Stranica 2 od 5

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 9:49 am
od Masinac
Cek .................
Sta ce na kraju ovo da bidne????
155+V6,24v+Q4?????????????????

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 11:09 am
od kilson
Bila nekada ideja da se ide na 24v iz 164ke i Q4 pogon iz 155 turbo ali je pricha propala zato sto se donor pogona prodao pre vremena. Trenutno se ide na 24v fwd, a verovatno u skorije vreme dogradnja na visco drive iz lancia/fiat grupe.

Interesantna prica je i ta da je upakovano kompletno jache kvachilo; 164-kino 235mm + korpa koja je u odnosu na fabricku od 155V6 drastichno jacha. Ceo sistem je praktichno "bolt on" te govori dosta o tome koliko je Alfa shtedela na vitalnim komponentama kod 155-ice. :(

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 2:23 pm
od dekideki
*a taj fwd, jel ima shper diff ili...? :blush: jel menjac ceo ostao stok sa 155 V6?
**koji je 24V, iz QV ili Q4? :scratch:

samo napred sa prapravkama, nema sad nazad! :arflag :yahoo:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 3:08 pm
od kilson
Menjac je zadrzan od 155 (krace prve 4 brzine :this: ) i nema sper. U doglednoj buducnosti se ide na visco drive sto je u stvari uljni sper koji se montira eksterno - samo ne znamo jos kako funkcionise ta stvarcica i u kakvoj je vezi sa diferencijalom. Motor nije ni jedno ni drugo, vec standardan 24v 210 ks. Na njega idu usisne cevi 45mm i chip za 230ks - mi nikada ne idemo nazad. :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 3:34 pm
od Masinac
Pod visco drive mislis na onaj sa 164 Q4????????
I kako to da podizete snagu atmo motora za toliko????

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 3:47 pm
od starac vujadin
Viscomatic je naziv 4wd pogon kod 164. Viscodrive je sper koji se stavljao na Lancia Kappa i Fiat Coupe turbo. Dobra stvar, ali bi bilo jos bolje da se stavi Quaife sper ili Q2 sper. No, posto se radi s onim sto je dostupno i pristupacno dzepu i ovo je dobro.

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 3:51 pm
od Masinac
starac vujadin napisao:Viscomatic je naziv 4wd pogon kod 164. Viscodrive je sper koji se stavljao na Lancia Kappa i Fiat Coupe turbo. Dobra stvar, ali bi bilo jos bolje da se stavi Quaife sper ili Q2 sper. No, posto se radi s onim sto je dostupno i pristupacno dzepu i ovo je dobro.

Zaista nisam znao.
Hvala na odgovoru.. sad znam :good:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pet Dec 18, 2009 4:14 pm
od Santino
visco odgovara sa 'nove' delte fwd ili recimo kappe 24v. to ce biti sledeci korak tuninga. za sada samo korpa i lamela na izvlacenje sa 164 sto se tice prenosa... i naravno dobre 17'-ice :)

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 5:56 am
od kilson
Masinac napisao:I kako to da podizete snagu atmo motora za toliko????
QV verzija 24v u odnosu na standardni 24v, dolazi samo sa debljim usisnim cevima (45mm) i drugachijom mapom ubrizgavanja/paljenja. Fabricki je deklarisana na 230KS i to ce se iskopirati, e sad ako je fabrika baronisala, baronisacemo i mi... :D

Cisto napomene radi, QV 24v radi takodje na Motronic M1.7. Malo vise o tome na:

http://squadra-tuning.nl/EN/EN_164_24v_ ... cation.htm

;)

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 12:38 pm
od OMP
kilson napisao: dolazi samo sa debljim usisnim cevima
misliš širim :grin:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 1:09 pm
od Pittatore
Debljina je bitna,ne velicina :rotfl:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 1:48 pm
od starac vujadin
Moze da dobije mnogo vise snage sa "debljim" cevima sigurno :grin: ...a nije cudno da se ponekad bez previse ubijanja od posla moze izvuci vise snage...recimo kod Civica 1.4i od 75 ks izmenom obicnog dihtunga glave dobija se 15ks kao za verziju 1.4iS.

