Stranica 2 od 2
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Pet Feb 19, 2010 6:55 pm
od Alfanatic
louderick napisao:ja sam mislio da je OMV ok (pod uslovom da jeste bio los benzin).... do sad sam uvek sipao na istoj OMV pumpi i prvi put mi se sad ovo desilo.... bolji je LUKOIL i NIS?
Ovde nema pravila i vlada prava kaubojština
Jednom sam sipao na NIS-u i završio na dijagnostici obzirom da je iz auspuha dopirao grozan smrad, a majstor me nakon dijagnostike pitao da li ja to hoću da vozim na benzin ili na vodu!!!? Kad je baš žešća mešavina vode i benzina ume da smrdi na trula jaja (ne bih verovao da nisam doživeo)! A jednom sam na putu ka moru sipao toliko loše gorivo da sam barem prepolovio svojih 155 KS i imao probleme da pristignem Zastave po ravnom! Pevao sam kada sam spalio taj rezervoar. Od tada gledam da sipam isključivo na OMV kao i jednoj pouzdanoj (za sada) privatnoj pumpi, ali ni ovdašnji OMV nije ono što je u svetu! Imali su i oni svojih epizoda, bolje da ne pričam...
Naravoučenije.... nema ga!! Nema ni pametnog saveta. Jedino rešenje će biti totalno otvaranje tržišta i prava konkurencija, a do tada neka nam je svevišnji u pomoći. Automobili trpe i kvare se a nemamo se kome žaliti. Još je situacija sa benzincima i relativno podnošljiva, ali kad naiđu dizelaši poslednje generacije na ovdašnje mešavine........
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Ned Feb 21, 2010 11:30 pm
od pop 156
bio na dijagnostici, majstori koji su stavljali univerzalnu sondu lose spojili zice.sutra idem kod drugara na kanal pa lemilicu u sake.najbolje kad sve uradis sam

Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Pon Feb 22, 2010 12:03 am
od Blade
Ma bre idi do majstora i nek uradi pononovo sa sve tvojim uputstvima treba ih
Ja se kod majstora ponasam ko on gde on tu i ja sve se prati i proverava
Jeste "Najbolje kad sve uradis sam'' ako znas i imas gde

Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Pon Feb 22, 2010 12:59 am
od dejan555
Proveri to sa lambdom mada ne znam da li lambda može
da daje to trokiranje ... razumem da menja značajno režim rada motora ...
čudno da ne pali neku grešku ako su kablovi na sondi pogrešno spojeni...
ali to trzanje i trokiranje kod svih mi najviše deluje da su kablovi u pitanju.
U prilog tome govori da je izraženije kada se vozi na plin
(za kolege sa plinom) a isti problem sam imao sa fiatom, takođe na plinu
(izvinjavam se što po kozna koji put povlačim ovu paralelu, ali ...)
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Pon Feb 22, 2010 8:53 am
od pop 156
provereno na dijagnostici, kad lambda izgubi kontakt prijavi gresku i pocne zezancija.kad je obrisemo sve ok do sledeceg puta.sad bas dogovaram kanal za popodne

Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Pon Feb 22, 2010 10:28 am
od louderick
izgleda da je bio benzin.... sipao na drugom mestu i vec dva dana ok.... razmisljam da nije nekakva vlaga usla dole u filter..... takodje da se nije diglo neko trunje ili sta vec....
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Uto Feb 23, 2010 10:53 am
od pop 156
odradjeno-opet stara dobra alfa

Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Sub Feb 27, 2010 7:36 pm
od louderick
novi momenti: sipao malopre benzin i auto trza, trokira- nazad se cuje kao da je varburg....

sipao na drugom mestu- nemoguce da je i ovde benzin los....
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Uto Mar 02, 2010 10:35 am
od louderick
interesantno je da mi se to desava posto sipam benzin i traje par dana a posle sve u redu.... to sipanje benzina da li digne mulj ili napravi kondenz- nemam pojma.....
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Uto Mar 02, 2010 3:04 pm
od darko qv
Skidaj rezervoar,isperi ga novi filter i to je to!
Re: kad je hladan secka na gasu
Poslato: Uto Mar 16, 2010 11:53 pm
od spinto veloce
Da obnovim temu. Ne razumem zasto ste se uhvatili za benzin, kad ima i onih koji voze na tng ,a desava im se ista stvar. Kad smo vec kod plina, mozete iskljuciti pricu o benzinskim diznama-jasna stvar. Naime kod mene je pocelo kao kod vecine vas, negde na pocetku zime. Svakog dana je bilo sve gore, pa na trenutak malo radosti a onda jos gore sledeceg jutra. U nedelju rasturim step motor , ocistim leptir, otvorim potenciometar i malo mu ga dam sa kontakt sprejom. Vratim sve i kresnem iznenadjujuce dobro (iz prve). Ranije je dosao u fazu da lose prima gas na otprilike 1/4 pedale , ali i to je nestalo. Sve super do danas kad krenuh za NIs. Trokira bez prestanka, jedino na polovinu pedale kao prima gas, a npr. iz trece nepostoji sansa da povuce od 40, kao ni iz cetvrte od 60-70. Na leru radi kao na tri svecice ili (6-7). Uzas , a pritom gresku ne pali. Verovatno pirinac u protokomeru, pa me interesuje gde kupiti dobar (original) protokomer i koliko kosta. Izvinjenje ako sam smorio!