Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
evo i ja se javljam imam indentican problem sa servo pumpom ili cime vec na svojoj alfi... Isto kada je na ler gasu tako je tvrd servo da ga ne mogu nikako okrenuti dok ne dobije malo vise obrtaja... e to je jedna varijanta posle nekog vremena sama proradi i normalno radi pa se opet ista stvar desi... Sta bi to moglo biti ako moze neko da mi pojasni hvala unapred!!!!
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
Ima li ko kakvu ideju sta bi moglo biti da znam sta da radim molim brz odgovor!!!!
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
Isto ti je i ko mene na 156 kad su hladni dani ujutro kad upalim nema boga da pomerim volan dok naravno ne krenem i sto si rekao malo vise obrtaja ali i tad baguje, u pitanju je servo pumpa kod mene menjao sam ulje sve isto, napominjem da ovako radi samo kad je hladno kad je toplo npr preko 12c+ radi normalno ujutro kad se upali, sta sam skoro provalio da kad je upalim, drzim volan malo jace na jednu pa na drugu stranu i onda popusti i radi normalno, ranije sam ga lomio samo tako. Moram sto pre da zamenim necu da se zezam da mi otkaze pri voznji
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
ne otkazuje to tek tako,obicno u voznji pocne zapinjati...curi ulje,naduvava manzetne...
imao problem kod caleta na fiat cromi,letva je ista (AR164) koju sam posle par bezuspesnjih remonta zamenio polovnom koja ide izuzetno lako jer sam izbacio oprugu za povratak u srednji polozaj a problem je bio na hladnom startu jer je prosto nemoguce okrenuti volan i onda odjednom popusti i sve nesto na seckanje ide,sumnjao da je glavni problem u ventilu(orbitrolu)
sad na 75-ici imam slican problem,od dve letve sam napakovao jednu i probao vise vrsti pumpi sa raznim pritiscima,za sad imam originalnu na 135bara i nije toliko lose ali prvih par minuta hladnog starta ide dosta tesko i posle probije,a recimo sa manjim pritiskom lepo radi dok je hladno ali kad se ugreje onda se uteze i pumpa pocne da brljavi posle par meseci,kad premerim pritisak bude dobar ali joj treba mnogo veci broj obrtaja da bi proradila
pumpa sa manjim pritiskom su uglavnom velikog kapaciteta i ona je rotaciona sa lopaticama a ova sto je na 75-ici ona je klipna malog kapaciteta ali velikog pritiska i malo je problem kad se stavi ova sa velikim pritiskom na tu letvu,brzo pregreje ulje i izgubi gradaciju pa verovatno zato i izgubi funkciju
imao problem kod caleta na fiat cromi,letva je ista (AR164) koju sam posle par bezuspesnjih remonta zamenio polovnom koja ide izuzetno lako jer sam izbacio oprugu za povratak u srednji polozaj a problem je bio na hladnom startu jer je prosto nemoguce okrenuti volan i onda odjednom popusti i sve nesto na seckanje ide,sumnjao da je glavni problem u ventilu(orbitrolu)
sad na 75-ici imam slican problem,od dve letve sam napakovao jednu i probao vise vrsti pumpi sa raznim pritiscima,za sad imam originalnu na 135bara i nije toliko lose ali prvih par minuta hladnog starta ide dosta tesko i posle probije,a recimo sa manjim pritiskom lepo radi dok je hladno ali kad se ugreje onda se uteze i pumpa pocne da brljavi posle par meseci,kad premerim pritisak bude dobar ali joj treba mnogo veci broj obrtaja da bi proradila
pumpa sa manjim pritiskom su uglavnom velikog kapaciteta i ona je rotaciona sa lopaticama a ova sto je na 75-ici ona je klipna malog kapaciteta ali velikog pritiska i malo je problem kad se stavi ova sa velikim pritiskom na tu letvu,brzo pregreje ulje i izgubi gradaciju pa verovatno zato i izgubi funkciju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
Dal bi pomoglo da se produže cevi ili ubaci neki mali hladnjakljube-kugla napisao: pumpa sa manjim pritiskom su uglavnom velikog kapaciteta i ona je rotaciona sa lopaticama a ova sto je na 75-ici ona je klipna malog kapaciteta ali velikog pritiska i malo je problem kad se stavi ova sa velikim pritiskom na tu letvu,brzo pregreje ulje i izgubi gradaciju pa verovatno zato i izgubi funkciju

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Hitno mi je ljudi, pomagajte odmah!!!!
ima cevi koje idu ispred hladnjaka,kad me ne bude mrzelo a i kad uzmem manzetne,ubacicu drugu letvu sto sam uzeo od naseg drugara JaMal-a,prepakovao sam je i u dosta je dobrom stanju,pumpu sam takdje prepakovao da ne curi
vise puta sam bio hteo i zaboravim da probam kod nekog u 75-ici da vidim kako ide volan da uporedim,ali za razliku koliko ide tesko bez serva ovo je savrseno,jeste da mi auto i ide bolje bez serva,vise puta sam skinuo kais jer mi je puklo crevo ili pukne kais pa ostanem bez hidraulike,ide tesko volan ali ide i auto
ne bi skinuo servo,za ne znam koliki da je problem,mada imam i obicnu letvu za rezervu ali nek stoji,zlu ne trebalo,nikad se ne znam
vise puta sam bio hteo i zaboravim da probam kod nekog u 75-ici da vidim kako ide volan da uporedim,ali za razliku koliko ide tesko bez serva ovo je savrseno,jeste da mi auto i ide bolje bez serva,vise puta sam skinuo kais jer mi je puklo crevo ili pukne kais pa ostanem bez hidraulike,ide tesko volan ali ide i auto
ne bi skinuo servo,za ne znam koliki da je problem,mada imam i obicnu letvu za rezervu ali nek stoji,zlu ne trebalo,nikad se ne znam
ko na nas krene iz mesta je naje&o