
motor neradi kao pre 1.7 ie
- dejanNIS
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 33 sportwagon 17 ie 1994.god
- Lokacija: nis
Post
Re: motor neradi kao pre 1.7 ie
ne verujem da ce se okom moze videti razlika u bregastoj,vizuelno nema razlike.Morace to neko kompetentniji da pogleda a meni je lako da skinem.to nije problem.Slikacu danas motor i postavicu sliku ali cisto sumnjam da se tako moze nesto videti.POZDRAV 

- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: motor neradi kao pre 1.7 ie
Razlika ce se videti da li je glava sa hidro podizacima ili mehanickim za to ti kazem a bregasta jeste razlicita u verziji sa mehanickim i hidro podizacima inace na mehanickim visina brega je usis 10,2 na hidro 9,80 ili na verziji A 9,45 izduv 9,6 na hidro 9,0 ili na verziji A 8.45 e to se mora premeriti sve ostalo isto 
sad oznaku motora imas:
Karburatori sa mehanickim podizacima 305.50
Ubrizgavanje i hidropodizaci ima sa dve verzije 305.58 i 305.58A

sad oznaku motora imas:
Karburatori sa mehanickim podizacima 305.50
Ubrizgavanje i hidropodizaci ima sa dve verzije 305.58 i 305.58A
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- andjelo
- Lokacija: Weiss Kirchen
Post
Re: motor neradi kao pre 1.7 ie
da pripomognem i ja posto ujak ima alfu 33 i imao je iste simptome kao ti kada gasi auto i na leru nije mogao bas dobro da se usteluje a na kraju i prolupao pogledaj ako imas nekog dobrog majstora i uporedi staru glavu i novu koju si stavio razlika je u ventilima ta sto ti je sad na motoru 100%ventili duze izlaze iz glave to je isto bilo i na ujakovoj alfi posto je on specijalista za alfe promaklo mu je da jednoj glavi ventili vise otvaraju nego na drugoj proveri pa javi