Stranica 2 od 3

Re: transplatacija

Poslato: Sre Nov 03, 2010 10:53 pm
od alfatar
dane_alfa napisao:
Petronija napisao:Cini mi se da ne moze radilica od 1.3 u 1.7 da ima nekih razlika ali valjda ce se javiti jos neko.
ne moze sigurno jer je kod 1,7 duzi hod , to jest duze su klipnjace
ne znam za klipnjace ali znam sigurno da je na 1.7 hod same radilice veci za 4,8mm (prekjuce otkrio) tj 2,4mm niza GMT i 2,4 visocija DMT. e sad ako klip ne ide do vrha vec 2.4mm manje, onda mu je i manja kompresija samim tim i manja snaga ili mozda gresim

Re: transplatacija

Poslato: Čet Nov 04, 2010 9:32 am
od Trenta Tre
Radilice iz:
33 1.3 i 1.5 su iste.
33 1.7 8v je ista kao u 1.6 8V i 1.7 16v iz 145/6
dok za 33 1.7 16v mora samo iskljucivo njena.

Re: transplatacija

Poslato: Čet Nov 04, 2010 9:47 pm
od alfatar
Trenta Tre napisao:Radilice iz:
33 1.3 i 1.5 su iste.
33 1.7 8v je ista kao u 1.6 8V i 1.7 16v iz 145/6
dok za 33 1.7 16v mora samo iskljucivo njena.
slazem se 1.3 i 1.5 hod cini mi se 67.2
a 1.6 i 1.7 hod 72.
cini mi se da su u manualu predvidjene 4 specijale, dali bi valjalo uraditi 4-tu spec. mogu li se naci lezajevi za 4 spec

Re: transplatacija

Poslato: Pet Nov 26, 2010 10:25 pm
od Nesa-Sprint
Nema 4 specijale,moraces da nadjes radilicu od 1.7.Ja sam imao problema sa radilicom dva puta na sprintu 1.7.
Motor i elektriku ces lako ubaciti jer je to stari sistem ubrizgavanja i vrlo je jednostavan i pouzdan.
Menjac bi trebao (moj savet) da zamenis iz vise razloga.Kao prvo 1.7 je isuvise jak za njega i slomices ga dok trepnes jer su menjaci kod njih slaba strana.Drugo sa tim menjacem neces moci da krenes (dok bude trajao) iz mesta,jer sasvim solidno ubrzava i sa menjacem od 1.7.
Krajnju brzinu ces toliko da smanjis da ce te fice obilaziti na autoputu.
Ja sam u sprinta 1.7 stavio menjac od 1.5 i ludilo.Do trece saltam u mestu ,a krajnja brzina mi se smanjila za nekih 35-40 km/h pa ti gedaj sta ces napraviti sa menjacem od 1.3.
Rezervoar ces morati da zamenis jer i 33 1.7 kao i moj sprint 1.7 ima rezervoar sa vakumskim sistemom zbog pumpe za gorivo.Videces kad uzmes da ima "cevcice i onu kutiju" za vakum tako da bi trebao i to da zamenis.

Re: transplatacija

Poslato: Uto Dec 14, 2010 12:13 am
od alfatar
ha jesam li brz, naci radilicu od 1.7 za 2 meseca cini mi se kao dobro prolazno vreme.
elem radilica i komp lezajevi=150 eura (hm a ceo motor koji je radio u autu 75) prezadovoljan cenom obzirom da su mi neki trazili i 200eura za samu radilicu. cim proslavim Svetog Nikolu ide montaza, i da se zahvalim za svu pomoc narocito Giski. (jedna zanimljivost: zivim u visegradu, motor kupio u Banja Luci, a ova radilica je stigla iz Negotina. u oba pravca ima cirka 400km) :arflag

Re: transplatacija

Poslato: Uto Dec 14, 2010 1:25 am
od mackaski9
Ehh, alfatare...Izgleda da nas slichna sudbina zadesila...Ja danas saznao da mora radilica da se obradjuje i to na 2 specijalu (tu sam bolji :) ) al cene delova su strashno skupe.
I ja isto slavim sv Nikolu pa sam takodje planirao odmah posle njega da sklopim alficu. pozdrav i unapred srecna slava i da sredimo shto pre nashe mahine :D :arflag :drink :drink :djparty :wave:

Re: transplatacija

Poslato: Sre Jan 05, 2011 1:04 am
od StefanMih
Nisam prochitao cijelu temu pa se izvinjavam ako nisam u toku, da li je rjesheno pitanje itd....

Shto se tiche 1.3 -> 1.7 u principu sve je moguce iskombinovati...radilica i klipnjache u 1.3 imaju najmanji hod (~67mm) a u 1.7 najveci (72mm), pa onda rachunaj...ako stavish od 1.3 s 87 klipovima(od 1.7) dobicesh ~1600ccm ali ce taj motor biti "zhivlji" zbog kratkog hoda klipa a ako stavish od 1.7 dobicesh 1700 i neshto ccm....

