Stranica 2 od 2
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 3:05 pm
od Vuk 166
Nema ta klapna veze sa onom o kojoj oni gore pricaju,to su dva poptuno razlicita protokomera...
Sto se tice koplikacije,nije to nista,pogledaj 147 i njenu elektroniku....

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 3:42 pm
od spider850
sve mi nesto lici da se vracam na fiat i to neki matori
sad sam seo u 850 sc nije paljen mesec dana i upalio odma 69 godiste!
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 5:39 pm
od spider850
Bice da nema varnicu, nastavak radova sutra.

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 5:59 pm
od Vuk 166
Koje je godiste auto? Ocisti sve kontakte releja i osiguraca pored akumulatora,ako i tada ne upali,mislim da ces morati na dijagnostiku,meni to sto nema varnicu lici na senzor radilice ili bregaste...
E sad,kazes da pokusava da upali? To znaci da ipak ima neku varnicu?

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 6:34 pm
od spider850
sve mi se vise cini da se ipak samo zapusio dovod goriva skinuo sam crevo i dolazi gorivo ali nema bas neki pritisak 4 bara bi trebalo da siklja sutra cu ocistiti pumpu i proveriti dovod. relaje sam sve naspricao ali nisam skidao sve ono sa svecica nego samo jedan bocni kabl mozda nije matori dobro namestio.
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 6:53 pm
od Vuk 166
Naravno,ono gore za senzore i dijagnostiku vazi ako je dovod goriva oket...

Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 17, 2010 5:20 pm
od spider850
Evo sad sam zavrsio za danas izvadio plovak pumpu i sve komplet produvao creva, prljavstine katastrofa! i vratio pumpa radi ali je pritisak jako slab. malo fali da upali ali to malo... sutra cu probati da nadjem drugu pumpu pa opet. kontam da na 4 bara treba da siklja gorivo ,a ovde kad dam kontakt malo jace ali nista posebno a onda samo curka.
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 17, 2010 5:24 pm
od Vuk 166
Pre zamene pumpe,zameni prvo filter...

Re: 33 16v problem
Poslato: Pet Feb 19, 2010 3:37 pm
od Blade
Jedno info pitanje ako neko zna materiju, po ovome 33 sa motronic sistemom nema pojacani ler kada je hladna, ko kod mene npr sa jetronic-om ono hladna bam 2000 obrtaja i kada se ugreje to se sve vrati na normalu.
Sta mu dodje ona budza na usisnoj grani da li je to ler motorcic? Sta on onda radi ako ne sluzi da da malo vise vazduha u kombinaciji sa kompom koji da malo vise goriva jer mu je rekao senzor temperature motora da je makina hladnaa ako to sve odradi skoci ler
To tako funkcionise pa me zanima za ovaj motronic kako on radi
Help

Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Mar 03, 2010 6:14 pm
od Petronija
E ovako prosli cetvrtak ceprkao nesto pa zavrsio u petak i upalim auto, pomerim i ugasim, uglavnom od tad ne mogu da ga upalim.
Kad prespojim relej pumpe nekad se cuje samo ona , a nekad se uz nju cuje i sustanje goriva kroz creva.
Ocistio sam kapu i ruku i nista, a ne mogu da proverim da li baca varnicu jer ne mogu da skinem svecicu a nemam ni jednu viska.
Pomagajte ako mozete

Re: 33 16v problem
Poslato: Pon Mar 08, 2010 3:18 pm
od Petronija
E ovako, probao sam direktno sa bobine i baca varnicu, a baca je i sa kape.
Ja stvarno ne znam sta bi mogao da bude problem i zasto nece da upali.
Pomagajte ako znate
Re: 33 16v problem
Poslato: Pon Mar 22, 2010 5:09 pm
od Petronija
Mozda nekom zatreba
Resio problem paljenja zamenom bosch svecica za ngk pfr6b (po katalogu) i auto upalio. Kad sam proveravao varnicu nisam skidao svecice pa nisam ni znao da nevaljaju, da ne bude zabune skinuo sam jednu sa juga. Ove bosch od 4 kom. jedna jedva bacala varnucu i to na navoj a ostale na izolaciju oko elektrode.