Stranica 2 od 2

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jul 13, 2010 6:49 am
od bokili156jts
Boki reci mi procedura skidanja glave, menjam sve dihtunge vodjice a ventili se ciste ili oni moraju da se menjaju?
To me ceka na jesen, sta radi covek sa diznama kad se skine glava, jer sve tako sa diznama ide u komoru na ciscenje?
Ne znam da li si cuo nesto u vezi toga?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jul 13, 2010 11:22 am
od Boki_Dj
bokili156jts napisao:Boki reci mi procedura skidanja glave, menjam sve dihtunge vodjice a ventili se ciste ili oni moraju da se menjaju?
To me ceka na jesen, sta radi covek sa diznama kad se skine glava, jer sve tako sa diznama ide u komoru na ciscenje?
Ne znam da li si cuo nesto u vezi toga?
Sada pitaš pogrešnog čoveka :D To ti kaže majstor, ali tek kada skine dotičnu.
Koliko ja znam, glava se skida kao i sve druge, naarvno da menjaš dihtunge, a da li ćeš menjati i vođice i same ventile, zavisi od njihovog stanja, Glava se skroz razmontira, tj svi prateći elementi sa nje se poskidaju, pa onda ide na čišćenje i obradu. Verovatno ćeš morati da obrađuješ ventile i siceve. Možda i samu bregastu.
Takođe, metalni deo usisne grane moraće dobro da se očisti i ispolira po potrebi.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 30, 2010 2:29 pm
od Boki_Dj
Imenjače, neznam dokle si stigao, ali rezime svega je sledeći, u međuvremenu sam sakupio sve potrebne informacije:
* MOŽE da se očisti kompletna glava, bez skidanja ičega sa nje, postoje dovoljno velike ultrazvučne kade, samo trebaš naći gde ih ima; e sad, ako ne nađeš, ide ručna metoda. Dizne bih svakako prethodno skinuo, ništa im neće pomoći, a da li bi moglo da ih zezne...ne bih se igrao s obzirom na njihovu cenu. One se čiste tamo gde treba a toga kod nas još uvek nema.
* MORAO bi da promeniš USISNU bregastu, jer ona je uzrok svih problema apropo ove priče; trošak malo aprijatan...u Italiji je ortak našao za cca 370€, ali sa druge strane, on-line prodavnica u Germany: 270€! Treba još malo pročačkati gde je najjeftinije.
* ECU NIJE potrebno menjati, ako nađeš nekoga da ti ubaci poslednju verziju softvera (Rale Gumetina :D). Kolega po autu i muci, Hrvat, nije našao nikoga u lepoj njihovoj za flešovanje pa je kupio nov.
E sad, tehnički detalji zavise od stanja glave tvoje 156-ce, da li će biti potrebno menjati gumice ventila, vođice, neki semering...isl...Naravno, DIHTUNG pod obavezno ide NOV :)
Kod mene nije tako drastičan slučaj kao kod nekih koje sam video, auto dostiže 200 (po GPS-u i sa klimom), mada osećam da mu fali malko snage u višim režimima, samo čišćenje bi najverovatnije skoro sredilo stvar. Ali ako bih već skidao glavu, onda bih i menjao bregastu, samo još da skupim parice za nju. A ortaku sam već najavio čvrstu zanimaciju :D

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Sre Avg 25, 2010 12:43 am
od Marko NS
Jedna informacija... u Stojanovu (NS) su mi rekli da salju dizne tj brizgaljke u Delta M na ciscenje! Navodno rade samo za svoje potrebe i potrebe drugih ovlascenih servisa, nisam siguran kako to funkcionise :rolleyes:
u svakom slucaju treba se raspitati...