Stranica 2 od 3
Re: ECU reset
Poslato: Sub Okt 09, 2010 4:04 pm
od Sloba
A, da li vam, i posle koliko vremena od skidanja klemni, (Audio, Navi., Tel. i Trip) traži kod?
Pitam za 147 SS sa centralnim kolor displejom koji objedinjuje: Audio, Navi., Tel. i Trip...!?
Re: ECU reset
Poslato: Sub Okt 09, 2010 4:44 pm
od Milan 166
Uvek traži kod kad vratiš klemu.
Milan 166

Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 1:34 am
od playerPA
Sloba napisao:A, da li vam, i posle koliko vremena od skidanja klemni, (Audio, Navi., Tel. i Trip) traži kod?
Pitam za 147 SS sa centralnim kolor displejom koji objedinjuje: Audio, Navi., Tel. i Trip...!?
Kod mene nije trazio kod, skidan akumulator u vise navrata. U pitanju je isto 147ca sa ConnectNav+ sistemom
Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 12:50 pm
od alfasud-82
ni kod mene netrazi
Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 4:23 pm
od Ducero
dejan555 napisao:Čitam na stranom forumu da postoji procedura za resetovanje računara
koja neke sitne nepravilnosti može da ispravi i da posle toga Alfa
lepše radi - misli se na proceduru resetovanja od strane korisnika
1. Disconnect battery for 45 mins
2. Reconnect battery, and turn ignition to MAR for 90 secs
3. Turn off and leave 90 secs
4. Start engine WITHOUT pressing throttle and let the car idle for 15 mins (I repeat, do not touch the throttle whilst the car is idling)
5. Turn engine off and leave for 10 minutes
6. Start the car and go for a drive, using a number of styles (eg town, motorway, thrash etc)
Tamo su mišljenja baš izrazito oprečna !!!
Niti mislim da imam neki problem kojim bi ovim rešio niti mislim
da je to realno neko rešenje ali me interesuje da li postoji neko
lokalno iskustvo sa ovim ... postoji i resetovanje pedale gasa ...
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... -cure.html" onclick="window.open(this.href);return false;
veoma zanimljivo
mene zanima da li bih ja to mogao da uradim sa svojom alfom?
u pitanju je AR 145 1.4 t-spark 98 god
malo je lenja na 2000 do 3000 rpmh,s obzirom da ju je vozila zena, pretpostavljam da je nije pritiskala gas do patosa
hvala

Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 5:35 pm
od Milan 166
Da li može ova procedura ECU reseta i za Alfu 166 2,0 TS ?
Milan 166

Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 6:15 pm
od Duke Nukem
Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto

Re: ECU reset
Poslato: Ned Okt 10, 2010 7:07 pm
od Ducero
Duke Nukem napisao:Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto

a da probam ja to ipak? sta moze lose da se desi?
pozdrav

Re: ECU reset
Poslato: Pon Okt 11, 2010 10:55 am
od Sloba
Samo da potvrdim da prilikom zamene akumulatora, 147 sa ConnectNav+ sistemom ne traži kod.
Akumulator zamenjen, nije tražio kod.

Re: ECU reset
Poslato: Sre Jan 12, 2011 1:38 pm
od Sauriann
Nešto nisam video da je nako odgovorio važi li ovo i za jtd motore.
Re: ECU reset
Poslato: Sre Jan 12, 2011 4:27 pm
od darko qv
dusan 145 kv napisao:Duke Nukem napisao:Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto

a da probam ja to ipak? sta moze lose da se desi?
pozdrav

Jedino lose moze da se desi da ti se zakljucaju vrata kad spojis klemu.Da nisam imao rezervni kljuc u par navrata,morao bih da obijam sopstveni auto.
Ne znam dal to vazi za 145/146,al nije lose probati.

Re: ECU reset
Poslato: Sub Jan 15, 2011 10:28 am
od dejan555
To sa zaključavanjem može biti do naknadno ugrađenog alarma koji je
naravno povezan sa centralnom bravom.
Nislim da na 147-156 to nije problem ...
bar ne u originalnoj izvedbi.
Re: ECU reset
Poslato: Sub Jan 15, 2011 12:23 pm
od darko qv
Istina Deki.Imam alarm,al upravljac(otkljucavanje i zakljucavanje)ne radi.Tako sam kupio auto.Ona ploca je potpuno spaljena letkonom.Inace,nasao sam prekidac alarma,al dzabe kad upravljac daljinski ne radi.Jel to moze nekako da se napravi??

Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 16, 2011 3:11 am
od sz13shumi
Dali ovo vazi i za 155-cu 1.8 T.S 16v 96.g. kad joj i code key pobrljavi cini mi se da joj proradi ali neznam kojim sam redosledom to radio nisam znao da se tako ustvari ecu vraca na fabricka podesavanja.
Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 16, 2011 9:29 am
od alfamen
kako sam ocistio klapnu i zamenio crevo gde je vuko fals, vidim nista se nije promenilo nekada se zalece ler nekada ne????
E sad cu vala da probam....jedva cekam.

Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 16, 2011 3:16 pm
od alfamen
Sve odradjeno i moracu ponovo jer sam se za.ebao kod prvih 90 sek

posle 75 sam ugasio kontakt...magarac!
Prvih 10 minuta rada je bilo fantasticno oko 750 obrtaja
U 11 minutu je tako pocela da se trese i da radi na malim obrtajima oko 450
Od 12 minuta pa do petnestog je radila sa jko malim zaletanjima plafon 50 obtaja od naprimer 750 do 800!
E sada cu opet da probam jer sam zajebao stvar sa 70 sec a ne 90...idiot

Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 16, 2011 10:38 pm
od darko qv
Re: ECU reset
Poslato: Pon Feb 21, 2011 11:03 am
od alfamen
Da nebi ponovo prolazio kroz proceduru odem ja lepo kod mog Boze u Zemun i na dijagnostici sve lepo odradimo pa i komp od klime, tako da sada sve radi besprekorno a i pali klimu pri odmagljivanju soferke!

Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 23, 2011 6:22 pm
od 951MAX
Hard reset: skineš kleme sa akumulatora i spojis + i - ,otprilike par min je dovoljno (sve sto je je bilo prijavljeno kao greška nestaće, sve se briše, samo će kvar prijaviti ponovo ukoliko je nešto stvarno neispravno) Ovo se radi kada iz nekih razloga niste u mogućnosti da posetite svervis radi reseta i dijagnostike preko OBD__a.
ono kontakt, rad na leru i sl... nepotrebno
( spajanje + i - na par min prazni ceo el.sistem i briše ECU mem, isto kao i preporučenih 45min do 1h sa samo skinutim klemama... )
Re: ECU reset
Poslato: Sre Feb 23, 2011 11:11 pm
od dejan555
Opisano potpuno pražnjenje na par minuta može da
isprazni akumulator a ne "električni sistem".
Tamo gde postoji memorija koja se zadržava bez napajanja ostaje
zapis bez obzira koliko je dugo bez napajanja.
Gde li se ta struja zadržava pre nego što spojiš kleme

Re: ECU reset
Poslato: Čet Feb 24, 2011 3:35 am
od 951MAX
dejan555 napisao:Opisano potpuno pražnjenje na par minuta može da
isprazni akumulator a ne "električni sistem".
Tamo gde postoji memorija koja se zadržava bez napajanja ostaje
zapis bez obzira koliko je dugo bez napajanja.
Gde li se ta struja zadržava pre nego što spojiš kleme

ne razumem o čemu pričaš, kako da isprazni akumulator?!!! a nastavak tek ne razumem...
kleme se skinu sa akumulatora jer bi u suprotnom spojivši + i - najverovatnije / sasvim sigurno spalio instalaciju, spajanje polova na skinutom akumulatoru nema baš neku poentu...zar ne? Kada spojiš kleme (bez akumulatora naravno) dolazi do trenutrog (nasilnog) pražnjenja napona (ubrzanih onih 45min čekanja i malo jači učinak) i jedini zapis koji ostaje u ECU tj EWS_u (i to ne na svim automobilima), je o nasilnom gubitku napona dok se sve ostalo briše.
Re: ECU reset
Poslato: Čet Feb 24, 2011 9:48 pm
od fan
Vlasnik JTD je pitao
Nešto nisam video da je nako odgovorio važi li ovo i za jtd motore.
_________________
:: Beauty is not enough ::
Siguran sam da je za prvu generaciju jtd skoro identicno
Resetting The ECU
THIS WILL NOT RESET THE AIR BAG WARNING LIGHT
This is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.
Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.
When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.
All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.
You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.
Re: ECU reset
Poslato: Pet Feb 25, 2011 10:26 am
od ale944
negde na pocetku ove teme je neko napisao kako ecu "nauci" prvih par stotina kilometara i posle radi tako kako je naucio..
to nije tacno, jer se adaptacija vrsi stalno, fuel trimovi se stalno "update-uju" , i ecu uvek radi sa "svezim" parametrima. tako da nema razloga da brinete da je neka baba umrtvila vas auto kad ga je isterala iz salona.
ovim nacinom resetovanja samo pobrisete aktuelne fuel trimove i nista vise.
kod diezla nema fuel trimova pa nema sta ni da se obrise. (postoje neke druge adaptacije na novijim ecu-ima, ali to je druga prica)
Re: ECU reset
Poslato: Pet Feb 25, 2011 7:15 pm
od Sauriann
ale944 napisao:
kod diezla nema fuel trimova pa nema sta ni da se obrise. (postoje neke druge adaptacije na novijim ecu-ima, ali to je druga prica)
ovo znaci da ja neme potrebe ovo da radim...
pozdrav

Re: ECU reset
Poslato: Pet Feb 25, 2011 9:03 pm
od dejan555
951MAX napisao:
ne razumem o čemu pričaš, kako da isprazni akumulator?!!! a nastavak tek ne razumem...
To je suština problema ...
Čim skineš napajanje resetovao si bilo koju elektroniku koja se
može resetovati tim putem - spajanje klemi je BESMISLENO !!!