Re: Rototest
Poslato: Pon Mar 29, 2010 3:07 pm
Glavni problem je u tome sto pokusavas da objasnis pojavu koja je daleko napredna u tunerksom smislu , osobi koja nema ni elementarna znanja iz fizike...
Ali eto "razume se u chip tuning, znam ja rekli mi"
sto je klasicna prica za nase podneblje...
Odavno mi vec ne smeta da takvi ljudi rade svoj posao, cak ni po cenu da isti ne znaju, ne zna ni vecina automehanicara kako radi motor pa popravljaju kola, ali mi smeta to sto isti pokusavaju da izgrade svoj marketing na ocrnjavanju drugog
A sad malo o rototestu u funkciji inercijalnih dinamometara...
Na inercijalnom dinamometru, 2 uzastopna merenja nece dati iste rezultate, grafik ce biti jako coskast, skakutav, a da ne pricamo da ce varijacije u konjskim poverima da variraju drasticno (30-50ks) od zavisnosti u kom stepenu prenosa se radi prolaz...
To je zato sto takav sistem jako puno stvari u jednacini pretpostavlja, i to je glavni problem.
Dinamometri koji se kace na radilicu (ispiti stolovi) ili glavcinu kao rototest ili dynapack, rade na principu uljnih hidraulicnih pumpi, ili ti hidraulicne kocnice, na bazi cijeg pritiska i broja obrtaja, (pritiska ulja u sistemu) moze da se izracuna vrlo jednostavno obrtni moment bez greske, bez obzira u kojoj je brzini, i na koliko obrtaja se vrti motor
uz sve to, ne cepaju se gume, ne moze auto da iskoci i pobegne itd itd. + 4wd
Kome ovo nije dovoljno, stvarno.... nek kupi valjke
Ali eto "razume se u chip tuning, znam ja rekli mi"

sto je klasicna prica za nase podneblje...
Odavno mi vec ne smeta da takvi ljudi rade svoj posao, cak ni po cenu da isti ne znaju, ne zna ni vecina automehanicara kako radi motor pa popravljaju kola, ali mi smeta to sto isti pokusavaju da izgrade svoj marketing na ocrnjavanju drugog

A sad malo o rototestu u funkciji inercijalnih dinamometara...
Na inercijalnom dinamometru, 2 uzastopna merenja nece dati iste rezultate, grafik ce biti jako coskast, skakutav, a da ne pricamo da ce varijacije u konjskim poverima da variraju drasticno (30-50ks) od zavisnosti u kom stepenu prenosa se radi prolaz...
To je zato sto takav sistem jako puno stvari u jednacini pretpostavlja, i to je glavni problem.
Dinamometri koji se kace na radilicu (ispiti stolovi) ili glavcinu kao rototest ili dynapack, rade na principu uljnih hidraulicnih pumpi, ili ti hidraulicne kocnice, na bazi cijeg pritiska i broja obrtaja, (pritiska ulja u sistemu) moze da se izracuna vrlo jednostavno obrtni moment bez greske, bez obzira u kojoj je brzini, i na koliko obrtaja se vrti motor

uz sve to, ne cepaju se gume, ne moze auto da iskoci i pobegne itd itd. + 4wd

Kome ovo nije dovoljno, stvarno.... nek kupi valjke