Da li pri obradi radilice radite i nitriranje ? Fabricki je na radilici uradjen taj proces, ne znam odakle vam to iz manuala....jasno pishe:

"Due to the nitriding treatment the crankshaft has been subjected to, no grinding operations are possible"

Re: transplatacija

Poslato: Pet Jan 07, 2011 11:15 am
od alfatar
StefanMih napisao:Nisam prochitao cijelu temu pa se izvinjavam ako nisam u toku, da li je rjesheno pitanje itd....

Shto se tiche 1.3 -> 1.7 u principu sve je moguce iskombinovati...radilica i klipnjache u 1.3 imaju najmanji hod (~67mm) a u 1.7 najveci (72mm), pa onda rachunaj...ako stavish od 1.3 s 87 klipovima(od 1.7) dobicesh ~1600ccm ali ce taj motor biti "zhivlji" zbog kratkog hoda klipa a ako stavish od 1.7 dobicesh 1700 i neshto ccm....

Da li pri obradi radilice radite i nitriranje ? Fabricki je na radilici uradjen taj proces, ne znam odakle vam to iz manuala....jasno pishe:

"Due to the nitriding treatment the crankshaft has been subjected to, no grinding operations are possible"
slazem se sa svim a pitanje nisam skonto? a nitriranje se cini mi se odnosi samo na 16v i posle toga nema obrade. a obicne "po manualu" mogu i na 4.tu spec imaju podaci ali u praksi to niko neradi neznam zasto.
bilo kako bilo dobio sam radilicu sveze obradjena na 2 spec i lezajeve i samo da otopli ide skockavanje masine :arflag

Re: transplatacija

Poslato: Pet Jan 07, 2011 12:01 pm
od delic
Ima cetvrta specijala ali mislim da je za alfu sud ili je cak za 1.7 ja sam radio na mojoj 33 1.7 16v samo kod 16v moras da izbusis lezece lezajeve za hladj.klipova.Proveri prvo kod prodavaca za lezajeve i dimenzije kolena na koje se obradju.

Re: transplatacija

Poslato: Pet Jan 07, 2011 12:08 pm
od delic
Sto se tice menjaca na 33-kama mislim da su svi isti (odnosi izmedju brzina) razlika je u diferencijalu 1.3 koliko me sluzi secanje ima 9/11 odnos a 1.7 i 1.5 9/13 a i diferencijal mozes da zamenis bez skidanja menjaca.Sto se sinhrona tice od prve do pete su isti i odgovaraju od z-101 stari tip za 1 i 2 brz.(menjac 13/53)

Re: transplatacija

Poslato: Pet Jan 07, 2011 11:03 pm
od alfatar
delic napisao:Ima cetvrta specijala ali mislim da je za alfu sud ili je cak za 1.7 ja sam radio na mojoj 33 1.7 16v samo kod 16v moras da izbusis lezece lezajeve za hladj.klipova.Proveri prvo kod prodavaca za lezajeve i dimenzije kolena na koje se obradju.
de mi molim te pojasni ovo za busenje "lezecih" lezajeva zbog hladjenja klipova, ne kapiram

Re: transplatacija

Poslato: Sub Jan 08, 2011 12:25 am
od delic
1.7 16v ima samo dve specijale tako da kad obradjues na 3 ili 4-tu ne mozes da koristisoriginalne lezajeve nego idu od 1.7 8v ili sud.
16v na prvoj i drugoj konzoli lezecih lezajeva ima dizne(kao za karburator)koje su profilisanog precnika i usmerene su ka klipovima na jednoj strani motora(nisam sad siguran tacno da li ka 1 i 3 ili 2 i 4 klipu) i njihov zadatak je da prskaju ulje u klipove i tako hlade celo klipa a posto je bokser klip koji dobije ulje dok se krece ga GMT baca ga na suprotni klip dok se krece ka DMT.Da bi ulje stiglo do pomenutih brizgaljki mora da prodje kroz lezaj tako da na centralnom delu lezaja (u kanalu) izbusis rupu na mestu gde je otvor na kozoli i problem resen.

Re: transplatacija

Poslato: Sub Jan 08, 2011 2:35 am
od StefanMih
Slikacu ja sutra i zakachit pa ce biti jasnije :)

Re: transplatacija

Poslato: Sub Jan 08, 2011 5:46 pm
od StefanMih
Sad je valjda jasno :)

Na "drzhachu" lezhaja se vidi kanalcic i rupica koja vodi do brizgaljke na drugoj strani...Da bi dotle doshlo ulje mora proci kroz lezhaj, zato je na istom rupica koja se vidi na prvoj slici....

Slika

Slika


Shto se tiche obrade...imam orig manual od 145 8V i pishe jasno shta sam gore napisao...Kako god, meni je svejedno, radilica mi je i dalje u fabrichkim std tolerancijama tako da cu samo promjeniti lezhajeve, staviti nove std dimenzija...

Re: transplatacija

Poslato: Ned Jan 09, 2011 1:17 am
od alfatar
StefanMih napisao:Sad je valjda jasno :)

Na "drzhachu" lezhaja se vidi kanalcic i rupica koja vodi do brizgaljke na drugoj strani...Da bi dotle doshlo ulje mora proci kroz lezhaj, zato je na istom rupica koja se vidi na prvoj slici....

