Imenjače, neznam dokle si stigao, ali rezime svega je sledeći, u međuvremenu sam sakupio sve potrebne informacije:
* MOŽE da se očisti kompletna glava, bez skidanja ičega sa nje, postoje dovoljno velike ultrazvučne kade, samo trebaš naći gde ih ima; e sad, ako ne nađeš, ide ručna metoda. Dizne bih svakako prethodno skinuo, ništa im neće pomoći, a da li bi moglo da ih zezne...ne bih se igrao s obzirom na njihovu cenu. One se čiste tamo gde treba a toga kod nas još uvek nema.
* MORAO bi da promeniš USISNU bregastu, jer ona je uzrok svih problema apropo ove priče; trošak malo aprijatan...u Italiji je ortak našao za cca 370€, ali sa druge strane, on-line prodavnica u Germany: 270€! Treba još malo pročačkati gde je najjeftinije.
* ECU NIJE potrebno menjati, ako nađeš nekoga da ti ubaci poslednju verziju softvera (Rale Gumetina

). Kolega po autu i muci, Hrvat, nije našao nikoga u lepoj njihovoj za flešovanje pa je kupio nov.
E sad, tehnički detalji zavise od stanja glave tvoje 156-ce, da li će biti potrebno menjati gumice ventila, vođice, neki semering...isl...Naravno, DIHTUNG pod obavezno ide NOV

Kod mene nije tako drastičan slučaj kao kod nekih koje sam video, auto dostiže 200 (po GPS-u i sa klimom), mada osećam da mu fali malko snage u višim režimima, samo čišćenje bi najverovatnije skoro sredilo stvar. Ali ako bih već skidao glavu, onda bih i menjao bregastu, samo još da skupim parice za nju. A ortaku sam već najavio čvrstu zanimaciju
