Samo da je malo originalniji bio bi super, ovako kao jedna varijacija 8c nikako mi se ne svidja. 8c je savrsen, a savrsenstvo ne treba dirati. To je moje misljenje. Ako sam bio malo ostriji u ranijim izjavama, izvinjavam se, to vece sam bio mnogo nervozan .
"...owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine" by Jeremy Clarckson (da je srbin zvao bi se Jeremija)
Napravljen je na bazi 8c, po zelji narucioca da ima reminiscenciju TZ Zagata. Korisceni su delovi od 8c kao sto se to uvek radi kada se pravi neki karoserijski unikat. Svako kritikovanje slicnosti sa 8c je pointless jer to uopste nije tema. Svi mi vidimo da on ima neke delove iste kao 8c. Da biste razumeli o cemu se ovde radi trebali biste da malo proucite istoriju i nacin rada karoserista, fabrika i narucioca takvih projekata. Covek koji je ovo narucio sigurno ima u garazi jos jedan fabricki 8c i treba mu cestitati sto je dao jos sigurno 3x vise para da mu se ovako preradi auto. Mada, za 15-20 godina ovaj auto ce vredeti 3-5x vise.
Kao prvo vecina Astona (novijih) ukljucujuci i ovaj sa slike su Zagato dizajn ili izvedeni iz istog...
Kad je Alfa pravila ova kola Aston je "gurao tutu da upali"...
Po meni opasno dobra ideja da se od 8C napravi TZ,a sto kaze starac ko zna koliko ce kostati ovaj primjerak za xx godina.Vlasnik je neko ko zna znanje,mogao je isti 8C da poveze kod nekog od onih indijanaca sto modifikuju kola,da mu isto to odrade,ali onda ne bi auto imao tu vrijednost (ni materijalnu ni "duhovnu" )
Za kraj mog "izlaganja":
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Jos malo slika i podataka. Posto je glavna ideja da se napravi beskompromisni trkacki automobil, cela specifikacija je u skladu s tim. Motor je V8, snaga oko 420ks. Tezina vozila je neverovatnih 850kg, menjac je sekvencijalni 6-brzinski sto govori koliko se nije stedelo na ovom projektu jer su mogli da zadrze i menjac iz 8c. Auto je primpremljen u skladu sa FIA GT2 pravilima sa monokok sasijom. Ubrzanje do 100km/h je oko 3,5sec, brzina dobro iznad 300km/h. Visina vozila je samo 1,2m.
Price na netu, a i tvoj prvi post govorili su nesto sasvim drugo, predstavljanje novog modela, otuda poredjenje, a na kraju sve ispada kao Zagato verzija 8C...
Ne bih da se "prepucavam" i nista tome slicno jer sve Vas ovdje jako puno cijenim,ali Starac je odmah rekao da je "projekat" narucio bogati Njemac (za sebe) i da se nada da nece ostati samo na jednom primjerku...A i znajuci situaciju u kojoj se Alfa nalazi,bilo bi nerealno ocekivati Alfine "varijacije" na temu 8C-zar ne?
Sve u svemu "bogatiji" smo za jos jedan dragulj "TZ 8C"
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Evo malo pokretnih slika i zvuk: jer zver je ziva.
Kad odgledate, izbacice vam opciju za jos jedan klip.
Oni kojima se svidja neka uzivaju .
"...owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine" by Jeremy Clarckson (da je srbin zvao bi se Jeremija)
Cekaj, imam par nejasnoca...
Jel covek dao 8C da ga preprave, ili je ovo potpuno nov automobil?
Ako je dao da ga preprave, zasto je motor slabiji za 30 ks od 8C?
Ako je nov, je li to moguce otici u fabriku i reci:"Imam toliko i toliko para, hocu da mi majstor Zika napravi sve, dajte motor i vas logo, je moze?", tako nekako?
Dao je covek 8c da ga preprave. Automobil je trkacki auto, pripremljen po specifikaciji FIA GT2 i zbog toga ima manje snage. U fabriku ne mozes da odes, ali kod karoseriste mozes i ako si ozbiljan i imas para uradice ti unikat. Nekad se takve prerade urade u vise primeraka. Neko radi kod Indijca u Chop Shopu, neko kod Zagata
Pa vise da se isprati forma...auto se nece trkati jer bi to bilo sumanuto. Da li ce ga neko testirati - ne znam...zavisi od vlasnika i ko s njim ima dobar kontakt.
Uzasno je tesko ponoviti nesto tako dobro kao sto su bili TZ1 i TZ2 i tezina toga strahovito obavezuje...da ne bude kao sa Alfom 33 i Giuliettom koji nisu bili dostojni slavnih prethodnika. Medjutim, mislim da su uspeli i da je auto stvarno dostojan imena TZ. Jedino je steta sto je unikat.