Stranica 2 od 2

Re: Rototest

Poslato: Pon Mar 29, 2010 3:07 pm
od Gumetina
Glavni problem je u tome sto pokusavas da objasnis pojavu koja je daleko napredna u tunerksom smislu , osobi koja nema ni elementarna znanja iz fizike...

Ali eto "razume se u chip tuning, znam ja rekli mi" :D

sto je klasicna prica za nase podneblje...

Odavno mi vec ne smeta da takvi ljudi rade svoj posao, cak ni po cenu da isti ne znaju, ne zna ni vecina automehanicara kako radi motor pa popravljaju kola, ali mi smeta to sto isti pokusavaju da izgrade svoj marketing na ocrnjavanju drugog :(

A sad malo o rototestu u funkciji inercijalnih dinamometara...

Na inercijalnom dinamometru, 2 uzastopna merenja nece dati iste rezultate, grafik ce biti jako coskast, skakutav, a da ne pricamo da ce varijacije u konjskim poverima da variraju drasticno (30-50ks) od zavisnosti u kom stepenu prenosa se radi prolaz...

To je zato sto takav sistem jako puno stvari u jednacini pretpostavlja, i to je glavni problem.

Dinamometri koji se kace na radilicu (ispiti stolovi) ili glavcinu kao rototest ili dynapack, rade na principu uljnih hidraulicnih pumpi, ili ti hidraulicne kocnice, na bazi cijeg pritiska i broja obrtaja, (pritiska ulja u sistemu) moze da se izracuna vrlo jednostavno obrtni moment bez greske, bez obzira u kojoj je brzini, i na koliko obrtaja se vrti motor :D

uz sve to, ne cepaju se gume, ne moze auto da iskoci i pobegne itd itd. + 4wd :D

Kome ovo nije dovoljno, stvarno.... nek kupi valjke :D

Re: Rototest

Poslato: Pon Mar 29, 2010 5:43 pm
od dusanGT
Dobro... Sad imam još dva ozbiljna pitanja:
a) kad počinje prodaja "godišnjih" ili "pokaznih" karata (onih sa slikom) za rototest i
b) da li je predviđen popust za decu do 12 godina i penzionere?

Re: Rototest

Poslato: Pon Mar 29, 2010 7:49 pm
od kilson
Jedna prichica povodom preciznosti dyno-a sa valjcima: Ode Perica tako jednom prilikom na dyno sa valjcima i izmere mu 200Hp. Jedan lik ga iscima i pusti mu buvu da ima neke "chipovane felne" koje dodaju konjice kao lude, opklade se oni tako jer Perica nije naivan; da ako Hp ostanu iste on plati dyno, a ako dobije +20Hp Perica plati dyno test i felne...

Odu njih dvojica na valjke i izmere makinu, a ona opet bup = 198KS (Perica sav ponosan). Stave potom ove tunerske felne kad ono zviiiiiz: 230HP!!!!

Ne zna kako, ali chipovana felna stvarno chipuje, tachnije dodaje ne samo 20KS, vec 32KS tog dana! Odusevljen rezultatima Perica plati sve pa jos pice i veceru jer ono, 32KS za 220eur uopste nije skupo! Jedino sto mu je bilo bezveze je to sto sada vozi na 13-icama umesto na 17icama, ali HP je HP a magicne felne rade i ne kvare se, -ko god ih je chipovao, kompjuter mu se pozlatio... :rotfl:

Re: Rototest

Poslato: Pon Mar 29, 2010 8:42 pm
od OMP
hehe, cim sam poceo da citam priču skontao sam foru :D

Re: Rototest

Poslato: Pon Mar 29, 2010 10:41 pm
od srdjan_p
:amen:

Vrh stvar, samo da guma istera pricu do kraja a nesto mi se javlja da je ozbiljan ;)

Ima da se stelbamo ko ljudi :grin: