pm
od Alfanatic
Recimo da mi je USA škola pravljenja sportskih automobila oduvek bila simpatična, a baš sam gotivio Corvette i neobuzadanog Vipera (sa motorom kamionske zapremine) od kako pratim automobilizam, te se zbog toga ne mogu smatrati jednostranim.
Ali ova kombinacija baš i ne ide zajedno, pa se pridružujem većini u ocenama i kritikama.
Zapravo, ovo vidim samo kao jedan novi marketinški trik da se učvrsti "brak" Italijana i Amera, kao i da se Alfinom bedžu upumpa još malo sportskog začina nakon sušnog perioda bez onih nekada prepoznatljivih trkačkih ambicija.
Ni protiv marketinga nemam ništa protiv - naprotiv, jer sve što nam udahne života jeste dobrodošlo, ali kako god stvari stajale, taj automobil nikada neće biti "sav svoj", da zadovolji istinske ljubitelje jedne, druge, ili neke treće škole pravljenja automobila.
Dakle, automobil brutalno izgleda i sigurno će takav i biti desetorici srećnika, ali nikada ga neću moći doživeti kao istinski Alfa Romeo i to je fakat.
Što reče kolega, Italija je Italija i razmena motora i znanja unutar iste kuće jeste OK, tako da je meni i dalje 8C neprevaziđeni san snova u svakom pogledu!
Tačno je da je "pozajmljena" mašina, da ima mnogo jačih automobila na svetu, kao i da ima sportista koji se bolje ponašaju na putu, ali nema automobila na svetu koji bolje izgleda i zvuči, pri čemu svakom prosečnom ili zahtevnom vozaču nudi sve što bi rasni automobil trebao da nudi
Barem tako ja gledam na ove stvari, ali poštujem i drugačije stavove, baš kao i tih deset bogatih kupaca čiji izbor bude "Viper-Alfa"
P.S. Možda Novitec ima odgovor na gore postavljena pitanja
http://www.topgear.com/uk/car-news/novi ... 2011-05-04
P.S.2
A evo kako zverka zvuči (prva od 10 prodata):
http://www.topgear.com/uk/car-news/zaga ... 2011-03-05
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 04, 2011 7:41 pm
od sErGiO
Iako imam ogromno poštovanje prema Viperu mislim da je američko srce u Alfi svetogrđe. Alfa Romeo je stekao svoju slavu zahvaljujući svom Cuore Sportivo i to je kraj priče, to je suština.
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Čet Maj 05, 2011 10:17 am
od speedfreak968
Da ne ispadne da smo samo mi "chistunci" podozrivi...
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/9986/8/
Re: TZ 3 STRADALE
Poslato: Sre Maj 11, 2011 2:50 pm
od dekideki
[youtube]5ldySkQ4chE[/youtube]