Slika

Slika


Shto se tiche obrade...imam orig manual od 145 8V i pishe jasno shta sam gore napisao...Kako god, meni je svejedno, radilica mi je i dalje u fabrichkim std tolerancijama tako da cu samo promjeniti lezhajeve, staviti nove std dimenzija...
ukapiro sam

Re: transplatacija

Poslato: Sre Maj 04, 2011 4:30 pm
od alfatar
e ljudi blizi se pakovanje masine, jos da kupim zupcaste i ide montaza. recite mi za ,,check control,, ona dzika iznad pepeljare za sta sluzi i moze li bez nje jer je nemam. ako moze neko da je slika u krupnom planu i postavi da vidim sta ima na njoj

Re: transplatacija

Poslato: Pet Maj 06, 2011 8:15 am
od magic33
Nesa-Sprint napisao:Nema 4 specijale,moraces da nadjes radilicu od 1.7.Ja sam imao problema sa radilicom dva puta na sprintu 1.7.
Ima 4.-te.Ja bio naručio std leteće i ležeće za 16V a bili mi stigli 4-ta specijala,greškom.

Re: transplatacija

Poslato: Sre Maj 23, 2012 11:45 am
od alfatar
da i ja osvezim temu. 1.3 motor prolupo, osto bez ulja jbg. pa sam sklopio ovaj sa predhodnih slika 1.7 i ubacio ali sam ostavio karburatore. e sad auto ide ko lud, razlika u odnosu na stari evidentna, zvuk- kosa se dize na glavi.
e sad problem. hladan i sve do 70stepeni vergla dobro ali cim ppostigne radnu temp nemoze da vergla

Re: transplatacija

Poslato: Sre Maj 23, 2012 8:40 pm
od lalicspecial
Ako je sve odradjeno kako treba pri sklapanju i obradi motora moguce je tacka paljenja!To se desilo mom komsiji na citroenu 1.3 ds boxer dok nije pronasao sta je patio se od muke!Kada se zagreje ne moze da zavergla samo na 24v kada se spoji pomerio mu tacku paljenja i gotovo..reseno!

Re: transplatacija

Poslato: Čet Maj 24, 2012 1:58 pm
od alfatar
pomero paljenje ali nista nema boga da zavergla. dvojica mahanicara kazu da lezajevi stezu radilicu jer su najverovatnije knapirali bez tolerancije. kad se ugreje nemogu da okrenem radilicu preko remenica.
molim poznavaoce za savet sto pre, nemogu bez auta. kontam sutra vaditi motor opet.
radilica je obradjena navodno na 2 spec i dobio sam lezajeve za 2 spec uz nju. ako neko ima dimenzije za specijale radilice nek mi posalje pa da proverim

Re: transplatacija

Poslato: Čet Maj 24, 2012 8:44 pm
od lalicspecial
Verovatno su u pravu a kako to da se desi ako ti je radio mehanicar??Sasvim je verovatno da je to problem a ako si dobio lezajeve 2 spec. onda ti je u pitanju obrada.Sigurno ces morati na obradu ponovo ako je takvo stanje!Ako su lezajevi odredjene dimenzije imas samo za 3 spec. valjda se razlikuju mere za 0.25 ili 0.30 koliko se secam kada sam ja uzimao..

Re: transplatacija

Poslato: Pet Maj 25, 2012 4:30 pm
od alfatar
koja je oznaka lezajeva za 2 specijalu? ove sto sam dobio uz radilicu imaju oznaku "20 Fm" a strugar je merio radilicu i kaze da je na drugoj specijali. e sad strugaru verujem a mehanicaru kog sam pito za lezajeve dali su to ti pravi ne bas 100%. znaci radilica obradjena na 2 spec i lezajevi 20 Fm i motor kad se ugreje nemoze da vergla. btw danas sam ga izvadio opet napolje i sad cekam drugog mehanicara da vidi sta se desilo sa radilicom i lezajevima, nadam se da nisam ostetio radilicu jer sam je vozio oko 100 km

Re: transplatacija

Poslato: Pon Jan 06, 2014 8:28 pm
od alfa-u-srcu
Kolika je igranka da se iz 33 izvadi 1.4 ie a ubaci 1.7 16v? Mislim na menjac, elektroniku i ostalo?

Re: transplatacija

Poslato: Pon Jan 06, 2014 9:35 pm
od lalicspecial
Pa kao i svaki drugi bokser!Samo da ostavis tvoju elektroniku i kompjuter.Prebacis 16v i razlika je za sajlu gasa,sve ostalo se uklapa!Naravno kablovi su malo duzi i jos mozda neka sitnica,nista krupno!Posto skoro svi voze na gasu verovatno ces i ti nece ti biti veliki problem oko razlike u ponasanju motora..mislim na elektroniku za ubrizgavanje goriva.Nece bas ici kao sa originalom ali nije tako ni lose.. :arflag

Re: transplatacija

Poslato: Uto Jan 07, 2014 12:14 am
od alfa-u-srcu
Hvala puno na odgovoru, to mi je bilo bitno :arflag