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 2:33 pm
od kilson
OMP napisao:
kilson napisao: dolazi samo sa debljim usisnim cevima
misliš širim :grin:
Jbga tamo neki Holandjani kazhu "thicker" a ne "wider", pa se i ja prebacio na takvo razmishljanje, mada ono; za "prijemni kanal" bih rekao da je shiri, dok bih za cevovod rekao da je deblji... :D Sve u svemu, sto deblje/shire - to vishe snage i momenta. :rotfl:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 6:15 pm
od OMP
starac vujadin napisao:recimo kod Civica 1.4i od 75 ks izmenom obicnog dihtunga glave dobija se 15ks kao za verziju 1.4iS.
15ks, mnogo bre :rolleyes: , koja fora, tanji dihtung?

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 9:22 pm
od Player
Jeste 15 ks ali ne izmenom dihtunga glave nego ako se dobro secam josh je prostije... izmenom dihtunga izmedju leptira i usisne grane....

Znachi 15 ks za 1000 din :)

@OMP nije mnogo, prosto je. Za ne znam koje trzhishte su pravili kao "slabiju verziju" i sve shto su uradili je da su mu praktichno suzili usis dihtungom.
Kad bi video slike sve bi ti bilo jasno.
Lupicu sad ali umesto 75mm dihtung pravi restrikciju na 30mm... ne mozhe jadan auto da dishe :)

Honda club je isto dosta diskutovao o tome dok se nisu skupili i oterali auto na dino i izmerili i pre i posle zamene dihtunga... 15ks dobitak :grin:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 10:43 pm
od starac vujadin
U pravu je Pera, u pitanju je dihtung usisa...jos prostija stvar. O tome mi je pricao moj majstor za Honde jos odavno...

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 11:28 pm
od OMP
e pa onda je ok i ima smisla ja procitah dihtung glave pa reko jel moguce da se samo stepenom moze izvuci th 15 konja :rolleyes: starče bunis narod :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Ned Dec 20, 2009 11:44 pm
od starac vujadin
Pa eto korigovao sam se...trebalo je da odem na Honda forum da proverim, jer su oni od toga napravili famu i kladili se medjusobno, isli na dyno...cela tema je ispala od toga...a sve to pise po stranim forumima vec dugo vremena...

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Pon Dec 21, 2009 12:17 pm
od Santino
moze i sa stepenom, tacno izlazi na 15... 5 konja po litri na 1 stepen! :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 22, 2009 8:43 pm
od QV lale
Jeeeeeee!!!! Krenulo je!!! Zelim vam transplataciju sto bezbolniju... :))
Planovi zvuce jako mocno!! Nema sumnje da cete uspeti ,jer se vidi da je sve detaljno isplanirano...
FORZA ALFA!!! :arflag :arflag :arflag

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 29, 2009 2:10 am
od kilson
Ni jedna transplantacija nije bezbolna... Iskreno par puta osetih to na svojoj kozi, sinoc pogotovo - dok mi je gorelo parce vara u ruci. :lol:

Mashina, ponovo napolju pa neki radovi - vise teksta kasnije kada se prsti odmore i budu tanji za kuckanje po tastaturi. Jedna veoma bitna zahvalnica ide g-dinu Crnom koji nam je ustupio svoj servis i nesebicno pomogao u sprovodjenju jos jedne lucidne ideje u delo.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Ponovo nazad sa sve povezanim poluosovinama, izduvnim granama i jos nekim sitnicama koje zivot znace... :cool:
Slika

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 29, 2009 8:20 am
od Stefan Zailac
:clapping:

Svaka čast na projektu. Samo napred. :arflag

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 29, 2009 10:07 am
od Tihomirce
kilson napisao: Slika
:shock: Pa jel ovo nije pokrivena šoferka :confused: :confused: oće da ostanu tačkice :cry: :cry:

Svaka vam čast , uf što nisam bliži ala bi se igrali :kanal :majstor

:love: :arflag :love: :arflag :quadrifoglio :quadrifoglio

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 29, 2009 10:34 am
od dekideki
:love: kako ce ovo da bude zla 155... :cool:

Jedan je Crni. :buddy

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Dec 29, 2009 6:35 pm
od Zeljko155
VRH!!! :twisted: :clapping: